Δεν έκλαιγε επειδή τρόμαξε η Λιάνα Κανέλλη. Και πολύ σωστά έπραξε.

Facebook Twitter
78

Πολλές φορές έχω διαφωνήσει με την Κανέλλη - την θεωρώ κουραστική και υπερβολική. Όμως μέσα σε μερικούς μήνες και με δύο ξεχωριστά περιστατικά απέδειξε πως, ασχέτως πολιτικών τοποθετήσεων, είναι η πιο γενναία πολιτικός που έχουμε - παρ' όλα τα στραβά της. 

Θα είδατε μάλλον την πρωίνή σκηνή: η Λιάνα Κανέλλη έφυγε εξοργισμένη και κλαίγοντας απ' την εκπομπή της Πόπης Τσαπανίδου μετά από μια φάρσα candid camera που της έκανε στα παρασκήνια η εκπομπή Συντέλεια (βάλαν έναν γεροδεμένο να "κινηθεί" εναντίον της φορώντας μαύρα γάντια του μποξ).

[Σχόλιο στο Youtube: 

Ο μέσος Έλληνας δεν έχει ηθικές αναστολές, δεν θέλει μυξοκλάματα, δεν λυπάται τους δαρμένους, δεν περιθωριοποιείται, αντίθετα μάλιστα βρίσκετε πάντα δίπλα στους πολλούς και στους δυνατούς, ακόμη και αν είναι ανήθικοι, βλέπουμε την χαρά του ελληναρά για τις συμμαχίες μας με το ΝΑΤΟ και το Ισραήλ, βλέπουμε και την άνοδο της χρυσής αυγής μετά το επεισόδιο με τον νταή Κασιδιάρη. Θέλει τον πολιτικό γενικά να γαμαει και να δέρνει. Αυτός είναι ο Έλληνας τι να κάνουμε!]

Δεν ξέρω αν τα δάκρυα ήταν αληθινά, ή αν την θεώρησαν κάποιοι υπερβολική, όμως κάθε λέξη της ήταν σωστή. 

Όταν μια κωμική εκπομπή φτάνει στο σημείο να κάνει "φάρσα" πως η ακροδεξιά θα κακοποιήσει μια γυναίκα που είχε ΟΝΤΩΣ κακοποιηθεί (και ψυχικά και σωματικά) απ' την ακροδεξιά, τραβώντας με την κάμερα τις αντιδράσεις της, κάτι πάει στραβά. Έχουμε συνηθίσει ήδη το τέρας που λέει ο Χατζιδάκις, περνάμε στην lifestyle αξιοποίηση της πολιτικής βίας, αντιμετωπίζουμε με χιούμορ το γεγονός ότι ένας βουλευτής επιτίθεται στην τηλεόραση σε γυναίκες, γελάμε με τον πόνο. 

Η Λιάνα Κανέλλη έκλαψε όχι επειδή τρόμαξε (κατάλαβε απ' την αρχή τη "φάρσα", όπως φάνηκε) αλλά επειδή σοκαρίστηκε με την αδικία. Κάποιος την έδειρε και την ξεφτύλισε - και έγινε ήρωας της παιδικής χαράς. Κάποιος την έδειρε και το κόμμα του αύξησε τα ποσοστά του (το δικό της έχασε). Κάποιος την χτύπησε και κρύφτηκε κι όμως σ' αυτήν κάνουν τις φάρσες με κρυφές κάμερες, αυτήν παρωδούν. Είναι αυτή η αδικία που σε κάνει να κλαις, να απογοητεύεσαι για την καφρίλα των γύρω σου. 

Μπορεί τίποτα απ' όλα αυτά να μη σκεφτόταν η Συντέλεια του ΣΚΑΪ (αλήθεια: ΤΙ σκεφτόταν;!) όμως είναι μια αδικία που μπορούμε να την κατανοήσουμε. Γίνεσαι εσύ το laughing stock, όχι ο θύτης. Και θέλουν να σε ξαναφέρουν στη θέση του θύματος, για να γελάσουμε.

