Συγκλονιστικό ακατάλληλο ντοκιμαντέρ του 1987: ''Η Τσιτσιολίνα στην Αθήνα''

Συγκλονιστικό ακατάλληλο ντοκιμαντέρ του 1987: ''Η Τσιτσιολίνα στην Αθήνα'' Facebook Twitter
11

[ΠΡΙΝ ΑΠΟ 2.5 ΧΡΟΝΙΑ είχα πρωτοφτιάξει το ποστ, όμως εντός 3 ημερών το βίντεο είχε κατέβει - και δεν είχα μπορέσει να το ξαναβρώ... ...Μέχρι σήμερα!]

Το καλοκαίρι του 1987 ήταν πραγματικά καυτό. Για τρεις λόγους: είχε καύσωνα και πέθαναν περίπου 800 Αθηναίοι, κερδίσαμε στο Γιουρομπάσκετ και τέλος έγινε κάτι καλτ και πορνογραφικό.

Θυμάμαι την επίσκεψή της - ήταν ένα σκάνδαλο πρώτου μεγέθους για τη δοκιμαζόμενη χώρα, λίγο πριν σκάσει το δικό μας ξανθό σκάνδαλο με τη Μιμή και τον Αντρέα. Η Τσιτσιολίνα στην Αθήνα!

Στο σχολείο όλοι μιλούσαμε γι' αυτήν. Ιταλίδα πορνοστάρ; Ακτιβίστρια; Η πρώτη ευρωπαία βουλευτής οικολογικού κόμματος; Φεμινίστρια; Πόρνη; Στο μυαλό των Ελλήνων η σκανδαλιστική Ιλόνα Στάλερ (το πραγματικό της όνομα) ήταν ένα παράνομο εξωτικό φρούτο.

"Γιατί να ζω στη Θεσσαλονίκη;" είχα σκεφτεί, "γιατί όλα τα ιστορικά γεγονότα της γενιάς μου να συμβαίνουν στην Αθήνα;" Τα δύο μοναδικά μας κανάλια δεν κάλυπταν μια τόσο πρόστυχη επίσκεψη (τουλάχιστον μέχρι τις 9 που μου επέτρεπαν οι γονείς να βλέπω) και ίντερνετ φυσικά δεν υπήρχε. Καμία άμεση ενημέρωση. Μόνο απ' τις εφημερίδες.

Οι γονείς μου έπαιρναν το ΒΗΜΑ κάθε Κυριακή (και ακόμα το παίρνουν). Σαν κεραμίδα είχε πέσει στο κεφάλι μου η είδηση ενός μονόστηλου στο πρωτοσέλιδο εκείνη την καλοκαιρινή Κυριακή του 1987.

"Συνελήφθη η πορνοστάρ Ιλόνα Στάλερ (Τσιτσιολίνα) στην Αθήνα!"

 

Οι πληροφορίες ήταν συγκεχυμένες, αλλά όλα αυτά φάνταζαν στα παιδικά μου μάτια -ήμουν 9- τελείως συναρπαστικά. Η καλοκαιρινή επίσκεψη της Τσιτσιολίνας πήρε τεράστιες διαστάσεις στο μυαλό μου, η σημασία της γιγαντώθηκε, επινόησα λεπτομέρειες, φαντασιώθηκα κουτσομπολιά.

Και τώρα, σχεδόν 25 χρόνια αργότερα, έμαθα τα πάντα από πρώτο χέρι. Χωρίς να το περιμένω βρήκα στο youtube μία υπερσπάνια ταινία-ντοκιμαντέρ.

(wow!)

Μια ελληνική παραγωγή του 1987! Την ταινία που ακολούθησε την πολυτάραχη επίσκεψή της στη χώρα μας και αποτύπωσε το κλίμα της εποχής.

Για να δούμε τι θα δούμε:

Έχουμε τελείως κομπιουτερίστικες '80ς γραμματοσειρές! Έχουμε Αντύπα και άλλους διάσημους τραγουδιστές. Έχουμε σκηνές πανικού στην άφιξή της στο Ελληνικό καθώς κατεβαίνει απ' το αεροπλάνο της Ολυμπιακής Αεροπορίας (με τους αστυνομικούς να χασκογελάνε χαρούμενοι και τους δημοσιογράφους να φωνάζουν "το βυζί σου δείξε!").

Έχουμε και εκπλήξεις. Ο σεμνός Γιάννης Πουλόπουλος;!

(που αν και ακριβοθώρητος μια χαρά τραγουδάει με την γυμνόστηθη δίπλα του!)

Έχουμε χαμό στο ξενοδοχείο που έμεινε (INTERCONTINENTAL), στα μαγαζιά που πήγε (ΚΑΝ-ΚΑΝ, Νεράιδα, ΝΕΑ ΑΘΗΝΑΙΑ), πρωτοσέλιδα αλλά και μέσα σελίδες των εφημερίδων.

