Γιαννούλης: Σαδισμός το μπάρμπεκιου με χοιρινό έξω από δομή προσφύγων, λέει ο βουλευτής του ΣΥΡΙΖΑ

Γιαννούλης: Σαδισμός το μπάρμπεκιου με χοιρινό έξω από δομή προσφύγων, λέει ο βουλευτής του ΣΥΡΙΖΑ Facebook Twitter
Ντροπή και σαδισμό, χαρακτήρισε ο βουλευτής του ΣΥΡΙΖΑ, Χ.Γιαννούλης, το μπάρμπεκιου με χοιρινό κρέας και αλκοόλ που διοργανώθηκε έξω από δομή φιλοξενίας προσφύγων στη Θεσσαλονίκη (EUROKINISSI)
30

Σκληρή κριτική απέναντι σε όσους διοργάνωσαν μπάρμπεκιου με χοιρινό και αλκοόλ, απέναντι από δομή φιλοξενίας προσφύγων στη Θεσσαλονίκη, άσκησε ο βουλευτής του ΣΥΡΙΖΑ Χρήστος Γιαννούλης, αφήνοντας σαφείς αιχμές για σκοπιμότητα πίσω από την πρωτοβουλία.

Μιλώντας στη Διαρκή Επιτροπή Δημόσιας Διοίκησης, Δημόσιας Τάξης και Δικαιοσύνης, για την τροποποίηση των Ποινικών Κωδίκων, ο κ. Γιαννούλης σχολίασε επ' αυτού: «Ξέρω ότι νομικά μπορεί να μην είναι τεκμηριωμένο ή σχετικό (...) δεν ξέρω σε τι κατηγορία του ποινικού κώδικα να εντάξω αυτούς που διοργανώνουν στη Θεσσαλονίκη μπάρμπεκιου με χοιρινό και αλκοόλ απέναντι σε προσφυγικές δομές. Δεν ξέρω αν το καλύπτει ο ποινικός κώδικας αλλά ξέρω ότι είναι ντροπή για κάθε άνθρωπο», είπε ο βουλευτής κάνοντας λόγο για σαδισμό.

«Από κάθε λογικό, δημοκράτη Έλληνα πολίτη, θα πρέπει να καταγγέλλεται ως σαδισμός, ως κτηνωδία (...) Ναι κύριε Πλεύρη, κτηνωδία», πρόσθεσε ο βουλευτής, απαντώντας στον βουλευτή της Νέας Δημοκρατίας. «Οργανώθηκε μπάρμπεκιου με χοιρινό και αλκοόλ απέναντι από δομή προσφύγων κατά τύχη; Μην παίζουμε με αυτά τα πράγματα». «Ελπίζω ότι οι υπόλοιποι που μας ακούν να μην έχουν αυτή την αντίληψη περί σύμπτωσης, όπως ο κ. Πλεύρης». 

Κυρανάκης: Απαράδεκτη η δήλωση Γιάννουλη

«Θα ήθελα να υπενθυμίσω στον συνάδελφο, ότι στην Ελλάδα επιτρέπεται η κατανάλωση χοιρινού και υπό κάποιες προϋποθέσεις και η κατανάλωση αλκοόλ. Δεν μπορεί υπήκοος τρίτης χώρας να έρθει και να επιβάλει τους δικούς του όρους και είναι απαράδεκτη η δήλωση που κάνατε κ. Γιαννούλη», απάντησε ο βουλευτής Αθήνας της Νέας Δημοκρατίας Κωνσταντίνος Κυρανάκης. 

«Περιορίζει δικαιώματα που έχει κάθε Έλληνας πολίτης. Από που και ως που θα πρέπει να περιοριστούν δηλαδή τα δικαιώματα στην κατανάλωση και στον τρόπο ζωής που έχουν Έλληνες πολίτες, επειδή έχουν έρθει υπήκοοι τρίτων χωρών; Με ποια λογική γίνεται αυτό;», συνέχισε ο κ. Κυρανάκης. «Γνωρίζετε ποιοι το διοργανώνουν», ήταν η απάντηση του κ. Γιαννούλη. «Όχι, δεν γνωρίζω ποιοι το οργανώνουν αυτό. Αναφέρεστε σε κατανάλωση φαγητού και ποτού από Έλληνες πολίτες. Και την κατακρίνετε ως απαράδεκτη. 

