Ζιλιέτ Μπινός: «Αρκετά με τον Γουάινστιν»

Ζιλιέτ Μπινός: «Αρκετά με τον Γουάινστιν» Facebook Twitter
ΕΡΑ
3

Στον Χάρβεϊ Γουάινστιν αναφέρθηκε σήμερα η Ζιλιέτ Μπινός υποστηρίζοντας πως η υπόθεση πρέπει να αφεθεί στη δικαιοσύνη.

Μιλώντας στην εναρκτήρια συνέντευξη Τύπου του κινηματογραφικού φεστιβάλ του Βερολίνου, όπου διατελεί πρόεδρος της επιτροπής για την φετινή διοργάνωση, η Μπινός ανέφερε πως δεν αντιμετώπισε προβλήματα κατά τη μακροχρόνια σχέση της με τον παραγωγό. 

Υπενθυμίζεται πως ο Χάρβεϊ Γουάινστιν κατηγορείται από δεκάδες γυναίκες ηθοποιούς για σεξουαλική παρενόχληση. Εκείνος αρνείται οποιοδήποτε περιστατικό μη συναινετικής συνεύρεσης. 

«Σχεδόν θέλω να πω να ηρεμήσει το μυαλό και η καρδιά του. Προσπαθώ να έρθω στη θέση του», δήλωσε η Γαλλίδα ηθοποιός.

«Πέρασε πολλά, πιστεύω. Όλοι είχαν την ευκαιρία να εκφραστούν για την υπόθεσή του. Αρκετά όμως. Ας κάνει η δικαιοσύνη τη δουλειά της.»

«Δεν είχα ποτέ προβλήματα μαζί του, αλλά μπορούσα να διακρίνω πως είχε προβλήματα. Ως παραγωγός ήταν καταπληκτικός, τις περισσότερες φορές. Νομίζω πως ήταν ένας σπουδαίος παραγωγός», είπε η Μπινός προσθέτοντας πως αυτό δεν πρέπει να το ξεχνάμε παρότι είναι δύσκολο για μερικούς σκηνοθέτες, ηθοποιούς και ειδικά γυναίκες ηθοποιούς. 

Η Γαλλίδα ηθοποιός ξεκαθάρισε ωστόσο πως η δικαιοσύνη πρέπει να κάνει αυτό που χρειάζεται. 

Η Μπινός είχε δουλέψει μαζί με τον παραγωγό στις ταινίες «Σοκολά» και «Ο Άγγλος Ασθενής» για την οποία κέρδισε Όσκαρ. 

Σε συνέντευξή της πριν από δύο χρόνια είχε αναφέρει πως είχε πέσει θύμα σεξουαλικής παρενόχλησης από έναν άλλο παραγωγό, και «έκτοτε έμαθε να είναι υπεύθυνη». 

 

Με πληροφορίες από Guardian

Πολιτισμός
3

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Το βιβλίο της Ανί Ερνό «Η εμμονή» είναι μια μικρή εποποιία της ζήλειας

Πολιτισμός / Το βιβλίο της Ανί Ερνό «Η εμμονή» είναι μια μικρή εποποιία της ζήλειας

Κατά τη διάρκεια της περασμένης χρονιάς κυκλοφόρησαν από το Μεταίχμιο δύο βιβλία της πολυδιαβασμένης στην Ελλάδα και στη Γαλλία Ανί Ερνό (Anni Ernaux, Νόμπελ Λογοτεχνίας 2022), σε μετάφραση Ρίτας Κολαΐτη
NEWSROOM
Αναζητώντας την προφορική και μουσική παράδοση της Κέας

Μουσική / Αναζητώντας την προφορική και μουσική παράδοση της Κέας

Στο πλαίσιο της πρωτοβουλίας «Cycladic Identity», ιστορίες και παραμύθια του νησιού, οι μελωδιές Τζιωτών μουσικών, η προφορική παράδοση και η μυθολογία συγκεντρώθηκαν σε μια σειρά podcast που θα μπορεί κάθε επισκέπτης της Κέας να ακούσει ενώ περιηγείται σε πλατείες, μονοπάτια, παραλίες, στα δρομάκια της Ιουλίδας.
ΧΡΗΣΤΟΣ ΠΑΡΙΔΗΣ
The Cenci Family: Το ελληνικό θέατρο ταξιδεύει στη Νέα Υόρκη 

Πολιτισμός / The Cenci Family: Το ελληνικό θέατρο ταξιδεύει στη Νέα Υόρκη 

Μετά τη μεγάλη επιτυχία και το τριπλό sold out του πρότζεκτ «The Artaud Diptych» την περασμένη άνοιξη στο THE TANK THEATER της Νέας Υόρκης, η διεθνής Ελληνίδα σκηνοθέτις Ιόλη Ανδρεάδη επιστρέφει με νέα παράσταση τον προσεχή Μάιο στο φημισμένο θέατρο του Μανχάταν, σκηνοθετώντας για πέμπτη συνεχή σεζόν στη σημαντικότερη θεατρική πόλη του κόσμου.
NEWSROOM

σχόλια

3 σχόλια
Τι ακριβώς εννοεί, όταν λέει "έμαθα να είμαι υπεύθυνη"; Ότι όσες έχουν πέσει θύμα σεξουαλικής παρενόχλησης είναι ανεύθυνες; Ότι μπορείς να αποφύγεις το χούφτωμα, πρήξιμο, εκβιασμό, τηλέφωνα που δεν έχουν σχέση με δουλειά, κακίες όταν δεν του κάτσεις, συκοφαντία κάτσεις δεν κάτσεις και ένα σωρό άλλα πράγματα, που εμπεριέχονται στον όρο σεξουαλική παρενόχληση, εάν είσαι υπεύθυνη; Είναι απαράδεκτο, να αφήνει έστω και μία υπόνοια, πως οι γυναίκες που πέφτουν θύματα τέτοιων συμπεριφορών, είναι ανεύθυνες. Εν ολίγοις ότι δίνουν δικαιώματα και ότι αν θέλουν (οι γυναίκες), μπορούν να αποφύγουν την κατάσταση αυτή. Ότι δηλαδή είναι στο χέρι της γυναίκας και μόνο.....Έχασα πάσα ιδέα. Τελικά οι Γαλλίδες δε μας τα λένε και τόσο καλά
Λέει η Ζιλιέτ Μπινός: 1) "Σχεδόν θέλω να πω να ηρεμήσει το μυαλό και η καρδιά του. Προσπαθώ να έρθω στη θέση του.(...)Πέρασε πολλά, πιστεύω." Το να ηρεμήσει το μυαλό και η καρδιά των θυμάτων του, τα οποία έχουν περάσει σεξουαλική παρενόχληση ή ακόμα και βιασμό, δεν την ενδιαφέρει; Δεν μπορεί να έρθει στην θέση των θυμάτων; 2) "Νομίζω πως ήταν ένας σπουδαίος παραγωγός. (...) αυτό δεν πρέπει να το ξεχνάμε" Δηλαδή το ότι ήταν καλός στην δουλειά του πρέπει να αποτελέσει στοιχείο υπεράσπισης; Με ποια λογική; 3) {είχε πέσει θύμα σεξουαλικής παρενόχλησης από έναν άλλο παραγωγό, και «έκτοτε έμαθε να είναι υπεύθυνη»} Τι εννοεί; Ότι ήταν ανεύθυνη, γι αυτό υπέστη σεξουαλική παρενόχληση;