Σεισμός

Αυτά τα πλακάτ διαμαρτυρίας της ΕΡΤ στο Σύνταγμα είναι απαράδεκτα

Αυτά τα πλακάτ διαμαρτυρίας της ΕΡΤ στο Σύνταγμα είναι απαράδεκτα Facebook Twitter
53

Κυκλοφόρησαν αυτές οι φωτογραφίες στα social media από τις διαμαρτυρίες στο Σύνταγμα για το κλείσιμο της ΕΡΤ. Εικόνες προσωπικοτήτων που έχουν αφήσει το στίγμα τους στον πολιτισμό της Ελλάδας πάνω στα πλακάτ των διαδηλωτών. Ανάμεσα τους η Μελίνα Μερκούρη, ο Μάνος Χατζιδάκις και ο Θόδωρος Αγγελόπουλος.

Δεν μου αρέσει καθόλου που κάποιοι οικειοποιούνται την εικόνα νεκρών για να περάσουν το μήνυμα τους. Μπορεί το όνομα αυτών των ανθρώπων να συνδέθηκε(και) με την ΕΡΤ αλλά αυτό δεν σημαίνει ότι έχουν κάποιοι το δικαίωμα να χρησιμοποιούν την εικόνα τους, για να περάσουν το οποιοδήποτε μήνυμα.

Έτσι όπως τους χρησιμοποίησαν είναι σαν να μοιράζουν κομματάκια την εικόνα τους στα πεινασμένα για σλόγκαν πλήθη. Οι άνθρωποι αυτοί δεν ανήκουν σε κανέναν και ανήκουν σε όλους μας. Δεν έχεις το δικαίωμα να περιορίζεις με αυτό τον τρόπο μέσα στα στενά πλαίσια μιας διαμαρτυρίας το έργο τους. Δεν έχεις το δικαίωμα να βροντοφωνάζεις «Είναι μαζί μας» χωρίς να ζουν. Δεν μπορεί να αποκτάς τέτοιο δικαίωμα πάνω τους λες και είσαι η μήτρα που τους γέννησε και τους ανέδειξε.

Διότι ο καθένας από αυτούς έχει την δική του ιστορία, τον δικό του Γολγοθά, τους δικούς του δαίμονες που πάλεψε για να αφήσει στο τέλος το στίγμα του μέσα στο χρόνο. Μόνος του και παλεύοντας κατάφερε ότι κατάφερε.

«Προκαλούν δέος τα πλακάτ», «Οι μεγαλύτερες μορφές της τέχνης δίνουν το «παρών» στο Σύνταγμα» γράφουν κάποιοι. Το μόνο δέος που προκαλούν είναι εξαιτίας της έλλειψης φαντασίας αυτών που διαμαρτύρονται. Όσο για το «παρών» αυτών των ανθρώπων είναι καθημερινό για όσους θέλουν να ανακαλύψουν το έργο τους. Διότι πάνω από όλα αυτοί οι άνθρωποι υπήρξαν το έργο τους και όχι η εικόνα τους.

53

Σεισμός

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

«Μετά την πανδημία του κορωνοϊού, η ανισότητα θα αυξηθεί»

Σωτήρης Ντάλης / «Μετά την πανδημία του κορωνοϊού, η ανισότητα θα αυξηθεί»

Ο αναπληρωτής καθηγητής στο Τμήμα Μεσογειακών Σπουδών του Πανεπιστημίου Αιγαίου και επικεφαλής της Μονάδας Έρευνας για την Ευρωπαϊκή και Διεθνή Πολιτική σχολιάζει τον αντίκτυπο της πανδημίας και της εκλογής Μπάιντεν στην Ευρώπη.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΑΝΤΑΖΟΠΟΥΛΟΣ
«Επί Τραμπ οι μειοψηφίες κατέστησαν πλειοψηφίες»

Σωτήριος Σέρμπος / «Επί Τραμπ οι μειοψηφίες κατέστησαν πλειοψηφίες»

