Κραυγές αγωνίας σε ετικέτες ρούχων

Κραυγές αγωνίας σε ετικέτες ρούχων Facebook Twitter
3

Μυστηριώδεις εκκλήσεις για βοήθεια ισχυρίστηκαν ότι βρήκαν δύο πελάτες ιρλανδικής εταιρείας ρούχων πάνω στα ρούχα που μόλις είχαν αγοράσει.

Την περασμένη εβδομάδα μια νεαρή γυναίκα είδε για πρώτη φορά ραμμένο στο φόρεμά της, που αγόρασε από κατάστημα της Primark Battersea στην Ουαλία, το εξής μήνυμα: " Αναγκαζόμαστε να δουλεύουμε εξαντλητικά ωράρια".

Όμως κι ένα δεύτερο άτομο ανέφερε ότι βρήκε ένα παρόμοιο μήνυμα σε αγορά του από το ίδιο κατάστημα. Συγκεκριμένα το δικό του μήνυμα έγραφε: «Εξευτελιστικές συνθήκες εκμετάλλευσης της εργασίας».

Το μηνύματα που πιστεύεται ότι είναι εκκλήσεις για βοήθεια από εργαζόμενους σε αναπτυσσόμενες χώρες, ανέβηκαν γρήγορα στα social media όπου δημιουργήθηκε το hashtag # labelgate ενώ η είδηση εξαπλώθηκε γρήγορα σε ολόκληρη τη Μεγάλη Βρετανία.

Στην Primark οι υπεύθυνοι κάνουν λόγο για φάρσα με το επιχείρημα ότι τα δύο αυτά ρούχα δεν είχαν κατασκευαστεί στο ίδιο εργοστάσιο. Ταυτόχρονα υποστηρίζουν ότι τα μηνύματα ήταν ραμμένα από το ίδιο χέρι.

"Η έρευνά μας (...) μας οδήγησε στο συμπέρασμα ότι είναι πιο πιθανό πως πρόκειται για μια φάρσα που έγινε στο Ηνωμένο Βασίλειο», σημειώνει δήλωση που δημοσιεύεται στην ιστοσελίδα της Primark.

Η εφημερίδα Guardian αναφέρει πάντως ότι ανεξάρτητα από το αν πρόκειται για φάρσα ή όχι, το γεγονός είναι ότι η εκμετάλλευση των εργατών σε χώρες όπως η Ινδία ή η Ρουμανία όπου η εταιρεία ράβει τα φθηνά της ρούχα, παραμένει.

Σύμφωνα με την Guardian , το # labelgate πρέπει να εξετάσει τη δυνατότητα να προωθήσει μια «ηθική μόδα», κάνοντας τους ανθρώπους να πληρώνουν λίγο παραπάνω για ρούχα που φτιάχνονται σε «ανθρώπινες» συνθήκες.  

3

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Βενετία: Συγκρούσεις κατοίκων με την αστυνομία στην πρώτη μέρα εφαρμογής του εισιτηρίου των 5 ευρώ

Διεθνή / Βενετία: Συγκρούσεις κατοίκων με την αστυνομία στην πρώτη μέρα εφαρμογής του εισιτηρίου των 5 ευρώ

Ορισμένοι κάτοικοι της Βενετίας λένε ότι η χρέωση 5 ευρώ που αποσκοπεί στον περιορισμό του αριθμού των τουριστών αντιβαίνει στην αρχή της ελεύθερης κυκλοφορίας
NEWSROOM
Ο βασιλικός «πόλεμος της μαρμελάδας»: Τα ανάκτορα του Μπάκιγχαμ και η Μέγκαν Μαρκλ διαφημίζουν το ίδιο προϊόν

Διεθνή / Ο βασιλικός «πόλεμος της μαρμελάδας»: Τα ανάκτορα του Μπάκιγχαμ και η Μέγκαν Μαρκλ διαφημίζουν το ίδιο προϊόν

Την περασμένη εβδομάδα η Μέγκαν Μαρκλ έστειλε στους φίλους της τα πρώτα βάζα μαρμελάδας του νέου της brand «American Riviera Orchard» - Την Τετάρτη το παλάτι διαφήμισε την δική του μαρμελάδα φράουλα.
ΕΥΑ ΠΑΥΛΑΤΟΥ

σχόλια

2 σχόλια