Στάση εργασίας την Τετάρτη σε Μετρό, Ηλεκτρικό, Τραμ

Στάση εργασίας την Τετάρτη σε Μετρό, Ηλεκτρικό, Τραμ Facebook Twitter
10

Ακινητοποιημένα από τις 12:00 έως 16:00, θα είναι μεθαύριο Τετάρτη, o ηλεκτρικός σιδηρόδρομος, το μετρό και το τραμ, λόγω της τετράωρης στάσης εργασίας που εξήγγειλαν οι εργαζόμενοί τους.

Συγκεκριμένα, τα σωματεία εργαζομένων της ΣΤΑΣΥ, ανακοίνωσαν «προειδοποιητική στάση εργασίας», καταγγέλλοντας τόσο την κυβέρνηση όσο και τη διοίκηση της ΣΤΑΣΗ για άρνηση υπογραφής νέας Συλλογικής Σύμβασης Εργασίας. Παράλληλα δηλώνουν έτοιμα να αγωνιστούν για υπογραφή ΣΣΕ, ασφάλεια των συγκοινωνιών και φθηνές δημόσιες συγκοινωνίες.

Ελλάδα
10

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

σχόλια

3 σχόλια
@ ΗμίθεοςΣυμφωνώ, αγαπητέ. Αυτό όμως που με ενοχλεί, ειδικά με τις απεργίες, στάσεις κ.λ.π. των ΜΜΜ, είναι ότι την πληρώνει συνέχεια ο κοσμάκης που δεν έχει άλλο μέσο να πάει στη δουλειά του. Δεν την πληρώνει ούτε ο Σαμαράς ούτε ο Βενιζέλος. Το έργο αυτό το βλέπουμε σαράντα χρόνια τώρα. Αν μάλιστα έχεις την ατυχία να έχεις βγάλει ετησια κάρτα, όπως εγώ, αισθάνεσαι δυό φορές μ...κας. Άσε που τα δρομολόγια όλων των μέσων έχουν αραιώσει λόγω μνημονίου, οπότε ναι μεν περικόπηκαν οι αποδοχές των εργαζόμενων, αλλά μιεώθηκε και το σχετικό αποδιδόμενο έργο. Ειδικά με τα λεωφορεία η ορθοστασία στη στάση έχει καταντήσει εθνικό άθλημα. Ας αναλογιστούμε τι γίνεται σε άλλους κλάδους και κατηγορίες εργαζομένων, που λόγω κρίσης έχουν διπλασιάσει τον όγκο εργασίας τους με μειωμένες αποδοχές. Άλλωστε, δεν νομίζω ότι οι στάσεις εργασίας στα ΜΜΜ έφεραν ποτέ το επιβατικό κοινό κοντά στους απεργούς.
θα περιοριστώ στα αυτονόητα : δεν υπάρχει απεργία που να μην έχει άσχημες επιπτώσεις στο κοινωνικό σύνολο. Απο κει και πέρα, η απάντηση στον μαλθακό καρεκλοκένταυρο συνδικαλιστή και τον πονηρίδη κρατικοδίαιτο μεσάζοντα είναι η ανάπτυξη ενός άλλου συνδικαλισμού, μαχητικού και ασυμβίβαστου που θα επαναφέρει κι άλλα αιτήματα πέρα από το καθαρά οικονομικό. Είναι πράγματι κουραστικό ότι τόσες πολλές κοινωνικές ομάδες αρνούνται να δούν τον πρασινομπλέ Διχονίξ να παρακολουθεί τρίβοντας τα χέρια του τον καθένα μας να παραμιλάει ότι έχασε περισσότερα από τον άλλον, ενώ οι πραγματικοί υπεύθυνοι την σκαπουλάρουν καλλιεργώντας μαζί με τα τσιράκια τους κλίμα φόβου και μίσους στην κοινωνία. Πριν γκρινιάξετε για τα επιδόματα που παίρνουν οι εργαζόμενοι σκεφτείτε αν τα αξίζουν, κι αν δεν τα αξίζουν αναρωτηθείτε ποιός διοικητής ΔΕΚΟ τους τα έδινε; με ποιού υπουργού την ανοχή; με ποιού πρωθυπουργού την ευλογία; που κυβερνάει με ποιού λαού την αδιαφορία; και μην μου αρχίσετε πάλι τα παραμύθια περί Σύριζα, πληζ, γιατί εμένα όταν μου γ***νε τη μάνα δεν με ενδιαφέρει αν κάποιος άλλος την κοιτάζει πονηρά...
Η απεργία σε ζωτικές υποδομές όπως τα μέσα μεταφοράς και σε όλο το δημόσιο πρέπει (σύμφωνα με το νόμο Ν. 1264/1982 του Ανδρέα Παπανδρέου για το συνδικαλισμό!) να γίνεται με 4ήμερη προειδοποίηση. Αν μεθαύριο ένα δικαστήριο κλείσει φυλακή τους συνδικαλιστές και διατάξει να απολυθούν όσοι απλοί εργαζόμενοι απήργησαν, δε θα είναι αντεργατική επίθεση αλλά κυριολεκτικά η πρώτη φορά που εφαρμόζεται ο νόμος μετά από 32 χρόνια ασυδοσίας συνδικάτων του δημοσίου και πολιτικής ηγεσίας.
Δεν είναι απεργία αλλά στάση εργασίας. Άρα δεν υπόκειται σε αυτό που λες. Επίσης, από τα αιτήματά τους, εσύ σε τι έχεις εντίθεση;α. την άρνηση υπογραφής νέας Συλλογικής Σύμβασης Εργασίας;β. Υπογραφή Συλλογικής Σύμβασης Εργασίαςγ. Ασφάλεια των συγκοινωνιών δ. Φθηνές δημόσιες συγκοινωνίεςΣε τι έχεις αντίθετη άποψη και γιατί;
Έχω αντίθετη Άποψη στο οτι ολα αυτά τα χρονια το γ. και το δ. υπήρχαν σε όλες τις κινητοποιήσεις τους, δεν ικανοποιηθηκαν ποτέ, και όλες οι κινητοποησεις έληξαν αφού πήραν (κάποιοι-λίγοι) επιδομα πλυσιματος χεριών, επιδομα ζεσταματος οχήματος και πολλά και άλλα επιδοματα σε συνδικαλες και τίποτα σε εργαζόμενους που ρίχνουν δωδεκαωρα πάνω στο τιμόνι, και τίποτα σε εμάς που ριχνουμε μισαωρα περιμένοντας το λεωφορείο σε βροχή και σε χιόνι, και πληρωνουμε