Ποιες ήταν οι πιο δημοφιλείς ερωτήσεις της χρονιάς στο ask.com;

Ποιες ήταν οι πιο δημοφιλείς ερωτήσεις της χρονιάς στο ask.com; Facebook Twitter
0
To ask.com είναι μια από τις πιο δημοφιλείς μηχανές αναζήτησης στον κόσμο, ειδικά στις Ηνωμένες Πολιτείες όπου έχει πάνω από 90 εκατομμύρια μοναδικούς επισκέπτες το μήνα. Αυτό που κάνει το συγκεκριμένο site να ξεχωρίζει σε σχέση με άλλες μηχανές αναζήτησης είναι ότι οι χρήστες ρωτάνε συγκεκριμένες ερωτήσεις και το ask.com δίνει απαντήσεις (και όχι links όπως άλλες μηχανές αναζήτησης) “Επειδή οι καταναλωτές έρχονται στο ask με συγκεκριμένες ερωτήσεις είμαστε έτοιμοι να καταλάβουμε τι βρίσκεται στο μυαλό τους ανά πάσα στιγμή” δήλωσε ο CEO Doug Leeds πριν δώσει στη δημοσιότητα τις δέκα πιο δημοφιλείς ερωτήσεις του 2011.


Οι δέκα πιο δημοφιλείς ερωτήσεις του 2011
1. Πόσο μεγάλος ήταν ο σεισμός στην Ιαπωνία;
2. Τι προκάλεσε τον τυφώνα Irene;
3. Σε πόσα λεφτά ανέρχεται η περιουσία του Steve Jobs;
4. Τι ψιθύρισε ο William στην Κate στο μπαλκόνι; (σ.σ. εννοούν τον βασιλικό γάμο)
5. Ποιος ξεκίνησε το κίνημα Occupy Wall Street;
6. Πότε θα βγει το iPhone 5;
7. Ποιος σκότωσε τον Οσάμα Μπίν Λάντεν;
8. Που κρύβεται η Casey Anthony; (σ.σ. η Casey Anthony ήταν κατηγορούμενη για το φόνο της δίχρονης κόρης της, στις Ηνωμένες Πολιτείες )
9. Τι θα συμβεί στην 10η επέτειο της 11ης Σεπτεμβρίου;
10. Πως πέθανε η Amy Winehouse;
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Ερυθρά Θάλασσα: Το βρετανικό ναυτικό ανακοίνωσε πως κατέρριψε πύραυλο των Χούτι

Διεθνή / Ερυθρά Θάλασσα: Το βρετανικό ναυτικό ανακοίνωσε πως κατέρριψε πύραυλο των Χούτι

«Το Ηνωμένο Βασίλειο συνεχίζει να βρίσκεται στην πρώτη γραμμή της διεθνούς απόκρισης στις επικίνδυνες επιθέσεις των υποστηριζόμενων από το Ιράν Χούτι», τόνισε ο Βρετανός υπουργός Άμυνας
NEWSROOM
Βενετία: Συγκρούσεις κατοίκων με την αστυνομία στην πρώτη μέρα εφαρμογής του εισιτηρίου των 5 ευρώ

Διεθνή / Βενετία: Συγκρούσεις κατοίκων με την αστυνομία στην πρώτη μέρα εφαρμογής του εισιτηρίου των 5 ευρώ

Ορισμένοι κάτοικοι της Βενετίας λένε ότι η χρέωση 5 ευρώ που αποσκοπεί στον περιορισμό του αριθμού των τουριστών αντιβαίνει στην αρχή της ελεύθερης κυκλοφορίας
NEWSROOM
Ο βασιλικός «πόλεμος της μαρμελάδας»: Τα ανάκτορα του Μπάκιγχαμ και η Μέγκαν Μαρκλ διαφημίζουν το ίδιο προϊόν

Διεθνή / Ο βασιλικός «πόλεμος της μαρμελάδας»: Τα ανάκτορα του Μπάκιγχαμ και η Μέγκαν Μαρκλ διαφημίζουν το ίδιο προϊόν

Την περασμένη εβδομάδα η Μέγκαν Μαρκλ έστειλε στους φίλους της τα πρώτα βάζα μαρμελάδας του νέου της brand «American Riviera Orchard» - Την Τετάρτη το παλάτι διαφήμισε την δική του μαρμελάδα φράουλα.
ΕΥΑ ΠΑΥΛΑΤΟΥ