Η δισκογραφική εταιρία Universal, η μεγαλύτερη στον κόσμο, έχει υπογράψει συνεργασία με την εταιρία Havas.

Τα διαφημιζόμενα brands θα εμφανίζονται στα μουσικά βίντεο ως τοποθέτηση προϊόντος. Η καινοτομία όμως συγκριτικά με αυτό που συμβαίνει ήδη είναι ότι οι διαφημίσεις θα είναι πλέον στοχευμένες: θα εμφανίζεται διαφορετικό προϊόν ανάλογα με το κοινό. Για παράδειγμα, θα υπάρχει άλλο προϊόν στο βίντεο της Gaga σε προβολές στο Ηνωμένο Βασίλειο και άλλο προϊόν στις προβολές του ίδιου βίντεο στην Νορβηγία.

 

Όπως αναφέρεται στο marketingweek, ως τώρα οι τοποθετήσεις προϊόντων χρειάζονταν να προ-εγκριθούν πριν γυριστεί οποιοδήποτε βίντεο. Πλέον οι διαφημίσεις θα προσθέτονται ψηφιακά, κάτι που θα προσφέρει περισσότερη ευελιξία & αμεσότερα αποτελέσματα στους διαφημιζόμενους πελάτες της Havas, οι οποίοι απλά θα επιλέγουν το προφίλ των καταναλωτών που θέλουν να απευθυνθούν.


Από την πλευρά της Universal, δεδομένου της δραματικής μείωσης των πωλήσεων, η τεχνολογία αυτή θα προσφέρει ακόμα περισσότερα έσοδα μιας και θα απευθύνονται σε συγκεκριμένα κοινά χρησιμοποιώντας απλά το ίδιο υλικό. Επίσης θα βοηθήσει να δημιουργηθεί ακόμη καλύτερη σχέση με τους διαφημιζόμενους.

 

Κάπως έτσι εξελίσσεται το μέλλον της δισκογραφίας, συνάπτοντας δεσμούς με ψηφιακά μέσα και εισάγοντας εναλλακτικούς πόρους εσόδων.