Η Βενεζουέλα ανακοίνωσε ότι άντλησε 735 εκατ. δολάρια την πρώτη ημέρα πώλησης του κρυπτονομίσματος petro

Η Βενεζουέλα ανακοίνωσε ότι άντλησε 735 εκατ. δολάρια την πρώτη ημέρα πώλησης του κρυπτονομίσματος petro Facebook Twitter
EPA/MIGUEL GUTIERREZ
0

Η Βενεζουέλα συγκέντρωσε 735 εκατομμύρια δολάρια κατά την πρώτη ημέρα πώλησης του νέου κρυπτονομίσματός της, του petro, όπως ανακοίνωσε ο πρόεδρος της χώρας Νικολάς Μαδούρο.

«Λάβαμε προθέσεις αγοράς ύψους 735 εκατομμυρίων δολαρίων. Τις έχουμε ήδη στα χέρια μας, σε petros. Ξεκινάμε καλά», τόνισε ο Μαδούρο στη διάρκεια συνέντευξης Τύπου. Ο πρόεδρος της Βενεζουέλας σχολίασε με αυτό τον τρόπο την πρώτη έκδοση χθες, Τρίτη, του νέου ψηφιακού νομίσματος της χώρας.

Συνολικά θα εκδοθούν 100 εκατομμύρια petros: χθες ξεκίνησε η πώληση των πρώτων 38,4 εκατομμυρίων, στις 20 Μαρτίου η κυβέρνηση θα θέσει προς πώληση ακόμη 44 εκατομμύρια και θα κρατήσει τα υπόλοιπα, δηλαδή 17,6 εκατομμύρια.

Το νέο ψηφιακό νόμισμα της Βενεζουέλας βασίζεται στα αποθέματα πετρελαίου της χώρας και έχει στόχο να καταπολεμήσει «το οικονομικό μπλόκο» που της έχουν επιβάλει οι ΗΠΑ.

«Το petro ενισχύει την ανεξαρτησία και την οικονομική μας κυριαρχία και θα μας επιτρέψει να πολεμήσουμε την πλεονεξία των ξένων δυνάμεων που προσπαθούν να προκαλέσουν ασφυξία στις οικογένειες της Βενεζουέλας και να αρπάξουν το πετρέλαιό μας», τόνισε ο Μαδούρο.

Η Ουάσινγκτον απαγορεύει στους πολίτες και τις επιχειρήσεις της να αγοράζουν κρατικά ομόλογα της Βενεζουέλας, αλλά και του πετρελαϊκού ομίλου PDVSA.

Διεθνή
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Βενετία: Συγκρούσεις κατοίκων με την αστυνομία στην πρώτη μέρα εφαρμογής του εισιτηρίου των 5 ευρώ

Διεθνή / Βενετία: Συγκρούσεις κατοίκων με την αστυνομία στην πρώτη μέρα εφαρμογής του εισιτηρίου των 5 ευρώ

Ορισμένοι κάτοικοι της Βενετίας λένε ότι η χρέωση 5 ευρώ που αποσκοπεί στον περιορισμό του αριθμού των τουριστών αντιβαίνει στην αρχή της ελεύθερης κυκλοφορίας
NEWSROOM
Ο βασιλικός «πόλεμος της μαρμελάδας»: Τα ανάκτορα του Μπάκιγχαμ και η Μέγκαν Μαρκλ διαφημίζουν το ίδιο προϊόν

Διεθνή / Ο βασιλικός «πόλεμος της μαρμελάδας»: Τα ανάκτορα του Μπάκιγχαμ και η Μέγκαν Μαρκλ διαφημίζουν το ίδιο προϊόν

Την περασμένη εβδομάδα η Μέγκαν Μαρκλ έστειλε στους φίλους της τα πρώτα βάζα μαρμελάδας του νέου της brand «American Riviera Orchard» - Την Τετάρτη το παλάτι διαφήμισε την δική του μαρμελάδα φράουλα.
ΕΥΑ ΠΑΥΛΑΤΟΥ