Τι σηματοδοτεί η εποχή Μπάιντεν και τι αφήνει πίσω του ο απερχόμενος Πρόεδρος; Απαντά στη LiFO ο Σωτήριος Σέρμπος, αναπληρωτής καθηγητής Διεθνούς Πολιτικής στο Δημοκρίτειο Παν/μιο Θράκης και Ερευνητής στο ΕΛΙΑΜΕΠ.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΑΝΤΑΖΟΠΟΥΛΟΣ
Θεοκλής Ζαούτης: «Είναι αρκετά πιθανόν να έχουμε τρίτο κύμα πανδημίας»

Ελλάδα / Θεοκλής Ζαούτης: «Είναι αρκετά πιθανόν να έχουμε τρίτο κύμα πανδημίας»

Ο καθηγητής Παιδιατρικής και Επιδημιολογίας στο Πανεπιστήμιο της Πενσιλβάνια και μέλος της Επιτροπής των Λοιμωξιολόγων του υπουργείου Υγείας μιλά για τα τελευταία δεδομένα της πανδημίας.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΑΝΤΑΖΟΠΟΥΛΟΣ
Ο γυμνός βασιλιάς, το Καπιτώλιο και η επόμενη μέρα

Νικόλας Σεβαστάκης / Ο γυμνός βασιλιάς, το Καπιτώλιο και η επόμενη μέρα

Ο Ντόναλντ Τραμπ δεν είναι ένας Γουίλι Σταρκ της εποχής μας. Υπάρχει κάτι σημαντικό που χωρίζει τη λαϊκιστική φαντασία των χρόνων του Μεσοπολέμου –όπως την αναπλάθει το μυθιστόρημα του Γουόρεν– από τα πλήθη που είδαμε να βγαίνουν από τα μεσαιωνικά σπήλαια των social media για να ορμήσουν προς το Καπιτώλιο.
ΝΙΚΟΛΑΣ ΣΕΒΑΣΤΑΚΗΣ
Ευάγγελος Μανωλόπουλος: «Να μάθουμε να ζούμε με τις μάσκες, γιατί θα αργήσουμε να τις βγάλουμε»

Ελλάδα / Ευάγγελος Μανωλόπουλος: «Να μάθουμε να ζούμε με τις μάσκες, γιατί θα αργήσουμε να τις βγάλουμε»

Ο καθηγητής Φαρμακολογίας, Φαρμακογονιδιωματικής και Ιατρικής Ακριβείας στο Δημοκρίτειο Πανεπιστήμιο Θράκης και πρόεδρος της Ελληνικής Εταιρείας Φαρμακολογίας, Ευάγγελος Μανωλόπουλος, μιλά στη LiFO για τα εμβόλια και τις φαρμακευτικές αγωγές που εξετάζονται. Απαντά για το δεύτερο κύμα της πανδημίας, εξηγεί ποια είναι η αλήθεια για τις ΜΕΘ, πότε θα αποχωριστούμε τις μάσκες αλλά και πότε προβλέπεται η επάνοδος στην κανονικότητα.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΑΝΤΑΖΟΠΟΥΛΟΣ
Γιατί η ασφάλεια του εμβολίου είναι υψηλού βαθμού; Ο καθηγητής της Οξφόρδης Πέτρος Λιγοξυγκάκης εξηγεί

Τech & Science / Γιατί η ασφάλεια του εμβολίου είναι υψηλού βαθμού; Ο καθηγητής της Οξφόρδης Πέτρος Λιγοξυγκάκης εξηγεί

Τι θα σημάνει η γενική χρήση των εμβολίων; Θα εφαρμοστούν νέοι κανόνες σχετικά με τον εμβολιασμό; Πότε προσδιορίζεται η έναρξή του; Και τι γίνεται με τους αρνητές;
ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΑΝΤΑΖΟΠΟΥΛΟΣ
Η ενδοχώρα της άρνησης και το εμβόλιο

