Αρνητική εικόνα για το σώμα τους από τα reality show αποκτούν οι νέοι Βρετανοί

Αρνητική εικόνα για το σώμα τους από τα reality show αποκτούν οι νέοι Βρετανοί Facebook Twitter
Το σποτ του reality show Love Island είχε προκαλέσει την αντίδραση του βρετανικού συστήματος υγείας
0

Πάνω από τους μισούς Βρετανούς, ηλικίας 18 έως 34 ετών, αποκτούν αρνητική εικόνα για το σώμα τους από τα τηλεοπτικά reality show και τα social media. 

Όπως αναφέρει έρευνα του BBC Radio σε 2000 άτομα, το 55% των Βρετανών ηλικίας 18-34 ετών απάντησαν πως διαμορφώνουν αρνητική εικόνα για το σώμα τους από τα τηλεοπτικά reality και τα social media.

To αντίστοιχο ποσοστό στις άλλες ηλικιακές ομάδες είναι 35% 

Επίσης, σύμφωνα με την ίδια έρευνα, οι νεότεροι άνθρωποι είναι πιο πιθανό να υποβληθούν σε πλαστική χειρουργική επέμβαση.

Το 35% των ερωτώμενων ηλικίας 18-34 ετών απάντησε πως ίσως κάνει κάποια επέμβαση στο μέλλον, όταν το ποσοστό στις υπόλοιπες ηλικιακές ομάδες ήταν 20%. 

Η έρευνα έρχεται λίγο καιρό μετά από ένα διαφημιστικό τρέιλερ του reality show "Love Island"  για το ΙΤV. Το σποτ θεωρήθηκε πως διαφήμιζε πλαστικές επεμβάσεις στήθους και προκάλεσε την αντίδραση του βρετανικού συστήματος υγείας, του NHS. 

Το ITV υπερασπίστηκε το σποτ της εκπομπής του. 


 

Διεθνή
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Ερυθρά Θάλασσα: Το βρετανικό ναυτικό ανακοίνωσε πως κατέρριψε πύραυλο των Χούτι

Διεθνή / Ερυθρά Θάλασσα: Το βρετανικό ναυτικό ανακοίνωσε πως κατέρριψε πύραυλο των Χούτι

«Το Ηνωμένο Βασίλειο συνεχίζει να βρίσκεται στην πρώτη γραμμή της διεθνούς απόκρισης στις επικίνδυνες επιθέσεις των υποστηριζόμενων από το Ιράν Χούτι», τόνισε ο Βρετανός υπουργός Άμυνας
NEWSROOM
Βενετία: Συγκρούσεις κατοίκων με την αστυνομία στην πρώτη μέρα εφαρμογής του εισιτηρίου των 5 ευρώ

Διεθνή / Βενετία: Συγκρούσεις κατοίκων με την αστυνομία στην πρώτη μέρα εφαρμογής του εισιτηρίου των 5 ευρώ

Ορισμένοι κάτοικοι της Βενετίας λένε ότι η χρέωση 5 ευρώ που αποσκοπεί στον περιορισμό του αριθμού των τουριστών αντιβαίνει στην αρχή της ελεύθερης κυκλοφορίας
NEWSROOM
Ο βασιλικός «πόλεμος της μαρμελάδας»: Τα ανάκτορα του Μπάκιγχαμ και η Μέγκαν Μαρκλ διαφημίζουν το ίδιο προϊόν

Διεθνή / Ο βασιλικός «πόλεμος της μαρμελάδας»: Τα ανάκτορα του Μπάκιγχαμ και η Μέγκαν Μαρκλ διαφημίζουν το ίδιο προϊόν

Την περασμένη εβδομάδα η Μέγκαν Μαρκλ έστειλε στους φίλους της τα πρώτα βάζα μαρμελάδας του νέου της brand «American Riviera Orchard» - Την Τετάρτη το παλάτι διαφήμισε την δική του μαρμελάδα φράουλα.
ΕΥΑ ΠΑΥΛΑΤΟΥ