Παράκαμψη προς το κυρίως περιεχόμενο

Αρχείο

Δεν πρέπει να υπάρχει μεγαλύτερη δικαίωση για έναν «παπαράτσο» από το να καταφέρει να μένει ακριβώς δίπλα στους celebrities που κυνηγούσε.

Αρχείο

» Η εκδίκηση των «παράσιτων»: Δεν θα πρέπει να υπάρχει μεγαλύτερη δικαίωση για έναν «παπαράτσο» από το να καταφέρει όχι μόνο να αποκτήσει ανάλογο οικονομικό στάτους με τους celebrities τους οποίους κυνηγούσε τόσα χρόνια αλλά να μένει και ακριβώς δίπλα τους, στην πιο ακριβή γειτονιά του Μπέβερλι Χιλς. Αυτή ακριβώς είναι η περίπτωση του ζεύγους Φρανσουά και Μπράντι Ναβάρ, ιδιοκτητών ενός από τα μεγαλύτερα «πρακτορεία παπαράτσι» (ή «media εταιρείας», όπως επιθυμούν να το αποκαλούν οι ίδιοι) του Λος Άντζελες, του X17inc. Στο σχετικό προφίλ που δημοσίευσαν οι κυριακάτικοι «Times» του Λ.Α. περιγράφεται η πορεία του γάλλου δημοσιογράφου Φρανσουά Ναβάρ, που έφτασε το 1992 στην πόλη ως ανταποκριτής της γαλλικής εφημερίδας «Le Monde», αλλά γρήγορα μπήκε στο πνεύμα της «γρήγορης μπίζνας», ενώ στο πρόσωπο της Αμερικανίδας Μπράντι αναγνώρισε τόσο τη σύντροφο της ζωής του όσο και τον ιδανικό συνεταίρο με παρόμοια (κυνική) φιλοσοφία. «Η αγαπημένη μου ταινία όταν ήμουν νέα ήταν το "Wall Street"» δηλώνει η Μπράντι στο άρθρο. «Συμφωνούσα απόλυτα με το σλόγκαν του πρωταγωνιστή: Η απληστία είναι καλό πράγμα». Θυμάται επίσης με νοσταλγία την πρώτη μεγάλη επιτυχία του συζύγου της, όταν για μια αποκλειστική φωτογραφία του που έδειχνε τη Νικόλ Κίντμαν να βγαίνει περιχαρής από το δικηγορικό γραφείο που διευθέτησε τις τελευταίες λεπτομέρειες του χωρισμού της με τον Τομ Κρουζ πήρε 300.000 δολάρια! «Άκουγα την καρδιά του να χτυπά από το τηλέφωνο! Θυμάμαι πως μου είπε «δεν έχεις ξαναδεί τέτοια έκφραση χαράς και λύτρωσης, σαν να λέει "είμαι τόσο ευτυχισμένη που είμαι ελεύθερη απ' αυτόν το μαλάκα!"». Εδώ και μερικούς μήνες το X17 έχει και τον δικό του online χώρο, και παρ' όλο που δεν συγκρίνεται σε «κυκλοφοριακό» με τα διάσημα κουτσομπολίστικα sites, όπως το TMZ.com και το Perezhilton.com, έχει πολύ περισσότερα hits από τους επίσημους ανταγωνιστές του, όπως το Splash News. Προσπαθούν επίσης να δώσουν έμφαση στο βίντεο, επιδιώκοντας συνεργασία με γνωστά web portals και παρακινώντας τους φωτογράφους τους να κάνουν στους «διάσημους» ερωτήσεις με «νόημα», που μπορεί να εξελιχθούν σε «ζωντανά» streaming videos. Με την προϋπόθεση φυσικά να μην τους έχουν πάρει στο κυνήγι προηγουμένως. Ο Φρανσουά Ναβάρ έχει άλλη άποψη επί του θέματος: «Αν είσαι διάσημος και δε θες να σε φωτογραφίζουν, μία είναι η λύση: Σήκω και φύγε απ' το Λος Άντζελες. Ο Σον Πεν αυτό έκανε. Από τότε ούτε εμείς τον ενοχλήσαμε ξανά, ούτε αυτός εμάς...»