ΑΠΕΡΓΙΑ ΓΣΕΕ

ΧΑΟΣ ΣΤΗΝ ΑΘΗΝΑ-23χρονη νεκρή στο αυτοκίνητο της

ΧΑΟΣ ΣΤΗΝ ΑΘΗΝΑ-23χρονη νεκρή στο αυτοκίνητο της Facebook Twitter
24

Update 14.57: Αποκαθίσταται σταδιακά η κυκλοφορία στους κεντρικούς άξονες της Αθήνας, προς την Ανατολική Αττική κινείται η κακοκαιρία. Σύμφωνα με τους μετεωρολόγους, έριξε μέσα σε δύο ώρες το νερό που ρίχνει κανονικά όλο τον Φεβρουάριο.


Νεκρή μέσα στο αυτοκίνητο της στη διασταύρωση των οδών Αμαρουσίου και Χαλανδρίου βρέθηκε το πρωί μια 23χρονη γυναίκα, σύμφωνα με tweet του δημοσιογράφου του Βήματος Διονύση Βυθούλκα και όπως μεταδίδουν Πρώτο Θέμα και Star. Σύμφωνα με το ρεπορτάζ που μετέδωσε το κανάλι, ο θάνατος της 23χρονης επιβεβαιώθηκε από την αστυνομία αλλά και από το νοσοκομείο.

Σύμφωνα με τις πρώτες πληροφορίες η νεαρή βρισκόταν στο αυτοκίνητό της και είχε εγκλωβιστεί από τα ορμητικά νερά λόγω της σφοδρής καταιγίδας.

Η κοπέλα λιποθύμησε και έπαθε ανακοπή. Μεταφέρθηκε εσπευσμένα στο Σισμανόγλειο όπου και διαπιστώθηκε ο θάνατός της.

Εν τω μεταξύ κλειστός παραμένει ο σταθμός του Μετρό στο Μέγαρο Μουσικής ενώ ο Ηλεκτρικός δεν εκτελεί δρομολόγια στο τμήμα Ταύρος-Ομόνοια.


Περισσότερες από 800 κλήσεις έχει δεχτεί η Πυροσβεστική για απάντληση υδάτων από σπίτια και καταστήματα αλλά και για απεγκλωβισμούς.  Σε όλη την Αττική, επιχειρούν 70 συνεργεία με 140 πυροσβέστες. Σε ύφεση είναι τα έντονα καιρικά φαινόμενα ενώ αποκαταστάθηκε η κυκλοφορία στην Πειραιώς, στη Νέα Εθνική οδό Αθηνών Κορίνθου και στην Περιφερειακή Λεωφόρο στο Αιγάλεω.

Η νεροποντή δεν επέτρεψε σε πολλούς καθηγητές να μεταβούν στα σχολεία, με αποτέλεσμα δέκα να παραμείνουν κλειστά σε περιοχές της Πετρούπολης και του Μαραθώνα.





Ακινητοποιημένα αυτοκίνητα, εγκλωβισμένοι οδηγοί και πλημμυρισμένα σπίτια και καταστήματα είναι το αποτέλεσμα της ισχυρής βροχόπτωσης που συνεχίζεται στην πρωτεύουσα. Άγνωστος είναι ο αριθμός των κλήσεων που έχει δεχτεί η Πυροσβεστική ενώ πριν από αρκετή ώρα οι κλήσεις είχαν ξεπεράσει τις 400.  Πλημμύρισε και ο σταθμός του Ηλεκτρικού στα Πετράλωνα με αποτέλεσμα τα δρομολόγια να πραγματοποιούνται στο τμήμα Ομόνοια-Κηφισιά και Ταύρος-Πειραιάς.

 


Και στο Μετρό όμως έχουν δημιουργηθεί προβλήματα από τη βροχή στο σταθμό Ευαγγελισμός, από όπου περνάνε χωρίς στάση οι συρμοί. Δεν λειτουργεί το Τραμ.

Στην παλαιά Παραλιακή, ο Ιλισσός υπερχείλισε ενώ οχήματα έχουν παρασυρθεί στο ρέμα της Πικροδάφνης.

