Ο Σάκης Ρουβάς τραγουδά Μίκη Θεοδωράκη

Ο Σάκης Ρουβάς τραγουδά Μίκη Θεοδωράκη Facebook Twitter
Nikos Libertas / SOOC
18

Λίγο μετά τις 9 το βράδυ του Σαββάτου, ο Σάκης Ρουβάς ανεβαίνει στην σκηνή για να ερμηνεύσει το «Άξιον Εστί» του Οδυσσέα Ελύτη σε μελοποίηση του Μίκη Θεοδωράκη, με αφορμή τη συμπλήρωση των 90 χρόνων από τη γέννηση του μεγάλου Έλληνα μουσικοσυνθέτη.

Η πλατεία της Νέας Σμύρνης υπολογίζεται πως συγκέντρωσε πάνω από 10.000 θεατές.

Ο Σάκης Ρουβάς καταχειροκροτήθηκε.

Ο Σάκης Ρουβάς τραγουδά Μίκη Θεοδωράκη Facebook Twitter
Nikos Libertas / SOOC
Ο Σάκης Ρουβάς τραγουδά Μίκη Θεοδωράκη Facebook Twitter
Nikos Libertas / SOOC
Ο Σάκης Ρουβάς τραγουδά Μίκη Θεοδωράκη Facebook Twitter
Nikos Libertas / SOOC
Ο Σάκης Ρουβάς τραγουδά Μίκη Θεοδωράκη Facebook Twitter
Nikos Libertas / SOOC
Ο Σάκης Ρουβάς τραγουδά Μίκη Θεοδωράκη Facebook Twitter
Nikos Libertas / SOOC
Ο Σάκης Ρουβάς τραγουδά Μίκη Θεοδωράκη Facebook Twitter
Nikos Libertas / SOOC
Ο Σάκης Ρουβάς τραγουδά Μίκη Θεοδωράκη Facebook Twitter
Nikos Libertas / SOOC
Ο Σάκης Ρουβάς τραγουδά Μίκη Θεοδωράκη Facebook Twitter
Nikos Libertas / SOOC
Ο Σάκης Ρουβάς τραγουδά Μίκη Θεοδωράκη Facebook Twitter
ΑΠΕ-ΜΠΕ/ ΑΠΕ-ΜΠΕ/ ΓΙΑΝΝΗΣ ΚΟΛΕΣΙΔΗΣ
Ο Σάκης Ρουβάς τραγουδά Μίκη Θεοδωράκη Facebook Twitter
ΑΠΕ-ΜΠΕ/ ΑΠΕ-ΜΠΕ/ ΓΙΑΝΝΗΣ ΚΟΛΕΣΙΔΗΣ
Ο Σάκης Ρουβάς τραγουδά Μίκη Θεοδωράκη Facebook Twitter
ΑΠΕ-ΜΠΕ/ ΑΠΕ-ΜΠΕ/ ΓΙΑΝΝΗΣ ΚΟΛΕΣΙΔΗΣ
Ο Σάκης Ρουβάς τραγουδά Μίκη Θεοδωράκη Facebook Twitter
ΑΠΕ-ΜΠΕ/ ΑΠΕ-ΜΠΕ/ ΓΙΑΝΝΗΣ ΚΟΛΕΣΙΔΗΣ
Ο Σάκης Ρουβάς τραγουδά Μίκη Θεοδωράκη Facebook Twitter
Nikos Libertas / SOOC
18

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Όχι άλλο κάρβουνο: Αφήστε το αναρχικό άστρο να λάμπει στην πλατεία Εξαρχείων και καλές γιορτές

Δ. Πολιτάκης / Όχι άλλο κάρβουνο: Αφήστε το αναρχικό άστρο να λάμπει στην πλατεία Εξαρχείων και καλές γιορτές

Μπορεί να έχει άμεση ανάγκη κάποιου είδους ανάπλασης η Πλατεία Εξαρχείων, το τελευταίο που χρειάζεται όμως είναι ένα μίζερο χριστουγεννιάτικο δέντρο με το ζόρι.
ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΠΟΛΙΤΑΚΗΣ
Δεκαετία του 2010: Δέκα χρόνια που στην Ελλάδα ισοδυναμούν με αιώνες

Β. Βαμβακάς / Δεκαετία του 2010: Δέκα χρόνια που στην Ελλάδα ισοδυναμούν με αιώνες

Οποιοσδήποτε απολογισμός της είναι καταδικασμένος στη μερικότητα, αφού έχουν συμβεί άπειρα γεγονότα που στιγμάτισαν τις ζωές όλων μας ‒ δύσκολο να μπουν σε μια αντικειμενική σειρά.
ΤΟΥ ΒΑΣΙΛΗ ΒΑΜΒΑΚΑ
Τα χρόνια των μετακινήσεων και η κουβέντα για το brain drain που δεν μου αρέσει καθόλου

