H Tσαπανίδου ατύχησε (ξανά)

H Tσαπανίδου ατύχησε (ξανά) Facebook Twitter
34

Aπο το mediablog.gr

 

Και πριν ακόμη στεγνώσει η «ψυχρολουσία» που υπέστη ο παρουσιαστής της εκπομπής "Ευθεως", το ερώτημα επανέρχεται: τι συμβαίνει στον ΣΚΑΪ;


Δεν έχει πλέον καμία σημασία το αν ο κ. Βουλαρίνος αισθάνεται καλά με αυτό που έγινε ή όχι – βγήκε άλλωστε στη... «Μεσημεριανή Μελέτη» να δηλώσει ότι δεν περίμενε την άσχημη τροπή που πήραν τα πράγματα.


Δεν έχουν, επίσης, καμία σημασία τα όσα διημείφθησαν στον σταθμό κατά τη διάρκεια του συμβάντος και μετά από αυτό.
Εκεί που αξίζει να «ζουμάρει» κανείς είναι ακριβώς στην αντίδραση της παρουσιάστριας της εκπομπής «ΣKAΪ τώρα», Πόπης Τσαπανίδου, απέναντι στη βουλευτή του ΚΚΕ, Λιάνα Κανέλλη, η οποία ήρθε αντιμέτωπη με το..ανάρμοστο αστείο – και ουχί ατυχή φάρσα, όπως έσπευσαν να το χαρακτηρίσουν αρκετοί – των δύο γαντιών του μποξ.


Σε αυτά τα 8 λεπτά και 45 δεύτερα που «τερματίζουν» στον «αέρα» το χοντροειδέστατο επεισόδιο, διαπράττει το ένα σφάλμα μετά το άλλο, με τη σιγουριά του ανθρώπου, που ναι μεν δεν είχε εμπλοκή στη χοντράδα, ωστόσο αποστασιοποιείται με τρόπο σχεδόν αντιτηλεοπτικό.


«Είμαστε στο στούντιο με τη Λιάνα Κανέλλη, από την οποία θα ζητήσω και από κοντά πια, συγνώμη που ήρθε σε τόσο δύσκολη θέση». Μα δεν «ήρθε» από μόνη της... Κάποιος την έφερε. (Στη συνέχεια, η κ. Τσαπανίδου αντικατέστησε το ατυχές ρήμα «ήρθε», αλλά η κατάσταση πλέον είχε φύγει από τα χέρια της).


«Μπορώ να σου πω, όμως, κάτι; Ήταν άντρες. Θα τους συγχωρέσεις το γεγονός ότι ήταν άντρες;». Ειλικρινά, είναι πολύ δύσκολο να εξηγήσει κανείς τί ακριβώς εννοούσε η δημοσιογράφος με την απερίγραπτη αυτή τοποθέτηση παύλα προσπάθεια να μπαλωθούν τα κατασχισμένα. Ότι τα χοντρά αστεία είναι ανδρικό προνόμιο; Ότι ο «κανιβαλισμός» έχει φύλο; Ότι η ίδια είναι συνηθισμένη και έχει αναπτύξει μηχανισμό άμυνας; Αλήθεια, τί;


Παρά τις «συγνώμες» που επαναλήφθηκαν κατά τη διάρκεια αυτών των 8 λεπτών και 45 δευτερόλεπτων που χρειάστηκαν στη βουλευτή για να εξηγήσει τι συνέβη – υπερβολικά ή όχι δεν έχει καμία σημασία – ξενίζει η «απόσταση» που κρατά η κ. Τσαπανίδου από το συμβάν. Ναι, ο δημοσιογράφος πρέπει να κρατά αποστάσεις, αλλά σε κάποια πράγματα που δεν έχουν να κάνουν με κόμματα και μικροπολιτικές, σε πράγματα απολύτως ανθρώπινα, καλό είναι να συναισθάνεται. Ξενίζει, επίσης, η προσπάθεια να μη γίνει καμία αναφορά στο απεχθές προηγούμενο της γροθιάς του Κασσιδιάρη.


Φυσικά, με αυτό δεν υπονοείται ότι θα έπρεπε η παρουσιάστρια να σφουγγίσει η ίδια τα δάκρυα της βουλευτού. Αλλά, η συμμετοχή της και οι ενδείξεις ότι συναισθάνεται τι ακριβώς συνέβη, ήταν μάλλον λιγοστές.


Το «έλα βρε, Λιάνα» προς το τέλος της άβολης αυτής συζήτησης, απλώς υπογραμμίζει την αρχική αίσθηση: η δημοσιογράφος αισθάνεται εξαιρετικά δυσάρεστα, όχι όμως για αυτό που συνέβη. Αλλά για αυτό που της έλαχε να διαχειριστεί. Συνεχίζει με παιδαριώδη επιχειρηματολογία, μπερδεύει την ανοχή με την ανέχεια, «σκοντάφτει» στο αν οι συντελεστές της εκπομπής «Συντέλεια» ήξεραν ποιον φιλοξενεί στην εκπομπή της ή όχι... Και στο τέλος, αφήνει να βγει από το στούντιο η αίσθηση μιας αποστασιοποίησης που αγγίζει τα όρια του κλιματισμού σε μέρες καύσωνα.


Ατυχώς, η κ. Τσαπανίδου που ουκ ολίγες φορές έχει εισπράξει υμνητικά σχόλια για τις αντιδράσεις και τους χειρισμούς της, αυτοπαγιδεύτηκε στην ίδια της την εικόνα. Και κέρδισε στο εξής: στο να βγει από το "κάδρο" και το φορτίο να πέσει στον παρουσιαστή της "Συντέλειας", όχι άδικα φυσικά. Όμως, έχασε και κάτι: μια μεγάλη ευκαιρία να εισπράξει και να «επικοινωνήσει» σωστά στους τηλεθεατές τα όσα συνέβησαν στην έδρα της.

Όσο για την αποχώρηση της κας Κανέλλη από την Παναθηναϊκή Συμμαχία, ε, αυτό – και μετά από τη συμπεριφορά που της επιφυλάχθηκε – ήταν το αναμενόμενο.


