Οι συνδρομητές της O2, του δεύτερου μεγαλύτερου δικτύου κινητής τηλεφωνίας στην Μεγάλη Βρετανία, είναι εκτός δικτύου για δεύτερη ημέρα.

 

H O2, ανακοίνωσε το πρωί της Πέμπτης ότι η λειτουργία στο δίκτυο 2G έχει αποκατασταθεί και ότι το 3G αρχίζει να ανακάμπτει. Οι διαμαρτυρίες όμως, άγνωστου προς το παρόν αριθμού συνδρομητών που επηρεάζονται, συνεχίζονται.

 

Οι γραμμές εξυπηρέτησης πελατών δεν μπορούν να ανταποκριθούν στα αιτήματα, ενώ έχει καταρρεύσει ο δικτυακός τόπος της O2 από τον οποίο οι συνδρομητές βλέπουν την τρέχουσα κατάσταση του δικτύου.

 

Η O2 έχει περισσότερους από 22 εκατομμύρια συνδρομητές και εκτιμάται ότι το πρόβλημα αφορά εκατοντάδες χιλιάδες συνδρομητές. Επίσης, επηρεάζονται και οι συνδρομητές των δικτύων GiffGaff και Tesco Mobile που χρησιμοποιούν υποδομές της O2.

 

Η αιτία του προβλήματος παραμένει άγνωστη.

 

Η εφημερίδα Telegraph στον δικτυακό της τόπο αποδίδει την αιτία του προβλήματος στον τρόπο με τον οποίο αναγνωρίζονται οι συσκευές κινητής τηλεφωνίας από το δίκτυο της O2, αφού αναφέρεται ότι μπορεί δύο συνδρομητές της εταιρείας να βρίσκονται δίπλα-δίπλα, ένας εκ των οποίων χρησιμοποιεί το δίκτυο χωρίς κανένα πρόβλημα.

 

Η εταιρεία πάντως προτείνει στους συνδρομητές να απενεργοποιήσουν την σύνδεση 3G, να απενεργοποιήσουν και να ενεργοποιήσουν το τηλέφωνό τους και τότε θα μπορούν να κάνουν και να λαμβάνουν κλήσεις και μηνύματα μέσω του δικτύου δεύτερης γενιάς, ωστόσο αρκετοί χρήστες χαρακτηρίζουν αναποτελεσματικά αυτά τα μέτρα.

 

Ακολουθήστε το LiFO.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

 

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στο LiFO.gr