Η Αναστασία Μιάρη ταξιδεύει για να μαγειρέψει με γιαγιάδες απ' όλο τον κόσμο

Η Αναστασία Μιάρη ταξιδεύει για να μαγειρέψει με γιαγιάδες απ' όλο τον κόσμο Facebook Twitter
Πρέπει να πω ότι έχω μεγάλο πρόβλημα με το slut shaming και αυτό είναι κάτι που έχω βιώσει κυρίως στην Ελλάδα. Πιστεύω πως η ρίζα του προβλήματος βρίσκεται στις μικρές καθημερινές συνήθειες ενός νοικοκυριού. Φωτο: Πάρις Ταβιτιάν/LIFO
0

— Αναστασία, αισθάνεσαι περισσότερο Κερκυραία ή Αγγλίδα;

Καταρχάς, να πω ότι αισθάνομαι εξίσου Ελληνίδα και Αγγλίδα, αν και τελευταία δεν αισθάνομαι και πολύ περήφανη για το δεύτερο, λόγω του Brexit. Επίσης, λένε ότι οι Κερκυραίοι έχουν μια τρέλα, κάτι που είναι και δικό μου χαρακτηριστικό.


— Ναι, αλλά τώρα έχεις γίνει και Αθηναία. Πώς και αποφάσισες να μετακομίσεις εδώ από το Λονδίνο;

Αποφάσισα να έρθω στην Αθήνα κυρίως επειδή η πόλη έχει μια ιδιαίτερη ενέργεια αλλά και επειδή βαρέθηκα το Λονδίνο. Το Brexit βοήθησε σε αυτήν την απόφαση.

Έμαθα να είμαι αρκετά πιο ψύχραιμη με τις επιλογές που κάνω στη ζωή μου. Η ζωή είναι μεγάλη!


— Ασχολήθηκες πολύ καιρό με ένα υπέροχο πρότζεκτ, το «Grand Dishes». Πες μου δυο λόγια γι' αυτό.

Είναι ένα πρότζεκτ που έχει να κάνει με γιαγιάδες απ' όλο τον κόσμο. Ταξιδεύω, λοιπόν, για να τις συναντήσω και να μαγειρέψω μαζί τους.

Στη διάρκεια αυτών των ταξιδιών, και μαγειρεύοντας μαζί τους, είχα την ευκαιρία να μάθω όχι μόνο τις πιο παραδοσιακές συνταγές από κάθε μικρό χωριό και γωνιά της γης αλλά και να πάρω πολλά μαθήματα για τη ζωή μέσα από τις εμπειρίες τους.


— Δηλαδή τι έμαθες;

Να είμαι αρκετά πιο ψύχραιμη με τις επιλογές που κάνω στη ζωή μου. Η ζωή είναι μεγάλη!

  

— Πιστεύεις ότι οι γυναίκες μεγαλύτερης ηλικίας είναι δυνατές;

Ναι, είναι αρκετά δυνατές, επειδή έχουν ζήσει παρά πολλά. Οι περισσότερες έχουν ζήσει και πολέμους κι έτσι εκτιμούν τη ζωή που ζουν.

— Ποια είναι η γνώμη σου για την ανισότητα που υπάρχει μεταξύ των φύλων;

Πρέπει να πω ότι έχω μεγάλο πρόβλημα με το slut shaming και αυτό είναι κάτι που έχω βιώσει κυρίως στην Ελλάδα. Πιστεύω πως η ρίζα του προβλήματος βρίσκεται στις μικρές καθημερινές συνήθειες ενός νοικοκυριού.

Για παράδειγμα, στην οικογένειά μου, όταν ήμουν μικρή, πάντα εγώ ήμουν αυτή που θα έπλενε τα πιάτα μετά το φαγητό και όχι ο αδερφός μου, που ήταν αγόρι.

Αυτή η μικρή διάκριση μεταξύ των φύλων επεκτείνεται σε σημαντικότερα ζητήματα, όπως η διαφορά στους μισθούς γυναικών και ανδρών. Κι αυτό είναι κάτι που παρατηρώ πιο έντονα στις ελληνικές οικογένειες.

— Τώρα με τι ασχολείσαι;

Ταξιδεύω πολύ για το πρότζεκτ «Grand Dishes», αφού η κύρια εργασία μου είναι η ταξιδιωτική και γαστρονομική δημοσιογραφία.

Η Αναστασία Μιάρη ταξιδεύει για να μαγειρέψει με γιαγιάδες απ' όλο τον κόσμο Facebook Twitter
Φωτο: Πάρις Ταβιτιάν/LIFO


— Τι σου αρέσει στην Αθήνα αυτήν τη στιγμή;

Μου αρέσει παρά πολύ ο καιρός, ειδικά αυτήν την εποχή που τα πάντα είναι ανθισμένα και υπάρχει αυτή η αίσθηση στον αέρα ότι το καλοκαίρι πλησιάζει.


— Και τι σου τη σπάει;

Τα μεσιτικά γραφεία. Ψάχνω ν' αγοράσω σπίτι εδώ και μήνες και ακόμα να τα καταφέρω επειδή οι μεσίτες της Αθήνας είναι τεμπέληδες.


— Το φοράς σήμερα και πόσο κοστίζει;

Κίτρινο παντελόνι (€7) vintage από το Λονδίνο, πουκάμισο που το σχεδίασα εγώ και το έραψα στην Ινδία (€10), κορδέλα (€3) vintage από ένα μαγαζί στο Λονδίνο και αθλητικά Nike (€80).