Κατά τα λοιπά, τα δύο απανωτά περιστατικά επιπόλαιης αξιολόγησης προσκεκλημένων σε εκπομπές του καναλιού, βάζουν σε σκέψεις για το μονοπάτι που έχει επιλέξει να "περπατήσει" το κανάλι. Το οποίο, προοδευτικά, αποδεικνύεται εξαιρετικά ολισθηρό.

Αρχείο
34

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

«Μετά την πανδημία του κορωνοϊού, η ανισότητα θα αυξηθεί»

Σωτήρης Ντάλης / «Μετά την πανδημία του κορωνοϊού, η ανισότητα θα αυξηθεί»

Ο αναπληρωτής καθηγητής στο Τμήμα Μεσογειακών Σπουδών του Πανεπιστημίου Αιγαίου και επικεφαλής της Μονάδας Έρευνας για την Ευρωπαϊκή και Διεθνή Πολιτική σχολιάζει τον αντίκτυπο της πανδημίας και της εκλογής Μπάιντεν στην Ευρώπη.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΑΝΤΑΖΟΠΟΥΛΟΣ
«Επί Τραμπ οι μειοψηφίες κατέστησαν πλειοψηφίες»

Σωτήριος Σέρμπος / «Επί Τραμπ οι μειοψηφίες κατέστησαν πλειοψηφίες»

Τι σηματοδοτεί η εποχή Μπάιντεν και τι αφήνει πίσω του ο απερχόμενος Πρόεδρος; Απαντά στη LiFO ο Σωτήριος Σέρμπος, αναπληρωτής καθηγητής Διεθνούς Πολιτικής στο Δημοκρίτειο Παν/μιο Θράκης και Ερευνητής στο ΕΛΙΑΜΕΠ.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΑΝΤΑΖΟΠΟΥΛΟΣ
Θεοκλής Ζαούτης: «Είναι αρκετά πιθανόν να έχουμε τρίτο κύμα πανδημίας»

Ελλάδα / Θεοκλής Ζαούτης: «Είναι αρκετά πιθανόν να έχουμε τρίτο κύμα πανδημίας»

Ο καθηγητής Παιδιατρικής και Επιδημιολογίας στο Πανεπιστήμιο της Πενσιλβάνια και μέλος της Επιτροπής των Λοιμωξιολόγων του υπουργείου Υγείας μιλά για τα τελευταία δεδομένα της πανδημίας.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΑΝΤΑΖΟΠΟΥΛΟΣ
Ο γυμνός βασιλιάς, το Καπιτώλιο και η επόμενη μέρα

Νικόλας Σεβαστάκης / Ο γυμνός βασιλιάς, το Καπιτώλιο και η επόμενη μέρα

Ο Ντόναλντ Τραμπ δεν είναι ένας Γουίλι Σταρκ της εποχής μας. Υπάρχει κάτι σημαντικό που χωρίζει τη λαϊκιστική φαντασία των χρόνων του Μεσοπολέμου –όπως την αναπλάθει το μυθιστόρημα του Γουόρεν– από τα πλήθη που είδαμε να βγαίνουν από τα μεσαιωνικά σπήλαια των social media για να ορμήσουν προς το Καπιτώλιο.
ΝΙΚΟΛΑΣ ΣΕΒΑΣΤΑΚΗΣ
Ευάγγελος Μανωλόπουλος: «Να μάθουμε να ζούμε με τις μάσκες, γιατί θα αργήσουμε να τις βγάλουμε»

Ελλάδα / Ευάγγελος Μανωλόπουλος: «Να μάθουμε να ζούμε με τις μάσκες, γιατί θα αργήσουμε να τις βγάλουμε»

Ο καθηγητής Φαρμακολογίας, Φαρμακογονιδιωματικής και Ιατρικής Ακριβείας στο Δημοκρίτειο Πανεπιστήμιο Θράκης και πρόεδρος της Ελληνικής Εταιρείας Φαρμακολογίας, Ευάγγελος Μανωλόπουλος, μιλά στη LiFO για τα εμβόλια και τις φαρμακευτικές αγωγές που εξετάζονται. Απαντά για το δεύτερο κύμα της πανδημίας, εξηγεί ποια είναι η αλήθεια για τις ΜΕΘ, πότε θα αποχωριστούμε τις μάσκες αλλά και πότε προβλέπεται η επάνοδος στην κανονικότητα.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΑΝΤΑΖΟΠΟΥΛΟΣ
Γιατί η ασφάλεια του εμβολίου είναι υψηλού βαθμού; Ο καθηγητής της Οξφόρδης Πέτρος Λιγοξυγκάκης εξηγεί

Τech & Science / Γιατί η ασφάλεια του εμβολίου είναι υψηλού βαθμού; Ο καθηγητής της Οξφόρδης Πέτρος Λιγοξυγκάκης εξηγεί

Τι θα σημάνει η γενική χρήση των εμβολίων; Θα εφαρμοστούν νέοι κανόνες σχετικά με τον εμβολιασμό; Πότε προσδιορίζεται η έναρξή του; Και τι γίνεται με τους αρνητές;
ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΑΝΤΑΖΟΠΟΥΛΟΣ
Η ενδοχώρα της άρνησης και το εμβόλιο

Νικόλας Σεβαστάκης / Η ενδοχώρα της άρνησης και το εμβόλιο

Η όποια στρατηγική για τον εμβολιασμό χρειάζεται να είναι σκληρή με τον νεοφασισμό των fake news και της ωμής παραπλάνησης. Την ίδια στιγμή, όμως, πρέπει να εντάξει τις ανησυχίες, τις αντιρρήσεις και τις δεύτερες σκέψεις πολλών ανθρώπων.
ΝΙΚΟΛΑΣ ΣΕΒΑΣΤΑΚΗΣ
Ευάγγελος Καϊμακάμης: «Έχουν πεθάνει πολλοί σαραντάρηδες στα χέρια μας χωρίς προβλήματα υγείας»