Β. Στεργίου / Τα χρόνια των μετακινήσεων και η κουβέντα για το brain drain που δεν μου αρέσει καθόλου

Αντί να βλέπουμε τη χώρα σαν άδεια πισίνα όπου πρέπει να γυρίσουν τα ξενιτεμένα της μυαλά για να γεμίσει, ας αλλάξουμε τα κολλημένα μυαλά σ' αυτόν εδώ και σε άλλους τόπους.
ΤΗΣ ΒΙΒΙΑΝ ΣΤΕΡΓΙΟΥ

σχόλια

11 σχόλια
Νομίζω ότι αυτό που ενοχλεί τον κόσμο δεν είναι το αν ο Σάκης διαπράττει ύβρη ή όχι αλλά το ότι εμφανώς σπρώχνεται από κάποιους. Από ότι φαίνεται πάντοτε σπρωχνόταν από ανθρώπους με πολλά λεφτά και επιρροή. Είναι ένας protege, πάντοτε θα μείνει protege, και αυτό ενοχλεί.
Ελεος , γεμισαμε φωστήρες και κριτές , το απιστευτο ελληνικο έθνος. ΜΠΡΑΒΟ ΡΕ ΣΑΚΗ ΕΧΕΙΣ ΑΡ$$$Α. Μπραβο γιατι προσπάθησες, μπραβο γιατι γιατι δε μασάς και κρατησες με αξιοπρεπεια αυτη την ευκαιρία και μπραβο 1000 φορές Μικη τεραστιε που εδωσες την αδεια σου για αυτο. Μπραβο οχι για την επιτυχια ή οχι του αποτελεσματος αλλα γιατι ειμστε ολοι τραγικοι Ελληναρες που ειμαστε μαγκες με τα αρχ....α των προγονων μας. Γιατι ειμαστε κολλημενοι σε ενα ένδοξο παρελθόν αλλα δεν προσφερουμε τιποτα στο παρον και κρυβουμε η εμποδιζουμε οτι μπορει να αφησει παρακαταθηκη για το μέλλον απο τη δικη μας γενια. Δεν ειμαστε τιποτα κοντα στους αρχαιους έλληνες , τιποτα κοντα στο Μίκη και αυτος ο καταραμένος εγωισμος και η μαλακια που μας δερνει φτανει μεχρι το να σκοτωσουμε και τη κατσικα του γειτονα. Μπραβο λοιπον Σακη για την προσπαθεια να ερμηνευσεις Μικη σε μια πλατεια/πανηγυρι στην ουσια, και οχι στο Ηρωδειο για να αποδείξεις πραγματικα αν μπορεις η οχι , ΜΠΡΑΒΟ ΤΕΡΑΣΤΙΕ ΜΙΚΗ γιατι εισαι αυτο που είσαι και παραμένεις ΕΛΛΗΝΑΣ ΚΑΙ ΟΧΙ ΕΛΛΗΝΑΡΑΣ και μπραβο και σε ολους τους λιγους παραγματικους Ελληνες που το προσπαθουν και αφηνουν ή προσπαθουν να αφησουν κατι για το μέλλον απο αυτη τη γενιά ακόμα κι αν παμε να τους σκοτωσουμε την κατσικα....
Εχουμε στο μυαλο και τα αυτια μας καποια αλλη πιο δυνατη και βαθια ερμηνεια του εργου,ομωςδεν ηταν και τοσο τραγικα οσο ηθελαν να τα παρουσιασουν καποιοι ,για θορυβο και κουβεντα να γινεται. Τοσος κοσμος ακουσε καλη μουσικη κερδος ειναι και αυτο.Ο Σακης βεβαια κανει καλυτερα αλλα πραγματα γεγονος.
φαγώθηκαν όλοι τόσες μέρες με την πατάτα Ρουβά, την επιτομή της μετριότητας και το σύμβολο ενός παρηκμασμένου λάιφ στάιλ που φυτοζωεί, με έναν άνθρωπο που καλλιτεχνικά δεν έχει προσφέρει τίποτα από την αρχή της καριέρας του έως τη δύση της. Αντίθετα, και με αφορμή τον Ρουβά βρίσκω ευκαιρία να το αναφέρω, ο θάνατο του Βασίλη Δημητρίου, ενός σημαντικότατου τραγουδοποιού και συνθέτη, πέρασε τόσο πολύ στα ψιλά γράμματα, που την επομένη του θανάτου του η οποιαδήποτε αναφορά, είτε σε δηλώσεις συναδέλφων του, είτε ένα κάποιο αφιέρωμα, είτε έστω κάτι πέραν του ότι ''έφυγε'', η οποιαδήποτε αναφορά λοιπόν την επομένη του θανάτου του, δεν υπήρχε σε κανένα σάιτ, σε κανένα e-έντυπο [εκτός από το LIFO.gr http://www.lifo.gr/team/music/57214 ], τίποτα απολύτως. Αλλά οι άδειοι τενεκέδες είναι αυτοί που κάνουν πολύ θόρυβο