Δείτε και το βίντεο από την σχετική στιχομυθία στη Βουλή

 
Πολιτική
30

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

«Διπλή Ανάπλαση»: Οι 10 παρεμβάσεις του δήμου Αθηναίων - Το καρφί Δούκα και η απάντηση Μπακογιάννη στις «μισές αλήθειες»

Πολιτική / «Διπλή Ανάπλαση»: Οι 10 παρεμβάσεις του δήμου Αθηναίων - Το καρφί Δούκα και η απάντηση Μπακογιάννη στις «μισές αλήθειες»

Ο δήμαρχος παραλαμβάνει στρωμένο έργο με εξασφαλισμένη χρηματοδότηση €230 εκατ. απαντά ο Μπακογιάννης - Ο καθυστερήσεις οφείλονται στον προηγούμενο δήμαρχο, λέει ο Δούκας
NEWSROOM

σχόλια

11 σχόλια
Άρα, υποθέτω ότι και οι αλλόθρησκοι μπορούν να πάνε την Μεγάλη Παρασκευή έξω από μια ορθόδοξη εκκλησία και να ψήσουν κρέας. Ούτε τότε θα υπάρξει πρόβλημα, σωστά;
Το ζήτημα δεν αφορά μόνο το χοιρινό-αλκόολ και ...τις γουρουνοκεφαλές, αλλά την τροφή καθ' αυτή και την (μη) επάρκειά της. Το να το θεωρείς εξαιρετική ιδέα (*) να μασαμπουκώνεις τα φαγιά και δη τις κρεάτες σου δίπλα σε τέτοιες δομές (όπου ταλαίπωροι άνθρωποι σιτίζονται με rations, περιμένοντας ώρες για φαί ό,τι να 'ναι) για να "διαμαρτυρηθείς", γιατί άραγε; (Μα, για την καλή σου τύχη που -κατ' αρχάς- έχεις να μασαμπουκώνεις). Αποκρουστικό. Ντρέπομαι γι' αυτούς τους ...συννέλληνες.(*) Κάλεσμα ακροδεξιάς οργάνωση «Ενωμένοι Μακεδόνες» η οποία διοργανώνει «μπάρμπεκιου πάρτυ - διαμαρτυρία κατά της λαθρομετανάστευσης» έξω από την προσφυγική δομή στα Διαβατά
Εντάξει, υπάρχει ένα θέμα αν κάποιοι το έκαναν εκδικητικά, σαν εκείνους τους αναγκέφαλους που πετούσαν γουρουνοκεφαλές στις δομές φιλοξενίας. Όμως, με απασχολεί η λογική του κ. Γιαννούλη και αναρωτιέμαι που μπαίνουν τα όρια. Ποια είναι για παράδειγμα η ασφαλέστερη απόσταση μιας εκκλησίας από τον καταυλισμό, για να μην προσβάλλουμε το θρησκευτικό τους συναίσθημα; Στις γυναίκες, από ποια απόσταση και μετά απαγορεύουμε την οδήγηση και τις καλύπτουμε με μπούργκα; Έχω ένα θέμα με την λογική του.
Λεπτομέρειες για το περιστατικό δε δίνονται.Μια γιορτή της κοινότητας (πχ η ΒΙΑΛ στη Χίο είναι ακριβώς δίπλα στο χωριό),μια μάζωξη σε ένα σπίτι με τον τρόπο,που συνηθίζουμε,δεν υπάρχει λόγος,να περιοριστεί με το φόβο,μην τυχόν και προσβληθούν.Θα ήταν παράλογο.Όμως αν στήθηκε εκεί μια φιέστα μόνο και μόνο,για να δείξουν κάποιοι,ότι αυτοί οι άνθρωποι είναι ανεπιθύμητοι και για να τους προκαλέσουν,είναι κωλοπαιδαρισμός.Νέτα σκέτα.Ούτε κανένα σουβλατζίδικο έχει κλείσει στην Ελλάδα ούτε κανένα πανηγύρι έχει ακυρωθεί.Μια χαρά συνεχίζουμε,να τρώμε και να πίνουμε.Είναι ανοησίες και κομπλεξικά αυτά τα πράγματα.Και στις δύσκολες εποχές που ζούμε χρειάζεται και λίγη ωριμότητα.
«Όμως αν στήθηκε εκεί μια φιέστα μόνο και μόνο,για να δείξουν κάποιοι,ότι αυτοί οι άνθρωποι είναι ανεπιθύμητοι και για να τους προκαλέσουν,είναι κωλοπαιδαρισμός Πηγή: www.lifo.gr»Είναι.- Όμως, ΔΕΝ συζητάμε αυτό.Αν η αντιπολίτευση κάνει ένα τύπο του κωλοπαιδαρισμού, θέμα στην βουλή (όχι στο καφενείο της βουλής) και διεκδικεί να του αποδώσουμε ποινικές ευθύνες, τότε υπάρχει σοβαρότατο ζήτημα. -Πρώτον υποκρισίας. Γιατί να μην ποινικοποιήσουμε ΟΛΟΥΣ του «κωλοπαιδαρισμούς», και όχι μόνο αυτούς που βολεύουν ιδεολογικά την νέο-αριστερά; -Δεύτερον ελευθερίας. Ουδείς μπορεί να θέτει θέμα νομιμότητας μίας τέτοιας ενέργειας, γιατί αν γίνει κάτι τέτοιο, κάποιος άλλος θα θέσει θέμα νομικού ορίου κτισίματος Εκκλησίας κοντά σε καταυλισμό και κάποιος τρίτος κατάργηση εξωτερικών θρησκευτικών συμβόλων των γηγενών προς αποφυγή προσβολής των αλλοδαπών. Δεν πρόκειται για σενάριο φαντασίας. Ο κωλοπαιδαριςμός είναι ελαφρώς υποκειμενική έννοια. Αρκεί γίνει αρχή.