Χρυσές Σφαίρες 2015: Tα δέκα highlights της απονομής

Χρυσές Σφαίρες 2015: Tα δέκα highlights της απονομής Facebook Twitter
1
Χρυσές Σφαίρες 2015: Tα δέκα highlights της απονομής Facebook Twitter
Το Μεγαλώνοντας με τις 3 Χρυσές Σφαίρες του...

Με τις 3 Χρυσές Σφαίρες, για ταινία, σκηνοθεσία και δεύτερο γυναικείο ρόλο για την Πατρίσια Αρκέτ, το Μεγαλώνοντας επιβεβαιώνει τα βραβεία των ενώσεων κριτικών που προηγήθηκαν χρονικά, και τα οποία έδιναν στην ταινία του Ρίτσαρντ Λινκλέϊτερ το προβάδισμα στη φετινή κούρσα. Ο Αμερικανός σκηνοθέτης ήταν ντροπαλός και συμμαζεμένος, υποδηλώνοντας πως δύσκολα θα αλλάξει ρότα, τώρα που τα επίσημα συγχαρητήρια συρρέουν.

Οι φετινές Σφαίρες κάτι προσπάθησαν να μας πουν, και δε νομίζω πως είναι ιδέα μου και μόνο ο, ας τον πούμε κι έτσι, πολιτικός προσανατολισμός τους.

Κατά την ίδια λογική, ο Έντι Ρεντμέϊν και η Τζουλιάν Μουρ, για τις ταινίες Θεωρία των Πάντων και το Still Alice αντίστοιχα, με την βράβευση τους στις Χρυσές Σφαίρες στην κατηγορία του δράματος, παίρνουν προβάδισμα στα Όσκαρ και τα Screen Actors Guild Awards, για δύο ερμηνείες, που, όπως είχαμε γράψει σε έναν αναλυτικό σχολιασμό, δεν είναι απλώς αξιοπρόσεκτες ή εντυπωσιακές τεχνικά, αλλά πραγματικές υπερβάσεις που συγκινούν και ευαισθητοποιούν για σημαντικές παθήσεις και την αντιμετώπιση τους από την κοινωνία, με επίκεντρο δύο εξαιρετικούς χαρακτήρες. Αμφότεροι άξιοι.

Χρυσές Σφαίρες 2015: Tα δέκα highlights της απονομής Facebook Twitter
J. K. Simmons

Ο J. K. Simmons εκπροσωπεί επάξια μια θαυμάσια ταινία, το Whiplash, και μαζί το ανεξάρτητο σινεμά και όλους τους καρατερίστες, σε έναν ψευδο-δεύτερο ρόλο που κάλλιστα θα μπορούσε να είναι πρώτος, ισάξιος με εκείνον του Μάϊλς Τέλερ. Σε ένα τέτοιο ενδεχόμενο (που στην περίπτωση κάποιων βραβείων, ο τύπος του ρόλου, πρώτος ή δεύτερος, υποβάλλεται από το ίδιο το στούντιο ή την εταιρεία παραγωγής της ταινίας), ο Σίμονς θα ήταν ο πιο δυνατός αντίπαλος του Ρεντμέϊν, ίσως και πιο αξιόμαχος από τον Μπένεντικτ Κάμπερμπατς και τον Μάϊκλ Κίτον.

Χρυσές Σφαίρες 2015: Tα δέκα highlights της απονομής Facebook Twitter
Ο λόγος του Μάικλ Κίτον ήταν τόσο μεγάλος σε διάρκεια που έμοιαζε με απωθημένο, μετά από χρόνια σχετικής αφάνειας, που μεσολάβησαν από τον Batman στον Birdman...