Λογικό δεν είναι, όμως. Renton; Τι σχέση είχε με το life style ο Δημητρίου ή πόσο ''δούλευε'' για την επικαιρότητα; Ένας σεμνός και ταπεινός δημιουργός-συνθέτης-τραγουδοποιός ήτανε. Όσο για τον Ρουβά, αποδείχτηκε πολύ ''λίγος'' γι'αυτό το έργο. Η πλατεία γέμισε ρουβίτσες, οι σουβλατζήδες τα κονόμησαν και ο - κατά τ'άλλα - αξιόλογος Θεόδωρος Ορφανίδης προσπάθησε να διευθύνει μία σχολική γιορτή, τάχα μου πολιτιστική. Επικοινωνιακά τερτίπια του Δήμου Ν. Σμύρνης...Η Ιουλίτα Ηλιοπούλου που δεν επιτρέπει σε κανένα νέο συνθέτη να αγγίξει έστω και μία αράδα του Ελύτη, πήγε άραγε; Κι αν ναι, της άρεσε, γούσταρε Σάκη; Να βγει να μας πει κι αυτή ως πνευματική κληρονόμος, όχι μόνο ο Θεοδωράκης.
Γέμισε ρουβίτσες λέει η πλατεία... Έχει εντωμεταξύ πιο πάνω φωτογραφίες απ'την πλατεία όπου φαίνονται από μικρά παιδιά μέχρι παππούδες και γιαγιάδες, όλοι ρουβίτσες, με το "Άντεξα" ξυπνάνε, με το "Shake it" κοιμούνται... Τι να πει κανείς πραγματικά, η διαστρέβλωση της πραγματικότητας έχει αναχθεί σε τέχνη και η κριτική συγχέεται με την κακοήθεια όπως είπε και η Θεοδωρίδου. Συνεχίστε ακάθεκτοι όλοι οι δήθεν, οι υπεράνω κι οι σουσούδες με λύσσα να προσπαθείτε να ρίξετε τους άλλους μήπως φανείτε εσείς λίγο ψηλότεροι. Έχετε ξεβρακωθεί πλήρως! Ο Θεοδωράκης σας έφτυσε στα μούτρα κι εσείς κάνατε ότι ψιλοβρέχει. Είστε παρελθόν. Όσο και να σκούζετε η πραγματικότητα σας έχει ξεράσει στη γωνία.
Ο Ρουβάς σίγουρα "δεν το έχει" και αυτό προδίδεται από την επιτήδευση στη φωνή του. Ήταν όμως αξιοπρεπέστατος και σε καμία περίπτωση δεν πρόσβαλε το έργο. Μαθαίνω ότι σήμερα ήταν στη Νεα Σμύρνη πολλές χιλιάδες κόσμου. Σίγουρα οι περισσότεροι πήγαν για τον χαβαλέ και για το αξιοσημείωτο του εγχειρήματος, έφυγαν όμως έχοντας ακούσει ολόκληρο το Άξιον Εστί. Κέρδος είναι αυτό. Όσο για τον Σάκη, θαυμάζω το θάρρος του, να βγει και να εκτεθεί με αυτόν τον τρόπο, όταν όλοι προδικάζουν την αποτυχία του και πιάνουν στασίδι για να τον δουν να ξεφτιλίζεται. Κατά την άποψή μου, δεν ξεφτιλίστηκε, ούτε ξεφτίλισε. Απλά "θελει", όντως, "δουλειά πολλή". Μπράβο του.
Κανείς δεν άκουσε ''Το Άξιον Εστί'', Δασκαλίτσα. Όλοι πήγαν για να δουν από κοντά το είδωλο τους, που είτε το έργο αυτό τραγουδούσε, είτε το ''Πάρ'τα'', δεν είχε καμία απολύτως διαφορά/σημασία. Σίγουρα, ωστόσο, ο Ρουβάς ούτε ξεφτίλισε, ούτε ξεφτιλίστηκε. Απλά έδωσε το δικαίωμα σε όλους πλέον να τον χαρακτηρίζουν πολύ ''λίγο'' για τέτοιου είδους εγχειρήματα. Δε ζει κι ο Μπιθικώτσης να τραγουδήσει Φουρέιρα, όπως διάβασα κάπου, όχι τίποτ'άλλο δηλαδή...
Θέλει πιο δυνατή φωνή, ακούγεται τελείως πεσμένο στην απόδοση. Εκτός αν ο ήχος στο βίντεο τον αδικεί. Όμως τι τον έπιασε και θέλει να τραγουδήσει ένα τόσο δύσκολο έργο;