Παρακαλούμε απενεργοποιήστε το Adblocker για να έχετε πλήρη πρόσβαση στο περιεχόμενο και τις υπηρεσίες μας. Δείτε πώς.
Βρήκατε κάποιο λάθος ή παράλειψη;     Επικοινωνήστε μαζί μας  »
21.06.2018
Μελίνα προς τους Έλληνες: «Πεινάτε κι έχετε προβλήματα, αλλά έρχεται...

Μελίνα προς τους Έλληνες: «Πεινάτε κι έχετε προβλήματα, αλλά έρχεται η Άνοιξη που προσωπικώς με συγκλονίζει»

SEVEN X, ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΚΠΟΜΠΗ ΤΗΣ ΜΑΡΛΕΝ ΚΑΡΕΡ

Ένα κωμικοτραγικό παραλήρημα της «μεγάλης» πολιτικού, που υπήρξε βασικός πυλώνας της τυχάρπαστης εποχής του πασοκισμού στην Ελλάδα.

Ό,τι νάναι...

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ
19 σχόλια
Ταξινόμηση:
Προηγούμενα 1 Επόμενα
avatar Lias81 27.11.2016 | 00:55
Κλαίω απο συγκίνηση!!!!!
ένιωθα ότι εγώ και η Ροζίτα Σώκου , έχουμε τέτοια "συμπάθεια" για την ΜΕΛΙΝΑ.
avatar 8bf88a17 6.3.2018 | 23:12
Επιτελους καποιος να την κατεβασει απο το βαθρο (κ οχι μονο η Σωκου).
avatar Γράφων 7.3.2018 | 08:52
Αναφερόμαστε στην πολιτική της καριέρα ή στο κατά πόσον μας είναι συμπαθής ως περσόνα;

Διότι ως πολιτική καριέρα έκανε:
Μουσείο Ακρόπολης, διατηρητέα κτήρια, καλλιτεχνικά στα σχολεία, δωρεάν είσοδο στα μουσεία, ενοποίηση αρχαιολογικών χώρων.

Ως περσόνα μπορώ να πω ότι ούτε εμένα μου αρέσει αυτή η ηδυπάθεια και ο αυτοερωτισμός.

Ξέρουμε άλλον υπουργό πολιτισμού που να έχει κάνει τα μισά της τεθνεωσας θυγατρός του παλαιού δημάρχου Αθηναίων;

Διότι αν την συγκρίνουμε με τον Μικρούτσικο, την Κονιόρδου, τον Κωστάκη τον Αμίλητο κοκ η Μελίνα Μερκούρη ήταν ογκόλιθος πολιτικής παραγωγικότητας και αποτελεσματικότητας.

Ας κρατάμε τη λογική μας ο,τι κι αν παρουσιάζουν τα ΜΜΕ. Σχολιάζουμε τον άνθρωπο ή την πολιτικό;

Ως πολιτικός δεν έχει υπάρξει καλύτερος υπουργός πολιτισμού. Και αυτό είναι αντικειμενικό.
avatar 8bf88a17 8.3.2018 | 01:24
@Γράφοντα: Ως τι κατά την άποψή σας (αυτο)παρουσιάζεται στο ανωτέρω βίντεο; Όποια κι αν είναι η απάντησή σας - ως πολιτικός είτε ως περσόνα - δι εμέ ένα και το αυτό. Αυτό που βλέπω και αυτό που είδα, όσα χρόνια αποτελούσε το forefront της καλλιτεχνίλας και δήθεν διανοουμενίλας της πασοκιάς, είναι για γέλια. Τώρα αν κριτήριο αποτελεί η ανεπάρκεια άλλων, που θήτευσαν σε αυτή τη θέση, τι να πω...
avatar Γράφων 8.3.2018 | 07:15
Μοναδικό κριτήριο είναι η παραγωγή αδιαμφισβητητου έργου.