Σύμφωνα με τη ΔΕΗ, λόγω της κακοκαιρίας έχουν τεθεί εκτός λειτουργίας έξι γραμμές μέσης τάσης σε Κουκάκι, Νέο Κόσμο, Καλλιθέα προς Ταύρο, Φιλοθέη προς Αγ. Παρασκευή, Θρακομακεδόνες, Χολαργό. Προβλήματα και στην ηλεκτροδότηση με διακοπές ρεύματος κυρίως στα νότια προάστια και στο κέντρο της Αθήνας, ενώ εκτός λειτουργίας βρίσκονται φωτεινοί σηματοδότες σε πολλές περιοχές.

 

Σύμφωνα με έκτακτο δελτίο της ΕΜΥ, υποχώρηση των έντονων καιρικών φαινομένων στην Αττική προβλέπεται από τη 1 το μεσημέρι.


Σοβαρά προβλήματα προκάλεσαν τα έντονα καιρικά φαινόμενα σε διάφορες περιοχές και δρόμους της Αττικής.  Έντονα είναι τα κυκλοφοριακά προβλήματα σε βασικούς οδικούς άξονες ενώ έχει διακοπεί η κυκλοφορία λόγω συσώρρευσης υδάτων στην Πειραιως από τη Χαμοστέρνας ως την Πέτρου Ράλλη  ενώ τεράστιες είναι οι ουρές των αυτοκινήτων στην Αθηνών-Κορίνθου καθώς στο οδόστρωμα, στη Χαλυβουργική έχει σχηματιστεί λίμνη.


Επίσης έχει κλείσει η λεωφόρος Δημοκρατίας από την οδό Γρηγορίου Λαμπράκη στο Κερατσίνι και στα δυο ρεύματα κυκλοφορίας.

 

Στη γέφυρα της λεωφόρου Συγγρού στο ύψος του παλαιού ιπποδρόμου γίνεται εκτροπή της κυκλοφορίας για όσα οχήματα κινούνται προς Γλυφάδα.   Ακινητοποιημένα αυτοκίνητα βρίσκονται στη λεωφόρο Αθηνών στο ύψος του Αττικού Νοσοκοκομείου.  

Πάνω από 350 κλήσεις έχει δεχτεί η Πυροσβεστική για απάντληση υδάτων από σπίτια. Οι περισσότερες κλήσεις είναι από το Αιγάλεω, το Χαιδάρι, τη Νίκαια, και το Περιστέρι. Η Πυροσβεστική έχει δεχτεί κλήσεις για απεγκλωβισμό οδηγών στη Σταμάτα στην Ιερά Οδό και στη Λεωφόρο Αθηνών.

Σύμφωνα με την πρόβλεψη της ΕΜΥ, Από σήμερα το πρωί προβλέπεται ότι τα φαινόμενα θα υποχωρήσουν και θα μετατοπιστούν στα νησιά του ανατολικού Αιγαίου, στη Μυτιλήνη, την Χίο και την Σαμοθράκη.

Βελτιωμένος θα είναι ο καιρός το Σαββατοκύριακο ενώ η Δευτέρα θα θυμίζει άνοιξη με ηλιοφάνεια και υψηλές θερμοκρασίες. Νέα επιδείνωση του καιρού αναμένεται όμως από την Τρίτη.   

 Για την Αττική, για σήμερα προβλέπονται νεφώσεις με βροχές και καταιγίδες με βελτίωση από το μεσημέρι. Η θερμοκρασία θα κυμανθεί από 9 ως 17 βαθμούς Κελσίου ενώ στα βόρεια του νομού θα είναι 2-3 βαθμούς χαμηλότερη. .  