Ο λόγος του Μάϊκλ Κίτον, ο οποίος απέσπασε τη Χρυσή Σφαίρα πρώτου ρόλου στην κατηγορία κωμωδίας/μιούζικαλ, για το Birdman, η Απρόσμενη Αρετή της Αφέλειας, ήταν ο εκτενέστερος της βραδιάς- τόσο μεγάλος σε διάρκεια που έμοιαζε με απωθημένο, μετά από χρόνια σχετικής αφάνειας, που μεσολάβησαν από τον Batman στον Birdman. Αυτό δε σημαίνει πως κούρασε. Το αντίθετο: η αναγκαστικά ενοχλητική μουσική που παραδοσιακά "αδειάζει" τους πολυλογάδες,παραδόξως δεν τον διέκοψε, και όλοι οι παριστάμενοι τον κοιτούσαν στα μάτια καθώς ξεδίπλωνε συμπυκνωμένα την ιστορία της ζωής του, το πραγματικό του όνομα (Μάϊκλ Τζον Ντάγκλας), τις αρχές που έλαβε στο φτωχικό αγροτόσπιτο στο οποίο μεγάλωσε μαζί με τα 6 αδέλφια και τους γονείς του, και την αγάπη που έδειξε με έναν κόμπο στον περήφανο γιό του που επίσης τον παρακολουθούσε στην αίθουσα. Ωραία και θαρραλέα η ερμηνεία του, ακόμη πιο ενδιαφέρον, δημοσιογραφικά μιλώντας, το comeback του.

Χρυσές Σφαίρες 2015: Tα δέκα highlights της απονομής Facebook Twitter
Οι παρουσιάστριες Τίνα Φέϊ και Έϊμι Πόλερ, βάδισαν στο μονοπάτι της Έλεν Ντετζένερις...

Οι δυο παρουσιάστριες της βραδιάς, Τίνα Φέϊ και Έϊμι Πόλερ, βάδισαν στο μονοπάτι της Έλεν Ντετζένερις: ευγενικός και ευθύς ο stand up τρόπος, απουσία διάχυτης τοξικότητας, στοχευμένη αιχμή κατά τόπους. Περιόρισαν το δηλητήριο για τον Μπιλ Κόσμπι και δεν παρέλειψαν να κάνουν πλάκα σε κάποιους που το αντέχουν ούτως ή άλλως, όπως ο Χοακίμ Φίνιξ, και στα αναμενόμενα θέματα, όπως η Βόρεια Κορέα και το χακάρισμα της Σόνι. Το σύντομο πέρασμα του Ρίκι Ζερβέϊζ από το πόντιουμ, με έκανε να νοσταλγήσω τις ηρωϊκές, μετωπικές του συγκρούσεις, με όλες τις μεθυσμένες συνέπειες της κωμικριτικής του στους πλούσιους και διάσημους. Οι Σφαίρες σηκώνουν το κάτι παραπάνω, δεν είναι δα και Ακαδημία...

Χρυσές Σφαίρες 2015: Tα δέκα highlights της απονομής Facebook Twitter
Ο Τζόρτζ Κλούνει δεν παρέλειψε να δώσει τα συχαρίκια στον εαυτό του για την επιλογή της Αμάλ- ποιός, αυτός που ποτέ δεν μίλησε για τα αισθηματικά του...

Το βραβείο συνολικής προσφοράς Cecil de Mille απονεμήθηκε στον αιώνιο αγαπημένο των ανταποκριτών ξένου Τύπου, Τζορτζ Κλούνι, και το παρουσίασαν δύο παλιοί του συνεργάτες, ο Ντον Τσιντλ και η Τζουλιάν Μάργκουλις, οι οποίοι σημαδεύουν τις δύο καριέρες του, στο σινεμά και την τηλεόραση αντίστοιχα. Συναισθανόμενος το βάρος της στιγμής, με τη γιγαντιαία διαδήλωση συμπαράστασης στην ελευθερία της έκφρασης και τη Δημοκρατία, που εξελισσόταν παράλληλα στο Παρίσι, δεν το έριξε πολύ στο ελαφρύ ρεπερτόριο (στο οποίο είναι μοναδικός, σε επίσημες εκδηλώσεις που κινδυνεύουν να πάρουν τον εαυτό τους πολύ σοβαρά) αλλά φάνηκε ευγνώμων και ισορροπημένα χαριτωμένος...και σοφός. Δεν παρέλειψε να δώσει τα συχαρίκια στον εαυτό του για την επιλογή της Αμάλ- ποιός, αυτός που ποτέ δεν μίλησε για τα αισθηματικά του.