(Στις '24 Ώρες' του Κοσκωτά! Αυτός ο τίτλος θα με στοιχειώσει.)

('Έθνος')

(Παρωδία στο Ποντίκι)

Δηλώσεις της: "Θέλω να δω τον Παπανδρέου!". Σέξι συνέντευξη με ελληνικό voice over. Άντρες που πιάνουν το στήθος της, καθώς αυτή ακούραστη το ξεγυμνώνει όλη την ώρα κάνοντας το σήμα της νίκης. Βόλτες με υπερσύγχρονες (τότε) Μερσεντές στους δρόμους της Αθήνας!

Σουρεαλιστική συνέντευξη τύπου στους Έλληνες ρεπόρτερ. Μετά ένα αθηναϊκό νάιτκλαμπ βγαλμένο από βιντεοταινίες της εποχής. Στερεοτυπικοί Έλληνες άντρες των '80ς, ανοιχτό πουκάμισο, τρίχα, καδένα, χρυσό ρολόι - μερικοί έχουν και στερεοτυπικό μουστάκι κλαδικής του Πασόκ.

Επίσης: βουνά από πιάτα για σπάσιμο στο τσακίρ κέφι! Η Τσιτσιολίνα τα πετάει πιο πολύ από υποχρέωση, όμως χώνεται κι ένα παιδάκι το οποίο παίρνει πιάτα και σπάει κι αυτό. Μιλάμε για πολύ μικρό παιδάκι.

(Εσείς αθάνατα Ελληνικά '80ς, με τα παιδάκια των νεόπλουτων να σπάνε πιάτα δίπλα σε γυμνόστηθες πορνοστάρ, εσείς μας χρεοκοπήσατε, δεν υπάρχει αμφιβολία!)

Μετά (εννοείται ότι το είδα όλο) σαμπάνιες ανοίγουν, ο Αντύπας τραγουδάει το "Απαγορεύεται να σ' αγαπάω" καθώς αυτή του τρίβει σχεδόν τα βυζιά στα μούτρα κι αυτός κάνει ότι δεν καταλαβαίνει. Μετά έχουμε την επίσκεψή της σε αθηναϊκό γιατρό (?).

Με διαφορετικά όργανα σε σχήμα πιστολιού, ο γιατρός (?) κάνει διάφορα πράγματα στα στήθια της, σα να τα γαζώνει ή να τα πυροβολάει.

Ως αποτέλεσμα υπάρχουν πολλά spooky ζουμαρισμένα πλάνα που δείχνουν εικόνες όπως αυτή. Υπερβολικά πολλά - τρομακτικά πολλά ζουμαρισμένα πλάνα με απροσδιόριστα ιατρικά πιστόλια. (Να αποκαλύψω και ότι ο νεότατος γιατρός είναι ο Φικιώρης, αυτός που λέει σόκιν χαζομάρες και τον "σατιρίζει" ο Λαζόπουλος.)

Επίσης έχουμε συνέντευξή της πάνω σε καράβι, και τη λάγνα αυτή συνέντευξη παίρνει η (κρατηθείτε) Βίκυ Μιχαλονάκου! Δεν την αναγνώρισα τόσο απ' τη φάτσα αλλά απ' τη φωνή και την πικάντικα μπουρδολογική της γλώσσα ["Μέσα στον καύσωνα η Τσιτσιολίνα, την ξορκίζουμε με το Σαρωνικό και τη δροσιά του, αλλά το θερμόμετρο όλο και ανεβαίνει" κλπ]

Να τη! Η δημοσιογράφος και μετέπειτα παρουσιάστρια του Ερωτοδικείου στο ρεπορτάζ της ζωής της.

Επίσης στο ντοκιμαντέρ υπάρχει η μόδα της εποχής. Δείτε αυτούς τους τρεις που τραγουδούν το σουξέ της εποχής "Καλοκαιρινές Διακοπές για Πάντα" φορώντας την τελευταία λέξη της μόδας! Πόσο τρέντι θα έδειχναν το 1987!

Μετά έχουμε καταπληκτικά πλάνα με φώτα που μοιάζουν να ξεπηδούν από αιδοία, τσιφτετέλια πάνω στα τραπέζια, αλλά και λαμπερές παρουσίες διασημοτήτων που πήγαν να δουν την Τσιτσιολίνα: πχ. να η Ζωή Λάσκαρη (μαζί της κι ο Αλέξανδρος Λυκουρέζος) που πήγε και φιλήθηκε με την Τσιτσιολίνα και την επίσης γυμνόστηθη παρτενέρ της.

Κατερίνα Στανίση με Τσιτσιολίνα! (Ανταλλάσουν διάφορα περίεργα βλέμματα, όχι καλά.)