Όταν αυτός που τη χτύπησε έτρεξε και κρύφτηκε για να αποφύγει το αυτόφορο (και μετά δήθεν ζητούσε άρση της ασυλίας του, στα χαρτιά, τελικά καταγγέλοντας πολιτική δίωξη όταν έγινε η άρση που δήθεν ζητούσε), η Λιάνα Κανέλλη αποδεικνύεται περισσότερο γενναία απ' οποιονδήποτε άλλο πολιτικό.

Για να υπερασπιστεί μια άλλη γυναίκα που της πετούσαν νερό, σηκώθηκε και τα έβαλε μ' έναν ακροδεξιό bully αδιαφορώντας για τις συνέπειες. Και μερικούς μήνες μετά, ευάλωτη και βορά σ' όσους θα γελάσουν με τα κλάματά της υπερασπίζεται τον εαυτό της και την κοινή λογική, στην πιο ανθρώπινη στιγμή της. 

Στην πορεία θα διαφωνήσω πάλι μαζί της για χίλια πράγματα, όμως δεν θα το ξεχάσω, πως φέτος η Λιάνα Κανέλλη έβαλε τα γυαλιά σε όλους τους άντρες πολιτικούς - κυρίως σε κείνους που το παίζουν εξουσία...

78

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Οι προβληματικές, βαθιά σεξιστικές δηλώσεις του Δημήτρη Παπανώτα για την «υστερία» των γυναικών - Μικροπράγματα

Mικροπράγματα / Οι προβληματικές, βαθιά σεξιστικές δηλώσεις του Δημήτρη Παπανώτα για την «υστερία» των γυναικών

«Υστερικές» όσες μιλούν συνεχώς για τα γυναικεία δικαιώματα και «τα θέλουν» όσες είναι θύματα καταπίεσης και δεν το καταγγέλλουν, μάς ενημερώνει ο υποψήφιος ευρωβουλευτής, Δημήτρης Παπανώτας.
ΑΠΟ ΤΗ ΒΑΝΑ ΚΡΑΒΑΡΗ