Χρυσές Σφαίρες 2015: Tα δέκα highlights της απονομής Facebook Twitter
Κέβιν Σπέισι

Αντίθετα, ο Κέβιν Σπέϊσι (αυτός κι αν είναι τάφος...) που βραβεύτηκε για το House of Cards, έδωσε έναν πιο προσωπικό τόνο στον λόγο του, και κατάφερε να γίνει πιο πειστικός στο συνδυασμό της ξεχωριστής προσωπικότητας του με το συνάφι του Χόλιγουντ, όπου σίγουρα ανήκει, παρά την καλλιτεχνική αυτοεξορία ετών στα θεατρικά σανίδια του Λονδίνου.

Χρυσές Σφαίρες 2015: Tα δέκα highlights της απονομής Facebook Twitter
Το Ξενοδοχείο Grand Budapest κέρδισε τη Χρυσή Σφαίρα καλύτερης ταινίας στην κατηγορία Μιούζικαλ/Κωμωδία.

Ο Γουές Άντερσον επιτέλους ανταμείβεται για το Γουεσαντερσονικό σινεμά του, που δε μοιάζει με κανενός άλλου. Το Ξενοδοχείο Grand Budapest κατέληξε με μία μόνο Σφαίρα, αυτήν της καλύτερης κωμωδίας/μιούζικαλ, και η μικρή έκπληξη είναι πως δεν κατάφερε να πλαισιώσει το μεγάλο βραβείο με έστω ένα ακόμη σε μικρότερη κατηγορία.

Μεγαλύτερη έκπληξη η ήττα της Ida του Παβλικόφσκι από τον Λεβιάθαν του Αντρέϊ Σβιάγκιντσεφ, το όνομα του οποίου εκτέλεσε εν ψυχρώ ο εκφωνητής της τελετής μέσα στην αίθουσα. Από την άλλη, η ταινία είναι μια καλλιτεχνική επίθεση εναντίον της συγχυσμένης Ρωσία του Πούτιν, κάτι που προκαλεί συζήτηση και συμφέρει όποιον την προτιμήσει, εννοώντας πως είναι αυτόματα μια έξυπνη και επίκαιρη επιλογή.

Χρυσές Σφαίρες 2015: Tα δέκα highlights της απονομής Facebook Twitter
O συγγραφέας και παραγωγός Αλεξάντρ Ροντνιάσκι (αριστερά) και ο σκηνοθέτης Αντρέϊ Σβιάγκιντσεφ της ταινίας Λεβιάθαν.

Συνολικά, οι φετινές Σφαίρες κάτι προσπάθησαν να μας πουν, και δε νομίζω πως είναι ιδέα μου και μόνο ο, ας τον πούμε κι έτσι, πολιτικός προσανατολισμός τους: το Μεγαλώνοντας είναι, όπως έχει γραφεί επανηλειμμένως, ένα δείγμα ανεξάρτητου σινεμά, μετά από χρόνια επικράτησης μεγαλύτερων σε εύρος και προϋπολογισμό, ταινιών. Το ίδιο ισχύει για τις βραβεύσεις του Γουές Άντερσον και του Αλέχάντρο Γκονζάλες Ινιάριτου για το σενάριο του Birdman. Η Σφαίρα καλύτερου τραγουδιού, σε απονομή του σπουδαίου, ακριβοθώρητου Prince, ο οποίος έχει μείνει φοβιστικά ο ίδιος από την εποχή του Around the World in a Day, πήγε στο ολίγον γκόσπελ, ολίγον ραπ Glory από το Selma της Έϊβα ντυ Βερνέϊ, μια ταινία με θέμα τα πολιτικά δικαιώματα και τον Μάρτιν Λούθερ Κινγκ- και πέρυσι έκαναν κάτι παρόμοιο με το κομμάτι των U2 για τον Νέλσον Μαντέλα, αλλά φάνηκε πως πάλι πριμοδοτούν τους σταρ μουσικούς έναντι ενός τραγουδιού που έχει πιό άμεση σχέση με την ίδια την ταινία από την οποία "ξεπηδά" οργανικά, όπως το Let it Go από το Ψυχρά κι Ανάποδα. Οι gay είχαν φωνή στην απονομή, με τον Ματ Μπόμερ και τον σκηνοθέτη του Πως να εκπαιδεύσετε τον Δράκο σας, Ντιν ντε Μπλόϊς, να ευχαριστούν τους συζύγους τους. Στον τομέα της τηλεόρασης, οι Σφαίρες επιχείρησαν να επισημάνουν, παρά να παίξουν το γνωστό τους παιχνίδι της μίμησης (των Όσκαρ). Προτίμησαν το The Affair έναντι γνωστότερων σειρών στην κατηγορία του, αλλά και το Transparent, για να αναδείξουν την κοινότητα των τρανσεξουαλικών ατόμων, που με τον συγκινητικό του λόγο ο Τζέφρι Τάμπορ (υποδύεται μια transsexual στη σειρά, ευχαρίστησε για τη στήριξη και τη βοήθεια που του έδωσαν απλόχερα στη δημιουργία του ρόλου.