Ελλάδα / Ευάγγελος Καϊμακάμης: «Έχουν πεθάνει πολλοί σαραντάρηδες στα χέρια μας χωρίς προβλήματα υγείας»

Ο πνευμονολόγος-εντατικολόγος στο νοσοκομείο Παπανικολάου μιλά για την κατάσταση που επικρατεί σήμερα στις ΜΕΘ και τις μελλοντικές ανησυχίες του σχετικά με την πανδημία.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΑΝΤΑΖΟΠΟΥΛΟΣ
Θεόδωρος Βασιλακόπουλος: «Ακόμη κι αν είχαμε 10.000 κλίνες ΜΕΘ, αν γέμιζαν όλες, θα θρηνούσαμε 4.000 θανάτους»

Ελλάδα / Θεόδωρος Βασιλακόπουλος: «Ακόμη κι αν είχαμε 10.000 κλίνες ΜΕΘ, αν γέμιζαν όλες, θα θρηνούσαμε 4.000 θανάτους»

Ο καθηγητής Πνευμονολογίας-Εντατικής Θεραπείας της Ιατρικής Σχολής του Πανεπιστημίου Αθηνών σχολιάζει όλες τις τελευταίες εξελίξεις στο μέτωπο της πανδημίας.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΑΝΤΑΖΟΠΟΥΛΟΣ
Ο Χαράλαμπος Παπασωτηρίου μιλά για το διακύβευμα των αμερικανικών εκλογών

Διεθνή / Ο Χαράλαμπος Παπασωτηρίου μιλά για το διακύβευμα των αμερικανικών εκλογών

Ο πρόεδρος του Ινστιτούτου Διεθνών Σχέσεων και καθηγητής Διεθνών Σχέσεων και Στρατηγικών Σπουδών στο Πάντειο Πανεπιστήμιο, Χαράλαμπος Παπασωτηρίου, εξηγεί πώς μια νίκη του Μπάιντεν θα σηματοδοτήσει την αναβίωση της Δύσης ως κεντρικού παράγοντα στη διεθνή πολιτική.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΑΝΤΑΖΟΠΟΥΛΟΣ