σχόλια

20 σχόλια
Οπότε να φανταστώ ότι μόλις θέσαμε ένα όριο της σάτιρας και αυτό είναι να μην έχει προηγηθεί ξύλο? Εντάξει αυτό είναι αρκετό?Όσον αφορά την άποψη ότι δεν ήταν σάτιρα γιατί δεν γέλασε κανείς, ποιος είναι αυτός και με ποια κριτήρια θα αποφασίζει κάθε φορά τι είναι σάτιρα και τι όχι? Επικίνδυνο μου ακούγεται...
Άλλο σάτιρα και άλλο φάρσα. Αν διακωμωδούσαν την Κανέλλη για το συμβάν με τον Κασιδιάρη, η συζήτηση θα ήταν καλή - κακή σάτιρα. Η φάρσα δεν είναι σάτιρα, απλά μπορεί να χρησιμοποιηθεί από την σάτιρα.
Οπότε βγάλαμε μήπως συμπέρασμα ότι σάτιρα απαγορεύεται όταν πέφτει ξύλο πριν; Θέσαμε μόλις χωρίς καλά καλά να το καταλάβουμε την πρώτη κόκκινη γραμμή που δεν πρέπει να ξεπερνάει η σάτιρα; Αρκεί αυτό; Όσον αφορά το εγχείρημα αυτό και αν αποτελεί σάτιρα τι εννοείτε λέγοντας ότι δεν είναι σάτιρα γιατί δεν γέλασε κάνεις; Ποιος μπορεί να διαχωρίζει την μη κολάσιμη σάτιρα από ένα κακόγουστο αστείο η μια προπαγάνδα. Ποιος θα κάνει τον διαχωρισμό.επικίνδυνο ακούγεται
Λοιπόν εγώ θα το πω και μετά τις αρνητικές πού θα ρίξετε αφιερώστε δύο λεπτά να σκεφτείτε μήπως και ισχύει. Το αστείο ήταν κακόγουστο και απαράδεκτο. Κάνεις πλάκα σε ένα θύμα βίας ότι θα ξαναπέσει θύμα. Απαράδεκτο. Ως εδώ καλά. Μήπως όμως αν θυμόμασταν και όταν έκανε σάτιρα o Λαζόπουλος ακραία για να μην πω τίποτα άλλο , θίγοντας βάναυσα πρόσωπα και κοινωνικές ομάδες ότι η σάτιρα έχει όρια, μήπως λέω μήπως θα το σκεφτόταν δύο φορές πριν κάνουν την ανοησία αυτή οι συντελεστές της Συντέλειας; Όταν για παράδειγμα έβριζε και ξεφτίλιζε την Ντενιση άνευ λόγου και την έλεγε αταλάντη και ηλίθια εμείς γελούσαμε και λέγαμε ότι η σάτιρα δεν λογοκρίνεται. Μήπως από τέτοια ιστορικά ορμώμενοι οι συντελεστές της Συντέλειας βρήκαν άλλοθι και θράσος να κάνουν αυτή την πλάκα. Μήπως αν αυτά τα χρόνια παρά το ότι αντιπαθούμε την Ντενιση λέγαμε όχι στον αναίτιο εξευτελισμό μήπως αν παρά το ότι o Κουγιας μας προκαλεί εμετό λέγαμε ότι δεν μπορεί να τον αποκαλεί στο όνομα της σάτιρας κάποιος κοντό μακακα και έκανε μια ευαίσθητη οικογενειακή υπόθεση όπως το διαζύγιο του αστείο στυξ τηλεόραση, μήπως θα είχε αποφευχθεί το προχθεσινό; Μήπως αν βάζαμε πάνω από τις προσωπικές συμπάθειες και αντιπάθειες βάζαμε την ανθρώπινη αξιοπρέπεια και αντί να κρυφογελαμε βάζαμε κόκκινες γραμμές μήπως δεν είχε συμβεί αυτό που έγινε. Σκοπίμως επέλεξα τα πρόσωπα αυτά που δεν είναι συμπαθή στον πολύ κόσμο, ούτε σε μένα για ευνόητους λόγους.Δεν ξέρω ρε παιδιά. Ίσως να κάνω λάθος αλλά δεν μπορεί στην μια περίπτωση να θυμόμαστε τον αθυρόστομο Αριστοφάνη και όταν θέλουμε να θυμόμαστε τον Κουντερα και τον Έκο.