Νικόλας Σεβαστάκης / Η ενδοχώρα της άρνησης και το εμβόλιο

Η όποια στρατηγική για τον εμβολιασμό χρειάζεται να είναι σκληρή με τον νεοφασισμό των fake news και της ωμής παραπλάνησης. Την ίδια στιγμή, όμως, πρέπει να εντάξει τις ανησυχίες, τις αντιρρήσεις και τις δεύτερες σκέψεις πολλών ανθρώπων.
ΝΙΚΟΛΑΣ ΣΕΒΑΣΤΑΚΗΣ
Ευάγγελος Καϊμακάμης: «Έχουν πεθάνει πολλοί σαραντάρηδες στα χέρια μας χωρίς προβλήματα υγείας»

Ελλάδα / Ευάγγελος Καϊμακάμης: «Έχουν πεθάνει πολλοί σαραντάρηδες στα χέρια μας χωρίς προβλήματα υγείας»

Ο πνευμονολόγος-εντατικολόγος στο νοσοκομείο Παπανικολάου μιλά για την κατάσταση που επικρατεί σήμερα στις ΜΕΘ και τις μελλοντικές ανησυχίες του σχετικά με την πανδημία.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΑΝΤΑΖΟΠΟΥΛΟΣ
Θεόδωρος Βασιλακόπουλος: «Ακόμη κι αν είχαμε 10.000 κλίνες ΜΕΘ, αν γέμιζαν όλες, θα θρηνούσαμε 4.000 θανάτους»

Ελλάδα / Θεόδωρος Βασιλακόπουλος: «Ακόμη κι αν είχαμε 10.000 κλίνες ΜΕΘ, αν γέμιζαν όλες, θα θρηνούσαμε 4.000 θανάτους»

Ο καθηγητής Πνευμονολογίας-Εντατικής Θεραπείας της Ιατρικής Σχολής του Πανεπιστημίου Αθηνών σχολιάζει όλες τις τελευταίες εξελίξεις στο μέτωπο της πανδημίας.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΑΝΤΑΖΟΠΟΥΛΟΣ
Ο Χαράλαμπος Παπασωτηρίου μιλά για το διακύβευμα των αμερικανικών εκλογών

Διεθνή / Ο Χαράλαμπος Παπασωτηρίου μιλά για το διακύβευμα των αμερικανικών εκλογών

Ο πρόεδρος του Ινστιτούτου Διεθνών Σχέσεων και καθηγητής Διεθνών Σχέσεων και Στρατηγικών Σπουδών στο Πάντειο Πανεπιστήμιο, Χαράλαμπος Παπασωτηρίου, εξηγεί πώς μια νίκη του Μπάιντεν θα σηματοδοτήσει την αναβίωση της Δύσης ως κεντρικού παράγοντα στη διεθνή πολιτική.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΑΝΤΑΖΟΠΟΥΛΟΣ