σχόλια

12 σχόλια
καλα ρε σεις συγκαταλεγετε τη Τσαπανιδου στους δημοσιογραφους? Τη παλευετε? Επειδη ειναι μιλφ δηλαδη και μου βαζει τα κολλητα τα φορεματα και εχει μια καποια τηλεθεαση μας εγινε και δημοσιογραφος? Απο ποτε? Ειδατε εσεις σε καποιο θεμα που δεν εχει προετοιμασει στο φουλ ή οπου δε τις τα σφυρανε απο πανω να πει τιποτα σωστο? Οταν χρειαζετε να αυτοσχεδιασει το τι παπαριες ξεφουρνιζει δε λεγετε. Μεχρι πριν λιγα χρονια εκανε εκπομπη με το αλλο μεγαλο τερας της δημοσιογραφιας τη Βαγιανη οπου η αποστολη τους ηταν να εκθετουν τα μπουτια τους σε κοινη θεα, και τωρα μας εγινε η σοβαρη και εγκυρη δημοσιογραφος?Σωστος δημοσιογραφος και τηλεοραση σπανια πανε μαζι. Σε λιγο μερικοι θα μας πειτε οτι ειναι δημοσιογραφοι και η Τρεμη, ο Πρετεντερης, ο Καψης και η Ευα...η Αντωνοπουλου
Ειναι πολυ καλη δημοσιογραφος η Τσαπανιδου και τη θυμαμαι απο πολυ παλια οταν εκανε ρεπορταζ στο δρομο, με κοντοκουρεμενο μαλλι και ατημελητο ντυσιμο. Παρα πολυ καλη στη δουλεια της και μαχητικη. Αξια πηρε αυτη τη θεση και η εκπομπη της ειναι μια καλοστημενη ενημερωτικη εκπομπη. Τωρα τυχαινει να ειναι ομορφη και παντα καλοντυμενη, αλλα σε καμια περιπτωση δεν εχει φτασει εκει που ειναι για αυτο το λογο.
«Ήταν άντρες. Θα τους συγχωρέσεις το γεγονός ότι ήταν άντρες;» !Σε ποιο αιώνα ζούμε;Ελπίζω να υπάρχουν και άνδρες που θίγονατι όταν τους αντιμετωπίζουν επισήμως σα ζώα που έχουν το ακαταλόγιστο λόγω τεστοστερόνης.
Θα συμφωνήσω απόλυτα με το άρθρο. Η Τσαπανίδου με έχει εξοργίσει πολλές φορές, με αποκορύφωμα την υστερία της όταν μπήκαν οι ναυτεργάτες στο πεντάγωνο και τα σχόλιά της πέρι νομιμότητας...οκ, δεν περίμενα να ακούσω κάτι διαφορετικό απο ένα παπαγαλάκι, αλλά το μένος της ήταν παροιμιώδες.. Όσο για τις αρλούμπες της με την Κανέλη, απέδειξε για άλλη μια φορά πόσο 'λίγη' είναι. Δεν πειράζει. Οι μάσκες πέφτουν σιγά σιγά. Ακόμα και της Roc.
Η Τσαπανίδου κάνει καλά την δουλειά της ,δηλαδή εγώ σαν εργοδότης της θα ήμουν ευχαριστημένος ,οποιαδήποτε άλλη προσέγγιση είναι άλλα λόγια να αγαπιόμαστε!Ο χιουμορίστας διασκεδαστής ,έκανε ότι σε κάθε ατυχή καλεσμένο τους μπας και βγάλει το θέμα για την εκπομπή του ,οποιαδήποτε άλλη προσέγγιση είναι όψιμη ευαισθησία που ενεργοποιήθηκε ύστερα από μερικούς σχεδόν αδικαιολόγητους μετά δακρύων λυγμούς.Η κατά βούληση ευαίσθητη ,πλήν όμως αξιαγάπητη ,Κανέλη καλό θα ήταν να κοιτάξει τον θυρεοειδή της αδένα -τις κάνει αυτές τις συναισθηματικές εκρήξεις- διότι η θέα ενός ζευγαριού γάντια από απόσταση δέκα μέτρων -διότι αυτό συνέβει...διασταυρώστε το- δεν δικαιολογεί αυτή την αντίδραση.Αν αγαπητή μου Λιάνα αντιδράς κατά αυτόν τον τρόπο σε μια φάρσα τότε πώς θα αντιμετωπίσεις τα φασισταριά που μας προέκυψαν στα καλά καθούμενα στην βουλή;Οι τυχόν ντισλαικάδες του παρόντος καλό θα ήταν να ξαναδιαβάσουν πιο καλά αυτό που έγραψα...
Τόσος σεξισμός πια, κυρίες μου; Άκου "είναι άντρες"! Κρετίνοι δηλαδή; Ως άντρες απαλλάσσονται λόγω βλακείας ή λόγω αναισθησίας; Έλα ψ...ή στον τόπο σου! (Αφού αντιστρέψαμε τους ρόλους των φύλων κατά το δοκούν).Είναι αλήθεια ότι η Δύση ζει σε μια έποχή πλήρους εξευτελισμού του ανδρικού φύλου. Οι Αμερικανίδες ψηφοφόροι εγκαταλείπουν μαζικά τον Ομπάμα, που δεν τον βλέπω για 2η θητεία, επειδή ο Ρόμνεϊ, λέει, τους θυμίζει Ρίγκαν σε πιο χολυγουντιανή λεβεντοκρεμάστρα!Οι Ευρώπη κρέμεται από τα παπ...α της Μέρκελ και της Λαγκάρντ. Ο προκάτοχος της Λαγκάρντ και φερόμενος πέρσι ως βέβαιος πρόεδρος της Γαλλίας Στρος Καν κατέρρευσε από απαράδεκτους νόμους φεμινιστικής έμπνευσης (κινδυνεύει λέει 20 χρόνια φυλακή επειδή συμμετείχε σε παρτούζες με πόρνες στη Λίλλη! Ούτε ο Μπρέϊβικ να ήταν!!!)Ο δε πρόεδρος Ολάντ έχει γίνει ΤΟ ΣΟΥΡΓΕΛΟ επειδή η φτηνιάρα δημοσιογράφος-παλλακίδα του μαλλιοτραβιέται με την τέως συζύγο, που βγήκε προχτές σε τεράστιο πρωτοσέλιδο του Le Monde να του υπαγορεύσει πώς να κυβερνάει!Τι να πεις; "Γυναίκες είναι"; Θα μπεις φυλακή με τους εν ισχεί νόμους.Έλα ψ...ή στον τόπο σου! (Και το μ...ι στο δικό του)!Δεν πάμε καλά!
