Γιατί «εξαφανίστηκε» το μπέικον από διαφήμιση στο μετρό του Λονδίνου

Γιατί «εξαφανίστηκε» το μπέικον από διαφήμιση στο μετρό του Λονδίνου Facebook Twitter
0

Μία διαφήμιση που είχε σχεδιαστεί για να μπει στους σταθμούς του μετρό του Λονδίνου απαγορεύτηκε καθώς περιείχε μπέικον, βούτυρο, αυγά και μαρμελάδα.

Η διαφημιζόμενη αλυσίδα σουπερμάρκετ παρείχε για τον σκοπό της διαφήμισης την συγκεκριμένη φωτογραφία η οποία εμφάνιζε κρέας, γαλακτοκομικά προϊόντα και προϊόντα επάλειψης.

Γιατί «εξαφανίστηκε» το μπέικον από διαφήμιση στο μετρό του Λονδίνου Facebook Twitter

Η διοίκηση της εταιρείας συγκοινωνιών του Λονδίνου (TfL) λέει ότι εναπόκειται στους διαφημιστές να επιβεβαιώνουν ότι τα τρόφιμα που διαφημίζονται είναι σύμφωνα με τους κανόνες «HFSS» που αφορούν την υψηλή περιεκτικότητα σε λιπαρά, σάκχαρα και αλάτι.

Τον περασμένο μήνα η TfL απαγόρευσε την διαφήμιση του πρόχειρου φαγητού. Τρόφιμα που έχουν υψηλές περιεκτικότητες σε λιπαρά, ζάχαρη και αλάτι πλέον δεν επιτρέπεται να διαφημίζονται στις δημόσιες συγκοινωνίες.


Η αλυσίδα σουπερμάρκετ δήλωσε ότι έκοψε τα επίμαχα τρόφιμα από τις διαφημίσεις της ώστε να μπορούν να μπουν στο μετρό. Η εταιρία δήλωσε ότι ήθελε να συμπεριλάβει τα εν λόγω τρόφιμα στην διαφήμισή της ώστε να δείξει ότι προσφέρει προϊόντα που καλύπτουν περισσότερες ανάγκες.


Ο διευθύνων σύμβουλος της εταιρίας Farmdrop, Ben Pugh, σε δήλωσή του τόνισε ότι «η διαφήμισή μας ήταν μία σύνθεση από ισορροπημένα προϊόντα διατροφής, ενώ τα Happy Meals και τα μπέργκερ των McDonald είναι γεμάτα από τα όσα ορίζει η απαγόρευση των HFSS» προσθέτοντας ότι «στηρίζουμε την απαγόρευση της TfL για το πρόχειρο φαγητό αλλά πιστεύω ότι δεν λειτουργεί δίκαια.»


Η εταιρία συγκοινωνιών από τη μεριά της δήλωσε ότι «οι πολιτικές μας επιβάλουν στις εταιρίες που διαφημίζονται στο δίκτυό μας να μην παρουσιάζουν τρόφιμα τα οποία έχουν υψηλές περιεκτικότητες σε λίπη, σάκχαρα και αλάτι, εκτός αν έχουν πάρει έγκριση» προσθέτοντας ότι «η εταιρία Farmdrop επέλεξε να μην αιτηθεί εξαίρεσης και ο διαφημιστικός μας πράκτορας συνεργάστηκε μαζί τους ώστε να τροποποιήσουν την συγκεκριμένη διαφήμιση».

Η TfL επέμεινε ότι δεν είχε δηλώσει ότι τα αυγά δεν συμμορφώνονται με την πολιτική.

Η McDonald πρόσφατα είχε δηλώσει ότι δεν είχε διαφημίσει ποτέ προϊόντα που θεωρούνται ότι είναι υψηλής περιεκτικότητας σε λιπαρά, σάκχαρα και αλάτι σε παιδιά.


Η απαγόρευση αυτή εισήχθη από το δήμαρχο του Λονδίνου, Σάντικ Χαν καθώς ήθελε να «αφοπλίσει την ωρολογιακή βόμβα» της παιδικής παχυσαρκίας στην βρετανική πρωτεύουσα.


Από την μεριά της η Ένωση Διαφημιστών ωστόσο, σχολίασε ότι η απαγόρευση θα έχει «μικρό αντίκτυπο στα ευρύτερα κοινωνικά ζητήματα που οδηγούν στην παχυσαρκία».

Με πληροφορίες από BBC

Διεθνή
0

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Ερυθρά Θάλασσα: Το βρετανικό ναυτικό ανακοίνωσε πως κατέρριψε πύραυλο των Χούτι

Διεθνή / Ερυθρά Θάλασσα: Το βρετανικό ναυτικό ανακοίνωσε πως κατέρριψε πύραυλο των Χούτι

«Το Ηνωμένο Βασίλειο συνεχίζει να βρίσκεται στην πρώτη γραμμή της διεθνούς απόκρισης στις επικίνδυνες επιθέσεις των υποστηριζόμενων από το Ιράν Χούτι», τόνισε ο Βρετανός υπουργός Άμυνας
NEWSROOM
Βενετία: Συγκρούσεις κατοίκων με την αστυνομία στην πρώτη μέρα εφαρμογής του εισιτηρίου των 5 ευρώ

Διεθνή / Βενετία: Συγκρούσεις κατοίκων με την αστυνομία στην πρώτη μέρα εφαρμογής του εισιτηρίου των 5 ευρώ

Ορισμένοι κάτοικοι της Βενετίας λένε ότι η χρέωση 5 ευρώ που αποσκοπεί στον περιορισμό του αριθμού των τουριστών αντιβαίνει στην αρχή της ελεύθερης κυκλοφορίας
NEWSROOM
Ο βασιλικός «πόλεμος της μαρμελάδας»: Τα ανάκτορα του Μπάκιγχαμ και η Μέγκαν Μαρκλ διαφημίζουν το ίδιο προϊόν

Διεθνή / Ο βασιλικός «πόλεμος της μαρμελάδας»: Τα ανάκτορα του Μπάκιγχαμ και η Μέγκαν Μαρκλ διαφημίζουν το ίδιο προϊόν

Την περασμένη εβδομάδα η Μέγκαν Μαρκλ έστειλε στους φίλους της τα πρώτα βάζα μαρμελάδας του νέου της brand «American Riviera Orchard» - Την Τετάρτη το παλάτι διαφήμισε την δική του μαρμελάδα φράουλα.
ΕΥΑ ΠΑΥΛΑΤΟΥ