Ελλάδα
24

ΑΠΕΡΓΙΑ ΓΣΕΕ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Σάλος στην Τουρκία από την ελληνική σημαία πάνω στη φρεγάτα «Θεμιστοκλής» στον Βοσπορο

Ελλάδα / Τούρκοι ενοχλήθηκαν από την υψωμένη ελληνική σημαία στη φρεγάτα «Θεμιστοκλής» που είχε δέσει στον Βόσπορο

Η φρεγάτα «Θεμιστοκλής» κατέπλευσε στο τουρκικό λιμάνι του ακρωτηρίου Σαράιμπουρνου, μαζί με την τουρκική φρεγάτα «Yavuz» και το γαλλικό πετρελαιοφόρο «Somme»
NEWSROOM

σχόλια

12 σχόλια
Χρησιμοποίησα τον όρο αντιπλημμυρικά έργα αντί του ορθότερου "έργα απορροής ομβρίων" αφού είανι πιο κατανοητός>Και όμως σε όλο τον κόσμο δεν έχει κάθε δρόμος φρεάτια. Τα νερά της βροχής ρέουν στα ρείθρα στις άκρες (για αυτό τα λέμε ρείθρα) προς κάποιο αποδέκτη συνήθως άλλο δρόμο σε χαμηλό σημείο με φρεάτια που τα οδηγούν σε κάποιο υπόγειο αγωγό ομβρίων. ¨Ενα παράδειγμα μπορείτε αν δείτε εδώ http://books.google.gr/books?id=YCVXEMmY5rMC&lpg=PR5&dq=stormwater%20conveyance&hl=el&pg=PA97#v=onepage&q&f=falseΤα φρεάτια σε μεγάλες βροχές γεμίζουν γρηγορότερα από όσο τα αδειάζει ο σωλήνας που οδηγέι τα νερά στον αγωγό (αν ρίξετε μια ματιά σε μια σχάρα ή μια σχισμή στο κράσπεδο θα δείτε πως δουλεύει).Υπάρχουν βέβαια και περιοχές που χτίστηκαν με αυθαίρετη δόμηση σε περιοχές που δεν υπήρχαν υποδομές για δόμηση (ναι αυτό είναι το "σχέδιο πόλεως" σχεδιάζεις τις περιοχές που θα χτιστούν και φτιάχνεις υποδομές πριν χτιστούν).
Αγαπητε Παναγιωτη, δε διαφωνω, ομως μαλλον δεν γνωριζεις την ελληνικη πραγματικοτητα. Μενω στην Κηφισια ενα απο τα "καλυτερα" προαστια στην Αθηνα και σε περισσοτερους απ τους μισους δρομους δεν υπαρχουν φρεατια . Και δεν ειναι εκτος σχεδιου. Δεν ειναι τυχαιο οτι στη προχθεσινη νεροποντη, οι δρομοι χωρις φρεατια ηταν ποταμια. Οι δρομοι που ειχαν, ΔΕΝ ηταν . Τοσο απλο. Το αν πρεπει να ρεουν τα νερα προς καποιο κοντινο δρομο μπορει να ισχυει αρκει να μην εννοουμε 25 δρομους πιο κατω ε?Ελα μια βολτα απο Νεα Κηφισια στην επομενη απλη βροχη, ΟΧΙ νεροποντη. Και δε συζηταω για πεζους..ειναι αδυνατον να κυκλοφορησεις.Και φυσικα δεν ειναι η μονη περιοχη στην Αθηνα. Πασχουμε απο πολεοδομικο σχεδιασμο και εκτελεση. ΟΧΙ απο θεομηνιες.
Κάθε έργο υποδομής και γενικότερα κάθε κατασκευή (πχ το σπίτι που μένετε) σχεδιάζεται να αντιμετωπίσει συγκεκριμένες συνθήκες που έιναι πιθανό να εμφανιστούν (αλίωτικα θα τα σχεδιάζαμε για πτωση μετεωρίτη, πάτημα από γιγάντιο γορίλα κ.λπ.).