Gustav Klimt, "Árbol de la vida" (1909)
Gustav Klimt, "Árbol de la vida" (1909)

 

Κάθε μέρα μια καινούργια δυσάρεστη έκπληξη. Κάθε μέρα και περισσότεροι λόγοι για να νιώσεις ότι γυρίζουμε πίσω στο 1950 - για να μην πω στο Μεσαίωνα.

 

Διαβάζω σήμερα στις Ειδήσεις του LIFO.gr:

 

Σταματά η σεξουαλική διαπαιδαγώγηση στο Γυμνάσιο

Αφαιρείται από την ύλη της Βιολογίας

 

Σύμφωνα με την εφημερίδα Τα Νέα, οδηγία που βασίζεται στην εισήγηση του Ινστιτούτου Εκπαιδευτικής Πολιτικής αφαιρεί από τη διδακτέα ύλη της Βιολογίας της Α' Γυμνασίου το κεφάλαιο για την αναπαραγωγή του ανθρώπου.

Όπως τονίζουν σε ανακοίνωση διαμαρτυρίας οι βιοεπιστήμονες «προφανώς με την απόφαση αυτή αφαιρείται και η μοναδική ευκαιρία που έχουν οι μαθητές του Γυμνασίου να γνωρίσουν το αναπαραγωγικό σύστημα».

Η Πανελλήνια Ένωση Βιοεπιστημόνων εκφράζει την ελπίδα να πρόκειται για παράβλεψη, που θα διορθωθεί.

 

=====

 

 

Πέντε σκέψεις:

 

1) Υπήρχε σεξουαλική διαπαιδαγώγηση στα σχολεία; Κλασικό: Με το που μαθαίνω αυτό το ελπιδοφόρο νέο, μαθαίνω ότι κόβεται κιόλας, όπως όταν μαθαίνεις ότι πέθανε η Σίρλεϊ Τεμπλ, και λες "ζούσε ακόμα η Σίρλεϊ Τεμπλ;!"

 

2) Όχι, δεν υπήρχε ακριβώς σεξουαλική διαπαιδαγώγηση στα σχολεία. Δεν υπήρχε δηλαδή ειδικό μάθημα -όπως θα έπρεπε- ούτε ξεχωριστή ώρα, ούτε ξεχωριστό βιβλίο.

Απλώς στο βιβλίο της Βιολογίας υπήρχε κάποιο κεφάλαιο για το αναπαραγωγικό σύστημα των ανθρώπων, και αυτά τα ψήγματα εμμεσων πληροφοριών τα θεωρούσαν *σεξουαλική διαπαιδαγώγηση*. Τώρα ίσως τα κόψουν κι αυτά. 

 

3) Υπάρχουν χιλιάδες άχρηστα πράγματα στο σχολείο τα οποία μαθαίνουν υποχρεωτικά όλοι οι μαθητές (και όχι μόνο αυτοί που θα ακολουθήσουν κάποιον συγκεκριμένο κλάδο). Ακόμα και τα σημαντικά όμως, τα πολυδιαφημισμένα, όπως ήταν πχ. το Θεώρημα του Πυθαγόρα, δεν πιάνουν μία με ένα ζήτημα που είναι απ' αυτά που λέμε "ζήτημας ζωής και θανάτου".

Και στην τελική, ποια ήταν η τελευταία φορά που χρειάστηκε να χρησιμοποιήσετε το Πυθαγόρειο Θεώρημα στην ενήλικη ζωή σας;  

 

4) Σχόλιο: 'Το υπουργείο Παιδείας θεωρεί ότι οι μαθητές του Γυμνασίου έχουν λάβει την σεξουαλική διαπαιδαγώγηση απο το... ίντερνετ, στο οποίο δεν αντιλέγει κανείς. ΔΕΝ θεωρεί σωστό ομως να υπάρξει η κατάλληλη παιδεία και καθοδήγηση απο κάποιον καθηγητή για να μπορεί το παιδί να φιλτράρει αυτα που διαβάζει απο το οποιοδήποτε website;'

Προτιμά δηλαδή ο Υπουργός Παιδείας να μαθαίνουν οι έφηβοι για το σεξ απ' τον διαστρεβλωμένο κόσμο του πορνό, κι απ' τον κάθε άσχετο online;' 

 

5) Και να μην κοπεί τελικά το κεφάλαιο για το αναπαραγωγικό σύστημα, δεν θα πανηγυρίσουμε.

Δεν αρκεί με τίποτα ένα κεφάλαιο στη Βιολογία με γενικότητες. Πρέπει να υπάρξει σοβαρή προσπάθεια που θα μαθαίνει με έγκυρο τρόπο πράγματα σημαντικότατα για την υγεία και τη ζωή μας.

Δεν έχουμε τη Χρυσή Αυγή για κυβέρνηση, αλλά ΝΔ-ΠΑΣΟΚ: Ας σταματήσουν να φέρονται λες και είμαστε 100 χρόνια πίσω. 

 

Όπως λέει και ο LaodamasQuale: 

"Αυτό που υπήρχε στην Βιολογία 1ης Γυμνασίου δεν ήταν καν σεξουαλική διαπαιδαγώγηση αλλά ανάλυση της βιολογίας του αναπαραγωγικού συστήματος. Είναι σαν να διδάσκεις ορνιθολογία και να περιμένεις ο μαθητής να μάθει να πετάει...!"

 

Χρειαζόμαστε κάτι καλύτερο, και κάτι περισσότερο.