- Τρίτον, εάν συντηρείς με θρησκευτική ευλάβεια μία κουλτούρα και μία μονόπαντη ηθική μη-προσβολής των αλλοδαπών, απλώς και μόνον επειδή είναι αλλοδαποί, οι γηγενείς κάποια στιγμή θα αντιδράσουν και μπορεί να έχουν στο βάθος ένα δίκιο. Δεν το λέω εγώ. Το λέει δυτική ιστορία των τελευταίων χρόνων.
Όντως δε συζητάμε αυτό,γιατί δεν ανοίξαμε μαζί την κουβέντα και δε βάλαμε κάτω από κοινού συγκεκριμένα θέματα.Διάβασα την είδηση και έθιξα εκείνο που με ενόχλησε.Εσείς μπορείτε να ρίξετε το βάρος αλλού.Η άποψη μου για τη δήλωση Γιαννούλη συνοψίζεται θαρρώ στο πρώτο μέρος του σχολίου μου.Αλλά δε θα κάνω πλάτες σε καμιά τσογλαναρία ακόμα κι αν είναι νομότυπη.Που στ'αλήθεια δεν ξέρω κι αν είναι.Από κάπου πρέπει να πάρει άδεια,φαντάζομαι,κάποιος για μια εκδήλωση σε δημόσιο χώρο.Με ποια δικαιολογία άραγε την πήραν,αν την πήραν;Ποιος ακριβώς είναι αυτός ο ευγενής σκοπός,που δε θα τον ονομάσω κωλοπαιδαρισμό;Να πάνε να τρωγοπίνουν για σπάσιμο και πρόκληση;Εγώ φτάνω ως εκεί,γιατί νομικά δεν ξέρω,ώστε να χρησιμοποιήσω άλλες λέξεις,που έχουν ίσως άλλη βαρύτητα σε νομικό επίπεδο.Ξέρω όμως ότι δεν μπορώ,να επικροτήσω αυτή την πράξη.Και για λόγους ηθικούς,αλλά και γιατί θεωρώ εντελώς ανεύθυνες και επιπόλαιες τέτοιες αντιδράσεις.Είμαι από το Β.Α Αιγαίο.Έχω τους ανθρώπους μου εκεί.Ζω περίπου το μισό χρόνο εκεί.Εμένα με απασχολούν και άμεσα ζητήματα,που έχουν να κάνουν με την ασφάλεια.Είδα την πόλη μου στις ειδήσεις να καίγεται.Έχω μπει στο πλοίο για το νησί και δεν μπορούσαμε να αποβιβαστούμε στο κεντρικό λιμάνι,γιατί εκεί γινόταν πόλεμος.Ξέρω ανθρώπους που κάθε μέρα κλαίνε την περιουσία τους.Καμιά δύναμη αυτή τη στιγμή δεν μπορεί να τους προστατεύσει από άτομα,τα οποία υπάρχουν μέσα σε τέτοιες υποδομές και δεν υπολογίζουν ούτε φοβούνται τίποτα.Εμένα δε μου φαίνεται και πολύ λογικό υπό αυτές τις συνθήκες,να πηγαίνεις,να προκαλείς φασαρίες.Κι αν στη Θεσσαλονίκη αυτοί θα πάνε μετά το φαγοπότι ήσυχοι στα σπιτάκια τους,δεν υπάρχει σε καμιά περίπτωση το ίδιο επίπεδο ασφάλειας στα νησιά.Εκεί θα γίνει μακελειό.Επομένως δεν μπορώ να υποστηρίξω τέτοιες πρακτικές.Δημοκρατία έχουμε,εκλεγμένους αντιπροσώπους έχουμε,να απευθυνθούμε,και ό,τι πρόβλημα υπάρχει,όποια ανησυχία, πρέπει να εκφράζεται και να λύνεται με άλλους τρόπους.
Ναι, έχετε δίκιο σε αυτό που σχολιάζετε. Είπα κάτι άλλο, αλλά ολες οι ανησυχίες σας είναι εύλογες μίας και είστε και στο μάτι του κυκλώνα. Το θέμα του σύγχρονου προσφυγικού με έχει φέρει προσωπικά σε πλήρη αμηχανία. Και δυστυχώς το ίδιο φαίνεται να συμβαίνει και με τους κρατούντες.
Αυτό που κάνει τη διαφορά ειναι το αν οι τύποι πήγαν απλά για ένα μπάρμπεκιου ή με σκοπό να προκαλέσουν. Στην πρώτη περίπτωση πρόκειται για μη θέμα, στη δεύτερη για γραφικότητα επιπέδου "φανερου δείπνου" άθεων τη Μ. Παρασκευή που τρώνε κοψιδια.Σε κάθε περίπτωση, οι τσιριδες περί κτηνωδίας (sic) αποδεικνύουν την αμετροεπεια του ΣΥΡΙΖΑ.
