Dirtyland: Οι πριγκίπισσες του Disney λιγάκι ερεθισμένες...

Dirtyland: Οι πριγκίπισσες του Disney λιγάκι ερεθισμένες... Facebook Twitter
16

[ Από την Άλκηστη Γεωργίου ]

 

Σύμφωνοι.

Η αναπαραγωγή pop culture ειδώλων δεν είναι κάτι καινούριο ή έστω πρωτότυπο πια, ωστόσο τα σχέδια του

Dillon Boy δεν παύουν να τραβούν την προσοχή.

 

Με την καινούρια του limited edition και κάπως αμφιλεγόμενη σειρά Dirtylands, ο illustrator που λατρεύει να πειράζει ποπ σύμβολα όπως οι υπερήρωες και οι κόμικ φιγούρες, επανασυστήνει τις αγαπημένες ηρωίδες της Disney με έναν τρόπο μάλλον ακατάλληλο.

 

Η Γιασμίν, η Χιονάτη, η Άριελ, η Ποκαχόντας και άλλες αθώες πριγκίπισσες φαίνεται πως ενηλικιώθηκαν και ποζάρουν ημίγυμνες, καπνίζουν, έχουν τατουάζ και τριγρνούν ανάμεσα σε γκραφίτι και pin up πόστερ.

 

Σύμφωνα με τον ίδιο τον καλλιτέχνη, αναδιατυπώνοντας τις εν λόγω οικείες και παιδικές ηρωίδες ως σεξουαλικά αντικείμενα επισημαίνεται το γεγονός ότι οι καιροί έχουν μάλλον αλλάξει, και ότι τώρα περισσότερο από ποτέ άλλοτε, η εικόνα του φύλου είναι αυτό "πουλάει" πραγματικά.

Αρκεί να σκεφτούμε για λίγο τις real life Disney πριγκίπισσες όπως η Hana – Miley- Montana, η Selena Gomez, κτλ, δεν φαίνεται να έχει και πολύ άδικο.

Ιδού..

Dirtyland: Οι πριγκίπισσες του Disney λιγάκι ερεθισμένες... Facebook Twitter
Dirtyland: Οι πριγκίπισσες του Disney λιγάκι ερεθισμένες... Facebook Twitter
Dirtyland: Οι πριγκίπισσες του Disney λιγάκι ερεθισμένες... Facebook Twitter
Dirtyland: Οι πριγκίπισσες του Disney λιγάκι ερεθισμένες... Facebook Twitter
Dirtyland: Οι πριγκίπισσες του Disney λιγάκι ερεθισμένες... Facebook Twitter
Dirtyland: Οι πριγκίπισσες του Disney λιγάκι ερεθισμένες... Facebook Twitter
Dirtyland: Οι πριγκίπισσες του Disney λιγάκι ερεθισμένες... Facebook Twitter
Dirtyland: Οι πριγκίπισσες του Disney λιγάκι ερεθισμένες... Facebook Twitter

 [ via ]

Design
16

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Hôtel de la Marine, ένα μουσείο για το lifestyle στο Παρίσι του 18ου αιώνα

Design / Hôtel de la Marine, ένα μουσείο για το lifestyle στο Παρίσι του 18ου αιώνα

Το hotspot της γαλλικής αριστοκρατίας των δεκαετιών πριν από τη Γαλλική Επανάσταση ζωντανεύει έναν τρόπο ζωής υψηλής τέχνης και μια καθημερινότητα γεμάτη ακραία εξωπραγματική πολυτέλεια. Τώρα είναι και πάλι ανοιχτό για το κοινό. 
ΕΠΙΜΕΛΕΙΑ: ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Ένα διαμέρισμα με ανθρώπινη υπόσταση