Τη φράση περί Μέρκελ και Λαγκάρντ την έβαλα όχι γιατί διαμαρτύρομαι που δυο γυναίκες ορίζουν τις μοίρες της Ευρώπης, αλλά για να τονίσω ότι βρισκόμαστε πλέον σε μια εποχή όχι και τόσο "ανδροκρατούμενη". Ειδικά όταν παλιοί και νέοι νόμοι πριμοδοτούν σκανδαλωδώς τις γυναίκες! Ο Ολάντ το είπε και το έπραξε: 14 υπουργοί του είναι γυναίκες και 14 άντρες. Τέτοιες ποσοστώσεις περιορίζουν την ουσιαστική αξιοκρατία. Δεν θα είχα αντίρηση τα 2/3 να είναι γυναίκες, αλλά με κριτήρια αξιοκρατίας. Οι ποσοστώσεις είναι θλιβερές και υποτιμητικές και για τα δυο φύλα!
@Eyfrosynos 11:57Πιθανώς να το εξέλαβα λάθος, αλλά στην αρχή του σχολίου σου μιλάς για εξευτελισμό και σ'αυτή τη λέξη στέκομαι. Όσα αναφέρεις στη συνέχεια μοιάζουν με παραδείγματα εξευτελισμού.Βεβαίως και βρισκόμαστε ακόμα σε ανδροκρατούμενη εποχή, εφόσον νόμοι που αφορούν το βιασμό θεωρούνται απαράδεκτοι κι άδικοι εις βάρων των ανδρών. Γιατί τον Στρος Καν για ομαδικό ΒΙΑΣΜΟ τον κατηγόρησαν και τον τραβολογούσαν, όχι απλώς γιατί συμμετείχε σε όργια με πόρνες. Βεβαίως και βρισκόμαστε ακόμα σε ανδροκρατούμενη εποχή, όταν το να δίνονται ίσες ευκαιρίες στα δύο φύλα μέσα σε μια κυβέρνηση θεωρείται αναξιοκρατικό, γιατί ένας άντρας θεωρείται ντε φάκτο καταλληλότερος για μια θέση στην πολιτική. Κι αλήθεια, πώς μπορούμε να γνωρίζουμε τα κριτήρια του Ολάντ (και του κάθε Ολάντ) με τόση σιγουριά; Η κυβέρνηση του είναι σχετικά νέα, οπότε το μέλλον θα κρίνει αυτούς που την αποτελούν και το έργο τους.Όσο για τα ποσοστά των αυτόχειρων, δεν είναι σεξισμός το ν'αναφέρεις ότι οι περισσότεροι είναι άντρες. Αλλά θα κάνω μια υπόθεση και θα πω ότι ίσως συμβάλλει στο μεγάλο ποσοστό τους ο σεξισμός που υπάρχει στην κοινωνία. Ένας άντρας που δεν μπορεί να συντηρήσει την οικογένειά του ή έχει τεράστια οικονομικά προβλήματα θα θεωρηθεί πιο εύκολα "αποτυχημένος" από τον περίγυρο. Οπότε μεγαλύτερη ισότητα ανάμεσα στα φύλα δεν ωφελεί απαραίτητα μόνο τις γυναίκες. (Βέβαια αυτά τα λέω με κάθε επιφύλαξη, γιατί τα αίτια μιας αυτοκτονίας είναι πολύ πιο σύνθετα και ξεχωριστά για κάθε περίπτωση.)(Σόρι για το σεντόνι)
Δεν θα επεκταθώ σε επιμέρους απαντήσεις γιατί θα φάμε εβδομάδα... Μα και γιατί δε βλέπω καλή θέληση... Άντρες φεμινιστές έχω γνωρίσει πολλούς και είμαι ένας από αυτούς, κυρίως σε θέματα καταπίεσης της γυναίκας σε κοινωνίες πράγματι ανδροκρατούμενες.Θα είμαι πιο ανοιχτός για κουβέντα όταν ακούσω μια γυναίκα να λέει: "Ναι, ρε σεις, έχουν δίκιο κι αυτοί για τις συντάξεις, το στρατό, τις άγαμες θυγατέρες και την ευκολία με την οποία μπορούμε να επικαλεστούμε βιασμό στέλνοντάς τους φυλακή..."Όχι να μου λες κι ότι ορθώς κατηγορείται ο Στρος Καν επειδή "βίαζε" πουτάνες σε παρτούζες...! Πώς τις "βίαζε"; Μήπως επειδή το έκανε εκτός ωραρίου εργασίας τους; Μην τρελαθούμε κιόλας!
Ok, κάτι τελευταίο όμως, σε παρακαλώ να μη διαστρεβλώνεις τα λεγόμενά μου: σου είπα με βάση ποιο νόμο κατηγορήθηκε κι όχι ότι είναι ένοχος.Το ότι κάποιοι εκμεταλεύτηκαν το συγκεκριμένο νόμο για να τον πλήξουν δε σημαίνει ότι αυτός είναι άδικος και δεν έχει λόγο ύπαρξης, αυτό προσπαθώ να πω.Αν αύριο σε κατηγορήσουν για κλοπή που δεν έχεις κάνει, θα είναι άδικο το ότι θα λερώσουν το όνομά σου, αλλά δε σημαίνει ότι θα πρέπει να καταργηθούν οι νόμοι για την κλοπή.Καλή θέληση υπάρχει και γι'αυτό απαντάω άλλωστε. Αλλά αφού εμμέσως πλην σαφώς μου λες ότι θα ήσουν πιο ανοιχτός σε κουβέντα αν συμφωνούσα μαζί σου, ok το σταματάω εδώ.
@ AmyPond Δεν είπα ότι εσύ διατείνεσαι πως τις βίαζε! Θα ήμουν υπερβολικά ευφάνταστος αν σε θεωρούσα αυτόπτη μάρτυρα του συμβάντος! :-) Να λοιπόν που συμφωνούμε στην ουσία: είναι απαράδεκτοι κάποιοι νόμοι εμπνευσμένοι από τον πιο ακραίο, σεξιστικό φεμινισμό, νόμοι που ισχυρίζονται ότι κάποιος που συμμετέχει σε οργανωμένη παρτούζα με πόρνες, προκύπτει... βιαστής τους! Ήταν απαίσιοι οι αιώνες του ανδρικού Μεσαίωνα (και συνεχίζουν να είναι σε πολλές χώρες). Αυτό δεν σημαίνει ότι χειροκροτώ την ανατολή ενός γυναικείου Μεσαίωνα που -μεταξύ άλλων- στέλνει στην πυρά έναν άντρα με την υποψία και μόνον του βιασμού. Δεν θεωρώ νίκη της γυναίκας τη μίσανδρη νοοτροπία που της δίνει το δικαίωμα ακόμα και το φλερτ να το καταγγείλει ως παρενόχληση-αδίκημα...