οντως δεν εχει ορια η σατιρα. αυτο που εκαναν στην κανελλη δεν ηταν σατιρα αυτο ειναι το θεμα.κανεις δε γελασε.δεν ειχε φαει ξυλο η ντενιση οταν της εκανε πλακα ο λαζοπουλος- τον οποιο αντιπαθω, οπως και την κανελλη. εγω ειμαι μεσα αμα ειναι να γελασουμε με χοντραδες αλλα μ'αυτο το πραμα αμφιβαλλω αν γελασε ουτε η παρεα των συντελεστων της συντελειας.
Μπορεί η κ. Κανέλλη να έχει δίκιο που αγανακτεί, όμως χάνει το μεγαλύτερο μέρος του δίκιου της μ' αυτό το απίστευτο σόου τηλεοπτικής κλάψας! Τα δάκρυα που πείθουν είναι εκείνα που μας ξεφεύγουν μ΄ένα κόμπο στο λαιμό και που "κομματιάζουν" τα λόγια μας. Όχι εκείνα που επιδεικνύουμε σε στημένες κάμερες μέσα σε μια ακατάσχετη φλυαρία...Διαβάζω αλλού ότι αυτό είναι "θέατρο". Ο χαρακτηρισμός σίγουρα δεν τιμά... το θέατρο. Είχε λόγο για να κλάψει η κ. Κανέλη, όχι όμως και τις ικανότητες για να επαναφέρει τα δάκρυά της στο πλατό κάμποση ώρα αργότερα. Κάτι τέτοιο θα ήταν παρακινδυνευμένο ακόμα και για μια Λυδία Κονιόρδου. Ως μαθήτρια δραματικής σχολής η κ. Κανέλλη σίγουρα θα έμενε μετεξεταστέα. Δυστυχώς για κείνην τα τηλεοπτικά δάκρυα της Ρούλας Βροχοπούλου έχουν απείρως μεγαλύτερη πειθώ...
ΟΤΑΝ ΕΜΦΑΝΙΖΕΣΑΙ ΣΕ ΜΙΑ ΓΥΝΑΙΚΑ (ΟΠΟΙΑ ΚΑΙ ΑΝ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΗ) ΠΟΥ ΤΗΝ ΕΧΟΥΝ "ΚΑΚΟΠΟΙΗΣΕΙ" ΚΑΙ ΛΕΚΤΙΚΑ ΚΑΙ ΣΩΜΑΤΙΚΑ ΜΕ ΓΑΝΤΙΑ ΤΟΥ ΜΠΟΞ , ΜΟΝΟ "ΚΑΦΡΙΛΑ" ΚΑΙ ΑΝΑΙΣΘΗΣΙΑ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΤΟ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΩ ---ΕΠΙΣΗΣ ΤΟ ΝΑ ΚΑΝΕΙΣ ΠΛΑΚΑ ΚΑΙ ΧΙΟΥΜΟΡ ΜΕ ΕΝΑ ΤΕΤΟΙΟ ΓΕΓΟΝΟΣ ΕΙΝΑΙ ΣΑΝ ΝΑ ΤΟ ΕΠΙΚΡΟΤΕΙΣ ΚΑΙ ΝΑ ΤΟ ΘΕΩΡΕΙΣ ΘΕΤΙΚΟ ΚΑΙ ΚΑΛΟ ----ΚΑΙ ΕΓΩ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΜΗΝ ΣΥΜΦΩΝΩ ΜΕ ΤΙΣ ΑΠΟΨΕΙΣ ΤΗΣ κ. ΚΑΝΕΛΛΗ ΑΛΛΑ ΣΑΝ ΓΥΝΑΙΚΑ ΚΑΙ ΜΟΝΟ ΕΙΧΑ ΘΙΧΘΕΙ ΒΑΘΥΤΑΤΑ ΟΤΑΝ ΕΙΔΑ ΕΝΑΝ ΑΝΤΡΑ ΝΑ ΣΗΚΩΝΕΙ ΧΕΡΙ ΠΑΝΩ ΣΕ ΜΙΑ ΓΥΝΑΙΚΑ ΚΑΙ ΚΑΠΟΙΟΙ ΝΑ ΤΟ ΘΕΩΡΟΥΝ ΘΕΤΙΚΟ Η ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ ΠΕΡΙΣΤΑΤΙΚΟ ΓΙΑ ΧΙΟΥΜΟΡ---Η ΒΙΑ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΚΑΤΙ ΜΕ ΤΟ ΟΠΟΙΟ ΑΣΤΕΙΕΥΕΣΑΙ ---ΕΙΝΑΙ ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟ ΕΝΑΣ ΑΝΤΡΑΣ ΝΑ ΒΑΡΑΕΙ ΜΙΑ ΓΥΝΑΙΚΑ ΓΙΑ ΟΠΟΙΟΔΗΠΟΤΕ ΛΟΓΟ ----ΚΑΛΑ ΤΑ ΕΙΠΕ ΛΟΙΠΟΝ ΚΑΙ ΟΡΘΩΣ ΑΝΤΕΔΡΑΣΕ ----
Προφανώς κάτι έχω χάσει. Η κακόγουστη φάρσα δεν εξελίχθηκε και δεν ξέρουμε που το πήγαινε, αλλά αν κρίνω από τη στάση της εκπομπής εως τώρα μάλλον τη ΧΑ ήθελε να κάνει laughing stock και όχι την Κανέλλη. Όλα αυτά που ειπώθηκαν για την καταδίκη της βίας με βρίσουν α πολύτως σύμφωνο, απλά πραγματικά δεν μπορώ να βρω το συσχετισμό στο συγκεκριμένο περιστατικό. Εμένα μου φάνηκε υπερβολική η αντίδραση της Κανέλλη για το ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΟ περιστατικό.