σχόλια

20 σχόλια
Μάλλον, συμβολικά, θέλουν να πουν ότι η δημόσια τηλεόραση προβάλει και διατηρεί το έργο αυτών των ανθρώπων και τέλος πάντως πολλές φορές αποτελεί μέρος του προγράμματος της σε αντίθεση με τα υπόλοιπα που συνήθως το αντίστοιχο πρόγραμμα είναι τα βυζιά της Αλεξανδράτου και ο κώλος της Πετρούλας.
Πολύ "βαρύ" το σχόλιο σας κ.Μακρη. Κοιταζει το δέντρο και χανει το δασος κατα την γνώμη μου.Επιτρεψτε μου να σας μεταφέρω μια αλλη εικόνα απο λιγο μακρια.Την προηγούμενη βδομάδα βρισκόμουν σε συνέδριο ιατρικό στην Μαδρίτη.Παρομοια προβλήματα,παρομοια επίπεδα ανεργίας.Εντελώς όμως διαφορετική κατασταση.Πλατειες και δρόμοι ασφυκτικά γεματοι μεχρι αργα [πολύ αργα] το βραδυ.Αισθημα φόβου κανένα.Λαός που δοκιμαζεται αλλα δεν εχει [ούτε πρόκειται] να εξαθλιωθεί.Μαγαζια ανοιχτα,δρόμοι καθαροί,πρόσωπα χαμογελαστα.Εικόνες αλληλεγκύης παντού. Δεν σου περνα καν απο το μυαλό οτι η Ιαπανια δεν προκειται να ανακάμψει.Στην Ελλαδα ο κοινωνικός ιστός εχει αποσαρθωθεί,η ελπίδα εχει πεθανει.Πρωτη φορά στην ζωη μου με πλυμμήρισε η απελπισια μόλις το αεροπλανο προσγειώθηκε στο ΕΛ-ΒΕΝ.Οχι αδικα πιστευω.Στο συνέδριο μίλησα με συναδελφους απο πολλές ευρωπαίκες χώρες.Πολλοί απο αυτούς πίστευαν και πιστευουν οτι η Ελλαδα δεν πρεπει [ούτε αντέχει] να είναι στο ευρώ.Κανείς τους όμως δεν μπορούσε ούτε καν να διανοηθει οτι η Ελλάδα δεν βρίσκεται εντος της πολιτιστικής Ευρώπης,εντός της δημοκρατικής Ευρώπης.Το "αποφασίζουμε και διαταζουμε" κλείσιμο της ΕΡΤ σόκαρε παρα πολλούς.Παραλληρίζαν την Ελλάδα με την Ανατολία του Ερντογάν.Με την ξεπεσμενη νεο-ναζιστική Ουγγαρία. Μεσα σε λίγους μήνες με την πολιτική τους,θεσανε σε αμφισβητηση πρωτον το ποσο ευρωπαική χωρα είναι η Ελλάδα και δευτερον το πόσο δημοκρατική.Μια ενδεχόμενη [καθόλου απίθανη κατα την γνωμη μου] μετεκλογική συνεργασια Φαηλο-Σαμαρικής ΝΔ με την ΧΑ θα βάλει το κερασακι πάνω στην τούρτα. Για το κείμενο σας ενα σχόλιο: αφού κανεις αλλος δεν αντιδρα στο φασιστικό κατρακύλισμα της χώρας μας,οι μονοι που μενουν οι μεγάλοι μας νεκροί.Γιατι σας παραξενευει? Πολύ περισσότερο γιατι σας ενοχλεί?
Ο Χατζιδάκις θα στριφογυρίζει στον τάφο του που οι ΕΡΤτζήδες τον κάνανε παντιέρα τους.Η Κάλλας ήταν μανιακή της εργασίας και της τελειότητας, όπως και ο Καβάφης. Τι σχέση έχουν με τις αργομισθίες;Ο Σκαλκώτας έκανε καριέρα στη Γερμανία και στην Ελλάδα κρύφτηκε.Ο Θεοδωράκης; Αυτός μάλιστα!
