Η Δούρου δέχτηκε το ντιμπέιτ με Πατούλη - Ανακοινώθηκε από το συνδυασμό της

Η Δούρου δέχτηκε το ντιμπέιτ με Πατούλη - Ανακοινώθηκε από το συνδυασμό της Facebook Twitter
Eurokinissi
1

Ανακοίνωση εξέδωσε ο συνδυασμός «Δύναμη Ζωής» της Ρένας Δούρου με την οποία κάνει αποδεκτή την πρόταση του Γιώργου Πατούλη για ντιμπέιτ.

Στην ανακοίνωση του συνδυασμού, αναφέρεται πως «οι πολίτες πρέπει να ενημερωθούν πλήρως για τα κρίσιμα ζητήματα – διαχείρισης απορριμμάτων, υποδομές, κοινωνική προστασία – καθώς και τις προτάσεις για το μέλλον της Αττικής».

Στον πρώτο γύρο, η Ρένα Δούρου έχασε συντριβή από τον συνδυασμό του ΓιώργουΠατούλη, με ποσοστό κάτω από το 20%  με τον Γιώργο Πατούλη την ίδια ώρα να φτάνει στο 37,65%.

Η ανακοίνωση του συνδυασμού της Ρένας Δούρου:


«Το δικαίωμα της ενημέρωσης των πολιτών αποτελεί συστατικό στοιχείο για τη δημοκρατική λειτουργία της Πολιτείας. Στο πλαίσιο αυτό, ενόψει του δεύτερου γύρου των Περιφερειακών εκλογών της ερχόμενης Κυριακής, η Δύναμη Ζωής και η Περιφερειάρχης Ρένα Δούρου, δηλώνουν ότι:

α) αποδέχονται την πρόταση του συνδυασμού του κ. Πατούλη περί διακαναλικού debate και

β) θα απαντήσουν σε κάθε ερώτηση των πολιτών σχετικά με τις προγραμματικές θέσεις και τα κρίσιμα διακυβεύματα για το παρόν και το μέλλον της Αττικής, όπως άλλωστε έπραξαν ήδη, απουσιάζοντος αρκετές φορές του κ. Πατούλη. Την τελευταία μάλιστα φορά υπαναχώρησε, παρότι είχε προσκληθεί δημόσια από την Περιφερειάρχη σε διαδικτυακό debate, είχε αποδεχθεί αρχικά και μετά ανακάλεσε, επιλέγοντας την "ασφάλεια" των γραπτών ανακοινώσεων.

Για την πλήρη ενημέρωση των πολιτών, η δημόσια αυτή αντιπαράθεση μπορεί να λάβει και τη μορφή θεματικών debates, είτε στην τηλεόραση είτε, αδιαμεσολάβητα, στο Διαδίκτυο, προκειμένου οι πολίτες να ενημερωθούν πλήρως για τα κρίσιμα ζητήματα (διαχείρισης απορριμμάτων, υποδομές, κοινωνική προστασία) καθώς και τις προτάσεις για το μέλλον της Αττικής.

Γιατί η ενημέρωση των πολιτών είναι προϋπόθεση Δημοκρατίας, πέρα και πάνω από μικροπαραταξιακά «πυροτεχνήματα» και κινήσεις εντυπωσιασμού».

Πολιτική
1

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Ο Κασσελάκης ρωτά τον Μητσοτάκη: Θα διαγραφεί ο ομοφοβικός βουλευτής Κυριαζίδης;

Πολιτική / Ο Κασσελάκης ρωτά τον Μητσοτάκη: Θα διαγραφεί ο ομοφοβικός βουλευτής Κυριαζίδης;

«Πρόεδρο; ο; η;» είπε ο βουλευτής Δράμας της ΝΔ για τον Στέφανο Κασσελάκη - Το βίντεο που ανάρτησε ο πρόεδρος του ΣΥΡΙΖΑ κατηγορώντας τον πρωθυπουργό ότι κατέβασε ένα «ανατριχιαστικό ακροδεξιό ψηφοδέλτιο» για τις ευρωεκλογές
NEWSROOM
Ευρωεκλογές 2024: Με απέπεμψαν επειδή το ζήτησε η Μπεκατώρου, καλή συνέχεια στον Κασσελάκη, λέει ο Παπανώτας μετά τη διαγραφή του

Πολιτική / Ευρωεκλογές 2024: «Με απέπεμψαν επειδή το ζήτησε η Μπεκατώρου», δηλώνει ο Παπανώτας μετά τη διαγραφή του

Μήπως η δημοφιλία μου ήταν «το κίνητρο για να με διώξουν;» διερωτήθηκε ο αποπεμφθείς από τη λίστα των υποψηφίων ευρωβουλευτών του ΣΥΡΙΖΑ, έπειτα από απαίτηση της συνυποψήφιάς του Σοφίας Μπεκατώρου
NEWSROOM