Μπορεί η κ. Κανέλλη να έχει δίκιο που αγανακτεί, όμως χάνει το μεγαλύτερο μέρος του δίκιου της μ' αυτό το απίστευτο σόου τηλεοπτικής κλάψας! Τα δάκρυα που πείθουν είναι εκείνα που μας ξεφεύγουν μ΄ένα κόμπο στο λαιμό και που "κομματιάζουν" τα λόγια μας. Όχι εκείνα που επιδεικνύουμε σε στημένες κάμερες μέσα σε μια ακατάσχετη φλυαρία...Διαβάζω αλλού ότι αυτό είναι "θέατρο". Ο χαρακτηρισμός σίγουρα δεν τιμά... το θέατρο. Είχε λόγο για να κλάψει η κ. Κανέλη, όχι όμως και τις ικανότητες για να επαναφέρει τα δάκρυά της στο πλατό κάμποση ώρα αργότερα. Κάτι τέτοιο θα ήταν παρακινδυνευμένο ακόμα και για μια Λυδία Κονιόρδου. Ως μαθήτρια δραματικής σχολής η κ. Κανέλλη σίγουρα θα έμενε μετεξεταστέα. Δυστυχώς για κείνην τα τηλεοπτικά δάκρυα της Ρούλας Βροχοπούλου έχουν απείρως μεγαλύτερη πειθώ...
Η Κανέλλη έχει τεράστια ευθύνη και προσωπική για την κατάντια της ελληνικής κοινωνίας: θρασύτητα, μάγκικη συμπεριφορά, αλαζονεία, κάλυψη της βίας των τραμπούκων της αριστεράς, φλερτ με την επαναστατική βία τύπου Μαρφιν κοκ. Και ποια αριστερά? Την αριστερά της Εκάλης, των βολεμένων, των συνδικαλιστών και των συμβούλων !! Όλα αυτά νομιμοποίησαν την ανομία, ξεφτίλισαν θεσμούς και τελικά ανέδειξαν την ΧΑ. Την οποία και φυσικά εμείς ως κάτοικοι του κέντρου θα λουστούμε περισσότερο παρά κ Κανέλλη και οι βολεμένοι σύντροφοι της στις βίλες τους που θα τα βλέπουν από την TV.Στο επεισόδιο με την Κανέλλη συνέβη κάτι που θα έπρεπε να μας παγώσει ολονών το αίμα. Έφαγε χαστούκι στον αέρα και την επόμενη στιγμή η μισή Ελλάδα (ίσως και περισσότερη) έλεγε «επιτέλους κάποιος την έκανε να σκάσει», «της άξιζε» και άλλα τέτοια. Αυτό ήταν η μεγάλη ήττα της Κανέλλη. Κάτι το οποίο είναι οφθαλμοφανώς κακό, ικανοποίησε τον κόσμο !!! Αυτό είναι φαινόμενο και αναλύσεις τύπου «ο κόσμος όλος είναι φασίστας» απλά δεν βοηθούν. Η όποια ανάλυση πρέπει να λάβει υπόψη και την βία που η αριστερά ασκεί χρόνια τώρα. Η όποια ανάλυση πρέπει να γίνει ψύχραιμα διότι τέτοια φαινόμενα είναι προπομπός σοβαρότερων. Όποιος έχει πάει να αναλύσει το ζήτημα έχει υποστεί επίθεση ότι είναι φασίστας !!! Μα δεν καταλαβαίνουν ότι άλλο πράμα είναι να προσπαθείς να «εξηγήσεις» ένα φαινόμενο (ώστε να μπορέσεις και να το αντιμετωπίσεις) και άλλο να το «δικαιολογήσεις»? Η Κανέλλη είναι πολύ έξυπνη γυναίκα και (κατά την άποψη μου) είναι προφανές ότι προσπαθεί να γυρίσει το παιχνίδι που προς στιγμήν φάνηκε να χάνει. Το μάγκισα δεν τραβάει πια και δοκιμάζει το θύμα/ κλαψ κλαψ. Δεν αντιλέγω ότι έπεσε πραγματικό θύμα βίας. Όμως όπως έστρωσε έτσι κοιμήθηκε- και τώρα προσπαθεί να ξεστρώσει και να ξαναστρώσει αλλιώς διότι βλέπει ότι ... χάνει έδαφος. Σε κάθε περίπτωση αν θέλουμε μια ευνομούμενη πολιτισμένη κοινωνία τότε θα πρέπει να αντιμετωπιστεί το φαινόμενο βία, ανομία, μπάχαλο, ΣΤΟ ΣΥΝΟΛΟ ΤΟΥ από όπου και αν προέρχεται- αριστερά ή δεξιά. Χωρίς ταμπού, χωρίς κολλήματα και με πραγματική θέληση να δοθεί λύση.