— Πού πας τώρα;

Στο αγαπημένο μου μαγαζί, για να δουλέψω, στους Χάρτες στα Εξάρχεια.

Instagram: @anastasia_miari

Μόδα & Στυλ
0

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Roberto Cavalli (1940-2024): Ο σχεδιαστής που ταύτισε την υπερβολή με την επιτυχία

Μόδα & Στυλ / Roberto Cavalli (1940-2024): Ο σχεδιαστής που ταύτισε την υπερβολή με την επιτυχία

Πλασαρίστηκε σαν ροκ σταρ και αγάπησε όσοι λίγοι designers τις γυναίκες. Ο Ιταλός δημιουργός έφυγε από τη ζωή στα 83 του, αφήνοντας πίσω του ένα εξεζητημένο σύννεφο από aninal prints, σέξι εμπριμέ και ένα «εγχειρίδιο» για το πώς ένας σχεδιαστής μπορεί να είναι πιο αναγνωρίσιμος από τη μόδα που παράγει.
ΣΤΕΛΛΑ ΛΙΖΑΡΔΗ
Μνους: Ένα ανεξάρτητο αθηναϊκό brand επαναλανσάρει τη σωβρακοφανέλα

Μόδα & Στυλ / Μνους: Ένα ανεξάρτητο αθηναϊκό brand επαναλανσάρει τη σωβρακοφανέλα

Λαμβάνοντας υπόψη τους τη μοναδικότητα του κάθε σωματότυπου και επηρεασμένες από την προσωπική τους ανάγκη για άνεση, δύο νέες γυναίκες δημιουργούν ποιοτικά εσώρουχα που δεν προορίζονται μόνο για να κρύβονται κάτω από τα ρούχα.
ΖΩΗ ΠΑΡΑΣΙΔΗ
Μισέλ Λαμί: Ένα ατόφια εκκεντρικό πρόσωπο της μόδας και της τέχνης

Μόδα & Στυλ / Μισέλ Λαμί: Ένα ατόφια εκκεντρικό πρόσωπο της μόδας και της τέχνης

Επιχειρηματίας, οραματίστρια, style icon, αρχηγός συγκροτήματος, επιμελήτρια εκθέσεων. Μια γυναίκα ασταμάτητη στα 80 της χρόνια που ο τίτλος της «μούσας του Ρικ Όουενς» την αδικεί.
ΕΠΙΜΕΛΕΙΑ: ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Ριάνα Κούνου

Οι Αθηναίοι / Ριάννα Κούνου: «Τους βλέπεις όλους να φοράνε μαύρα γιατί φοβούνται να ξεχωρίσουν»

Η σχεδιάστρια πίσω από το πολυτελές και ανερχόμενο brand Rianna+Nina, που έμαθε κάποτε στην Αθήνα τι πάει να πει «designer vintage», έχει μια περιπετειώδη ζωή να αφηγηθεί. Και όσο της αρέσει να είναι ανώνυμη στο Βερολίνο όπου ζει, τόσο απολαμβάνει το να κάθεται στην Ηροδότου στο Κολωνάκι και να τους χαιρετάει όλους.
ΖΩΗ ΠΑΡΑΣΙΔΗ
O ροζ πλανήτης των Karavan στη Σκούφου μεγάλωσε

Μόδα & Στυλ / O ροζ πλανήτης των Karavan στη Σκούφου μεγάλωσε

Το φυσικό κατάστημα του πιο πετυχημένου αθηναϊκού brand με ρούχα επεκτάθηκε, έχει συγκεντρώσει μέσα του όλες εκείνες τις αναφορές που το έφεραν μέχρι το σήμερα, ενώ θα είναι και το μοναδικό μέρος όπου θα μπορούμε να δοκιμάζουμε και να ψωνίζουμε όσα bold κομμάτια έχουν να μας προτείνουν. Karavan girls, έχουμε μπροστά μας ένα καλοκαίρι όλο χρώμα και patterns.
ΖΩΗ ΠΑΡΑΣΙΔΗ
Ο Pierpaolo Piccioli δεν μένει πια στον Valentino

Μόδα & Στυλ / Ο Pierpaolo Piccioli δεν μένει πια στον Valentino

Με μια παρακαταθήκη που μοιάζει με κινηματογραφικό ρομάντζο, τυλιγμένη σε απρόσμενες παλέτες, τρεμάμενα μποά και πληθωρικούς όγκους, ο επί 25 χρόνια καλλιτεχνικός διευθυντής του οίκου Valentino αποχώρησε από τη θέση του, μιλώντας για όνειρα υφασμένα με αγάπη.
ΣΤΕΛΛΑ ΛΙΖΑΡΔΗ
Τι πήγε λάθος με τις ενδυμασίες της Μαίρης Κατράντζου; Όλα.

Μόδα & Στυλ / Τι πήγε λάθος με τις ενδυμασίες της Μαίρης Κατράντζου; Όλα.

Aυτές οι ενδυμασίες, που δεν είναι στολές ούτε κοστούμια θεάτρου, ήταν διακριτικές και «έκαναν τη δουλειά», υπηρετούσαν μια τελετή που συμβαίνει κάθε τέσσερα χρόνια για μία ώρα και τέλος, την ξεχνάμε. Δεν είχαν απασχολήσει κανέναν μας, μέχρι τώρα τουλάχιστον.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