όσο σαδιστικό είναι να ψήνεις και να τρως μπριζολάκια τη μεγάλη παρασκευή. Ο καθένας έχει δικαίωμα να πιστεύει ό,τι θέλει αλλά δεν έχει κανένα δικαίωμα να επιβάλλει τα πιστεύω του στον άλλο
Πάντως εγώ αν μεταναστεύσω σε μια άλλη χώρα θα κοιτάξω εγώ να αλλάξω τις συνήθειές μου ή να σεβαστώ των υπολοίπων, δε θα απαιτήσω να αλλάξουν οι άλλοι για εμένα. Ας μην είμαστε υπερβολικοί.
Εγώ προτείνω και οι γυναίκες που πλησιάζουν καταυλισμούς να φοράνε μαντίλα. Φτάνει η κτηνωδία με τις πανσέτες... Μην δούνε κι άλλα αίσχη.ΥΓ Η πραγματικότητα μας τρολάρει πλέον...
Πέρα από την πραγματικότητα το τρολάρισμα αυτών των απίθανων τύπων, άρχισε όταν παρότρυναν τον κόσμο σε αντικυβερνητικές διαδηλώσεις όντας κυβέρνηση. Έκτοτε το τερμάτισαν.
Εκτος απο τα επετειακά events που επαναλαμβάνονται με εσάνς μολότοφ καθε χρόνο γύρω απο τα Εξάρχεια και τις καλλιτεχνικές "παρεμβάσεις" στις παρελάσεις, προβλέπω να μπαίνει και η Τσικνοπέμπτη στην ατζέντα των "αγωνιστικων κινητοποιήσεων"...
Το να προσπαθεί ένα μέλος του Κοινοβουλίου να ποινικοποιήσει ένα μπάρμπεκιου, είναι επιεικώς γραφικότητα. Είπαμε να προασπίζουμε τα ''δικαιώματα'' κάθε προσφυγομετανάστη, αλλά όλα έχουν ένα όριο.Από εκεί και πέρα, το να κάνω μπάρμπεκιου έξω από μία δομή προσφυγομεταναστών, είναι αναφαίρετο δικαίωμά μου ως Έλληνα πολίτη, δεν τίθεται εν αμφιβόλω κάτι τέτοιο. Παρά ταύτα, μία κίνηση ως η συγκεκριμένη, είναι φαιδρή κατ' αποτέλεσμα και δίνει το δικαίωμα σε κάθε γραφικό τύπο να το παίζει δικαιωματιστής και υπέρμαχος των κατατρεγμένων που καταπιέζονται από τους εθνικιστές και ρατσιστές Έλληνες.
1. Προσωπικά, δεν μπορώ να πω πως αρέσκομαι, ιδιαίτερα, στην συγκεκριμένη δράση της Ε.Α., για λόγους που δεν είναι της παρούσης, ΟΜΩΣ η εν λόγω μάζωξη αθέων, εξ όσων γνωρίζω δλδ, γίνεται σε συγκεκριμένο ιδιωτικό εστιατόριο κάθε φορά (βλ. Αθήνα κ άλλες πόλεις) ή σε κάποιο σημείο (για Θεσσαλονίκη έγινε π.χ στην πλατεία Αριστοτέλους, αν δεν απατώμαι) κι όχι, ας πούμε, στον προαύλιο χώρο μίας εκκλησίας που ετοιμάζει το ποίμνιο για την λιτάνευση.Εδώ (τα σκατόψυχα ακροδεξια βλήματα εδάφους-εδάφους), αξιώνουν διοργάνωση -πλησίον της δομής- "φιέστας-διαμαρτυρίας" και να γίνουν πολύ αντιληπτοί, απ' ότι καταλαβαίνω, οπτικά, οσφραντικά και ηχητικά στους εγκλείστους.[Το να σε ηδονίζει η ιδέα να μοστράρεις το έχειν και σε βασικά commodities -για εμένα- αγγίζει την διαστροφή. What's next? Τσιμπούσια μπροστά σε απεργούς πείνας, ξέρω γω;].2. Συγκρίνουμε την ελευθερία κινήσεων των πολιτών με πλήρη δικαιώματα στην χώρα τους, την εδραιωμένη θέση αυτών των χριστιανών πολιτών της ημεδαπής, που αφορούν στην πλειοψηφία και που χαίρουν ειδικής προστασίας απ' το Σύνταγμα με τους χιλιάδες τόπους ανενόχλητης έκφρασης της λατρείας, συγκρίνουμε την θέση αυτών των ανθρώπων που κάνουν, μία ηθελημένη και πολλές φορές καθαρά εθιμοτυπική νηστεία απ' ορισμένες τροφές για ορισμένο διάστημα (μπορεί και μόνο 1-2-3 ημερών κι αυτό αν θέλουν), με την επισφάλεια που αισθάνονται ξεριζωμένοι άνθρωποι απ' τον τόπο τους, που μπορεί να έχουν φτάσει εδώ κακην-κακώς, που ποιος ξέρει τι έχουν περάσει πριν, και που είναι κλεισμένοι σε μία δομή που, εκτός των άλλων, έχουν προφανώς περιορισμούς στην σίτιση κ.