Παράκαμψη προς το κυρίως περιεχόμενο

Αρχείο

Σαν παρατεταμένη αγρύπνια αρχίζει να μοιάζει η θλιβερή κυβέρνηση της Δεξιάς, και είναι όντως θλιβερή. Η τελευταία απόπειρα αυτοκτονίας του δικηγόρου της 35χρονης συμβασιούχου, που γυρνούσε στους διαδρόμους των καναλιών ζητώντας εκδίκηση, κρύβει πολλά περισσότερα απ’ όσα μπορεί να εντοπίσει το ανυποψίαστο μάτι.

Αρχείο

Σαν παρατεταμένη αγρύπνια αρχίζει να μοιάζει η θλιβερή κυβέρνηση της Δεξιάς, και είναι όντως θλιβερή. Η τελευταία απόπειρα αυτοκτονίας του δικηγόρου της 35χρονης συμβασιούχου, που γυρνούσε στους διαδρόμους των καναλιών ζητώντας εκδίκηση, κρύβει πολλά περισσότερα απ’ όσα μπορεί να εντοπίσει το ανυποψίαστο μάτι. Τι γύρευε ο δικηγόρος -φίλος του Πλεύρη των Εβραίων και της σατανικής 35χρονης- στην παραλιακή και γιατί διάλεξε με τόσο αγενή τρόπο να βάλει τέλος στη ζωή του; Γιατί δεν διάλεξε τον κομψό, και πολύ πιο αποτελεσματικό, τρόπο τού να βάλει τέλος στην ζωή του με ένα πιστόλι ή έστω με ποντικοφάρμακο, όπως οι γκαστρωμένες χωριατοπούλες τα παλιά χρόνια; Τι του έφταιγε ο μεροκαματιάρης οδηγός φορτηγού που γυρνούσε σπίτι του ανυποψίαστος πως κάποιος θα έπεφτε στις ρόδες του (αφού πρώτα είχε στείλει μια ντουζίνα γράμματα); Και αυτή η θρυλική παρέα της Θεσσαλονίκης, η μυστηριώδης Νατάσσα των 2 πτυχίων (η γραφική προστάτιδα των καλών τεχνών που όταν δεν μεγαλώνει τα δίδυμα ακούει σε μεταμεσονύκτιες κατανύξεις τη βαρετή μουσική ενός κουλτουριάρη με αλλόκοτο όνομα από τα Ανώγεια), ο Γιάννης Ανδριανός που διαπρέπει ως μελαγχολικός κομπάρσος στο έργο του Ρουσόπουλου, ο ρουφιάνος δημοσιογράφος που έδωσε το τσοντοντιβιντί και όλη η Αθήνα σαδιστικά φωνάζει το όνομά του (μα είναι άραγε αυτός;), η Φάνη Πάλλη-Πετραλιά που γύρισε από το ψύχος... Ούτε ο Κώδικας ντα Βίντσι δεν είχε τόσες σκοτεινές λεπτομέρειες και τόσο ανεπανάληπτα βαρετή πλοκή. Πότε ακριβώς τελειώνει αυτή η τετραετία;