σχόλια

1 σχόλια
". Κι έτσι έπεσαν πολλές και μεγάλες συμφορές στις πόλεις εξαιτίας των εμφύλιων σπαραγμών, τέτοιες που γίνονται και θα γίνονται πάντα όσο η φύση του ανθρώπου παραμένει ίδια, άλλοτε περισσότερο κι άλλοτε λιγότερο άγριες και με διαφορές στις εκφάνσεις τους ανάλογα με τις μεταβολές των περιστάσεων κάθε φορά. Διότι στην ειρήνη και σε καιρούς ευτυχίας οι πολιτείες και τα άτομα συλλογίζονται καλύτερα επειδή δεν πιέζονται από αναπότρεπτες ανάγκες. Ο πόλεμος όμως στερώντας σιγά-σιγά από τους ανθρώπους την ευκολία της καθημερινότητας, τους διδάσκει τη βία και εξομοιώνει τις συναισθηματικές διαθέσεις της πλειονότητας των ανθρώπων με τις καταστάσεις της στιγμής. Μαίνονταν έτσι οι εμφύλιοι σπαραγμοί στις πόλεις και όπου τύχαινε να ξεσπάσουν κάπως καθυστερημένα, μόλις έφθαναν πληροφορίες για όσα είχαν ήδη γίνει αλλού, συντελούσαν πολύ στο να επινοούνται ακόμη χειρότερα πράγματα ως προς τη δολιότητα των εγχειρημάτων και τον τερατώδη χαρακτήρα των αντεκδικήσεων. Και άλλαζαν την καθιερωμένη σημασία των λέξεων ώστε να ταιριάζει με τις πράξεις τους. Έτσι, η ασυλλόγιστη τόλμη λογιζόταν γενναιότητα και αφοσίωση στην παράταξη, η προνοητική αυτοσυγκράτηση εύσχημο πρόσχημα δειλίας, η σωφροσύνη πρόφαση ανανδρίας και η σφαιρικότερη θεώρηση των πραγμάτων καθολική ανικανότητα για δράση. Η παράφορα ασυγκράτητη ορμή θεωρήθηκε ανδρική αρετή και η προσεκτική εξέταση προκειμένου να σιγουρευτεί ένα εγχείρημα εύσχημη πρόφαση υπεκφυγής. Και όποιος κατέκρινε και κακολογούσε λογιζόταν πάντοτε άξιος εμπιστοσύνης, ενώ εκείνος που του έφερε αντιρρήσεις γινόταν ύποπτος. Ένας ραδιούργος που κατάφερε να στήσει μια παγίδα λογιζόταν έξυπνος, κι ακόμη φοβερότερος εκείνος που αντιλαμβανόταν την παγίδα, ενώ αυτόν που προνόησε ώστε να μη χρειαστεί τίποτε από αυτά τον θεωρούσαν διαλυτικό στοιχείο της παράταξης τρομοκρατημένο από τους αντιπάλους. Με δυο λόγια ο έπαινος ήταν για όποιον πρόφθασε να κάνει το κακό πρώτος και για όποιον πιεστικά παρακίνησε στο κακό κάποιον που δεν είχε διανοηθεί να το διαπράξει. Ακόμη και ο συγγενικός δεσμός θεωρήθηκε λιγότερο δεσμευτικός από τον κομματικό, επειδή τα κομματικά μέλη ήταν πιο έτοιμα να αποτολμήσουν κάτι χωρίς λόγο και αιτία. Διότι οι σύνδεσμοι αυτού του είδους δεν απέβλεπαν σε ωφελήματα βασισμένα στους κείμενους νόμους αλλά στην απόκτηση δύναμης αντίθετα με τους νόμους. Και η εμπιστοσύνη του ενός στον άλλο δεν στηριζόταν σε όρκους στους θεούς όσο στη συνενοχή τους σε άνομες πράξεις. Εύλογες προτάσεις της αντίθετης πλευράς τις αποδέχονταν οι ισχυρότεροι, λαμβάνοντας συγχρόνως προφυλακτικά μέτρα και όχι με πνεύμα γενναιοψυχίας. Προτιμούσαν την αντεκδίκηση για κάτι που έπαθαν παρά να το προλάβουν προτού να το πάθουν. Κι αν καμιά φορά ανταλλάσσονταν όρκοι συνδιαλλαγής, δίνονταν προσωρινά, από αμηχανία μπροστά στο αδιέξοδο, και ίσχυαν όσο οι αντίπαλοι δεν είχαν πού αλλού να στηριχτούν· με την πρώτη όμως ευκαιρία που κάποιος ανακτούσε το θάρρος του, εάν έβλεπε τον αντίπαλο αφύλακτο, χαιρόταν να τον εκδικηθεί με απάτη παρά παλληκαρίσια, διότι εκτός από τη σιγουριά υπολόγιζε και στο βραβείο της πονηριάς που θα έπαιρνε επειδή υπερίσχυε εξαπατώντας. Και γενικά οι περισσότεροι άνθρωποι ευκολότερα ανέχονται να χαρακτηρίζονται «ατσίδες», όταν είναι αχρείοι, παρά «αγαθιάρηδες», όταν είναι τίμιοι, και νιώθουν γι' αυτό το τελευταίο ντροπή, ενώ για το άλλο υπερηφάνεια. Αιτία για όλα αυτά ήταν η δίψα της εξουσίας που ριζώνει στην πλεονεξία και τη φιλοδοξία· από εκεί επίσης πήγαζε και το πάθος για επικράτηση που εκδηλώθηκε μόλις άρχισε ο πόλεμος. Διότι όσοι γίνονταν αρχηγοί των παρατάξεων στις διάφορες πόλεις προβάλλοντας καθένας τους ένα επιφανειακά ωραίο σύνθημα."