Interiors / Ένα διαμέρισμα με ανθρώπινη υπόσταση στο Παγκράτι

Ο φωτογράφος μόδας Θανάσης Κρίκης ζει σε ένα διαμέρισμα που το αισθάνεται σαν προέκταση του εαυτού του. Σε αυτό κυριαρχούν οι φωτογραφίες μόδας, τα ζωγραφικά του έργα και τα design έπιπλα, μα, πάνω απ’ όλα, η ικανότητά του να τα συνθέτει όλα αυτά και να δημιουργεί ένα καλαίσθητο σύμπαν.
ΤΖΟΥΛΗ ΑΓΟΡΑΚΗ
Πώς είναι να ζεις μέσα σε ένα dream house

Design / Πώς είναι να ζεις μέσα σε ένα σπίτι σαν γκαλερί γλυπτών

Η Τζούλη Αγοράκη επισκέπτεται ένα αθηναϊκό σπίτι γεμάτο με έργα Ελλήνων γλυπτών, που όλα του τα πράγματα μένουν πάντα στη θέση τους, και μιλά με τον αρχιτέκτονα ιδιοκτήτη που δεν συνηθίζει να σχεδιάζει σπίτια γιατί «αισθανόταν ότι θα έπρεπε να κάνει και τον διαπραγματευτή της οικογένειας»
ΤΖΟΥΛΗ ΑΓΟΡΑΚΗ
Crini & Sophia: Εκεί που η art de la table συναντά τα έργα καταξιωμένων σύγχρονων καλλιτεχνών 

Design / Crini & Sophia: Εκεί που η art de la table συναντά τα έργα καταξιωμένων σύγχρονων καλλιτεχνών 

Σε μια υπερυψωμένη βιτρίνα στο Κολωνάκι συναντάμε μια σειρά από έργα τριών καλλιτεχνών οι οποίοι δεν είχαν μιλήσει μεταξύ τους πριν τελειώσει το κατάστημα, που απ’ έξω δεν μαρτυρά τι ακριβώς κρύβει μέσα του. 
ΖΩΗ ΠΑΡΑΣΙΔΗ
Η χρυσή σχεδιάστρια που μάγεψε το Χόλιγουντ

Design / Συνεργάτις του Ντε Κίρικο. Κολλητή του Νουρέγιεφ. Επίσκεψη στο απίθανο σπίτι της εικαστικού Lisa Sotilis

Η Τζούλη Αγοράκη επισκέπτεται το σπίτι της εικαστικού Lisa Sotilis, που ήταν στενή φίλη του Ιόλα, συνεργάτιδα του Ντε Κίρικο και κολλητή φίλη του Νουρέγιεφ. Και εντυπωσιάζεται με την κινηματογραφική της ζωή.
ΤΖΟΥΛΗ ΑΓΟΡΑΚΗ
Kyr Lakis: Ένα νέο αθηναϊκό brand αναβιώνει την τέχνη των ηπειρώτικων σταμπωτών

Design / Kyr Lakis: Ένα νέο αθηναϊκό brand αναβιώνει την τέχνη των ηπειρώτικων σταμπωτών

Ένα νέο concept store εμφανίστηκε στα Εξάρχεια από τη γλύπτρια Αντιγόνη MacLellan και τον designer Χαρίλαο Κουρτίνο Πάλλα, το Αphilo, που συγκεντρώνει τη δουλειά πολλών ντόπιων artisans. Εκεί βρίσκουμε και τα χρηστικά αντικείμενα του brand τους, Kyr Lakis, που αξιοποιεί τα σχέδια από ξυλόγλυπτες μήτρες οι οποίες άντεξαν στον χρόνο, όπως μια γοργόνα που μετρά εκατό χρόνια ζωής.
ΖΩΗ ΠΑΡΑΣΙΔΗ
Mέσα στο boho διαμέρισμα της σχεδιάστριας Σήλιας Δραγούνη