λπ.. ΣΟΒΑΡΑ τώρα; Τέτοια καταστρατήγηση της λογικής σκέψης;3. Οι πιστοί που μετέχουν της περιφοράς της Μ. Παρασκευής, σε διάφορα μέρη, στα πιο "κοσμοπολίτικα" τουλάχιστον (π.χ. νησιά ή Αθήνα/Πλάκα κ.λπ. όπου γίνεται η συνάντηση των επιταφίων) δύνανται να περνούν μπροστά από μαγαζιά όπου οι ημεδαποί, αλλά και πλήθος αλλοδαπών τουριστών τρώνε Ο,ΤΙ γουστάρουν, άντε να μην έχουν πολύ δυνατά μουσικές, αλλά μέχρις εκει. Αρκετοί, ίσως, απ' αυτούς τους πιστούς -και πάει να καθιερωθεί αυτό- μπορεί να τελειώνουν την βραδιά της Μ. Παρασκευής, μετά την λειτουργία, σε ταβέρνα με άφθονο ψαρικό, θαλασσινό, περιποιημένες πατατοσαλάτες με μαγιονέζες και με ουζάκια/τσίπουρα: Πραγματικά, τα σουβλάκια ΔΕΝ τους λείπουν (για μία ημέρα). Επιμένουμε να συγκρίνουμε τα ασύγκριτα; (βλ. Νο.2).
Κοίταξε φίλε γράφοντα, για να κάνουμε συσχετισμούς σωστά, μην μας παρεξηγήσουν:https://www.google.com/url?sa=t&rct=j&q=&esrc=s&source=video&cd=14&cad=rja&uact=8&ved=0ahUKEwj1_dyez9XlAhVht3EKHbCqBkA4ChC3Agg3MAM&url=https%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fwatch%3Fv%3DKyI4KJmoNcE&usg=AOvVaw2HrddxrpfUY_F45iQv_W0UΕδώ, η κυρία αντιπρόσωπος της Ε.Α. καταπιεσμένη από το status quo της Μ. Παρασκευής, που την υποχρεώνει «να μην τρώει ζαμπόν» λέει ξεκάθαρα πως αρχική ιδέα, ήταν να ψήσουν (επίτηδες) μπριζόλα να «μυρίσει όλη η πολυκατοικία (των λοιπών χριστιανών)» αλλά μετά, που βρέθηκαν και άλλοι καταπιεσμένοι φίλοι της, είπαν να το κάνουν ως μάζωξη ιδιωτικά σε εστιατόριο, αλλά, παρόλα αυτά φυσικά έκαναν την εκδήλωση τοις πασι γνωστή με αφίσες κ.α. Οπότε εν τέλει, ίσως να μην ήθελαν τόση ιδιωτικότητα, όπως και έτεροι αγαπητοί «μακεδόνες».Σαφώς λοιπόν και η φαιδρότητα είναι ΑΚΡΙΒΩΣ η ίδια. Και η μισαλλοδοξία στα κίνητρα είναι ΑΚΡΙΒΩΣ ίδια.Τώρα βέβαια, επειδή στην μία περίπτωση ο στόχος είναι οι φύσει-προνομιούχοι Χριστιανοί, και στην άλλοι οι φύσει-κατατρεγμένοι Μουσουλμάνοι (στους καταυλισμούς των οποίων παρεμπιπτόντως για κάποιο λόγο υπάρχει διαχωρισμός από τους έτερους προσφυγομετανάστες Χριστιανούς μετά από επιθέσεις των πρώτων σε βάρος των δεύτερων προ ετών), ο κος Γιαννούλης, έχει εξαρχής δίκιο: Το κριτήριο, Γράφοντα, είναι ΠΑΝΤΑ ταξικό/πολιτισμικό. Αν το πάς εκεί, κερδίζεις. Σίγουρα τα λεφτά σου, στην αριστερή τσέπη. Υ.Γ. : Τώρα, εάν (κάποιοι) εκ των διωκόμενων μουσουλμάνων κάνουν πάλι έλεγχο ντρες κοουντ στην Πατησίων για να δουν εάν τηρείται από όλες τις ομόθρησκες τους σωστά το ραμαζάνι, ο κος Γιαννούλης, θα σφυρίζει αδιάφορα.
Προσωπικά δεν αρέσκομαι σε τίποτα από τα δύο. Ούτε στο να πάω κάτω από τον κυνηγημένο και κακοταξιδεμένο να ψήνω και να χαριεντίζομαι ούτε το να διαφημίζω -σαν τρολ- ότι εγώ θα φάω μπριζολάρες μέρες που το κλίμα και το έθιμο προτείνει κάτι άλλο.Αλλά δεν συζητάμε τα προσωπικά μας ω Βλαχάκι. Έτσι δεν είναι; Δεν τις έχουμε βγάλει να μετράμε ποιος είναι πιο καλούλης και γλυκούλης και ποιος συμπαθεί περισσότερο τους αδύναμους.Αυτό που συζητάμε είναι η βλακεία (μόνο έτσι μπορώ να το χαρακτηρίσω) άνθρωποι να διατηρούν διπλά στάνταρ στα πάντα.Με ό,τι συμφωνούν οι ίδιοι να υπάρχει ελαστικότητα μέχρις σημείου διαστρέβλωσης της πραγματικότητας και με ό,τι διαφωνούν να υπάρχει ειρωνεία, εμπαιγμός και τρολάρισμα.