Ο φωτογράφος που έκανε τη μόδα σαν σκηνή από το σινεμά

 Ο φωτογράφος που έκανε τη μόδα σαν σκηνή από το σινεμά Facebook Twitter
0

Κατά τη διάρκεια της καριέρας του, ο Lindbergh έχει εμπνευστεί από το σύγχρονο χορό, τον κινηματογράφο και την φωτογραφία της πρώιμης Γερμανίας αλλά και γενικότερα της Ανατολικής Ευρώπης. Αυτά αλλά και οι προσωπικές του εμπειρίες έχουν ως αποτέλεσμα ένα τολμηρό φωτογραφικό ύφος.

Με ελάχιστη τεχνική γνώση, εναλλακτικό στυλ και τάση προς τον αυτοσχεδιασμό, αναδεικνύει  τη φυσική ομορφιά των γυναικείων θεμάτων του. Στις φωτογραφίσεις που έκανε για την Vogue, το Harper’s Bazaar, το Ιnterview, και για πολλά άλλα διεθνή περιοδικά, ο Λίντμπεργκ  μετέτρεψε το θεατρινίστικο, γεμάτο αίγλη, δήθεν γκλάμουρ, σε μια ωμή αλήθεια, με τη χρήση της αντίθεσης του ασπρόμαυρου. Συνδυάζοντας αγροτικά και βιομηχανικά τοπία, φωτογραφίζει γυναίκες, που διακρίνονται από ήρεμη και ξεκάθαρη ομορφιά.

Ο Lindbergh λέει: "Αυτή η ιδέα αποκλείει το σημερινό υπερβολικό ρετούς". Η έκθεση περιλαμβάνει το "Wild at Heart", μια δουλειά εμπνευσμένη από τη φιλοσοφία του ποδήλατου, και τραβηγμένη στους δρόμους του Μπρούκλιν, για τη Vogue του 1991. Επίσης, μια φωτογραφία της Kate Moss για το Harper’s Bazaar το 1994, που ήταν εμπνευσμένη από εικονικές φωτογραφίες του New Deal από τον Walker Evans, όπως και  αυστηρές αλλά παράλληλα όμορφες απεικονίσεις γυναικών εν κινήσει, που παραπέμπουν στο σύγχρονο χορό. Τέλος, θα υπάρχουν πορτρέτα μοντέλων όπως,  της Kristen McMenamy και της Uschi Obermaier.

Πηγαίνοντας την ιδέα του κλασικού chic ένα σκαλοπάτι πιο πάνω, το 1988 φωτογράφισε έξι μοντέλα -Karen Alexander, Linda Evangelista, Estelle Lefebure, Tatjana Patitz, Christy Turlington και Rachel Williams- ντυμένα μέσα σε ανδρικά λευκά πουκάμισα στην παραλία του Λος Άντζελες. Κάποιες φωτογραφίες είχαν το πρωτοποριακό χαρακτηριστικό και παρουσιάστηκαν σε μεγάλη κλίμακα: Σε μια φωτογράφιση το 1990, η Evangelista εκπνέει ένα σύννεφο καπνού, μετατρέποντας σκοτεινά και δραματικά χαρακτηριστικά της σε μια νεφελώδη αφαίρεση.  Σε μια άλλη εικόνα το 2000, η Milla Jovovich φωτογραφίζεται με ένα σκούρο ζιβάγκο, μέσα σε ένα μαύρο φόντο, έτσι ώστε το κομψό πρόσωπό της και το καθηλωτικό της βλέμμα να ξεχωρίζουν μέσα από την ισχυρή αντίθεση.

Αποφεύγοντας τα πρότυπα και καταρρίπτοντας τα στάνταρντ, δημιουργεί δική του ‘’σχολή’’ στη φωτογραφία της μόδας, κάνει τέχνη μέσα από το ρεαλισμό, βγάζοντας όμως μια κινηματογραφική ευαισθησία.