Design / Mέσα στο boho διαμέρισμα της σχεδιάστριας Σήλιας Δραγούνη

Ένα σταντ με ρούχα δίπλα στην τραπεζαρία, μια σανίδα του skate στη μέση του καθιστικού, το πιο ιδιαίτερο πλακάκι που έχει μπει ποτέ σε τζάκι. Το διαμέρισμα της σχεδιάστριας στην Κηφισιά είναι μποέμ και boho, σαν την ίδια.
ΤΖΟΥΛΗ ΑΓΟΡΑΚΗ
Έλενα Ναβροζίδου: Νομίζω πως η πολιτική τους ορθότητα είναι μια εισβολή ασκήμιας

Design / Έλενα Ναβροζίδου: «Λογοκρίθηκαν πολλές από τις εικόνες μου, γιατί φαινόταν λίγο στήθος»

Η ξεχωριστή εικαστική καλλιτέχνις και δημιουργός της θρυλικής Λουντμίλα, της ηρωίδας κόμικς που ζούσε σουρεαλιστικές ερωτικές ιστορίες στο «Παρά Πέντε» και στη «Βαβέλ», μας ανοίγει το ειδωλολατρικό, πληθωρικό σπίτι της και μας δείχνει τη δική της Παραμυθία.
M. HULOT
Deplot Architects: Προσδίδοντας υπεραξία με την αρχιτεκτονική σε μη αναμενόμενες τοποθεσίες

Design / Deplot Architects: Προσδίδοντας υπεραξία με την αρχιτεκτονική σε μη αναμενόμενες τοποθεσίες

Η αυθεντικότητα είναι ο πυρήνας της κουλτούρας των Deplot. Δημιουργώντας αξία μέσα από το design σε μη αναμενόμενες τοποθεσίες, διατηρούν τις ρίζες τους στην αυθεντική αισθητική και κουλτούρα της Μεσογείου, ενσωματώνοντας σύγχρονα στοιχεία που παραμένουν πιστά στην αυθεντική ουσία της περιοχής.
ΘΑΝΑΣΗΣ ΔΙΑΜΑΝΤΟΠΟΥΛΟΣ
Αντώνης Βαβαγιάννης: Ο κομίστας πίσω από τα «Κουραφέλκυθρα», που δεν είναι καν λέξη

Οι Αθηναίοι / Κουραφέλκυθρος: «Αν δεν σε μισήσουν οι φασίστες, τι κάνεις σε αυτήν τη ζωή;»

Ο Αντώνης Βαβαγιάννης, ο κομίστας πίσω από τα «Κουραφέλκυθρα», που κάποτε τα είχαν απορρίψει όλα τα έντυπα ενώ τώρα έγιναν ταινία στο Cinobo, λαμβάνει για τα πολιτικά του σκίτσα μηνύματα σύμφωνα με τα οποία κάθε εβδομάδα τα παίρνει από άλλο κόμμα.
ΖΩΗ ΠΑΡΑΣΙΔΗ