Τα αντιπλημμυρικά έργα σχεδιάζονται σύμφωνα με τους ελληνικούς κανονισμούς (το ίδιο σχεδόν λένε και αλλού οι κανονισμοί) σχεδιάζονται για βροχόπτωση με περίοδο επανάληψης δεκαετίας. Πρακτικά σχεδιάζονται να αντέξουν για βροχή που τοσο δυνατή πέφτει κάθε δέκα χρόνια στην περιοχή που φτιάχνεται (κάτι γράφτηκε ότι στην Ινδία βρέχει περισσότερο, όπως στο σπίτι μας δεν βάζουμε θέρμανση ίδια με αυτή της Ανταρκτικής ή κλιματισμό για τη Σαχάρα, έτσι και τα αντιπλημμυρικά μας έιναι για την Ελλάδα).Αν τέτοια βροχή έχει να πέσει από τη δεκαετία του 1960 (το διάβασα αλλά δεν είμαι σίγουρος μόλις δω τα δεδομένα από την ΕΜΥ) και έχουμε βροχόπτωση πεντηκονταετίας (που πέφτει μια φορά στα πενήντα χρόνια) τότε έιναι απόλυτα φυσιολογικό να αστοχήσουν τα αντιπλημμυρικά έργα και να έχουμε πλημμύρες. Πρέπει κάποτε να το δεχτούμε αυτό ότι κάποτε τα έργα ξεπερνούν τα όρια τους. Στις ΗΠΑ μετά τον τυφώνα Κατρίνα στη Νέα Ορλεάνη και πρόσφατα μετά τον Μίτσελ στη Νέα Υόρκη έιπαν απλά "ΟΚ τα φαινόμενα ήταν πέρα από αυτά για τα οποία σχεδιάστηκαν τα έργα μας και είχαμε καταστροφές" έτσι απλά, είδατε στο CNN κανένα Νεοϋορκ΄ζο να σκούζει "ειμαστε Ουγκάντα", "που είναι το κράτος";ΚΑι αυτό το τελευταίο με το "που είναι το κράτος" το είδαμε και σήμερα που έφταιγε το κρατος που δεν καθάρισε τα ρέματα από τα σκουπίδια που προφανώς δεν τα έριξαν οι κάτοικοι της περιοχής αλλά μάλλον εξωγήινοι.
Φιλε σωστα ολα αυτα που λες , αλλα εδω δε μιλαμε για αντιπλημμυρικα εργα...μιλαμε για απλα φρεατια για να φευγουν τα νερα της οποιας βροχης. Οι μισοι δρομοι ΔΕΝ εχουν καθολου! Τα νερα πανε οπου υπαρχει κατηφορα!Δε χρειαζεται νεροποντη για να γινουν ποταμια...κι επειτα τα νερα χαλανε την ασφαλτο ..και παλι απ την αρχη..και τα πληρωνουμε ολα διπλασια. Δεν υπαρχει αλλο τετοιο κρατος στην Ευρωπη, ανατολικη και δυτικη, πλουσια και φτωχη...
Έγραψα αντιπλημμυρικά γιατί το "έργα απορροής ομβρίων" μου φάνηκε πολύ επιστημονικό.Και όμως τα φρεάτια είναι τέτοια έργα. Κι επειδή τα φρεάτια έχουν ορισμένη χωρητικότητα (αν κοιτάξετε μέσα από τη σχάρα θα το δείτε) σε μεγάλη νεορποντή (πάνω από τη βροχόπτωση σχεδιασμού όπως είδαμε) θα γεμίζουν πιο γρήγορα από όσο αδειάζει από το σωλήνα στο κάτω μέρος (που τα οδηγεί σε κάποιο αγωγό ομβρίων).Σε όλο τον κόσμο υπάρχουν δρόμοι που δεν έχουν φρεάτια (μπορέι αν είναι και παραπάνω από τους μισούς). Σε όλο τον κόσμο τα νερά της βροχής ρέουν στο ρείθρο στην άκρη του δρόμου (για αυτό το λέμε ρείθρο) και οδηγούνται σε αποδέκτη. Ο αποδέκτης μπορεί να είναι κάποιος υπόγειος αγωγός ομβρίων μέσω φρεατίων όπως λέτε αλλά δεν είναι απαραίτητο. Λοιπόν συνηθως υπάρχουν δρόμοι που το νερό ρέει στα ρείθρα και οδηγείται σε κάποιο κεντρικό δρόμο που έχει φρεάτια. Δείτε εδώ πως δουλεύει το σύστημα http://books.google.gr/books?id=YCVXEMmY5rMC&lpg=PR5&dq=stormwater%20conveyance&hl=el&pg=PA97#v=onepage&q&f=falseΒέβαια υπάρχουν και περιοχές που πρώτα χτίστηκαν (με αυθαίρετη δόμηση) και μετά φτιάχτηκαν οι υποδομές για τα όμβρια ή δεν φτιάχτηκαν καθόλου). Σε γενικές γραμμές στο λεκανοπέδιο της Αθήνας οι περισσότερες περιοχές έχουν δίκτυο ομβρίων.