Ο Peter Lindbergh γεννήθηκε στην Πολωνία, το 1944. Μερικές από τις εκθέσεις του είναι: "Images of Women’’, στο Bunkamura Museum of Art, στο Τόκυο,  " Stories Supermodels",  στο Ludwig Museum Schloss Oberhausen, στη Γερμανία, "The Unknown", στο Κέντρο Σύγχρονης Τέχνης, στο Πεκίνο, " Fomu΄΄, στην Αμβέρσα και ‘’Βerlin’’, στο House of Photography, στη Lille.

Ο Lindbergh ζει και εργάζεται στο Παρίσι, τη  Νέα Υόρκη, και την Αρλ.

 Ο φωτογράφος που έκανε τη μόδα σαν σκηνή από το σινεμά Facebook Twitter
 Ο φωτογράφος που έκανε τη μόδα σαν σκηνή από το σινεμά Facebook Twitter
 Ο φωτογράφος που έκανε τη μόδα σαν σκηνή από το σινεμά Facebook Twitter
 Ο φωτογράφος που έκανε τη μόδα σαν σκηνή από το σινεμά Facebook Twitter
 Ο φωτογράφος που έκανε τη μόδα σαν σκηνή από το σινεμά Facebook Twitter
 Ο φωτογράφος που έκανε τη μόδα σαν σκηνή από το σινεμά Facebook Twitter
 Ο φωτογράφος που έκανε τη μόδα σαν σκηνή από το σινεμά Facebook Twitter

 Ο φωτογράφος που έκανε τη μόδα σαν σκηνή από το σινεμά Facebook Twitter

 

 Ο φωτογράφος που έκανε τη μόδα σαν σκηνή από το σινεμά Facebook Twitter


 Ο φωτογράφος που έκανε τη μόδα σαν σκηνή από το σινεμά Facebook Twitter


 Ο φωτογράφος που έκανε τη μόδα σαν σκηνή από το σινεμά Facebook Twitter


 Ο φωτογράφος που έκανε τη μόδα σαν σκηνή από το σινεμά Facebook Twitter


 Ο φωτογράφος που έκανε τη μόδα σαν σκηνή από το σινεμά Facebook Twitter


 Ο φωτογράφος που έκανε τη μόδα σαν σκηνή από το σινεμά Facebook Twitter
 

 Ο φωτογράφος που έκανε τη μόδα σαν σκηνή από το σινεμά Facebook Twitter
 Ο φωτογράφος που έκανε τη μόδα σαν σκηνή από το σινεμά Facebook Twitter
Μόδα & Στυλ
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Roberto Cavalli (1940-2024): Ο σχεδιαστής που ταύτισε την υπερβολή με την επιτυχία

Μόδα & Στυλ / Roberto Cavalli (1940-2024): Ο σχεδιαστής που ταύτισε την υπερβολή με την επιτυχία

Πλασαρίστηκε σαν ροκ σταρ και αγάπησε όσοι λίγοι designers τις γυναίκες. Ο Ιταλός δημιουργός έφυγε από τη ζωή στα 83 του, αφήνοντας πίσω του ένα εξεζητημένο σύννεφο από aninal prints, σέξι εμπριμέ και ένα «εγχειρίδιο» για το πώς ένας σχεδιαστής μπορεί να είναι πιο αναγνωρίσιμος από τη μόδα που παράγει.
ΣΤΕΛΛΑ ΛΙΖΑΡΔΗ
Μνους: Ένα ανεξάρτητο αθηναϊκό brand επαναλανσάρει τη σωβρακοφανέλα

Μόδα & Στυλ / Μνους: Ένα ανεξάρτητο αθηναϊκό brand επαναλανσάρει τη σωβρακοφανέλα