Ένας πολιτικός βάσει αυτού πρέπει να κρίνεται. Όχι;

Η δουλειά της δεν ήταν "forefront της καλλιτεχνίλας και δήθεν διανοουμενίλας της πασοκιάς" αλλά ΥπΠο. Σαφές; Γι' αυτό πληρωνόταν. Ολες οι άλλες ιδιότητες την ήταν πάρεργα. Μισθό ως ΥπΠο έπαιρνε, αυτή ήταν η δουλειά της.

Αναφορικά με αυτή της την ιδιότητα, της Υπουργού Πολιτισμού, πώς την κρίνετε;
avatar Γράφων 8.3.2018 | 11:43
Επώνυμος δημοσιογράφος είπε σε βουλευτή (είναι γυρισμένο το 1992, επί ΝΔ) να μιλήσει ελευθέρως. Μίλησε για να πει "καλή άνοιξη" και να μεταδώσει, με τον -καλό ή όχι- τρόπο της, μια αισιοδοξία.

Ανώνυμος δημοσιογράφος το παίρνει, ψεύδεται για περιεχόμενο του video (ο εντός εισαγωγικών τίτλος δεν εκστομίζεται ποτέ από τη Μερκούρη) και παραποιεί το συγκείμενο εντός του οποίου βιντεοσκοπήθηκε.

Φτάνει δε ο ανώνυμος δημοσιογράφος σε τέτοιο σημείο στρέβλωσης που να λέει τη Μελίνα Μερκούρη πυλώνα "τυχάρπαστης" εποχής. Τη Μελίνα που όταν πέθανε κατά τη διάρκεια της κηδείας της μείναν κλειστά τα θέατρα στο Broadway.

Ο ανώνυμος δημοσιογράφος αποκαλεί εμμέσως την πεθαμένη Μελίνα τυχάρπαστη.
Τη μοναδική Ελληνίδα που έχει πάρει βραβείο Α' γυναικείου ρόλου στις Κάνες και που έχει χάσει Όσκαρ από την Ελίζαμπεθ Ταίηλορ.

Ο ανώνυμος δημοσιογράφος λέει εμμέσως τυχάρπαστη τη γυναίκα που λόγω της διεθνούς της φήμης ξεκίνησε επιτυχημένες καμπάνιες για την Ελλάδα είτε κατά της χούντας είτε υπέρ της επιστροφής των μαρμάρων.

Ας κρατήσουμε λίγο λογική... Σε λίγο θα λέμε τον Παπανικολάου κτηνίατρο, τον Καποδίστρια βλαχοδήμαρχο και τον Ελ Γκρέκο μπογιατζή.

Ο καθένας έχει δικαίωμα να διαφωνεί μαζί της πολιτικά ή καλλιτεχνικά. Αλλά ας προτάξει επιχειρήματα.

Ψέματα και πράγματα που δεν ισχύουν να μη λέμε.

Όποιος θέλει να χτυπήσει το ΠΑΣΟΚ (γιατί αυτό είναι το σκοπούμενο σαφέστατα και εν πολλοίς δικαίως) ας πει για τον Κουλούρη, τον Τζουμαάκα, τον Παπαθεμελή, τον Κουτσόγιωργα, τον Κατσιφάρα, την Ανουσάκη, τον Λαλιώτη, τον Αθανασόπουλο, τον Άκη, τον Κατσανέβα, τη Βαγενά (ναι και αυτή όπως και η Τζάκρη έκανε το ταξίδι Σύριζα-ΠΑΣΟΚ), τον Φούρα, τη Τζάκρη, τον Κουρουμπλή και τόσους άλλους.
avatar 8bf88a17 8.3.2018 | 13:47
@Γράφοντα: «Πεινάτε κι έχετε προβλήματα, αλλά έρχεται η Άνοιξη που προσωπικώς με συγκλονίζει». Μα τώρα σοβαρά, θελει πολλή ανάλυση το θέμα;
avatar Γράφων 8.3.2018 | 15:52
Με απογοητεύεις...

Ούτε εσύ το έχεις ακούσει...

