Ξεκινά από σήμερα, η καμπάνια «UP Greek Tourism» στην «καρδιά» της Νέας Υόρκης,  στην Times Square. Πρόκειται για το project «UP Greek Tourism» που αποτελεί πρωτοβουλία τριών Ελλήνων, του Γιώργου Κλειβοκιώτη, του Στάθη Χαϊκάλη και του Ονίκ Παλαντζιάν, οι οποίοι φρόντισαν να συγκεντρώσουν τα χρήματα για αυτή την καμπάνια επικοινωνώντας στο κοινό την προσπάθεια τους.

 

 

Μαζί με άλλα 15 άτομα αξιοποίησαν τον μηχανισμό  του crowd-funding και των social media και για δύο μήνες κατάφεραν να συγκεντρώσουν 20.000 δολάρια για την καμπάνια. Έτσι ο ελληνικός τουρισμός θα διαφημίζεται με  διαφημιστικά σποτ των 60'', 4 φορές την ώρα, 24 ώρες το εικοσιτετράωρο, στο κέντρο της Νέας Υόρκης. Μια τεράστια υπαίθρια διαφημιστική πινακίδα θα προβάλλει υλικό προώθησης του τουρισμού στην Ελλάδα.

 

ΔΕΙΤΕ ΕΔΩ ΤΗΝ ΚΑΜΠΑΝΙΑ 

__________

 

Συμπληρωματικο ρεπορτάζ του Παναγιώτη Κοτροκόη



Μια διαφημιστική πινακίδα, η οποία πρόκειται να παρακινεί τον κόσμο, να έρθει στην Ελλάδα, θα αναρτηθεί στην Times Square από σήμερα. Στόχος του είναι η ανάδειξη και προβολή της ελληνικής ομορφιάς.  Η πρωτοβουλία αυτή επιτεύχθηκε χάρις στη συγκέντρωση χρημάτων από την εθελοντική ομάδα "Up Greek Tourism" , σύμφωνα με δημοσίευμα του Mashable.

 

Το φιλόδοξο γκρουπ συγκέντρωσε $20.000, ενώ σημειώνεται πως αρχικός του στόχος ήταν τα $15.000. Περίπου το 50% των δωρεών ήρθε από την Ελλάδα, ενώ το υπόλοιπο προήλθε από την Αυστραλία, το Βέλγιο, τη Βουλγαρία, την Κύπρο, τη Γαλλία, τη Γερμανία, την Ιταλία, την Ολλανδία, το Κατάρ, τη Ρωσία, τη Σιγκαπούρη, την  Ισπανία, την Ελβετία, τα Ηνωμένα Αραβικά Εμιράτα, το Ηνωμένο Βασίλειο και τις Η.Π.Α.

 

«Η Ελλάδα έχει ένα πολύ μεγάλο ταμειακό πρόβλημα» όπως δήλωσε ο Γιώργος Κλειβοκιώτης, ιδρυτής του γκρουπ, στο Mashable, ενώ προσέθεσε: «Ο τουρισμός είναι άνθρωποι που έρχονται από το εξωτερικό και δαπανούν χρήματα για την οικονομία. Μπορεί μια πινακίδα στην Times Square να κάνει τεράστια διαφορά; Δεν είναι μια τεράστια διαφημιστική καμπάνια, αλλά, καθώς όλο και περισσότεροι άνθρωποι μαθαίνουν γι' αυτή μέσω των social media, αξίζει τον κόπο.»


Ο σχεδιασμός της αφίσας έγινε αφιλοκερδώς από τον Ελληνοαμερικάνο Χάρη Τσέβη, ο οποίος είναι γνωστός για τα πορτραίτα του Steve Jobs φτιαγμένα από προϊόντα της Apple. Το πόστερ του απεικονίζει περίπου 400 άτομα, τα οποία συμμετείχαν στη διαφημιστική καμπάνια. 


Όσον αφορά την ανάρτηση της αφίσας στη Times Square, η ομάδα στάθηκε τυχερή καθώς, ένα από τα διαφημιστικά stands άνηκε σε έναν Ελληνοαμερικάνο, του οποίου το όνομα δεν αναφέρεται. Εκείνος δέχτηκε να αναρτήσει και να προβάλει τη διαφημιστική καμπάνια σε πολύ προνομιακή τιμή.


Σύμφωνα με την ομάδα, η ελληνική τουριστική βιομηχανία είναι αναπόσπαστο κομμάτι της οικονομίας στην Ελλάδα, αντιπροσωπεύοντας το 18% του ΑΕΠ, απασχολώντας το ένα πέμπτο του εργατικού δυναμικού της χώρας και φέρνοντας 15 εκατομμύρια επισκέπτες το χρόνο.

Αξίζει να σημειωθεί, πως το Μάιο του 2010, ο Κλειβοκιώτης, Έλληνας υπήκοος, ο οποίος ζει στο Ντουμπάι εδώ κι έξι χρόνια, είχε διοργανώσει μια εκδήλωση μέσω του Facebook "Σώστε την Ελλάδα: Ταξιδέψτε στην Ελλάδα αυτό το καλοκαίρι" με την ελπίδα να στηρίξει την ελληνική οικονομία. Το event έφτασε τους 180.000 ανθρώπους,  εκ των οποίων οι 40.000 δήλωσαν πως θα συμμετείχαν.


Όσον αφορά, τα μελλοντικά του σχέδια, ο ίδιος φιλοδοξεί πως θα καταφέρει να αναρτήσει διαφημιστικά πανό και σε άλλες μεγάλες πόλεις του κόσμου, όπως το Βερολίνο.