Μελίνα, πώς σου ήρθε η ιδέα να φτιάχνεις μαγιό;

Μελίνα, πώς σου ήρθε η ιδέα να φτιάχνεις μαγιό; Facebook Twitter
Η ιδέα για το Boogaloo γεννήθηκε κατά τη διάρκεια του 12μηνου ταξιδιού μου στην Κεντρική και Λατινική Αμερική. Φωτο: Πάρις Ταβιτιάν/LIFO
0

— Πες μου μερικά πράγματα για σένα.

Αν και μεγαλωμένη στην Αθηνά, έφυγα από την Ελλάδα πριν από έντεκα χρόνια. Έχω ζήσει στη Βιέννη, στο Παρίσι, στη Σιγκαπούρη και τώρα πια ζω στο Άμστερνταμ. Ξεκίνησα την καριέρα μου από το Investment Banking, αλλά σιγά-σιγά κατέληξα να εργάζομαι στον χώρο της μόδας, που αγαπώ πολύ. Πριν από λίγα χρόνια αποφάσισα να ταξιδέψω για έναν χρόνο non-stop στην Αμερική, κάνοντας ένα ταξίδι που μου άλλαξε τη ζωή.


— Πώς σου ήρθε η ιδέα να φτιάχνεις μαγιό;

Η ιδέα για το Boogaloo γεννήθηκε κατά τη διάρκεια του 12μηνου ταξιδιού μου στην Κεντρική και Λατινική Αμερική. Είχα μόλις αφήσει τη δουλειά μου στη Σιγκαπούρη –στον χώρο της μόδας– και ξεκίνησα ένα συγκλονιστικό ταξίδι με τελείως αβέβαιο μέλλον και πολύ συγκεκριμένο budget. H αγάπη μου για την ταξιδιωτική φωτογραφία και το πάθος μου για τη μόδα με οδήγησαν στην ιδέα να χτίσω ένα swimwear brand με σκοπό να εμπνεύσω τις γυναίκες να εξερευνήσουν εκτός του comfort zone τους, χωρίς φόβο για το τι έπεται.

Το Βοοgaloo ξεκίνησε στα '60s από Πορτορικανούς, Aφροαμερικανούς και Κουβανούς και είναι ένα πάντρεμα πολλών διαφορετικών ρυθμών και πολιτισμών. Όπως ακριβώς και τα μαγιό μου, που είναι ένα fusion από κουλτούρες, εικόνες και ιστορίες γεμάτες διαφορετικότητα και πολυπολυτισμικότητα.


— Γιατί Boogaloo; Η έμπνευση έρχεται από τα '60s και το latin;

Ακριβώς! Το Βοοgaloo ξεκίνησε στα '60s από Πορτορικανούς, Aφροαμερικανούς και Κουβανούς και είναι ένα πάντρεμα πολλών διαφορετικών ρυθμών και πολιτισμών. Όπως ακριβώς και τα μαγιό μου, που είναι ένα fusion από κουλτούρες, εικόνες και ιστορίες γεμάτες διαφορετικότητα και πολυπολυτισμικότητα.


— Τα σχέδια των μαγιό σου είναι σαν ένα κολάζ από εικόνες καλοκαιρινές. Μπορείς να μου περιγράψεις μερικές από αυτές;

Ναι, όλες οι φωτογραφίες, τις οποίες μπορείς να δεις και online στο boogalooswimwear.com, αντιπροσωπεύουν μια συγκλονιστική εμπειρία, εικόνα ή συναίσθημα που βίωσα κατά τη διάρκεια των ταξιδιών μου και τα οποία θέλω να μοιραστώ. Ας πούμε, το σχέδιο Ninito είναι ένα κολάζ από τρεις φωτογραφίες που έχουν τραβηχτεί στην Παταγονία, στο Ρίο ντε Τζανέιρο και σε ένα ψαροχώρι στη Νικαράγουα.

Μελίνα, πώς σου ήρθε η ιδέα να φτιάχνεις μαγιό; Facebook Twitter
H αγάπη μου για την ταξιδιωτική φωτογραφία και το πάθος μου για τη μόδα με οδήγησαν στην ιδέα να χτίσω ένα swimwear brand με σκοπό να εμπνεύσω τις γυναίκες. Φωτο: Πάρις Ταβιτιάν/LIFO


— Αν και ζεις στην Ολλανδία, βλέπω ότι τα μαγιό σου παράγονται στην Ελλάδα. Πώς το κάνεις αυτό;

Περνώντας πολλές ώρες σε αεροδρόμια και αεροπλάνα, καθώς χρειάζεται να βρίσκομαι παρά πολύ συχνά στην Αθήνα ώστε να παρακολουθώ την παραγωγή. Όμως είναι και ένας πολύ κάλος λόγος να έρχομαι συχνά στην πατρίδα.


— Τι φοράς σήμερα και πόσο κοστίζει;

Μαγιό Boogaloo, δερμάτινο τζάκετ Mango, παπούτσια United Nude και vintage Levis jeans. Όλα αυτά υπολογίζω ότι κοστίζουν γύρω στα 600 ευρώ.


— Πού πηγαίνεις τώρα;

Στο Spitjack για δείπνο.

Info:

Στο boogalooswimwear.com μπορείτε να βρείτε online τα Boogaloo με δωρεάν αποστολή στην Ελλάδα και τον υπόλοιπο κόσμο.