Λαμβάνοντας υπόψη τους τη μοναδικότητα του κάθε σωματότυπου και επηρεασμένες από την προσωπική τους ανάγκη για άνεση, δύο νέες γυναίκες δημιουργούν ποιοτικά εσώρουχα που δεν προορίζονται μόνο για να κρύβονται κάτω από τα ρούχα.
ΖΩΗ ΠΑΡΑΣΙΔΗ
Μισέλ Λαμί: Ένα ατόφια εκκεντρικό πρόσωπο της μόδας και της τέχνης

Μόδα & Στυλ / Μισέλ Λαμί: Ένα ατόφια εκκεντρικό πρόσωπο της μόδας και της τέχνης

Επιχειρηματίας, οραματίστρια, style icon, αρχηγός συγκροτήματος, επιμελήτρια εκθέσεων. Μια γυναίκα ασταμάτητη στα 80 της χρόνια που ο τίτλος της «μούσας του Ρικ Όουενς» την αδικεί.
ΕΠΙΜΕΛΕΙΑ: ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Ριάνα Κούνου

Οι Αθηναίοι / Ριάννα Κούνου: «Τους βλέπεις όλους να φοράνε μαύρα γιατί φοβούνται να ξεχωρίσουν»

Η σχεδιάστρια πίσω από το πολυτελές και ανερχόμενο brand Rianna+Nina, που έμαθε κάποτε στην Αθήνα τι πάει να πει «designer vintage», έχει μια περιπετειώδη ζωή να αφηγηθεί. Και όσο της αρέσει να είναι ανώνυμη στο Βερολίνο όπου ζει, τόσο απολαμβάνει το να κάθεται στην Ηροδότου στο Κολωνάκι και να τους χαιρετάει όλους.
ΖΩΗ ΠΑΡΑΣΙΔΗ
O ροζ πλανήτης των Karavan στη Σκούφου μεγάλωσε

Μόδα & Στυλ / O ροζ πλανήτης των Karavan στη Σκούφου μεγάλωσε

Το φυσικό κατάστημα του πιο πετυχημένου αθηναϊκού brand με ρούχα επεκτάθηκε, έχει συγκεντρώσει μέσα του όλες εκείνες τις αναφορές που το έφεραν μέχρι το σήμερα, ενώ θα είναι και το μοναδικό μέρος όπου θα μπορούμε να δοκιμάζουμε και να ψωνίζουμε όσα bold κομμάτια έχουν να μας προτείνουν. Karavan girls, έχουμε μπροστά μας ένα καλοκαίρι όλο χρώμα και patterns.
ΖΩΗ ΠΑΡΑΣΙΔΗ
Ο Pierpaolo Piccioli δεν μένει πια στον Valentino

Μόδα & Στυλ / Ο Pierpaolo Piccioli δεν μένει πια στον Valentino

Με μια παρακαταθήκη που μοιάζει με κινηματογραφικό ρομάντζο, τυλιγμένη σε απρόσμενες παλέτες, τρεμάμενα μποά και πληθωρικούς όγκους, ο επί 25 χρόνια καλλιτεχνικός διευθυντής του οίκου Valentino αποχώρησε από τη θέση του, μιλώντας για όνειρα υφασμένα με αγάπη.
ΣΤΕΛΛΑ ΛΙΖΑΡΔΗ
Τι πήγε λάθος με τις ενδυμασίες της Μαίρης Κατράντζου; Όλα.

Μόδα & Στυλ / Τι πήγε λάθος με τις ενδυμασίες της Μαίρης Κατράντζου; Όλα.

Aυτές οι ενδυμασίες, που δεν είναι στολές ούτε κοστούμια θεάτρου, ήταν διακριτικές και «έκαναν τη δουλειά», υπηρετούσαν μια τελετή που συμβαίνει κάθε τέσσερα χρόνια για μία ώρα και τέλος, την ξεχνάμε. Δεν είχαν απασχολήσει κανέναν μας, μέχρι τώρα τουλάχιστον.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