Τα δε κριτήριά τους να μην είναι συστηματικά, επιστημονικά ή αντικειμενικά αλλά αποκλειστικά προσωπικά.Τα σκατόψυχα βλήματα είναι και ακροδεξιά και ακροαριστερά. Και για τα δεύτερα σιγή ιχθύος από τα ΜΜΕ αφού οι μισοί είναι φίλοι και συνάδελφοι. Αλλά πώς να ακούσουμε κάτι όταν ο κος Γιαννούλης ήταν επί σειρά ετών στην ΕΡΤ3; Όταν ο πρώην ειδικός γραμματέας της ΕΣΗΕΑ καλούσε να μπει βόμβα στον πρώην πρωθυπουργό Παπαδήμο (όπερ και εγένετο);Και να σου εκμυστηρευθώ και ένα συστηματικό σφάλμα στη σκέψη σου; Και τω όντι ζητώ συγγνώμη που γίνεται δημοσία.Αν κάποιος πρέπει να είναι πιο ανεκτικός αυτός δεν είναι ο ήδη έχων τα δικαιώματα. Αλλά αυτός που αιτείται να καμφθούν οι κανόνες ή να δημιουργηθούν κανόνες για χάρη του. Και εν προκειμένω προφανώς δεν εννοώ την απλή αγένεια αλλά τον πυρήνα της δικαιωματικής συζήτησης.Για να αποκτήσεις κάτι πρέπει η διαδικασία απόκτησής του να είναι αντικείμενο κριτικής. Δεν το λέω εγώ. Εγώ είμαι ένας μπούρδας του διαδικτύου.To λέει ο δι΄εμέ μεγαλύτερος σύγχρονος φιλόσοφος δικαίου που έχει ασχοληθεί με το θέμα της ελευθερίας της έκφρασης R. Dworkin.https://www.theguardian.com/world/2006/feb/14/muhammadcartoons.comment
Στην, πραγματικότητα, δεν υπάρχει καμία σύγκριση, σε ηθική βάση, αλλα και καθαρού αντικειμένου μεταξύ των δύο καταστάσεων. Καμία-Nill-zero-nada, η αγελάδα δεν είναι τραπέζι επειδή τυγχάνουν να έχουν και τα δύο 4 πόδια κι αυτό δεν έχει να κάνει με ιδεολογικές πεποιθήσεις, έχει να κάνει την κοινή λογική.Το μόνο που θα δεχόμουν να συγκρίνω, με τους ανθρώπους στη δομή στα Διαβατά, θα ήταν Έλληνες μετανάστες και πρόσφυγες, έγκλειστοι σε κάποια δομή μίας ξένης χώρας, σε αμφίβολες έως χείριστες συνθήκες, με αμφίβολη έως κάκιστη σίτιση και με ακροδεξιά "γηγενή" στοιχεία εκείνης της χώρας (αλλά όχι της καθ' αυτής περιοχής) να επιθυμούν να διοργανώσουν φιέστα-διαμαρτυρία πλησίον της δομής προβάλλοντας το "έχειν" έναντι αυτών που δεν έχουν, δείχνοντάς τους "ποιος κάνει κουμάντο" εκεί πέρα και ότι είναι σαφώς ανεπιθύμητοι. ΑΥΤΟ θα έπρεπε να συγκρίνω.Λες:"Αν κάποιος πρέπει να είναι πιο ανεκτικός αυτός δεν είναι ο ήδη έχων τα δικαιώματα. Αλλά αυτός που αιτείται να καμφθούν οι κανόνες ή να δημιουργηθούν κανόνες για χάρη του."Διαφωνώ, αλλά ακόμη κι αν συμφωνούσα το λογικό σφάλμα είναι δικό σου, αγαπητέ, καθόσον οι άνθρωποι αυτοί (οι εντός της δομής εννοώ) ούτε θα ήξεραν, ούτε ζήτησαν να καμφθεί "κάποιος κανόνας" κι όλα αυτά περί "ζωνών λειτουργίας εκκλησιών και μπουργκών" δεν είναι τίποτε άλλο παρά επιθέσεις σε αχυρανθρώπους. Καλή σου νύχτα
Πάντως my friend grafontas, εγώ γελάω με τους πιστούς που (αντί φακής αλάδωτης) χλαπακίζουν τις γαριδούλες σαγανάκι και το γεμιστό με σπανακόρυζο καλαμάρι τους, πίνουν και τα κρασάκια τους στην ψαροταβερνούλα να πάνε κάτω τα φαρμάκια με τον Ιησού, αλλά -προς Θεού- αναπουπουλιάζουν με το σουβλάκι, αχ μιλάμε βάσανο, τι μεγάλο βάσανο που ζουν, πείνα σκέτη πείνα! Και με την Ε.Α. βέβαια γελώ, σε μία χώρα που η επιχειρηματικότητα είναι συνυφασμένη με τις σουβλακερί παντού, σε κάθε γωνιά βρέξει-χιονίσει. Ναι, σ' αυτούς τους "δύο" υπάρχει μία κάποια φαιδρότις. Άντε, ξανακαληνυχτώζήτω το Έθνος(Και καλή όρεξη)