Σωστά τα λες για την Κανέλλη, φίλη manolos, μόνο που η περσόνα της μάγκισσας έπειθε αρκετά επειδή αποτελεί πτυχή της προσωπικότητάς της και είναι κολλημένη πια στο πετσί της, ακόμα κι όταν τη δεις να υπερβάλει σε τσαμπουκά. Δυστυχώς όμως για κείνην στο κλαψ κλαψ αποδεικνύεται η έλλειψη υποκριτικού ταλάντου... Η Λιάνα Κανέλλη ως Μάρθα Βούρτση -και δη κακοπαιγμένη- δεν θα συγκινήσει τον Έλληνα μακροπρόθεσμα. Εξάλλου δεν νομίζω ότι και η ίδια θα άντεχε για πολύ ένα τέτοιο ρόλο... Και, ΒΕΒΑΙΩΣ, μαζί σου στο "να αντιμετωπιστεί το φαινόμενο βία, ανομία, μπάχαλο, ΣΤΟ ΣΥΝΟΛΟ ΤΟΥ"!
Αφενός, για σοκαρισμένη πολλά λέει και αφετέρου, ακόμη και σε κατάσταση υψηλού στρες δεν εγκαταλείπει την τακτική της να μην αφήνει άνθρωπο (:Τσαπανίδου) να πει κουβέντα!! :Ρ
Η Κανέλλη μιλάει πολύ σωστά για τον φασισμό της Χ.Α. , και μετά από λίγο νομιμοποιεί την βία του ΠΑΜΕ. Οτι κάνει δηλαδή και η Χ.Α. , νομιμοποιεί την δική της βία.Κομμουνισμός και Ναζισμός συναντιούνται καθημερινά στο Ελλαδιστάν.
Δελφικκός Χρησμός, προσωπικά δεν έχω απειληθεί πότε από κκεδες, αλλά έχω απειληθεί πολλές φορές από χρυσαυγίτες, καθώς μένω σε εργατική περιοχή με πολλούς μετανάστες. Αντιπαθώ το κκε για πολιτικούς λόγους, αλλά ειλικρινά θέλω να μου πεις από που προκύπτει αυτή η εξίσωση της βίας. Έχοντας διαβάσει και άλλα σχόλια σου σε διάφορες αναρτήσεις, νομίζω έχεις ένα μένος για το κκε που σε τυφλώνει να δεις τα πράγματα αντικειμενικά.
Η φαρσα ειναι τελειως κακογουστη, αλλα η κα Κανελλη δινει ρεσιταλ ηθοποιιας, το οποιο ειναι επισης κακογουστο. Καπου λενε, what goes around comes around, και η κυρια Κανελλη μετα απο χρονια τραμπουκισμου, ψευτομαγγιας και φασισμου (με την νοοτροπια: αν δεν συμφωνεις μαζι μου, εισαι τουλαχιστον ναζι) δρεπει αυτα που εσπειρε. Και δυστυχως και μεις μαζι της. Η κομμουνιστρια της Εκαλης, μονο στην Ελλαδα, οπου εισαι ο,τι δηλωσεις και λες ο,τι θελεις χωρις καμμια επιπτωση.Ποσο κακο θεατρο ειναι αυτο που βλεπουμε, ενθεν και κειθεν. Και κυριε Δημοκιδη παρακαλω μην μιλατε για κακοποιηση, γιατι αφενως και η κυρια Κανελλη εχει κακοποιησει λεκτικως παμπολλους ανθρωπους και αφετερου υπαρχουν πραγματικα θυματα κακοποιησης, μην τα ισοπεδωνουμε ολα! Ευχαριστω.