Δεν είναι σεξισμός το να θέλω να προστατευτώ και να προστατεύσω άτομα του φύλου μου επειδή στη Δύση ισχύουν νόμοι απαράδεκτοι εναντίον των ανδρών! (Εν ονόματι ποιου πολιτισμού η συμμετοχή σε όργιο με ενήλικες πόρνες μπορεί να στείλει έναν άνδρα στη φυλακή;)Δεν είναι σεξισμός το να θεωρώ απαράδεκτους εις βάρος των ανδρών δεκάδες νόμους όπως για τις "ανύπανδρες θυγατέρες", πολλές πτυχές του συνταξιοδοτικού, την υποχρεωτική στράτευσή μας κλπ κλπ... Δεν είναι σεξισμός το να βροντοφωνάζω ότι 4 στους 5 αυτόχειρες αυτής της εγκληματικής κοινωνίας είναι άντρες!Οι γυναίκες όταν μιλούν για τα δικαιώματά τους είναι σεξίστριες; Εμείς γιατί να μη μιλάμε ΠΟΤΕ για τα δικά μας; Και δεν αναφέρομαι στο 1950 ούτε στο Ιράν σήμερα. Καταλαβαινόμαστε, ελπίζω...
@EyfrosynosΔε διαφωνώ σε πολλά από αυτά που λες, ειδικά για το νόμο περί άγαμων θυγατέρων (τον θεωρώ άδικο για τους άντρες και προσβλητικό για τις γυναίκες), αλλά το να μιλάμε για πλήρη εξευτελισμό του ανδρικού φύλου τη στιγμή που ζούμε σ'έναν ανδροκρατούμενο κόσμο είναι νομίζω υπερβολικό και μιλάω για τη Δύση.Το σχόλιό σου για Μέρκελ και Λαγκάρντ δεν το θεωρείς άστοχο;
Εξαιρετικό το άρθρο του mediablog.gr.Το εν λόγω περιστατικό με την κ. Τσαπανίδου αποδεικνύει περίτρανα πως επιτέλους τα κριτήρια με τα οποία επιλέγονται οι παρουσιαστές, οι εκπομπές και τα προγράμματα γενικά από τα κανάλια, δημόσια και ιδιωτικά, θα πρέπει να επαναπροσδιοριστούν και κάποια στιγμή να αλλάξουν. Πολύ καλή η εικόνα της δημοσιογράφου -«γράφει» στο γυαλί-, αλλά πρέπει και να τα «λέει». Τεράστιο το χάσμα ανάμεσα στην εικόνα και το λόγο. Ποιος μπορεί να ξεχάσει άλλωστε την εκπομπή της με τον Ν. Χριστιανόπουλο. Για άλλη μια φορά ανεπαρκής, αδέξια, αναποτελεσματική.Ακριβώς την ίδια αίσθηση, στα όρια βέβαια του τραγελαφικού, άφησε και ο συνάδελφος της κ.Μπογδάνος. Δεν θέλω να βλέπω ανθρώπους ανήμπορους -καρικατούρες- και να τους λυπάμαι. Αν δεν μπορούν*, ας αλλάξουν επάγγελμα.*είμαι σίγουρος ότι μπορούν, το πλαίσιο όμως μέσα στο οποίο εργάζονται τους συνθλίβει και αυτό φαίνεται.
Απο που βγαζετε το συμπερασμα οτι δεν ειναι καλη δημοσιγραφος η Τσαπανιδου; Ατυχη περιστατικα μπορει να συμβουν σε ολους. Εξαλλου η ταραχη της κανελλη ισως να μην την αφησε κι αυτη ανεπηρεαστη και προφανως δεν ηθελε να δωσει συνεχεια (δεν το χειριστηκε σωστα αλλα σιγουρα ηταν μια αμηχανη στιγμη).Οσο για τη συνεντευξη με το Χριστιανοπουλο ηταν λιγο αναμενομενο να φτασει σε τεοιο σημειο, γιατι ο ιδιος ειναι αρκετα ιδιορρυθμος, πανεξυπνος και αρεσκεται στο να φερνει σε δυσκολη θεση τους συνομιλητες του και να τους σοκαρει (και να τους ξεμπροστιαζει). Η ιδια το χειριστηκε με αρκετη αξιοπρεπεια, αλλα ο Χριστιανοπουλος ειναι χειμαρρος οποτε... σημειωσατε 0-1!
Για δες...που θα πρέπει να προσέχουμε μέχρι και το παραμικρό άρθρο όταν μιλάμε για-με την Λιάνα. Ένα άτομο που ούτε η ευγένεια το χαρακτηρίζει , ούτε φημίζεται για τις δημοκρατικές της απόψεις αφού συνεχώς δικαιολογεί την βία της δικής της πλευράς.
Πόσες φορές έχει βγει στο δρόμο η δική της πλευρά να μαχαιρώνει και ξυλοφορτώνει κόσμο; Εκτός αν θεωρείτε ότι οι απεργίες, ακόμη κι όταν περιλαμβάνουν και εντάσεις που ενίοτε οδηγούν σε καβγά, είναι το ίδιο με τη δράση των μαχαιροβγαλτών της Χ.Α.
Για το μαχαιρώνει θα συμφωνήσω...για το ξυλοφορτώνει όμως όχι!!!!Το ΠΑΜΕ έχει ρίξει πολύ ξύλο με μαδέρια σε λιμάνια , εργοστάσια , πανεπιστήμια κτλ. Και στο κάτω κάτω όταν κλείνεις το λιμάνι του Πειραιά για 10 μέρες και χάνουν 70 άτομα την δουλειά τους...ΒΙΑ είναι. Αλλά είπαμε , όπως κι εσύ , έτσι κι ο καθένας δικαιολογεί την βία της πλευράς που ανήκει.
Μακρια απο μενα το ΠΑΜΕ, αλλα οταν βλεπω συκοφαντιες εκνευριζομαι. Δεν νομιζω οτι εχουν μαχαιρωσει ποτε κανεναν, εχουν παιξει ξυλο ναι, αλλα με απεργοσπαστες και με οσους εχουν προσπαθησει να παρεμποδισουν την απεργια τους και γενικα οταν χρησιμοποιουν βια (ξυλο δηλαδη) τη στρεφουν εναντιον αντιπαλων, απεργοσπαστων και αστυνομικων και οχι εναντιον ασχετων εξαθλιωμενων περαστικων μεταναστων η μη, οπως κανει η Χ.Α.