Και Κατερίνα Στανίση μόνη σε φοβερή σκηνή που τρώει ένα δίσκο με λουλούδια στο κεφάλι καθώς τραγουδάει!

Εικόνες άπειρου κάλλους με την αγαπημένη τραγουδίστρια του τότε πρωθυπουργού Ανδρέα Παπανδρέου Ρίτα Σακελλαρίου σε interaction με μεθυσμένους νεόπλουτους μουστακαλήδες - στα πλάνα πρωταγωνιστούν επίσης σαμπάνιες, σπασίματα πιάτων και λουλουδοπόλεμοι που σε κάνουν να πεις, "α, να λοιπόν πού φαγώθηκαν οι επιδοτήσεις της ΕΟΚ!"

Κι όταν κάποτε όλα τελειώνουν, έχουμε τα παραδοσιακά '80ς χιόνια!

Τελικό συμπέρασμα; Πρόκειται για ένα αποτροπιαστικό αριστούργημα!

-----------------------------------------------------

Το 90λεπτο ντοκιμαντέρ (πρωτο-ριάλιτι θα το χαρακτήριζα) "ΤΣΙΤΣΙΟΛΙΝΑ - ΚΑΥΤΟ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ 1987!", που λέει περισσότερα για τη χώρα μας εκείνη την περίοδο παρά για την Ιταλίδα σταρ, είναι όλο εδώ:

11

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

σχόλια

10 σχόλια
Ήμουν 20 ετών τότε, αλλά περνούσα μια φάση που ήμουν φευγάτη και δεν παρακολουθούσα ούτε τηλεόραση ούτε την επικαιρότητα γενικά - το γεγονός με την Τσιτσιολίνα ούτε που το θυμάμαι καν. Γενικά έχω θάψει την ανάμνηση αυτής της περιόδου, κυρίως για την αισθητική της, αηδίασα λίγο που ξαναζωντάνεψε έστω και για λίγο (κατεβάζω ξανά τα ρολά).
Συμφωνώ με όσους λένε ότι αυτός ο τρόπος ζωής μας έφτασε στο σημερινό χάλι.Παράλληλα, κάτι μου λέει ότι αν από θαύμα οι έλληνες αποκτούσαν πάλι λεφτά, παρόμοιες τραγελαφικές εικόνες θα βλέπαμε.Υπάρχουν άνθρωποι που νοσταλγούν <<τις καλές ημέρες>> (εννοώντας τις εποχές που πετάγαν πανέρια με λουλούδια στα σκυλάδικα,έπαιρναν δάνεια και αγρότες ξοδεύαν τα λεφτά από τις επιδοτήσεις σε ακριβά αμάξια).Κι αν οι δικοί μας γονείς δεν τα έκαναν αυτά,σίγουρα τα ανέχτηκαν...
Είδα αποσπασματικά το video στο You Tube, ένα σχόλιο που έγινε εκεί είναι:«της γκρέκα φιλμ! και ποια η διαφορά; ΕΛΕΟΣ! γιατί διαλέξατε χώρες της μεσογείου; γιατί είναι ματάκηδες! ξέρεις καναν κομμουνιστή να έχει έιτζ;»
Δεν υπάρχει τέτοιο πράγμα πουθενά αλλού στον κόσμο,δείτε το όλο και κατεβάστε το.Στη Νεράιδα με Κακέτση που τις υποδέχεται και βέβαια και κυρίως στο πρόγραμμα του Πουλόπουλου,που μετά το αρχικό κομπλάρισμα,κατεβάζει τις μπλούζες και στις 2,για να φανούν τα γυμνά τους στήθη.Επαναλαμβάνω ο Πουλόπουλος το έκανε αυτό!Awesome.Must Have!!!Αρη...Respect!
Τοτε κυκλοφορησε και το ανεκδοτο:Φευγοντας απο την Ελλαδα, η Τσιτσιολινα ειναι στο αεροδρομιο και απαντα σε ερωτησεις δημοσιογραφων."Τί σας αρεσε περισσοτερο στην Ελλαδα;""Οι ελληνικες πιτσες!""Οι ελληνικες πιτσες;! Τοσα πραγματα εχουμε στην Ελλαδα, οι πιτσες σας αρεσαν; Τελος παντων, πού θα πατε μετα την Ελλαδα;""Τιρκία, Ριμανία..."
Εγώ ένα δεν μπορώ να καταλάβω. Πώς είναι δυνατόν εκείνη την εποχή να έκανε όλο αυτό τον πάταγο ένα ανύπαρκτο στήθος. Τελικά τα 80s ήταν πιο ανοιχτόμυαλα. Τώρα επικρατεί ο άκρατος ρατσισμός του bigger the better.