Και γενικά, δεν νομίζω πως κάποιος από τους ιδιωτικούς σταθμούς έπαιξε ποτέ τις ταινίες του Αγγελόπουλου σε ώρα υψηλής τηλεθέασης ή τις ταινίες της Μελίνας Μερκούρη. Ούτε κάποιος ιδιωτικός ραδιοφωνικός σταθμός να έκανε κάποιο αφιέρωμα στη μουσική του Μάνου Χατζιδάκη. Ότι ξέρουμε για αυτούς και για ένα σωρό άλλους ανθρώπους των τεχνών, των γραμμάτων και της διανόησης, τα ξέρουμε από την ΕΡΤ. Καλά κάνουν, λοιπόν, και χρησιμοποιούν την εικόνα τους στη διαμαρτυρία τους.
καλά όλα αυτά και ναι, η ερτ εχει αναδείξει σπουδαίο κομμάτι του πολιτισμού μας αλλά τα τελευταία χρόνια δεν θυμάμαι να είδα κ τίποτα πολύ ουσιαστικό εκτος απο λίγες εκπομπές. μας ειχαν ταραξει στον μπομπ ρος, στο ουράνιο τόξο, στην κυριακή στο χωριό και πώς αναπαράγονται οι σκώληκες. Τόσα χρόνια γκρίνιαζαν όλοι οτι οι ειδήσεις της ερτ είναι κατευθυνόμενες και όλοι τωρα γκρινιάζουν πάλι επειδή χάθηκε η αντικειμενική ματιά στα γεγονότα.
Δηλαδή όταν η Apple χρησιμοποίησε για την καμπάνια του Think Different τα πορτραίτα τόσων προσωπικοτήτων (από τον Γκάντι μέχρι τον Τζων Λέννον) ήταν "επαναστατική τομή στη διαφήμιση" και χρησιμοποιείται ακόμα και σήμερα σαν παράδειγμα πρωτότυπης μεθόδου προβολής. Βέβαια, η Apple να πουλήσει ήθελε (και το πέτυχε) όχι να προωθήσει τον πολιτισμό.Όταν το κάνουν (σαν απλή υπενθύμιση στην Πλατεία Συντάγματος) οι άνθρωποι που έχασαν τη δουλειά τους, παθαίνουμε αλλεργία και το βαφτίζουμε "ιεροσυλία". Είμαστε άξιοι της μοίρας μας.
Απαράδεκτη καπηλεία!Κανείς και για κανένα λόγο δεν έχει δικαίωμα σε τέτοιες δημαγωγικές πράξεις που αγγίζουν την ιεροσυλία.Απορώ πώς δεν είδαμε και πλακάτ με τον Όμηρο, τον Πλάτωνα και τον Σοφοκλή να προασπίζονται τα δικαιώματα του κάθε διορισμένου "ημέτερου".Με λίγα λόγια αν κάνει απολύσεις ο ΣΚΑΙ, να περιμένουμε οι εργαζόμενοι να βγουν με τους "100 σημαντικότερους Έλληνες" σε πλακάτ!(Του MEGA μάλλον θα έχουν τη Μαριάννα Βαρδινογιάννη...)
Καπηλεία είναι υπερβολή να το χαρακτηρίζεις. Καπηλεία θα ήταν να το χρησιμοποιούσε ο σύλλογος καταδικασμένων παιδεραστών, όχι οι εργαζόμενοι σε ένα μέσο που προωθεί μεταξύ άλλων και τον πολιτισμό! (άσχετα που κατά καιρούς το ξεχνάνε)
Αν όντως αυτοί της ΕΡΤ εκπροσωπούν την “κληρονομιά” ας πούμε, αυτών των ανθρώπων που τους περιφέρουν ως εμβλήματα και συνθήματα, τότε πώς εξηγείται ότι δέχονται να εκπροσωπούνται από εκείνον τον τύπο με το ξινό μουσάτο πρόσωπο, με την απαίσια εκφορά λόγου, τα άθλια ελληνικά και την χύδην εμπάθεια; Τον έβγαλαν στο διάλειμμα της συναυλίας με την ορχήστρα της ΕΡΤ και κατέστρεψε όλη την ατμόσφαιρα. Αλήθεια, ακόμη να καταλάβουν κάποιοι εκεί μέσα ότι οι άνθρωποι αυτής της συνομοταξίας τους κράτησαν ως ομήρους και τους έσυραν στην απαξίωση και την καταστροφή; Ότι κάθε ποιότητα και πολιτισμός συντρίβεται ανάμεσα στις μυλόπετρες της κρατικής και της συνδικαλιστικής εξουσίας.