Ομολογώ ότι δε καταλαβαίνω γιατί τόση επίθεση και απαξίωση στην Τσαπανίδου για ένα περιστατικό για το οποίο ούτε φταίει, ούτε συμμετείχε άμεσα, ούτε φέρει καμία απολύτως ευθύνη.Τελικά μας φταίνε όλοι και είμαστε έτοιμοι να ρίξουμε τους πάντες στην αρένα να τους ξεσκίσουν τα θηρία, εφόσον διαφωνούν με αυτό που θεωρούμε εμείς σωστό, στην πρώτη ευκαιρία. Δηλαδή πότε θα λέγαμε ότι αντέδρασε σωστά? Εάν άρχιζε και εκείνη με τη σειρά της να μιλάει για το ναζισμό και το φαινόμενο της ανόδου της Χ.Α.? Πρέπει δηλαδή ο κάθε ένας απο εμάς όποτε έχουμε την ευκαιρία να καταδικάζουμε τη Χ.Α. ή οτιδήποτε άλλο, αλλιώς είμαστε κατακριταίοι ως παθητικοί δέκτες και αποδέκτες καταστάσεων?Ή ακόμα χειρότερα "αφού δε βροντοφωνάζεις την αντίθεση σου τότε μάλλον τους κρυφουποστηρίζεις".Έχει υποχρέωση να επιδείξει τα δημοκρατικά και αντιναζιστικά της φρονήματα αλλιώς τίθεται σε καραντίνα στη συνείδησή μας μέχρι αποδείξεως της "αθωότητάς" της?Μη ξεχνάμε ότι έχει υποφέρει η Ελλάδα απο το κυνήγι για τα κοινωνικά φρονημάτα. Μήπως έπρεπε να συμμετέχει ενεργά κλαίγοντας μαζί με την Κανέλλη η οποία προφανώς έζησε μια απαράδεκτη, αισχρή κατάσταση? Βαδίζουμε σε μονοπάτια επικίνδυνα που οδηγούν στο να κατηγορούμε τον κάθε επαγγελματία για τις αμαρτίες του εργοδότη του. Πριν απο λίγο καιρό Ο Μπογδάνος έφαγε ξύλο απο αναρχοδιάφορους επειδή δουλέυει σε κανάλι "νεοφιλελευθερο". Όσον αφορά το σχόλιο της για τους άντρες, άντρας είμαι και ούτε που ίδρωσε το αυτί μου.Και όχι, ούτε κάφρος είμαι, ούτε αδιάφορος, ούτε χοντρόπετσος. Απλά προσπαθώ να απασχολώ τον νού μου με τα ουσιώδη της ζωής, τουλάχιστον με αυτά που εγώ ορίζω ως ουσιώδη. Πότε γίναμε οι Έλληνες τόσο ευαίσθητοι σε τέτοια θέματα? Πότε αγκαλιάσαμε τόσο σφιχτά την πολιτική ορθότητα και την φίμωση της ελεύθερης σκέψης και γνώμης? Αν η Τσαπανίδου και η κάθε Τσαπανίδου θεωρεί ότι ένα τέτοιο χοντροκομμένο "αστείο"(σε εισαγωγικά το αστείο γιατί δεν ήταν αστείο ήταν ηλιθιότητα), είναι προνόμιο των αντρών γιατί κατά βάση πιστέυει ότι μόνο οι άντρες μπορούν να είναι κάφροι, δικαίωμά της να το πιστεύει. Σιγά το στερεότυπο που θα το αφήσω να πληγώσει τον ψυχισμό μου! Τέλος να συμπληρώσω ότι ούτε έχω κάποια ιδιάιτερη συμπάθεια στις δημοσιογραφικές αρετές της Τσαπανίδου, ούτε στο κανάλι στο οποίο εργάζεται.
Αναρωτιέμαι η κυρία Τσαπανιδου ζει στο μεσαίωνα που θεωρεί ότι οι άνδρες έχουν το δικαίωμα να διαπράττουν εγκλήματα εναντίον των γυναικών και πολύ απλά να λέει ε σιγά είναι άνδρες δεν έγινε τίποτα! Θεωρώ ότι ο Μουτσινας τη προώθησε τόσο πολύ τον τλευταιο καιρό στη τηλεόραση σχολιάζοντας το πόσο όμορφη είναι και το πόσο καλό ντυμένη είναι, όμως αυτό δεν σημαίνει ότι είναι και αξία δημοσιογράφος! Για την ανάλαφρη εκπομπή που έκανε πριν χρόνια στην ΝΕΤ με μια άλλη δημοσιογράφος σε στυλ των εκπομπών της Ελένης είναι μια χαρά, όμως να κάνει κάτι πιο αξιόλογο δεν το βλέπω.... Νομίζω πέρσι ήταν που είχε βγάλει έναν μεγάλο κύριο νομίζω συγγραφέα ο οποίος την έκανε ρεζίλι, και πολύ καλά της έκανε, ε μετά από αυτό το περιστατικό έπρεπε να σηκωθεί και να φύγει από την τηλεόραση! Γενικά ποτε τα κανάλια θα σταματήσουν να προωθούν τη χρυσή αυγή αυτό δεν το χωράει το μυαλό μου! Σαν να πρόκειται για κάτι αξιοθαύμαστο το οποίο πρέπει να το μάθει ο κόσμος αντί να τους στείλουν από και που ήρθαν!
Γνώμη μου: η Τσοπανίδου είναι μέσα στο τοπ φάιβ των πιο υπερτιμημένων (τηλεοπτικών) δημοσιογράφων της τελευταίας 2ετίας (τουλάχιστον). Έκανε μια πρωινή ενημερωτική εκπομπή στο ΣΚΑΙ και αυτό από μόνο του για κάποιους ήταν αρκετό για να τη συγκαταλέξουν στους "καλούς δημοσιογράφους" (ΣΚΑΙ = σοβαρό κανάλι, ασχολείται κυρίως με ειδήσεις, άρα δεν είναι STAR και από 'δω παν' κι άλλοι... Φαντάζομαι θεωρείται σοβαρό κανάλι και με κύρος, από τα ίδια πάνω κάτω άτομα που ψοφάνε να βγουν σε μια ζωντανή συνδεσούλα με τον Παπαδάκη με την τσίμπλα στο μάτι για να του δώσουν τα συγχαρήκια "για την εκπληκτική εκπομπή σας! Μόνο εσείς τα λέτε έξω απ' τα δόντια και στριμώχνετε τους πολιτικούς μας!"... - αν και δε θα επιχειρήσω να βάλω στο ίδιο τσουβάλι Τσαπανίδου και Παπαδάκη). Έλα Χριστέ και μπούκωνε!, δηλαδή... Επίσης ανέβηκε στα μάτια μας γιατί πέρυσι βγήκε στην εκπομπή του ΚωστόπουλΑ και μίλησε για πρώτη (;) φορά δημοσίως για την προσωπική της ζωή και το θάνατο του συζύγου της κτλ. κτλ. Δεν το κοροϊδεύω, δεν ειρωνεύομαι, δεν το σαχλαμαρίζω. Λέω απλώς ότι, κακά τα ψέματα, κακοτυχία-δράμα-μα τόσο νέα με παιδί, κάνουν τρίπτυχο-τζαμάκι για τον τηλεθεατή επιπέδου... Παπαδάκη, που είπα και πριν.Α! Επίσης..., αν ήταν ξανθιά (βλ. Εύα Αντωνοπούλου) δε θα της συγχωρούσαμε ποτέ ότι έκανε διαφήμιση για καλλυντικά-σαμπουάν-οδοντόβουρτσες. Η κατάρα των προτύπων, εν ολίγοις...Επίσης προσωπική άποψη... Η φωνή της βγάζει μια ελαφράάάάά βαρεμάρα (και ειρωνεία ενίοτε), σε αυτό το στυλ το "Έλα βρε Λιάνα" που λέει κι ο αρθρογράφος, αυτό το "Αχ, ας τελειώνουμε... έχω και παστίτσιο στο φούρνο...", κάτι σαν αυτό με τις μέρες καύσωνα που επίσης αναφέρεται στο άρθρο.