ΑΠΟΜΑΓΝΗΤΟΦΩΝΗΣΗ
"...περνάμε πολύ άσχημες στιγμές, θα ήθελα να μιλήσω με μια νότα αισιοδοξίας. Επειδή βλέπουμε πάρα πολλά πρόσωπα κατηφή, ανθρώπους που παλεύουνε -και σωστά παλεύουνε- για τον επιούσιο σήμερα, με τα μέτρα που έχει πάρει η κυβέρνηση, με τα εθνικά μας θέματα που είναι σε μια φοβερή ένταση...
Θα ήθελα να μιλήσω, να πω δυο λόγια, γι' αυτό που αισθάνομαι.
Για την Άνοιξη, για το Πάσχα. Για όλο αυτό το όργιο της φύσης, του ανθρώπου και του θεού που σε κάνει να πιστεύεις ότι παρ' όλ' αυτά θα επιζήσεις, θα ζήσεις καλά..."

Αυτό είναι ό,τι πιο κοντινό στον ψευδή τίτλο του άρθρου.

Αυτά είναι το κωμικοτραγικό παραλήρημα του πυλώνα της τυχάρπαστης πασοκαρίας, της μεγάλης "πολιτικού".

Αν εσένα τα ΜΜΕ σου πούνε ότι έξω τώρα χιονίζει στην Αθήνα θα αρχίσεις να κρυώνεις κι ας έχει 20 βαθμούς κελσίου;

Να ξαναπώ: έχεις κάθε δικαίωμα να μην την συμπαθείς. Αλλά βασίσου σε κάτι άλλο για να μην την συμπαθείς.
avatar mimikos 8.3.2018 | 15:27
Γράφων.Ανάμεσα σε όλα αυτα που εκανε ως υπ.πολ. και τα αναφέρεις,ξέχασες να αναφερθείς και στο οτι εκείνη κατήργησε την άδεια του ηθοποιού.Και ως αποτέλεσμα,το καθε ψώνιο να μπουκάρει στη σκηνη του θεάτρου της Επιδάυρου,ως δήθεν ηθοποιος(βλ.Σάκη Ρουβά).Ομολογώ ομως οτι προβαλε και αρκετα την Ελλάδα στο εξωτερικό,θετοντας ζήτημα για επιστροφη των γλυπτων του Παρθενωνα.
free soul free soul 27.11.2016 | 14:06
Προσωπικά δεν είδα κανένα "κωμικοτραγικό παραλήρημα", πέρα από το γνωστό ονειρικό πάθος της Μελίνας...
avatar Rusty 6.3.2018 | 17:06
Κωμικοτραγικό επίσης ότι τίποτα ανάλογο δεν μας πείθει πλέον.
avatar 8bf88a17 6.3.2018 | 23:18
ROTFL... και τι να πω; Γεια σας.
avatar Γράφων 6.3.2018 | 23:45
Melina over Kourakis anytime.
Άλλο η αποκαθήλωση άλλο η εξαΰλωση.

Η προσφορά της Μελίνας υπήρξε απτή. Από το μουσείο της Ακρόπολης στην ενοποίηση αρχαιολογικών χώρων. Μακάρι το 1/3 των πολιτικών να μπορούσε να θέτει στόχους και να τους πετυχαίνει..

Αν δεν αρέσει το στυλ, οκ, πάσο.
Jonathan R. Mayers Jonathan R. Mayers 7.3.2018 | 11:31
Εμείς πεινάμε, εσείς δεν πεινάσατε ποτέ.
avatar Γράφων 7.3.2018 | 14:54
Εικάζω ότι

αν είχες δει το video είχες καταλάβει ότι ο τίτλος του άρθρου ("Πεινάτε κι έχετε προβλήματα, αλλά έρχεται η Άνοιξη που προσωπικώς με συγκλονίζει") είναι ανυπόστατος, πουθενά δεν αναφέρεται αυτή τη φράση.

αν είχες δει το video θα είχες καταλάβει ότι δεν είναι βιντεοσκοπημένο επί ΠΑΣΟΚ, όπως λανθασμένα αφήνει να εννοηθεί το άρθρο.

αν είχες δει το video θα είχες καταλάβει ότι βασικά λέει "καλή άνοιξη".