Το χειρότερο θα είναι να το χρησιμοποιουν κτήνη που κλαίνε για το κλείσιμο της ΕΡΤ ενώ πριν μερικούς μήνες φωνάζανε "μπάτσοι TV νεοναζί, όλα τα καθάρματα δουλέουνε μαζί", ότι η ΕΡΤ είναι μέσο κυβερνητικής προπαγάνδας, ότι η τηλεόραση είναι όργανο της κυβέρνησης κλπ.Ξέρετε για ποιους λέω...
Συνήθως δε δίνω σημασία στις θετικές ή αρνητικές ψήφους αφού έτσι κι αλλιώς δε γίνεται η γνώμη σου να αρέσει σε όλους. Στο συγκεκριμένο όμως σχόλιο, επειδή πιστεύω ότι όσοι έριξαν αρνητική το έκαναν καλοπροαίρετα, θα αναφέρω μια (σχεδόν)προσωπική εμπειρία του τι ήταν η ΕΡΤ "όλων των Ελλήνων". Ο αδελφός μου κάποτε (2007-2008) γύρισε ένα ντοκιμαντέρ για ένα πανηγύρι που γίνεται κάθε χρόνο στη Βρουκούντα στη Κάρπαθο, με ιδιαίτερο λαογραφικό ενδιαφέρον. Άκουσε λοιπόν ότι η Ε.Ε. επιδοτεί (μέσω της ΕΡΤ) αντίστοιχα ντοκιμαντέρ και πήγε στην Αγ. Παρασκευή να ρωτήσει. Μετά από δύο (2) εβδομάδες που πήγαινε ΚΑΘΕ ΜΕΡΑ στο γραφείο του υπεύθυνου χωρίς να τον βρει (αφού και ο θυρωρός του είπε ότι τον συγκεκριμένο τον έβλεπε μόνο όταν πληρώνονταν οι μισθοί), τελικά πήγε τη μέρα της μισθοδοσίας και τον βρήκε.Ο κύριος αυτός λοιπόν, αφού άκουσε τον αδελφό μου και χωρίς καν να μπει στο κόπο (όχι να δει) να ρωτήσει για το ντοκιμαντέρ, του είπε: -Από ποιον να γράψω ότι έρχεσαι;-Από κανέναν του απάντησε ο αδελφός μου, μόνος μου ήρθα, είδα στο internet για την επιδότηση.-Ώχου ρε αδερφέ και δε το λες τόση ώρα να μην ασχολούμαι; του απάντησε και του εξήγησε ότι οι επιδοτήσεις ήταν μετρημένες και "πιασμένες" εκ των προτέρων.Αυτά για την ΕΡΤ "όλων των Ελλήνων" για την οποία διαμαρτύρεστε σήμερα. Σίγουρα προάγει τον πολιτισμό αλλά όλοι οι "πολιτισμοί" δεν είναι ίδιοι...
Εγώ πάλι κατάλαβα ότι είναι φωτογραφίες από το αρχείο της ΕΡΤ, σε μία προσπάθεια να προβάλλουν αυτό το αρχείο και την πολιτιστική πλευρά της κρατικής τηλεόρασης και ραδιοφωνίας που είναι σπάνιος θησαυρός. Το σχόλιο/άρθρο σας μου φαίνεται άτοπο και αχρείαστο!