Ποτέ δεν κατάλαβα το γεγονός ότι την στιγμή που εκδηλώνεται μια κρίση,πυρκαγιά,πλημμύρα,σεισμός,χιονόπτωση κ.τ.λ...οι αρχηγοί των σωμάτων που είναι εξουσιοδοτημένοι να τα συντονίσουν,να πρέπει να βγαίνουν με την σειρά ένα ένα τα κανάλια για να γίνει το νταραβέρι,ρισκάροντας έτσι ανθρώπινες ζωές.Δεν θα πάθουμε τίποτε κυρίες και κύριοι αν μας ενημερώσει ένας υπαξιωματικός εξουσιοδοτημένος για αυτήν την δουλειά!...το ίδιο συμβαίνει και με τους πολιτικούς μας,περισσότερες ώρες στα στούντιο,στα ραδιόφωνα τώρα τελευταία και στο tweeter;!;!;!;! (η απόλυτη κατάντια...φανταστείτε μόνο την εικόνα).Ή μάλλον το έχω καταλάβει πως λειτουργεί το κόλπο,αυτό που δεν έχω καταλάβει είναι πως ανέχεστε ρε κόσμε αυτήν την κοροϊδία μπροστά στα μούτρα σας....Ένας από τους εκατοντάδες λόγους που εδώ και τόσα χρόνια δεν υπάρχει τηλεκόλαση στο σπίτι...
Μήπως ξέρει κάποιος αν τώρα οι δρόμοι είναι εντάξει; Σκοπεύω να ταξιδέψω με ΚΤΕΛ από τον Κηφισό, ξέρετε αν γίνονται δρομολόγια ή που μπορώ να ρωτήσω; Είμαι εκτός Αθήνων και μόλις έμαθα τι συμβαίνει, να πάω Αθήνα για να φύγω ή όχι;
λογικα τωρα τα πραγματα κατω ειναι ενταξει... φιλοι μου πο πηγαν στο τει που ειναι κοντα στα κτελ με τα λεωφορεια κινηθηκαν χωρις προβλημα...
Η αληθεια ειναι οτι η καταιγιδα ηταν ηταν καπως υπερβολικα εντονη. Οχι τοσο ομως, ωστε να δικαιολογει το γνωστο και απολυτα ελληνικο χαος που επακολουθησε. Οι αρμοδιοι ως επι τω πλειστον προκειμενου να αποποιηθουν των ευθυνων τους θα πουν και παλι "Θεομηνια". Εγω το αποκαλω απλως "Ελλειψη στοιχειωδους προληψης"!
Κατ αρχας οι υπευθυνοι των δημων οπου δε θα επρεπε να υπαρχει ουτε ΕΝΑΣ δρομος χωρις φρεατια για νερα. Ειμαστε η μοναδικη χωρα στην Ευρωπη που δεν εχουμε φρεατια στους μισους δρομους και πλημμυριζουν τα παντα. Τους δημαρχους δε τους ψηφιζουμε για μοστρα...ουτε νομαρχες , περιφερειαρχες κλπ Νεκροι ανθρωποι στο Χαλανδρι....αν ειναι δυνατον. Ξερω την περιοχη εκει...γινεται αμαζονιος με μια μικρη βροχη. Αισχος.
Το "ακραίο" έχει να κάνει με την ένταση και όχι με τη διάρκεια. Και ναι ήταν ακραίο καιρικό φαινόμενο. Δεν ζούμε σε τροπικό νησί του Αμαζονίου. Πόσες φορές το χρόνο βρέχει με τέτοια ένταση; Αν έβρεχε έτσι για δύο μέρες, κάτι το οποίο δεν έχει ξανασυμβεί,ναι πιθανότατα θα είχαμε πνιγεί όλοι. Φρεάτια για τα νερά υπάρχουν. Συμφωνώ απόλυτα ότι είναι όλα φραγμένα και δεν μπορούν να κάνουν τη δουλειά τους.