αν σε ενδιέφερε να κριτικάρεις τη Μερκούρη θα έπρεπε να συνυπολογίσεις εκτός από όσα αναφέρω ανωτέρω στο από 7.3.2018 | 08:52 σχόλιό μου η Μερκούρη έκανε και τις πολιτιστικές πρωτεύουσες και τα ΔΗΠΕΘΕ.

Η διαφορά είναι με την αρλουμπολογία της εδώ βουλευτή με αυτό που συμβαίνει τα τελευταία χρόνια είναι ότι όσοι το παίζουν ποιητές είναι άχρηστοι και τεμπέληδες. Η Μερκούρη έκανε πολύ συγκεκριμένα πράγματα τα οποία ουδείς δύναται να αμφισβητήσει.

Αν έχεις κάτι πιο παραγωγικό από το "εσείς τα φάγατε" να προσθέσεις be my guest.

ΥΓ Δεν περίμενα από το lifo ένα τόσο κακό άρθρο διότι ακόμα κι όταν δημοσιεύει άρθρα με τα οποία διαφωνώ (κάτι με το οποίο προφανώς συμφωνώ) κάτι προσθέτουν στον δημόσιο διάλογο. Εδώ υπάρχει ο ψευδής τίτλος ενός άρθρου και το παραπλανητικό περιεχόμενο αυτού. Καμία προσθήκη, καμία πρόσθεση. Αντίθετα υπάρχει αμαύρωση της μνήμης μιας γυναίκας πολιτικού η οποία πολιτικά προσέφερε περισσότερα από κάποιους πρωθυπουργούς.

Για την Ανουσάκη κουβέντα, για τη Βαγενά κουβέντα, για τη Σελήνη-αγαπάει-Χόχο κουβέντα, για τη Γερασιμίδου, την Καφαντάρη, την Τριφύλλη, κουβέντα. Η μοναδική πολιτικός που της αξίζει διασυρμός είναι η μοναδική που έχει κάνει κάτι...
Jonathan R. Mayers Jonathan R. Mayers 7.3.2018 | 20:59
Το video το είχα δει από τότε και το θυμόμουν αμυδρά.
Η συγκεκριμένη αναφορά μου, δεν αφορούσε το ΠΑΣΟΚ αλλά την ίδια γιατί έζησε πλουσιοπάροχα σ' όλη της τη ζωή.
Καταγόταν από πλούσια οικογένεια, έζησε πολυτελώς με γάμους ταξίοδια πολλά χρόνια στο εξωτερικό, δεν νομίζω ότι είχε σχέση με το Μαρξισμό - Λενινισμό του πρώιμου Ανδρέα, ή του Γεννηματά.
Ενήργησε αντιδραστικά και για αυτό το λόγο πολιτεύτηκε με το ΠΑΣΟΚ, το οποίο ΠΑΣΟΚ εναγωνίως αναζητούσε στα πρώτα του χρόνια αναγνωρίσιμους bon-viveur "αστούς".

Γενικά η θέση του Υπουργού πολιτισμού είναι τιμητική και κυρίως θέση προβολής μια και δεν έχει αντιπαραθέσεις με το λαό αλλά και με πολιτικούς αντιπάλους. Δεν έχει δε και ιδιαίτερες απαιτήσεις (αν δεις ποιοι έχουν περάσει από αυτή τη θέση θα καταλάβεις).
Δεν θέλω να την κρίνω σαν πολιτικό αλλά σαν ηθοποιός ήταν πολύ μέτρια.
Σε σχέση με τις ηθοποιούς που αναφέρεις, θεωρώ ότι μόνο η Ανουσάκη ήταν χειρότερή της.
Όλες οι άλλες είχαν κάποιο ιδιαίτερο ταλέντο ή ξεχωριστή ομορφιά.

Όσον αφορά τα σχέδια για το Μουσείο Ακρόπολης, προϋπήρχαν πολύ πριν της Μερκούρη και τα μάρμαρα ακόμη τα περιμένουμε.

avatar Γράφων 8.3.2018 | 07:10
Πρώτον ζητώ συγγνώμη. Καμιά φορά στον γραπτό λόγο ακουγομαι εριστικός χωρίς να το εννοώ.