Στο όνομα του πολιτισμού σιτίζονται χιλιάδες μέσω της ΕΡΤ εδώ και δεκαετίες. Ήμουν στο Ηρώδειο το βράδυ που σταμάτησαν τις εκπομπές. Ήταν ενδιαφέρον να βλέπεις τους τζαμπατζήδες να σχολιάζουν εξαγριωμένοι στα κινητά τους ενώ περίμεναν στην ουρά με τις προσκλήσεις. Και βέβαια πριν την παράσταση είμαστε υποχρεωμένοι να παρακολουθήσουμε σύμπασα τη Λυρική που ανέβηκε στη σκηνή για να διαβάσει ψήφισμα συμπαράστασης...Προφανώς και πρέπει να υπάρχει στην Ελλάδα δημόσια τηλεόραση και λυρική σκηνή που να μην κρίνονται με βάση τη θεαματικότητα, τα διαφημιστικά έσοδα ή τα εισιτήρια (η δημόσια τηλεόραση δεν θα έπρεπε να έχει καν διαφημίσεις εφόσον τη χρηματοδοτούμε μέσω της εισφοράς). Αυτό όμως δεν σημαίνει πως δεν πρέπει να υπάρχουν κριτήρια αξιολόγησης και κοστολόγησης του όποιου έργου παράγεται. Τα κριτήρια αυτά μπορεί να μην είναι οικονομικά, πρέπει όμως οπωσδήποτε να είναι μετρήσιμα.
Διαφωνω καθετα με αυτο το αρθρο..Οι εικονες αυτων των ανθρωπων αποτυπωνουν ενα μεγαλο κομματι του πολιτισμου και της κληρονομιας της ΕΡΤ και παραλληλα το τεραστιο κενο που ουρλιαζει πισω απο τη λιστα του τηλεοπτικου προγραμματος της ιδιωτικης τηλεορασης.Δεν αποτελουν προιον εκμεταλλευσης απο τους (πρωην) εργαζομενους αλλα τη σιγανη υπενθυμιση του τι χανεται με το κλεισιμο της δημοσιας τηλεορασης.Οι εικονες τους στα πλακατ ειναι το σαφεστερο,ηρεμοτερο και καθαροτερο επιχειρημα εναντια σε αυτο που γινεται τις τελευταιες μερες,περισσοτερο απο καθε επιθετικο,αγανακτισμενο ή συνδικαλιστικο συνθημα.Και προσωπικα βλεποντας την εικονα τους,αυτο που με τρανταζει δεν ειναι το οτι δε θα υπαρχει πια η καλη η ΕΡΤ να θυμιζει το εργο και τη κληρονομια τους,αλλα η εως τωρα αγνοηση τους απο τα υπολοιπα καναλια.Σα να μην υπηρξαν ποτε.Θα εγραφα κι αλλα αλλα δε θελω να γινω κουραστικος.(Καθετα!)
Είχα σκοπό να σχολιάσω, αλλά με πρόλαβες. Ακριβώς αυτά θα έλεγα. Οπότε, όχι μόνο δεν γίνεσαι κουραστικός, αλλά προσωπικά με έβγαλες από τον κόπο να διατυπώσω αυτά που μου φαίνονται αυτονόητα, αλλά, αν κρίνω από το άρθρο κι από κάποια ως τώρα (ευτυχώς λίγα) σχόλια, μόνο αυτονόητα δεν είναι...
Σαφώς οι άνθρωποι της Τέχνης και του Πολιτισμού έχουν την δική τους αυτόνομη πορεία. Φαντάσου όμως το πεδίο ανάδειξης και προβολής αυτής της πορείας χωρίς την παρουσία της ΕΡΤ. Θα έπρεπε φίλε μου να τρέχουν να βγάλουν κανέναν κώλο στην Μύκονο (πράγμα που δεν με χαλάει, αλλά τώρα μιλάμε για την συγκεκριμένη οπτική του θέματος) για να γίνει κάτι τέτοιο. Ξέρεις, έχει άμεση σχέση, με το θέμα της "τηλεθέασης" που πλακώθηκαν να βάλουν αυτές τις 4-5 μέρες Σαμαράς, Βορίδης, Κεδίκογλου. Τελικά μάλλον για αυτό έφερε τον Λιάτσο στην ΕΡΤ...
Ο Καβάφης ας πούμε αναδείχτηκε εξαιτίας της ΕΡΤ. Το ίδιο και ο Σκαλκώτας. Ουπς είχαν αποβιώσει εις κύριον πριν να δημιουργηθεί καν η Ελληνική Ραδιοτηλεόραση! Ο Ξενάκης πως τους ξέφυγε;