κάνουν τρίπτυχο-τζαμάκι για τον τηλεθεατή επιπέδου... Παπαδάκη.Α, και δεν μπορούν να αγγίξουν, απλά και ανθρώπινα, "κάποιου άλλου επιπέδου" τηλεθεατή; Αυτό τι το σχολιάζεις; Είναι εντελώς άστοχο. Ανθρώπινα, μπορούν να επηρεάσουν ΟΠΟΙΟΝΔΗΠΟΤΕ, τέτοια πράγματα και επίσης, δε φαίνεται για άνθρωπος που θα "πούλαγε" ένα τέτοιο προσωπικό της θέμα για δημοσιότητα. Επίσης, λες "ανέβηκε στα μάτια μας", άρα μήπως πέτυχε αυτό που ισχυρίζεσαι ότι ήθελε να πετύχει;
Είπα, το ότι έχασε τον άντρα της και, μάλιστα, περιμένοντας παιδί, είναι από μόνο του τραγικό και επαναλαμβάνω ότι δεν ειρωνεύτηκα ούτε αναφέρομαι σε κάποιου είδους μενεγαγικά μεγαλεία του τύπου πουλάω τις εγκυμοσύνες μου και το διαζύγιό μου. Το αναφέρω, όμως, επειδή ξέρω πολύ κόσμο που αν του αρχίσεις κουβέντα για το πώς του φαίνεται η Τσαπανίδου ΣΤΗΝ ΕΚΠΟΜΠΗ ΤΗΣ (δηλαδή σαν παρουσιάστρια-δημοσιογράφος και ΟΧΙ ΣΑ ΓΥΝΑΙΚΑ/ΜΑΝΑ/ΠΡΟΦΙΛ/ΑΝΦΑΣ... το πρώτο που θα βρει να σου πει είναι "μωρέ καλούλα είναι... έχασε και τον άντρα της νέα κι έμεινε μόνη με παιδί(-ιά)"... Τι σχέση έχει το προσωπικό δράμα του καθενός με το πώς κάνει τη δουλειά του και τη συνολική του παρουσία στον επαγγελματικό του χώρο;;Δηλαδή αν εγώ π.χ. αύριο έχω ένα άσχημο αυτοκινητιστικό σε ένα χρόνο θα έχω ανακηρυχθε ο οικονομολόγος/γιατρός/μάνατζερ/γεωπόνος της πενταετίας;; Μακάβριο, δε λέω, απλά προσπαθώ να δείξω τη σύγχυση και τους λόγους που μας κάνουν κάποιες φορές να μπερδεύουμε τη συμπάθεια-συμπόνοια με το πώς στέκεται κανείς στο επαγγελματικό του περιβάλλον.
-Πραγματι εχασε τον ανδρα της σε νεοτερη ηλικια και εμεινε μονη της με τρια παιδια... αν αυτο σας φαινεται σαν σεναριο ταινιας ξανθοπουλικου τυπου, τι να πω...-Αν ηταν ξανθια θα ηταν πιο ευκολο να θεωρηθει χαζη (που δεν ειναι και φαινεται αυτο). Αχ, αυτα τα στερεοτυπα!-"...Η φωνή της βγάζει μια ελαφράάάάά βαρεμάρα (και ειρωνεία ενίοτε)..." περι ορεξεως κολοκυθοπιτα!
Την Τσαπανίδου τη συμπαθώ γενικά. Θεωρώ πως είναι αρκετά καλή στον τομέα της, έξυπνη και είναι και μια πολύ όμορφη γυναίκα (κατά την άποψή μου) Αυτό όμως που είπε περί ανδρών, απαιτεί συγγνώμη από μόνο του.Το να λες Ήταν άντρες. Θα τους συγχωρέσεις το γεγονός ότι ήταν άντρες;" είναι μια μεσαιωνική αντίληψη που -θέλω να πιστεύω, άθελά της - η κ. Τσαπανίδου βοηθάει στο να διατηρηθεί.Και είναι ουσιαστικά η γνωστή, ηλίθια άποψη ότι οι άντρες είναι κάφροι, με ανώριμο χιούμορ, γουρούνια που δεν μπορούν να νιώσουν συναισθήματα (εκτός φυσικά από τους γιους, τους μπαμπάδες και τους άντρες της εκάστοτε γυναίκας που το λέει).Και είναι ταυτόχρονα η "αντρική έκδοση" του στερεότυπου που λέει ότι όλες οι γυναίκες είναι πουτάνες (εκτός φυσικά από τη μαμά, την αδερφή και τη γυναίκα μας).Η άποψη αυτή της Τσαπανίδου, προσωπικά ως άντρα, με ενόχλησε πολύ περισσότερεο από το ηλίθιο αστείο της Συντέλειας, όχι γιατί δεν καταλαβαίνω πόσο οδυνηρό μπορεί να είναι ένα τέτοιο "αστείο" αλλά γιατί η κ. Τσαπανίδου διαιωνίζει άθελά της στερεότυπα που δεν ισχύουν και ως μάνα θα ήθελα να κάνει ό,τι μπορεί για να μη χρειαστεί τα παιδιά της στο μέλλον να έρθουν αντιμέτωπα με κάποιο από αυτά τα σκοταδιστικά στερεότυπα.Αυτές οι ιδέες ότι το να κάνεις ή να παλεύεις για το σωστό και το δίκαιο, το να έχεις κατανόηση και ανθρωπιά είναι αποκλειστικό προνόμιο των αντρών ή των γυναικών είναι από αστείες μέχρι επικίνδυνες.Ντροπή να λέμε τέτοια πράγματα το 2012...
Δυστυχως ενας μεγαλος αριθμος ανδρων ειναι ετσι. Ελλειψη παιδειας, αγωγης, πιθανον και των δυο.Υπαρχουν βεβαια και γυναικες-καφροι, αλλα ειναι αρκετα λιγοτερες ποσοτικα απο τους ανδρες.