1

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

«Civil War»: Γιατί μια ταινία δράσης έχει φρικάρει τόσο τους Αμερικανούς θεατές;

The Review / «Civil War»: Γιατί μια ταινία δράσης έχει φρικάρει τόσο τους Αμερικανούς θεατές;

Ο Γιάννης Βασιλείου και ο Γιάννης Καντέα-Παπαδόπουλος, κριτικός στο Αθηνόραμα, αναλύουν τη νέα ταινία του Άλεξ Γκάρλαντ, που μόλις κυκλοφόρησε στις αίθουσες και τρομάζει τους Αμερικανούς θεατές.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΥ
Ο Μανώλης Πιμπλής και η Σταυρούλα Παπασπύρου μιλούν για την αγαπημένη εκπομπή των booklovers

Οθόνες / «Βιβλιοβούλιο»: Μια διόλου σοβαροφανής τηλεοπτική εκπομπή για το βιβλίο

Ο Μανώλης Πιμπλής και η Σταυρούλα Παπασπύρου ήταν κάποτε «ανταγωνιστές». Και πια κάνουν μαζί την αγαπημένη εκπομπή των βιβλιόφιλων, τη μοναδική που υπάρχει για το βιβλίο στην ελληνική τηλεόραση, που επικεντρώνεται στη σύγχρονη εκδοτική παραγωγή και έχει καταφέρει να είναι ευχάριστη και ενημερωτική.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Μην ανοίγεις την πόρτα

Οθόνες / «Μην ανοίγεις την πόρτα»: Το χειροποίητο αλλά καθόλου ερασιτεχνικό θρίλερ των Unboxholics

Η πρώτη τους ταινία είναι λογικό να αποτελεί τη συνισταμένη των επιρροών τους αλλά και τόσο παρήγορο να συνορεύει με ένα λιντσικό σύμπαν ψυχολογικού θρίλερ, αντί να αναπαράγει απότομες τρομάρες και δωρεάν ανατριχίλες. 
ΘΟΔΩΡΗΣ ΚΟΥΤΣΟΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ
The Sympathizer: Όλοι οι πόλεμοι διεξάγονται δύο φορές, μία στο πεδίο της μάχης και μία  στη μνήμη

Daily / The Sympathizer: Όλοι οι πόλεμοι διεξάγονται δύο φορές, μία στο πεδίο της μάχης και μία στη μνήμη

Σατιρικό δράμα και περιπέτεια κατασκοπίας συγχρόνως, η νέα φιλόδοξη σειρά του HBO διαθέτει, ανάμεσα στα άλλα σημαντικά της ατού, τον Παρκ Τσαν-γουκ στη σκηνοθεσία και τον Ρόμπερτ Ντάουνι Τζούνιορ σε τέσσερις διαφορετικούς ρόλους.
ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΠΟΛΙΤΑΚΗΣ
Τελικά, είναι ο Τομ Ρίπλεϊ γκέι; 

Βιβλίο / Τελικά, είναι γκέι ο Τομ Ρίπλεϊ;

Το ερώτημα έχει τη σημασία του. Η δολοφονία του Ντίκι Γκρίνλιφ από τον Ρίπλεϊ, η πιο συγκλονιστική από τις πολλές δολοφονίες που διαπράττει σε βάθος χρόνου ο χαρακτήρας, είναι και η πιο περίπλοκη επειδή είναι συνυφασμένη με τη σεξουαλικότητά του.
ΕΠΙΜΕΛΕΙΑ: ΧΡΗΣΤΟΣ ΠΑΡΙΔΗΣ
Το νέο Χόλιγουντ των 80άρηδων στο Φεστιβάλ Καννών