Πέραν τούτου. Η Μερκούρη ήταν στο ΠΑΚ όταν ο Χριστόδουλος διάβαζε. Το ότι ήταν από πλούσια οικογένεια είναι από αδιάφορο έως αξιέπαινο. Τότε δεν ήσουν αριστερός εκ του ασφαλούς όπως τώρα. Υπήρχαν συνέπειες.

Η θέση του ΥπΠο ό,τι κι αν είναι χρησιμοποιήθηκε από τη Μερκούρη για να παραχθεί έργο. Πράγμα που δεν έχουν κάνει πολλοί από αυτή τη θέση (πχ αν έχει καταλάβει κανείς τί έχει κάνει η Κονιόρδου κερδίζει χρυσούν ωρολόγιον).

Προφανώς και συ και το άρθρο την πολιτική της θέλατε να κρίνετε. Δεν νομίζω να σε ενδιαφέρει αν μια ατάλαντη ηθοποιός πεινάει σε σχέση με εσένα. Το δε άρθρο ξεκάθαρα αναφέρει τόσο την ιδιότητα της εντός εισαγωγικών, ήτοι ειρωνικά, όσο και το κόμμα της.
Ας βρει ο ανωνυμος αρθρογράφος πολιτικό με μεγαλύτερη προσφορά στο ΥπΠο...

Αναφορικά με τη δεινότητα στην ηθοποιία τι να πω; Είναι άσχετο. Εγώ απλά παρέθεσα γυναίκες βουλευτές με κύριο επάγγελμα ίδιο με αυτό της Μερκούρη, οι οποίες πέρασαν και δεν ακούμπησαν από την πολιτική και παρ' όλ' αυτά είναι στο απυρόβλητο.

Για να κλείσω. Στις μέρες μας είναι της μόδας μια κριτική στο ΠΑΣΟΚ διότι "μας έφερε ως εδώ". Μόνο αν η κριτική είναι ακριβής και ορθή θα ξεκολλήσουμε από εδώ. Αν είναι μια γενικόλογη γκρίνια δεν υπάρχει ποτέ περίπτωση να μάθουμε τί πήγε στραβά.

ΥΓ Αναφορικά με τις απαιτήσεις του ΥπΠο συμφωνώ. Εδώ διετέλεσε υπουργός ο Κωστάκης ο Αμίλητος.
Jonathan R. Mayers Jonathan R. Mayers 9.3.2018 | 16:22
Θα συμφωνήσω κι εγώ μαζί σου.
Μακάρι αυτή την χαλαρή διάθεση συγχώρεσης που επιδεικνύεις προς το ΠΑΣΟΚ που είναι ακόμη εδώ και μας κυβερνά, είτε σαν συνιστώσα του ΣΥΤΡΙΖΑ, είτε σαν νοοτροπία στον κόσμο, να την έδειχνες και για τον Καραμανλή.
avatar Γράφων 10.3.2018 | 07:19
Αν μου πεις ένα θετικό για τον Κωστάκη τον Αμίλητο να το συζητήσουμε. Ένα. Όχι δύο...

Για το ΠΑΣΟΚ που μας κυβερνά μέσα από τον Σύριζα είμαι αμείλικτος.

Αλλά, γαμωτο μου, πρέπει να μπορούμε να λέμε τουλάχιστον τα αδιαμφισβήτητα. Η Μερκούρη -ασχετως αν ήταν αρεστή ή οχι- έχει κάνει έργο. Και ο πολιτικός από αυτό οφείλει να κρίνεται. Ούτε από τα λόγια του ούτε από τις προθέσεις του. Μόνο από το έργο.
Προηγούμενα 1 Επόμενα

ΕΙΔΗΣΕΙΣ/ΔΗΜΟΦΙΛΗ

ΘΕΜΑΤΑ/ΔΗΜΟΦΙΛΗ

CITY GUIDE/ΔΗΜΟΦΙΛΗ

ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ/ΠΡΟΣΦΑΤΑ