Καίτη Γαρμπή.

Facebook Twitter
8

Με τη Σελάνα Βροντή, συναυτουργό του ρεπορτάζ (για το περιοδικό Εικόνες του Κόσμου - 1998).

 

Στο καμαρίνι με την αδελφή της Λιάνα πάντα δίπλα της.

Γιάννης Φλωρινιώτης - Σεχραζάτ (1980).  Από την ταινία Πάλι τρέλα πουλάς σε σκηνοθεσία και σενάριο του Νίκου Αβραμέα. Χορεύουν οι Αδελφές Γαρμπή (Καίτη και Λιάνα).

 


Καίτη Γαρμπή, Μη με συγκρίνεις. Στίχοι και μουσική : Κώστας Τουρνάς.

 


Καίτη Γαρμπή, Ελλάδα χώρα του φωτός (Eurovision 1993).

 

 

8

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

CHECK ΔΕΥΤΕΡΑ «Love Actually»: η συνήθεια που έγινε λατρεία έκλεισε τα 20 χρόνια

Οθόνες / «Love Actually»: Η συνήθεια που έγινε λατρεία έκλεισε τα 20 χρόνια

Σαν σήμερα πριν από είκοσι χρόνια έκανε πρεμιέρα στη Νέα Υόρκη η λονδρέζικη χριστουγεννιάτικη κομεντί που εξελίχθηκε σε απαραίτητη χριστουγεννιάτικη προβολή για εκατομμύρια σινεφίλ.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΥ
Ανέκδοτη συνέντευξη της Αρλέτας: «Το μπαρ το ναυάγιο δεν ήταν μπαρ»

Μουσική / Μια ανέκδοτη συνέντευξη της Αρλέτας: «Το μπαρ το ναυάγιο δεν ήταν μπαρ»

Μια ανέκδοτη συνέντευξη της Αρλέτας στον δημοσιογράφο και ραδιοφωνικό παραγωγό Μιχάλη Γελασάκη το 2009, όπου μιλάει για τον τελευταίο της δίσκο, τα «αδικημένα» τραγούδια της, τους νέους, τους φραγκοφονιάδες της γενιάς της και αφηγείται την ιστορία του τραγουδιού το «Μπαρ το ναυάγιο», που δεν ήταν μπαρ! Δημοσιεύεται στo Lifo.gr για πρώτη φορά, έξι χρόνια μετά τον θάνατό της.
ΜΙΧΑΛΗΣ ΓΕΛΑΣΑΚΗΣ

σχόλια

7 σχόλια
Είναι ίσως η μόνη της γενιάς της και του βεληνεκούς της που κατάλαβε ότι δεν είναι πια 20 χρόνων κι εξελίχθηκε καλλιτεχνικά. Τώρα κάνει ό,τι γουστάρει, όποτε γουστάρει και είναι κουυυυλ...
Αντικειμενικά η πιο ωραία και η πιο συμπαθής μιας ολόκληρης δεκαετίας και παραπάνω μπουζουκιών τραγουδίστρια.Αν και δεν ακούω πλέον τέτοια τραγούδια συχνά είναι πολλά δικά της που μου αρέσουν γιατί μου θυμίζουν την εφηβεία μου.Πρόσφατα διάβασα ένα σχόλιο και γέλασα και συμφώνησα: "Καίτη Θεά στον θρόνο σου ξανά".
Για τα δικά μου αυτιά είναι μακράν η πιό ενδιαφέρουσα γυναικεία φωνή από όλες τις πρώην υποτιθέμενες "glamour" "stars" της ελληνικής λαϊκοπόπ που κυριαρχούσε τα χρόνια της δανεικής, επιπόλαιης αφθονίας.Like για τις φωτό.