Το Ωδείο Αθηνών γέμισε χρώμα με αφορμή την παρουσίαση της νέας, εξατομικευμένης σειράς ενυδάτωσης Clinique iD, την Πέμπτη 11 Απριλίου 2019.

 

Η Clinique ήταν η πρώτη μάρκα που παρουσίασε την ιδέα της εξατομικευμένης περιποίησης προσώπου το 1968 με το εμβληματικό Σύστημα Περιποίησης 3-Step και φέτος εισάγει μία νέα εποχή στις κρέμες περιποίησης με το ΝΕΟ Clinique iD.

 

Στον επιβλητικό χώρο του Ωδείου παρευρέθηκαν beauty editors και influencers, οι οποίες γνώρισαν την ιστορία της Clinique και τη φιλοσοφία του νέου λανσαρίσματος. Στη συνέχεια κλήθηκαν να αναγνωρίσουν τον τύπο επιδερμίδας τους καθώς και τη βασική ανάγκη που τις απασχολεί με σκοπό να δημιουργήσουν το δικό τους Clinique iD.

 

 

 

Διαθέσιμο σε 15 μοναδικούς συνδυασμούς, το Clinique iD είναι σχεδιασμένο ακριβώς για κάθε τύπο επιδερμίδας και ανάγκης. Αυτό το επιτυγχάνει με τις καινοτόμες, ειδικά σχεδιασμένες συσκευασίες που αποτελούνται από τρεις βάσης ενυδάτωσης και πέντε ενεργές κάψουλες συμπυκνωμένων δραστικών συστατικών. Τώρα ενυδάτωση και περιποίηση συνδυάζονται με στόχο τη δημιουργία μιας καλύτερης επιδερμίδας.

 

 

 

Κάθε ενεργή κάψουλα στοχεύει σε μια εξειδικευμένη ανάγκη: Γραμμές & Ρυτίδες, Κούραση, Πόρους & Ανομοιόμορφη Υφή, Ανομοιόμορφο Χρωματικό Τόνο και Ερεθισμό. Το Clinique iD θα κλέψει τις εντυπώσεις των οπαδών του skincare όχι μόνο για την εξατομικευμένη ενυδάτωση που προσφέρει, αλλά και για την ελκυστική, πρωτοποριακή εμφάνισή του!

 

#FindMyiD