Η «κλιματική έκτακτη ανάγκη» η λέξη του 2019 για το Λεξικό της Οξφόρδης

Η «κλιματική έκτακτη ανάγκη» η λέξη του 2019 για το Λεξικό της Οξφόρδης Facebook Twitter
Η φράση «Climate Emergency» επιλέχτηκε ως η λέξη του 2019 από το Λεξικό της Οξφόρδης - EPA/Justin Lane
0

Η «κλιματική έκτακτη ανάγκη» (Climate Emergency) είναι η φράση που επέλεξαν οι επιστήμονες του Λεξικού της Οξφόρδης ως τη «λέξη της χρονιάς».

Προϋπόθεση για την επιλογή της έκφρασης είναι να θεωρείται βασικό κομμάτι της δημόσιας συζήτησης και να γίνεται εκτεταμένα χρήση της τους τελευταίους δώδεκα μήνες. Όπως καταδεικνύουν τα δεδομένα του Λεξικού, η έκφραση «κλιματική έκτακτη ανάγκη» έγινε «100 φορές πιο κοινή σε σχέση με πέρυσι».

Η «κλιματική έκτακτη ανάγκη» η λέξη του 2019 για το Λεξικό της Οξφόρδης Facebook Twitter
H έκφραση «κλιματική έκτακτη ανάγκη» έγινε «100 φορές πιο κοινή απ'ό,τι πέρυσι» - Oxford Corpus

Η παγκόσμια επίδραση της συγκεκριμένης φράσης οφείλεται εν πολλοίς στην 16χρονη ακτιβίστρια, Γκρέτα Τούνμπεργκ – ιδίως μετά την οργισμένη ομιλίας της στην Σύνοδο για το Κλίμα των Ηνωμένων Εθνών στη Νέα Υόρκη. Η φετινή «λέξη της χρονιάς» μαρτυρά πως η κλιματική αλλαγήαπασχολεί ολοένα και περισσότερους ανθρώπους, εξελισσόμενη σε ένα από τα βασικά θέματα της ατζέντας της διεθνούς κοινότητας.

Διεθνή
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Ο βασιλικός «πόλεμος της μαρμελάδας»: Τα ανάκτορα του Μπάκιγχαμ και η Μέγκαν Μαρκλ διαφημίζουν το ίδιο προϊόν

Διεθνή / Ο βασιλικός «πόλεμος της μαρμελάδας»: Τα ανάκτορα του Μπάκιγχαμ και η Μέγκαν Μαρκλ διαφημίζουν το ίδιο προϊόν

Την περασμένη εβδομάδα η Μέγκαν Μαρκλ έστειλε στους φίλους της τα πρώτα βάζα μαρμελάδας του νέου της brand «American Riviera Orchard» - Την Τετάρτη το παλάτι διαφήμισε την δική του μαρμελάδα φράουλα.
ΕΥΑ ΠΑΥΛΑΤΟΥ