Το άρθρο δημοσιεύθηκε στην έντυπη LiFO

Μόδα & Στυλ
0

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Roberto Cavalli (1940-2024): Ο σχεδιαστής που ταύτισε την υπερβολή με την επιτυχία

Μόδα & Στυλ / Roberto Cavalli (1940-2024): Ο σχεδιαστής που ταύτισε την υπερβολή με την επιτυχία

Πλασαρίστηκε σαν ροκ σταρ και αγάπησε όσοι λίγοι designers τις γυναίκες. Ο Ιταλός δημιουργός έφυγε από τη ζωή στα 83 του, αφήνοντας πίσω του ένα εξεζητημένο σύννεφο από aninal prints, σέξι εμπριμέ και ένα «εγχειρίδιο» για το πώς ένας σχεδιαστής μπορεί να είναι πιο αναγνωρίσιμος από τη μόδα που παράγει.
ΣΤΕΛΛΑ ΛΙΖΑΡΔΗ
Μνους: Ένα ανεξάρτητο αθηναϊκό brand επαναλανσάρει τη σωβρακοφανέλα

Μόδα & Στυλ / Μνους: Ένα ανεξάρτητο αθηναϊκό brand επαναλανσάρει τη σωβρακοφανέλα

Λαμβάνοντας υπόψη τους τη μοναδικότητα του κάθε σωματότυπου και επηρεασμένες από την προσωπική τους ανάγκη για άνεση, δύο νέες γυναίκες δημιουργούν ποιοτικά εσώρουχα που δεν προορίζονται μόνο για να κρύβονται κάτω από τα ρούχα.
ΖΩΗ ΠΑΡΑΣΙΔΗ
Μισέλ Λαμί: Ένα ατόφια εκκεντρικό πρόσωπο της μόδας και της τέχνης

Μόδα & Στυλ / Μισέλ Λαμί: Ένα ατόφια εκκεντρικό πρόσωπο της μόδας και της τέχνης

Επιχειρηματίας, οραματίστρια, style icon, αρχηγός συγκροτήματος, επιμελήτρια εκθέσεων. Μια γυναίκα ασταμάτητη στα 80 της χρόνια που ο τίτλος της «μούσας του Ρικ Όουενς» την αδικεί.
ΕΠΙΜΕΛΕΙΑ: ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Ριάνα Κούνου

Οι Αθηναίοι / Ριάννα Κούνου: «Τους βλέπεις όλους να φοράνε μαύρα γιατί φοβούνται να ξεχωρίσουν»

Η σχεδιάστρια πίσω από το πολυτελές και ανερχόμενο brand Rianna+Nina, που έμαθε κάποτε στην Αθήνα τι πάει να πει «designer vintage», έχει μια περιπετειώδη ζωή να αφηγηθεί. Και όσο της αρέσει να είναι ανώνυμη στο Βερολίνο όπου ζει, τόσο απολαμβάνει το να κάθεται στην Ηροδότου στο Κολωνάκι και να τους χαιρετάει όλους.
ΖΩΗ ΠΑΡΑΣΙΔΗ
O ροζ πλανήτης των Karavan στη Σκούφου μεγάλωσε

Μόδα & Στυλ / O ροζ πλανήτης των Karavan στη Σκούφου μεγάλωσε

Το φυσικό κατάστημα του πιο πετυχημένου αθηναϊκού brand με ρούχα επεκτάθηκε, έχει συγκεντρώσει μέσα του όλες εκείνες τις αναφορές που το έφεραν μέχρι το σήμερα, ενώ θα είναι και το μοναδικό μέρος όπου θα μπορούμε να δοκιμάζουμε και να ψωνίζουμε όσα bold κομμάτια έχουν να μας προτείνουν. Karavan girls, έχουμε μπροστά μας ένα καλοκαίρι όλο χρώμα και patterns.
ΖΩΗ ΠΑΡΑΣΙΔΗ
Ο Pierpaolo Piccioli δεν μένει πια στον Valentino

Μόδα & Στυλ / Ο Pierpaolo Piccioli δεν μένει πια στον Valentino

Με μια παρακαταθήκη που μοιάζει με κινηματογραφικό ρομάντζο, τυλιγμένη σε απρόσμενες παλέτες, τρεμάμενα μποά και πληθωρικούς όγκους, ο επί 25 χρόνια καλλιτεχνικός διευθυντής του οίκου Valentino αποχώρησε από τη θέση του, μιλώντας για όνειρα υφασμένα με αγάπη.
ΣΤΕΛΛΑ ΛΙΖΑΡΔΗ
Τι πήγε λάθος με τις ενδυμασίες της Μαίρης Κατράντζου; Όλα.

Μόδα & Στυλ / Τι πήγε λάθος με τις ενδυμασίες της Μαίρης Κατράντζου; Όλα.

Aυτές οι ενδυμασίες, που δεν είναι στολές ούτε κοστούμια θεάτρου, ήταν διακριτικές και «έκαναν τη δουλειά», υπηρετούσαν μια τελετή που συμβαίνει κάθε τέσσερα χρόνια για μία ώρα και τέλος, την ξεχνάμε. Δεν είχαν απασχολήσει κανέναν μας, μέχρι τώρα τουλάχιστον.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