Η διαστολή του μιθριδατισμού είναι συμπτωματικό απόστημα ετών στην Ελλάδα κυρία Κανέλλη. Απλώς κανείς δεν διέγνωσε ποδάγρα* στο βασίλειο του Ανδρέα Παπανδρέου και Κωνσταντίνου Καραμανλή, στα στασίδια του Χριστόδουλου, τις πλατείες του Κόκκαλη και του Ψωμιάδη. Είχαμε μια ολόκληρη ολυμπιάδα κι ένα λαό να κοιμίσουμε στο σκοτάδι. Η ακροδεξία του Μιχαλολιάκου λειτούργησε και λειτουργεί ως μισθοφορικός στρατός του παρακράτους, ως πληρωμένος τσαμπουκάς ενός θρασύδειλου ¨Ελληνα που γαλουχήθηκε στα στενά της Μυκόνου και πίσω απο τις ''οργισμένες'' νεολαίες μιας φθηνής μεταπολίτευσης, ενός αστήριχτου αταβισμού, μια διαθλαστικής ιδέας για τον εαυτό μας. Το «τέρας» μεγάλωσε στα εκτροφεία των πολιτικών σας ρουσφετιών, στις εκμαυλίσεις πολιτικών κΕνοτομιών, στους απεργιακούς λίθους που ρίψατε κατα της παιδείας , στην ιστορία που παραχαράξατε ηθελημμένα με εμφύλια μελανώματα, στη συνείδηση που απωλέσατε επανδρώνοντας «το τέρας» με κομμάτια απο τη σάρκα σας. Θαυμάστε λοιπόν το επινόημα δεκαετιών εως τη μέρα που θα συντριβεί εκ των ων συνετέθη, θα έρθει δεν αργεί. Και θα πάρει μαζί του το δικό σας φθηνό τσαμπουκά και του κάθε ¨Ελληνα φασιστοειδούς ηδονοβλεψία για να αφήσει μονάχα τα συντρίμμια μιας νεοελλάδας που αιώνες τώρα γαλβανίζεται απο θρησκειολαγνεία κι αναλφαβητισμό. Γιάτι κυρία Κανέλλη όταν τα απόνερα της δικής σας ( πληθυντικός όχι ευγενείας) αποτυχημένης πολιτικής κυλίσουν σε Μιχαλο-λάκκους, γίνονται βόθροι. * νόσος των βασιλέων
Ναι ήταν σκληρό το χαστούκι και μάλλον πρέπει να ήταν χοντρή και η φάρσα (την οποία φυσικά δεν έχω δει) όμως αυτό δεν κάνει σε καμία των περιπτώσεων την ίδια πιο γεναίο πολιτικό απ' οποιονδήποτε άλλο, αυτό είναι απλά ανυπόστατο και υπερβολικό. Η γεναιότητα της Κανέλλη είναι περισσότερο ένα μείγμα θρασύτητας, υστερίας, αλαζονείας και καφρίλας. Αυτό το βλέπουν όλοι, ακόμα και το κόμμα το οποίο ακολουθεί, και τελικά αυτό είναι που κάνει κάποιους (και εμένα) να την βλέπουμε με σκληρό μάτι. ¨Ολοι στην τελική, είμαστε οι κύριοι υπευθυνοι για την εικόνα που έχουν οι άλλοι για εμάς. Αυτό πληρώνει τώρα, την ωμότητα που είχε η ίδια προς τους άλλους.
1. Από πότε η σάτιρα έχει στόχο το θύμα και όχι τον θύτη; ΝΤΡΟΠΗ.2. Το χιούμορ είναι εξουσιαστικός μηχανισμός όταν τα βάζει με τον αδύνατο. ΝΤΡΟΠΗ και πάλι.3. Πότε θα πάει η Συντέλεια για φάρσα στον Μιχαλολιάκο; Θα θυμηθούν να πάρουν γάζες και νάρθηκες μαζί τους;4. Πέρα από τα στοιχειώδη πολιτικά και ανθρώπινα που μπορεί να πει κανείς, πώς είναι δυνατόν μια χιουμοριστική εκπομπή να μην καταλαβαίνει καν το στοιχειώδη μηχανισμό ενός gag, ενός σκετς;5. Γιατί κάθε "χιουμοριστική" εκπομπή του Σκάι είναι χειρότερη από την προηγούμενη;6. Δεν θυμάμαι αν το είπα πιο πάνω, αλλά ΝΤΡΟΠΗ.