Βλαχακι εγώ δεν έχω το χιούμορ σου.Εγώ γελάω με όσους επενδύουν στην αντικατάσταση πληθυσμών μεταφέροντας Πακιστανούς "πρόσφυγες" στην Ολλανδία και δεν βλέπουν ότι αυτό είναι ένα εμπόριο ανθρώπων στο οποίο οι μεν Πακιστανοί κερδίζουν ένα ρημαδομεροκάματο και οι δε Ολλανδοί την επιβίωση του ασφαλιστικού τους συστήματος. Και σε αυτό, αφού βολέψουν τα παιδάκια τους σε μια ΜΚΟ, βρίσκουν και ενα "ανθρωπιστικο" άλλοθι για να κοιμούνται καλύτερα. Αυτό δεν βαφτίζεται τράφικινγκ, όοοοχι. Η δικαιωματική ατζέντα εξαιρεί τους άρρενες πληθυσμούς ως αντικείμενα εκμετάλλευσης. Αυτό είναι το δικαίωμα στη μετακίνηση...Προφανώς και οι μη νόμιμοι, οι παράνομοι, οι παράτυποι μετανάστες ζητάνε να καμφθούν κανόνες για χάρη τους. Μην λέμε αυτονόητα.Η εθνική ενότητα είναι μια παγίδαΤης γης οι προλετάριοι δεν έχουνε πατρίδα(Σε εκφράζει αυτό το ύφος κουβεντας; εμένα όχι. Αν συμφωνείς το κοβουμε)
Όποιος αναπουπουλιάζει με τα σουβλάκια είναι φαιδρός. Σιγά τα άθεα ωά. Στην Ελλάδα κατοικούμε και τσικνο-δόχους αναπνέουμε σε κάθε βήμα.Αναπουπουλιάζουμε όταν μπαίνει πρόσημο στις μισαλλοδοξίες«Αναπαπουπουλιάζουμε» -κάποιοι-με το ΠΟΛΙΤΙΚΟ (και ουχί καφενοβιακό) γεγονός πως κάθε ψίγμα μισαλλοδοξίας εναντίον των μεν είναι αφορμή παρέμβασης Δημητρά* και η μισαλλοδοξία εναντίον των δε, είναι απλώς μία Τρίτη που κουβεντιάζουμε στο ίντερνετ.Δεν ξέρω τι γίνεται με τα μενού των κέτερινγκ (ο Ζουγανέλης είχε πει πέντε πραγματάκια για μία άλλη δομή και ο κύριος Δημητράς –φυσικά- διαφώνησε…), και δεν έχω λόγο να αμφισβητήσω το όποιο ρεπορτάζ: Ξέρω όμως σίγουρα πως έχουν καταπληκτικούς αυτόκλητους συνηγόρους που φυτρώνουν σαν τα μανιτάρια, επαναλαμβάνοντας όπου σταθούν και όπου βρεθούν πως οι κάτοικοι μίας χώρας που υποδέχεται κάθε μέρα ένα μικρό χωριό από ανθρώπους, είναι ξενόφοβοι και ρατσιστές.*Ευτυχώς, ακόμα ένας αθωώθηκε της φαιδρής ιεράς εξέτασης…https://www.kathimerini.gr/1047845/opinion/epikairothta/politikh/mhpws-eisai-ratsisths
Whoa, whoa, whoa! Hold your horses there, κύριε γράφοντα!Καταρχάς ξεκαθάρισε στο μυαλό σου τις διαφορετικές έννοιες (trafficking vs smuggling), που κατά τόπους -φυσικά- αλληλοκαλύπτονται ΟΜΩΣ δεν είναι καθόλου ταυτόσημες έννοιες (βλ. παρακάτω Is people smuggling the same as human trafficking?)Επίσης λες:"Αυτό δεν βαφτίζεται τράφικινγκ, όοοοχι. Η δικαιωματική ατζέντα εξαιρεί τους άρρενες πληθυσμούς"θα σε στεναχωρήσω, το ξέρω, αλλά, σύμφωνα με τα Ηνωμένα Έθνη, συμπεριλαμβάνονται και οι άνδρες.Human TraffickingTrafficking in persons is a serious crime and a grave violation of human rights. Every year, thousands of *ΜΕΝ*, WOMEN and CHILDREN fall into the hands of traffickers, in their own countries and abroad. Almost every country in the world is affected by trafficking, whether as a country of origin, transit or destination for victims. UNODC, as guardian of the United Nations Convention against Transnational Organized Crime (UNTOC) and the Protocols thereto, assists States in their efforts to implement the Protocol to Prevent, Suppress and Punish Trafficking in Persons (Trafficking in Persons Protocol).https://www.unodc.org/unodc/en/human-trafficking/what-is-human-trafficking.html+Is people smuggling the same as human trafficking?OXI (η γρήγορη απάντηση)The United Nations define both in the following terms:Human trafficking"Human trafficking is the acquisition of people by improper means such as force, fraud or deception, with the aim of exploiting them."vsPeople smuggling"Smuggling migrants involves the procurement for financial or other material benefit of illegal entry of a person into a State of which that person is not a national or resident."