σχόλια

7 σχόλια
Λέτε ο Ντίσνεϊ να έκανε πολλές θηλυκές ηρωίδες κατά τύχη; Υποθέτω ότι εάν έκανε εξίσου πολλούς αρσενικούς με ερωτικό υπονοούμενο θα υπήρχαν στο συγκεκριμένο αφιέρωμα. Και για να είμαι δίκαιος, πιστεύω ότι έκανε - οπότε, υπάρχουν γυναίκες εικονογράφοι, ιδού το θέμα, ιδού και το πεδίο).Θυμάμαι μια ενδιαφέρουσα έρευνα: ποιοι κάνουν περισσότερο σεξ. Λοιπόν, πρώτοι έρχονταν τα ομοφυλοφιλικά αρσενικά ζευγάρια, οι γκέι. Πηδιόντουσαν συνέχεια.Έπειτα έρχονταν τα ετεροφυλικά straight ζευγάρια.Και τελευταία έρχονταν τα λεσβιακά ζευγάρια. Η μια είχε περίοδο, η άλλη πονοκέφαλο, τα βρίσκανε.Και αυτό δεν είναι στερεότυπο - είναι αποτέλεσμα έρευνας. Μόνο τα πρόσθετα σχόλια είναι δικά μου. Αυτά.
η μαγκιά όμως είναι ν' αποτυπώσεις τον ψαρίσιο οργασμό της Άριελ. (έλα μωρό μου, άπλωσε αυτά τα αβγά στον πυθμένα, θέλω να έρθω εκεί να τα γονιμοποιήσω, με ανάβει να σκέφτομαι ότι από τα δεκάδες χιλιάδες, μόνο μερικές εκατοντάδες θα εκκολαφθούν και ίσως μερικές δεκάδες να φτάσουν στην ενηλικίωση)
Γιατί έτσι λειτουργεί η φύση μας και γενικότερα η φύση. Το θηλυκό κουνάει λίγο την ουρίτσα του και από την άλλη το αρσενικό κάνει οποιαδήποτε «φιγουρατζίδική» σαχλαμάρα, πλακώνεται με τα υπόλοιπα «αντίπαλα» αρσενικά, προκειμένου να δελεάσει το θηλυκό για να του «κάτσει». Στο φινάλε το θηλυκό εκείνο που κάνει την επιλογή του πιο... macho αρσενικού προκειμένου να γεννήσει δυνατούς και υγιείς απογόνους. Είναι οι κανόνες του φυσικού αυτού «παιχνιδιού» προκειμένου να υπάρχει η αναπαραγωγική διαδικασία. Τι ακριβώς δεν καταλαβαίνετε; Σ.Σ.: Η διαφορά με εμάς είναι πως το σεξ το κάνουμε και για ψυχαγωγία (και πολύ καλά κάνουμε). Το μόνο είδος μετά από εμάς που επίσης κάνει σεξ για ψυχαγωγία είναι τα δελφίνια!Σ.Σ.2: Όχι τηλεόραση, όχι υπολογιστής στην κρεβατοκάμαρα... Παίξτε τα... δελφίνια!...
η σεξουαλικοτητα δεν εινα απαραιτηται συνυφασμένη με το σεξ..το γυμνο κορμι γενικα δε θα επρεπε απαραιτητα να παραπεμπει σε σεξ..εχει να κανει με το πως το βλεπει ο καθενας και τι προτυπα ακολουθει..το οτι ζουμε στην εποχη που το γυμνο υπαρχει παντου πλασαρισμενο με χυδαιο τροπο,παιζει και αυτο το ρολο του.. ελεαννα να σου πω κατι σχετικα με το λιγουρια..αφου θες να το δεις πιο ωμα,σκεψου πως ντυνεστε και πως συμπεριφερεστε πλεον οι γυναικες στη πλειοψηφια..οσο πιο λιγα ρουχα,τοσο πιο σεξυ και οσο πιο προκλιτικη συμπεροφορα τοσο πιο ποθητη..αρα μην απορεις..ολα απορρεουν απο καπου..αυτο πλασαρετε και παιρνετε την αντιστοιχη αντιδραση...αλλιως κοιταει ο αντρας μια σοβαρη γυναικα και αλλιως μια που το παιζει..στη πρωτη περιπτωση βγαινει θαυμασμος ενω στη αλλη το λιγουρι...
Ζούμε που ζούμε σε μία «ντεκαβλέ» εποχή, κυρίως με την πλήρης τις περισσότερες φορές, έλλειψης ικανότητας «εκπομπής» και «λήψης» αισθησιασμού και ερωτισμού, μία αρρωστημένη, αρκετές φορές, έλλειψη άρνησης των υγειών γενετήσιων ενστίκτων, μην ευτελίσουμε και ό,τι τελευταίο έχει μείνει όπως είναι το γυμνό, σε κάποιες περιπτώσεις.
"Γιατί αισθητικά το θηλυκό έχει περισσότερο ενδιαφέρον"... Αυτό όμως είναι ιστορικά και κοινωνικά προσδιορισμένο. Για πολλούς αιώνες το "ωραίο φύλο" ήταν το αρσενικό.