Pulp Fiction / Το νέο Χόλιγουντ των 80άρηδων στο Φεστιβάλ Καννών

Ο Κόπολα πούλησε τα φημισμένα αμπέλια του και σκάρωσε ένα από τα ακριβότερα στοιχήματα στην ιστορία του σινεμά. Όμως, το Φεστιβάλ Καννών των auteurs και των κινηματογραφιστών αιχμής έχει τόση ανάγκη τους καταξιωμένους δημιουργούς μιας αλλοτινής εποχής;
ΘΟΔΩΡΗΣ ΚΟΥΤΣΟΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ
Γιώργος Αρβανίτης: «Έλεγα "είμαι καλύτερος" και δεν με πήρε η φτώχεια από κάτω»

Οι Αθηναίοι / Γιώργος Αρβανίτης: «Πείσμωνα για να γίνω ο καλύτερος και δεν με πήρε η φτώχεια από κάτω»

Από μια νιότη γεμάτη αντιξοότητες, ο τροχός για εκείνον γύρισε, η ζωή του στράφηκε στο φως και έγινε βιβλίο. Η Ευρώπη τον ανακάλυψε από τις ταινίες του Αγγελόπουλου, στις ιστορίες του πρωταγωνιστούν ο Φίνος, ο Μαστρογιάνι και ο Κουροσάβα. Ο πολυβραβευμένος διευθυντής φωτογραφίας που ήταν «πάντα την κατάλληλη στιγμή στο κατάλληλο μέρος» είναι ο Αθηναίος της εβδομάδας.
ΧΡΗΣΤΟΣ ΠΑΡΙΔΗΣ
Εμφύλιος πόλεμος

Οθόνες / «Εμφύλιος πόλεμος»: Μυθοπλαστική εικασία ή ρεαλιστικό σενάριο;

Με μια φιλμογραφία γεμάτη ζόμπι, κλώνους και αποκυήματα φαντασίας, αυτή είναι η λιγότερο αλληγορική ταινία του Άλεξ Γκάρλαντ που επιλέγει να μην εξηγήσει τις αιτίες του διχασμού, επιμένει σε μια πολιτική ασάφεια και δεν κατονομάζει τον Τραμπ.
ΘΟΔΩΡΗΣ ΚΟΥΤΣΟΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ
Baby Reindeer: Ποτέ η φράση “sent from my iPhone” δεν έμοιαζε πιο τρομακτική

Daily / Baby Reindeer: Ποτέ η φράση «sent from my iPhone» δεν έμοιαζε πιο τρομακτική

Ισορροπώντας ανάμεσα στο θρίλερ, το κοινωνικό δράμα και τη μαύρη κωμωδία, η αυτοβιογραφική σειρά του Netflix αφηγείται με συνταρακτικό τρόπο μια αληθινή ιστορία κακοποίησης, μαζοχισμού και τραύματος.
ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΠΟΛΙΤΑΚΗΣ
Γέλιο-κονσέρβα: Ο θάνατος του πιο απόκοσμου και μισητού ήχου στην τηλεόραση

Οθόνες / Γέλιο-κονσέρβα: Ο θάνατος του πιο απόκοσμου και μισητού ήχου στην τηλεόραση

Το laugh track στις κωμικές σειρές αντιπροσώπευε την ψευδαίσθηση μιας κοινότητας, αλλά τώρα ακόμη κι αυτή η ψευδαίσθηση έχει χάσει τη λάμψη της. Καμία σειρά με γέλιο-κονσέρβα δεν έχει κερδίσει το βραβείο Emmy καλύτερης κωμωδίας εδώ και σχεδόν 20 χρόνια.
THE LIFO TEAM
Σάκης Καρπάς: «O κόσμος θα μας πει να συνεχίσουμε ή θα μας στείλει σπίτι μας»

Οθόνες / Unboxholics: «O κόσμος θα μας πει να συνεχίσουμε ή θα μας στείλει σπίτι μας»