Ειδικότερα:-People smuggling involves migrants being facilitated with entry into a State through illegal means whereas trafficking must have the threat of or use of force, coercion or deception against a victim. -People smuggling facilitates an individual’s illegal entry into the State whereas victims of trafficking can enter into the State both legally and illegally.-People smuggling must take place across international borders but there is no requirement that a person must have crossed a border for trafficking to take place – it can and does take place within national borders. -People smuggling, while often undertaken in dangerous or degrading conditions, involves migrants who have consented to the smuggling. Trafficking victims, have either never consented or, if they initially consented, that consent has been rendered meaningless by the coercive, deceptive or abusive actions of the traffickers.-People smuggling ends with the arrival of the migrants at their destination; unlike trafficking it does not involve the ongoing exploitation of victims.-People smuggling can lead to trafficking if, for example, the circumstances of the smuggled persons change during the journey or on arrival in the State leading to them becoming victims of violence and exploitation.http://www.blueblindfold.gov.ie/en/bbf/pages/trafficking_or_smuggling_________________________"Προφανώς και οι μη νόμιμοι, οι παράνομοι, οι παράτυποι μετανάστες ζητάνε να καμφθούν κανόνες για χάρη τους. Μην λέμε αυτονόητα."Παντελώς άσχετο με το παρόν ζήτημα (κάλεσμα συγκέντρωσης ακροδεξιών για μπάρμπεκιου-φιέστα-διαμαρτυρία κατά των ξένων) θες να μιλήσουμε για παντελώς άσχετα ζητήματα π.χ. την ποιότητα των πλαστικών στις βάρκες SAR? Τόσο σχετική την βρίσκω την αναφορά σου, σόρυ κιόλας.
Άρα αναλόγως της αντιμετώπισης της χώρας υποδοχής του παράνομου μετανάστη το τράφικινγκ εκπέφτει σε σμάγκλινγκ...Αν δεν ευοδωθεί η εικόνα της γης της επαγγελίας και της καλής υποδοχής έχουμε απάτη και άρα τράφικινγκ.Άσε μας ρε βλαχάκι... Ενίοτε λες πολλά για να κρύψεις ότι δεν έχεις τίποτα να πεις...
Μα αγαπητέ... εδώ απολογείται ένα κομμάτι γιατί επιλέγει να είναι χριστιανοί ορθόδοξοι ή να δηλώνουν Έλληνες. Και αυτό το κομμάτι, δυστυχώς, δεν είναι μειοψηφία να είναι πολιτικώς ορθό να έχει ασυλία από το δικαιωματικό τρολάρισμα.Ο Φανερός Δείπνος διαφημίζεται κάθε Πάσχα. Δεν γίνεται ερώτημα για τον απάνθρωπό του χαρακτήρα στη βουλή.
Κύριοι κύριοι, είμαι Έλλην Χριστιανός Ορθόδοξος. Αυτά προς άρση τυχόν παρεξηγήσεων. Επί της ουσίας: θεωρώ ΦΑΙΔΡΟΤΗΤΑ το να κάνω ένα happening έξω από έν hot spot για να κάνω ''σπάσιμο'' στους από μέσα. Όπως ΦΑΙΔΡΟΤΗΤΑ είναι το να κάνουν το ''Φανερό Δείπνο'', και όλα τα λοιπά αντεθνικά και αντιχριστιανικά δρώμενα.