Η ταινία που σκηνοθέτησε ο Ryan Gosling πέρασε απ' τον εφιάλτη, και δεν τον άγγιξε...

Η ταινία που σκηνοθέτησε ο Ryan Gosling πέρασε απ' τον εφιάλτη, και δεν τον άγγιξε... Facebook Twitter
Ο σκηνοθέτης του Lost River, επί το έργον
0

ΡΑΪΑΝ ΓΚΟΣΛΙΝΓΚ, ΠΩΣ ΛΕΜΕ ΝΤΕΪΒΙΝΤ ΛΙΝΤΣ; ΚΑΜΙΑ ΣΧΕΣΗ!

 

Η ταινία Lost River, σε σκηνοθεσία Ράϊαν Γκόσλινγκ, προβλήθηκε στο τμήμα Un Certain Regard. Πέρασε από τον εφιάλτη και δεν τον άγγιξε.

 

Υπόγεια δωμάτια, νοσηρά καμπαρέ, ένας μακάβρια παραμορφωμένος με τον παρανοϊκό ψυχωσικό φίλο του, ο χυδαίος "κακός", μια ποθητή, σχεδόν μυθική γυναίκα, η Μπίλι, καθώς και η απαραίτητη απόσταση από τον ρεαλισμό στη νεκρική φαντασία...Και αντί για τον ψυχαναλυτικό, κόσμο των ονείρων, μια κοινωνία διαλυμένη και διάσπαρτη, σαν να έχει βυθιστεί στο νερό.

 

Η ταινία που σκηνοθέτησε ο Ryan Gosling πέρασε απ' τον εφιάλτη, και δεν τον άγγιξε... Facebook Twitter

 

Αυτή είναι και η βασική διαφορά ανάμεσα στο Lost River και το σύμπαν του Ντέϊβιντ Λιντς, τον οποίο προσπαθεί απεγνωσμένα να κοπιάρει ο Ράϊαν Γκόσλινγκ στην πρώτη του σκηνοθετική του απόπειρα, στα συντρίμμια του Ντιτρόϊτ, που εδώ δεν είναι ποιητικά όπως στο Μόνο οι Εραστές Μένουν Ζωντανοί του Τζιμ Τζάρμους, αλλά απειλητικά και μυστηριώδη, μαγεμένα από μια κατάρα που ο νεαρός γιός της Μπίλι, ο Μπόουνς, θα πεισμώσει για να ξεριζώσει, παρέα με τη συνομήλικη γειτόνισσα του, την Ρατς (Σάρσε Ρόναν).

 

Παρότι ο Γκόσλινγκ βάζει χαρακτηριστικές φιγούρες από την περιοχή για να διανθίσουν τη δαιδαλώδη πλοκή, και ξεκινάει εντυπωσιακά με την ομορφιά μιας εγκαταλελειμένης πολιτείας, με φλεγόμενα σπίτια από εικόνες που θα ακολουθήσουν, και την αφηρημένη έννοια μιας οικογένειας που έχει απωλέσει τους συνεκτικούς ιστούς της, μπλέκει τα κομμάτια χωρίς να τα έχει αφομοιώσει. Κι όχι τίποτε άλλο, αλλά δεν αξιοποιεί την χυμώδη Κριστίνα Χέντρικς, που από το Mad Men κι έπειτα περιμένουμε τον αετομάτη που θα διαβάσει σωστά τις δυνατότητες της, αλλά τίποτε ακόμη...

 

Η ταινία που σκηνοθέτησε ο Ryan Gosling πέρασε απ' τον εφιάλτη, και δεν τον άγγιξε... Facebook Twitter

 

Γεγονός είναι πάντως πως η παλιότερη γενιά ηθοποιών, όπως ο Μπίτι, ο Ρέντφορντ, ο Κόσνερ, ο Νιούμαν, ή και ο Γκίμπσον, που το γύριζαν στη σκηνοθεσία, έδειχναν σεβασμό στους κλασσικούς δασκάλους τους. Η φουρνιά του Τζέϊμς Φράνκο, του Βίνσεντ Γκάλο και του Γκόσλινγκ βρίσκει ευκολότερα το δρόμο της στα φεστιβάλ, αλλά δεν ξεπερνάει τους εικονοκλάστες που προσπαθεί να τιμήσει. Μέχρι στιγμής, τουλάχιστον.

  

===

 Ένα teaser/απόσπασμα


Ένα teaser/απόσπασμα

 

Από τις Κάννες με την AirFastTickets

 

Διάφορα
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Όχι άλλο κάρβουνο: Αφήστε το αναρχικό άστρο να λάμπει στην πλατεία Εξαρχείων και καλές γιορτές

Δ. Πολιτάκης / Όχι άλλο κάρβουνο: Αφήστε το αναρχικό άστρο να λάμπει στην πλατεία Εξαρχείων και καλές γιορτές

Μπορεί να έχει άμεση ανάγκη κάποιου είδους ανάπλασης η Πλατεία Εξαρχείων, το τελευταίο που χρειάζεται όμως είναι ένα μίζερο χριστουγεννιάτικο δέντρο με το ζόρι.
ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΠΟΛΙΤΑΚΗΣ
Δεκαετία του 2010: Δέκα χρόνια που στην Ελλάδα ισοδυναμούν με αιώνες

Β. Βαμβακάς / Δεκαετία του 2010: Δέκα χρόνια που στην Ελλάδα ισοδυναμούν με αιώνες

Οποιοσδήποτε απολογισμός της είναι καταδικασμένος στη μερικότητα, αφού έχουν συμβεί άπειρα γεγονότα που στιγμάτισαν τις ζωές όλων μας ‒ δύσκολο να μπουν σε μια αντικειμενική σειρά.
ΤΟΥ ΒΑΣΙΛΗ ΒΑΜΒΑΚΑ
Τα χρόνια των μετακινήσεων και η κουβέντα για το brain drain που δεν μου αρέσει καθόλου

Β. Στεργίου / Τα χρόνια των μετακινήσεων και η κουβέντα για το brain drain που δεν μου αρέσει καθόλου

Αντί να βλέπουμε τη χώρα σαν άδεια πισίνα όπου πρέπει να γυρίσουν τα ξενιτεμένα της μυαλά για να γεμίσει, ας αλλάξουμε τα κολλημένα μυαλά σ' αυτόν εδώ και σε άλλους τόπους.
ΤΗΣ ΒΙΒΙΑΝ ΣΤΕΡΓΙΟΥ