Καθώς το «Μην ανοίγεις την πόρτα», το σκηνοθετικό ντεμπούτο των Unboxholics, ετοιμάζεται να βγει στις αίθουσες, ο Σάκης Καρπάς μας μιλά για το δάσος και άλλα πράγματα που τους τρομάζουν, για αγαπημένες ταινίες και games τρόμου, αλλά και για την άδικη δαιμονοποίηση των gamers.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΥ
Γιατί επιστρέφουμε συνεχώς στο σινεμά των 90s;

Pulp Fiction / Γιατί επιστρέφουμε συνεχώς στο σινεμά των '90s;

Είναι η δεκαετία του '90 η καλύτερη όλων στο σινεμά; Ο Θοδωρής Κουτσογιαννόπουλος συζητά με την κριτικό και αρθρογράφο της LiFO Ειρήνη Γιαννάκη για τη δεκαετία που ξεκίνησε με το «Pretty Woman», το «Goodfellas», το «Χορεύοντας με τους λύκους» και το «Μόνος στο σπίτι» και έκλεισε με τα «Μάτια ερμητικά κλειστά», την «Έκτη αίσθηση», το «Matrix» και το «Fight Club».
ΘΟΔΩΡΗΣ ΚΟΥΤΣΟΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ
«Ghostwatch»: H ταινία τρόμου που προκάλεσε πανικό στο βρετανικό κοινό

Οθόνες / «Ghostwatch»: Γιατί αυτή η ταινία τρόμου προκάλεσε πανικό στο βρετανικό κοινό το 1992;

H κυκλοφορία του «Late Night with the Devil» στους κινηματογράφους ξαναφέρνει στην επικαιρότητα μια πρωτοποριακή και πέρα για πέρα ανατριχιαστική δημιουργία του BBC, που προκάλεσε πανικό και ακραίες αντιδράσεις στη Βρετανία το 1992, οδηγώντας έναν νεαρό τηλεθεατή στην αυτοκτονία.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΥ
Πάτρικ Τατόπουλος: Ο designer που σχεδίασε το Μπάτμομπιλ, τον Γκοτζίλα και έναν δονητή για το «Seven»

Οθόνες / Πάτρικ Τατόπουλος: Ο designer που σχεδίασε το Μπάτμομπιλ, τον Γκοτζίλα και έναν δονητή για το «Seven»

Ο διάσημος Ελληνογάλλος σκηνογράφος του Χόλιγουντ μιλά στη LiFO για την τέχνη του, για το «Independence Day», το «Dark City», το «Poor Things» και την «Barbie», και για τότε που ο Φίντσερ του ζήτησε να του σχεδιάσει έναν δονητή.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΥ
«Back to Black»: Aξίζει η κινηματογραφική βιογραφία της Έιμι Γουάινχαουζ

The Review / «Back to Black»: Είναι η ταινία για την Έιμι Γουάινχαουζ αντάξια του μύθου της;

Ο Γιάννης Βασιλείου και ο Άκης Καπράνος είδαν την ταινία της Σαμ Τέιλορ-Τζόνσον μέχρι τέλους, επιβίωσαν και βρέθηκαν στο στούντιο της LiFO για να συζητήσουν για την εμπειρία τους και για τα στοιχεία που κάνουν καλή μια κινηματογραφική μουσική βιογραφία.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΥ
Kirsten Dunst: «Το σενάριο του Ευθύμη Φιλίππου για το “Kinds of Kindness” είναι ό,τι πιο weird έχω διαβάσει ποτέ!»

Οθόνες / Kirsten Dunst: «Το σενάριο του Ευθύμη Φιλίππου για το “Kinds of Kindness” είναι ό,τι πιο weird έχω διαβάσει ποτέ»

Με αφορμή τον πολυσυζητημένο «Εμφύλιο Πόλεμο» του Άλεξ Γκάρλαντ, η Αμερικανίδα ηθοποιός συζητά με τον Θοδωρή Κουτσογιαννόπουλο για τους ρόλους που την απελευθερώνουν, για την ανάγκη να υπάρχουν γυναίκες ηγέτιδες στην πολιτική, για τα πιο ιδιαίτερα σενάρια που έχουν πέσει στα χέρια της, όπως αυτό της τελευταίας ταινίας του Γιώργου Λάνθιμου.
ΘΟΔΩΡΗΣ ΚΟΥΤΣΟΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ

σχόλια

1 σχόλια