Για την τεχνητή νοημοσύνη συζήτησαν ο Πάπας και ο πρόεδρος της Microsoft

Για την τεχνητή νοημοσύνη συζήτησαν ο Πάπας και ο πρόεδρος της Microsoft Facebook Twitter
EPA
0

Για την τεχνητή νοημοσύνη συζήτησε σήμερα ο Πάπας Φραγκίσκος και ο πρόεδρος της Microsoft Μπραντ Σμιθ.

Η συνάντηση των δύο ανδρών έγινε πριν από συνέδριο για τη ρομποηθική που θα διεξαχθεί στο Βατικανό.

«Όταν πέσει σε λάθος χέρια, κάθε εργαλείο μπορεί να μετατραπεί σε όπλο», εάν η ανθρωπότητα δεν μπορεί να ακολουθήσει η ίδια την τεχνολογία, επισήμανε ο Μπραντ Σμιθ, ενώπιον του Τύπου προτού γίνει δεκτός από τον ποντίφικα σε μια κεκλεισμένων των θυρών συνάντηση, η οποία διήρκησε περίπου 30 λεπτά.

Ο πρόεδρος του τεχνολογικού κολοσσού συζήτησε με τον Φραγκίσκο για τη χρήση «της τεχνητής νοημοσύνης στην υπηρεσία του κοινού συμφέροντος και για τις ενέργειες που πρέπει να γίνουν με στόχο την άμβλυνση του ψηφιακού χάσματος που επικρατεί σε παγκόσμιο επίπεδο», μεταξύ των εύπορων και φτωχών κρατών, έγινε γνωστό από το Βατικανό.

Ο επικεφαλής της Ρωμαιοκαθολικής Εκκλησίας είχε προτρέψει τους ηγέτες της διεθνούς κοινότητας, που είχαν συναντηθεί στο Νταβός, να βρίσκονται σε επαγρύπνηση προκειμένου η τεχνητή νοημοσύνη να «συμβάλει στην υπηρεσία της ανθρωπότητας και στην προστασία της κοινής μας εστίας, παρά στο αντίθετο».

Από την πλευρά του, ο Μπραντ Σμιθ ανέφερε στην εφημερίδα του Βατικανού, L'Osservatore Romano, ότι «προκειμένου να διασφαλίσουμε την εμπιστοσύνη των νέων στην τεχνολογία, πρέπει να σκεφτόμαστε, εμείς οι ίδιοι, πέραν της τεχνολογίας».

«Έχουμε ανάγκη από ισχυρές ηθικές αρχές, νέους νόμους, την εκπαίδευση ώστε οι άνθρωποι να αποκτούν νέες ικανότητες, ακόμα κι από τη μεταρρύθμιση της αγοράς εργασίας».

Με πληροφορίες από ΑΠΕ-ΜΠΕ/AFP/Reuters

Διεθνή
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Βενετία: Συγκρούσεις κατοίκων με την αστυνομία στην πρώτη μέρα εφαρμογής του εισιτηρίου των 5 ευρώ

Διεθνή / Βενετία: Συγκρούσεις κατοίκων με την αστυνομία στην πρώτη μέρα εφαρμογής του εισιτηρίου των 5 ευρώ

Ορισμένοι κάτοικοι της Βενετίας λένε ότι η χρέωση 5 ευρώ που αποσκοπεί στον περιορισμό του αριθμού των τουριστών αντιβαίνει στην αρχή της ελεύθερης κυκλοφορίας
NEWSROOM
Ο βασιλικός «πόλεμος της μαρμελάδας»: Τα ανάκτορα του Μπάκιγχαμ και η Μέγκαν Μαρκλ διαφημίζουν το ίδιο προϊόν

Διεθνή / Ο βασιλικός «πόλεμος της μαρμελάδας»: Τα ανάκτορα του Μπάκιγχαμ και η Μέγκαν Μαρκλ διαφημίζουν το ίδιο προϊόν

Την περασμένη εβδομάδα η Μέγκαν Μαρκλ έστειλε στους φίλους της τα πρώτα βάζα μαρμελάδας του νέου της brand «American Riviera Orchard» - Την Τετάρτη το παλάτι διαφήμισε την δική του μαρμελάδα φράουλα.
ΕΥΑ ΠΑΥΛΑΤΟΥ