Η H&M κλείνει 250 καταστήματα παγκοσμίως

Η H&M κλείνει 250 καταστήματα παγκοσμίως Facebook Twitter
Η H&M κλείνει 250 καταστήματα παγκοσμίως
0

Η H&M σκοπεύει να κλείσει εκατοντάδες καταστήματα μέσα στο 2021, καθώς η κρίση του κορωνοϊού προσελκύει περισσότερους αγοραστές στο διαδίκτυο, ανέφερε η εταιρεία.

Η δεύτερη μεγαλύτερη εταιρεία λιανικής πώλησης ρούχων στον κόσμο, προχώρησε σήμερα σε σχετική ανακοίνωση αφού ανέφερε μικρότερη από την αναμενόμενη πτώση, στα έσοδα του τρίτου τριμήνου.

Η H&M, η οποία με την πάροδο δεκαετιών επέκτεινε το δίκτυο καταστημάτων της σε όλο τον κόσμο, θα στοχεύσει να μειώσει τον αριθμό τους κατά 250 το επόμενο έτος, αντιπροσωπεύοντας το 5% του τρέχοντος δικτύου της.

Ήδη τα τελευταία δύο χρόνια, η εταιρεία H&M έκλεισε περισσότερα καταστήματα και άνοιξε λιγότερα καθώς προσαρμόζεται στις νέες αλλαγές των online καταναλωτών.

Σε παλιότερη δήλωση της, η εταιρεία ανέφερε ότι ο αριθμός των καταστημάτων θα αρχίσει να μειώνεται ήδη από φέτος.

Ανέφερε επίσης ότι οι πωλήσεις συνέχισαν να ανακάμπτουν τον Σεπτέμβριο λόγω των επιπτώσεων του κορωνοϊού.

Η Διευθύνουσα Σύμβουλος Helena Helmersson πρόσθεσε πως «Αν και οι προκλήσεις δεν έχουν τελειώσει, πιστεύουμε ό,τι το χειρότερο βρίσκεται πίσω μας και είμαστε σε θέση να βγούμε από την κρίση πιο δυνατοί».

Από την άλλη, και οι ανταγωνιστές της έχουν επίσης σημειώσει ανάκαμψη, με τον ηγέτη της αγοράς, Inditex, τον ιδιοκτήτη της Zara δηλαδή, να κάνει λόγο για επιστροφή στα κέρδη το τρίμηνο Μαΐου-Ιουλίου.

«Συνολικά, το τρίτο τρίμηνο είναι καλύτερο τρίμηνο από το αναμενόμενο και πιστεύουμε ότι η H&M συνέχισε καλά υπό τις παρούσες συνθήκες », ανέφεραν οι αναλυτές της JPM.

«Πιστεύουμε ότι η αγορά δεν μπορεί να εκτιμήσει ακόμη πλήρως τη βελτιωμένη ποιότητα του επιχειρηματικού μοντέλου και της υποδομής της H&M.

Αντίθετα, εκτιμούμε, ότι αυτό το σύνολο των αποτελεσμάτων είναι μία ακόμα απόδειξη, ό,τι η ανάκαμψη της H&M εξακολουθεί να βρίσκεται σε καλό δρόμο» πρόσθεσαν.

Οι μετοχές της H & M αυξήθηκαν κατά 6,0% σήμερα, όπως επισημαίνουν οι διεθνείς δείκτες.

Τα προ φόρων κέρδη της σουηδικής εταιρείας μειώθηκαν στα 2,37 δισεκατομμύρια σουηδικές  κορώνες, δηλαδή 265,6 εκατομμύρια δολάρια, το τρίτο τρίμηνο, σε σχέση με το 5,01 δισεκατομμύρια κορώνες την αντίστοιχη περίοδο πέρυσι.

Οι αναλυτές εικάζουν ότι η εταιρεία είχε κατά μέσο όρο κέρδη 2,03 δισεκατομμυρίων κορωνών.

Η H&M είχε ήδη σημειώσει ότι το κέρδος θα έφτανε περίπου στα 2 δισεκατομμύρια κορώνες, με τη μείωση των δαπανών, καθώς ανέκαμψε πιο γρήγορα από το αναμενόμενο.

Το τρίμηνο Μαρτίου-Μαΐου, η πανδημία είχε οδηγήσει την H&M σε απότομη απώλεια κέρδους. Επρόκειτο δε, για την πρώτη τις τελευταίες δεκαετίες, καθώς οι πωλήσεις μειώθηκαν στο μισό.

Παράλληλα, η H&M δήλωσε ότι οι πωλήσεις του Σεπτεμβρίου μειώθηκαν κατά 5% σε σχέση με τα προηγούμενα έτη. Τους τρεις μήνες έως τον Αύγουστο, η αντίστοιχη μείωση ήταν 19%.

Σε σύνολο, άνω των 5.000 καταστημάτων παγκοσμίως, το 3% παραμένει προσωρινά κλειστό. Την περίοδο, που οι διάφορες χώρες επέβαλαν lockdown, το ποσοστό αυτό αντιστοιχούσε σε 80%.

Η H&M εκτιμά ωστόσο, ότι θα παρουσιάσει αύξηση κατά 1-1,5% το τρέχον τρίμηνο.

Με πληροφορίες του Reuters/Financial Times/BBC

Διεθνή
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Ερυθρά Θάλασσα: Το βρετανικό ναυτικό ανακοίνωσε πως κατέρριψε πύραυλο των Χούτι

Διεθνή / Ερυθρά Θάλασσα: Το βρετανικό ναυτικό ανακοίνωσε πως κατέρριψε πύραυλο των Χούτι

«Το Ηνωμένο Βασίλειο συνεχίζει να βρίσκεται στην πρώτη γραμμή της διεθνούς απόκρισης στις επικίνδυνες επιθέσεις των υποστηριζόμενων από το Ιράν Χούτι», τόνισε ο Βρετανός υπουργός Άμυνας
NEWSROOM
Βενετία: Συγκρούσεις κατοίκων με την αστυνομία στην πρώτη μέρα εφαρμογής του εισιτηρίου των 5 ευρώ

Διεθνή / Βενετία: Συγκρούσεις κατοίκων με την αστυνομία στην πρώτη μέρα εφαρμογής του εισιτηρίου των 5 ευρώ

Ορισμένοι κάτοικοι της Βενετίας λένε ότι η χρέωση 5 ευρώ που αποσκοπεί στον περιορισμό του αριθμού των τουριστών αντιβαίνει στην αρχή της ελεύθερης κυκλοφορίας
NEWSROOM
Ο βασιλικός «πόλεμος της μαρμελάδας»: Τα ανάκτορα του Μπάκιγχαμ και η Μέγκαν Μαρκλ διαφημίζουν το ίδιο προϊόν

Διεθνή / Ο βασιλικός «πόλεμος της μαρμελάδας»: Τα ανάκτορα του Μπάκιγχαμ και η Μέγκαν Μαρκλ διαφημίζουν το ίδιο προϊόν

Την περασμένη εβδομάδα η Μέγκαν Μαρκλ έστειλε στους φίλους της τα πρώτα βάζα μαρμελάδας του νέου της brand «American Riviera Orchard» - Την Τετάρτη το παλάτι διαφήμισε την δική του μαρμελάδα φράουλα.
ΕΥΑ ΠΑΥΛΑΤΟΥ