Ο πρίγκιπας Κάρολος ήθελε «απεγνωσμένα» να ματαιώσει τον γάμο με την Νταϊάνα

Ο πρίγκιπας Κάρολος ήθελε «απεγνωσμένα» να ματαιώσει τον γάμο με την Νταϊάνα Facebook Twitter
4

Το ότι η πριγκίπισσα Νταϊάνα από την πρώτη στιγμή δεν ήθελε να γίνει ο γάμος με τον πρίγκιπα Κάρολο έχει γίνει ευρέως γνωστό από τότε που ίδια το εμπιστεύτηκε στον βιογράφο Άντριου Μόρτον. Αυτό που δεν γνωρίζαμε μέχρι σήμερα, είναι πως το ίδιο επιθυμούσε κι ο Κάρολος. 

Ο πρίγκιπας Κάρολος βασανιζόταν πολύ με την ιδέα να ακυρώσει τον γάμο του με την Νταϊάνα και παρόλο που εξαρχής είχε καταλάβει πως οι δυο τους δεν ταίριαζαν καθόλου, ένιωθε ανήμπορος να κάνει το παραμικρό. 

Αυτό αποκαλύπτει σήμερα η Daily Mail, επικαλούμενη μια νέα βιογραφία του πρίγκιπας Κάρολου, ο οποίος φέρεται να δήλωσε πως «η ακύρωση του αρραβώνα θα ήταν καταστροφική». 

Η ιστορία του πώς ο Κάρολος ένιωσε απελπισμένος στην προοπτική του συγκεκριμένου γάμου αποκαλύπτεται σε ένα βιβλίο, με αφορμή τα 70α του γενέθλια τον ερχόμενο μήνα, γραμμένο από τον βασιλικό ανταποκριτή Ρόμπερτ Τζόμπσον, ο οποίος τον συνόδευσε για 18 μήνες σε μια παγκόσμια περιοδεία. 

Σύμφωνα με το βιβλίο, ο πρίγκιπας Κάρολος περιέγραψε τότε τον εαυτό του σαν να βρίσκεται «μονίμως ανάμεσα στον διάβολο και βαθιά νερά». 

Ο πρίγκιπας Κάρολος ήθελε «απεγνωσμένα» να ματαιώσει τον γάμο με την Νταϊάνα Facebook Twitter

Χρόνια αργότερα και όντας ακόμη προβληματισμένο σχετικά με τον γάμο του, ο πρίγκιπας Κάρολος ξέσπασε σε κλάματα και δήλωσε σε φίλους του: «Ήθελα απεγνωσμένα να φύγω από αυτόν τον γάμο το 1981, όταν στη διάρκεια του αρραβώνα ανακάλυψα πόσο φρικτές ήταν οι προοπτικές». 

Στο βιβλίο ο πρίγκιπας Κάρολος αναφέρεται επίσης και στα «ολέθρια ψέματα» που έχουν ειπωθεί για αυτόν, τα οποία θεωρεί πως υποκινούσε η πριγκίπισσα Νταϊάνα. 

Ο Τζόμπσον, που έκανε ανταποκρίσεις για την βασιλική οικογένεια για περισσότερες από τρεις δεκαετίες, συνομίλησε με πολλά πρώην και νυν μέλη του προσωπικού αλλά και τον ίδιο τον Κάρολο.

Πολιτισμός
4

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

The Cenci Family: Το ελληνικό θέατρο ταξιδεύει στη Νέα Υόρκη 

Πολιτισμός / The Cenci Family: Το ελληνικό θέατρο ταξιδεύει στη Νέα Υόρκη 

Μετά τη μεγάλη επιτυχία και το τριπλό sold out του πρότζεκτ «The Artaud Diptych» την περασμένη άνοιξη στο THE TANK THEATER της Νέας Υόρκης, η διεθνής Ελληνίδα σκηνοθέτις Ιόλη Ανδρεάδη επιστρέφει με νέα παράσταση τον προσεχή Μάιο στο φημισμένο θέατρο του Μανχάταν, σκηνοθετώντας για πέμπτη συνεχή σεζόν στη σημαντικότερη θεατρική πόλη του κόσμου.
NEWSROOM
«Αγαπούσε τα Λουλούδια Περισσότερο»

Πολιτισμός / «Αγαπούσε τα Λουλούδια Περισσότερο»: Η νέα μεγάλου μήκους ταινία του Γιάννη Βεσλεμέ κάνει πρεμιέρα στη Νέα Υόρκη

Στο Διεθνές Φεστιβάλ Κινηματογράφου της Tribeca, και συγκεκριμένα στο τμήμα “Escape from Tribeca” που φιλοξενεί τις πιο ιδιαίτερες και αταξινόμητες δουλειές δημιουργών απ’ όλο τον κόσμο, θα κάνει την παγκόσμια πρεμιέρα της η δεύτερη μεγάλου μήκους ταινία του Γιάννη Βεσλεμέ.
NEWSROOM
Γιορτή Βιβλίου 2024

Πολιτισμός / Η γιορτή Βιβλίου επιστρέφει στο Μουσείο Μπενάκη

Το bazaar βιβλίου θα πραγματοποιηθεί από την Παρασκευή 26 Απριλίου μέχρι και την Κυριακή 28 Απριλίου 2024 στο ισόγειο του κτιρίου Πειραιώς 138, μαζί με παρουσιάσεις βιβλίων και δωρεάν ξεναγήσεις στις εκθέσεις. Δείτε αναλυτικά το πρόγραμμα.
NEWSROOM
Η Βιτρίνα της Κριεζώτου. Ένας καλλιτέχνης προτείνει.

Πολιτισμός / Ένα οργιαστικό ανοιξιάτικο σκηνικό από την Ελένη Κανελλοπούλου στη Βιτρίνα της Κριεζώτου

Tην Πέμπτη 18 Απριλίου στις 19:00, το Πωλητήριο της Πινακοθήκης Γκίκα παρουσιάζει τριαντάφυλλα, παπαρούνες και λεμόνια που μπλέκουν με φυλλώματα πάνω στον πηλό στο πλαίσιο της σειράς παρουσιάσεων «Η Βιτρίνα της Κριεζώτου. Ένας καλλιτέχνης προτείνει».
NEWSROOM
Ο Πρόεδρος, μια ταινία-σκάνδαλο κι ένας εμφύλιος πόλεμος από αύριο στους κινηματογράφους

Πολιτισμός / Ο Πρόεδρος, μια ταινία-σκάνδαλο κι ένας εμφύλιος πόλεμος από αύριο στους κινηματογράφους

Το πολυσυζητημένο Civil War του Άλεξ Γκάρλαντ, η νέα πρόκληση της Κατρίν Μπρεγιά και η βαμπιρομπαλαρίνα Abigail ξεχωρίζουν από το πρόγραμμα αυτής της εβδομάδας.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΥ
Ολυμπιακοί αγώνες 2024: Ξεκίνησε το ταξίδι της ολυμπιακής φλόγας από την Αρχαία Ολυμπία

Πολιτισμός / Ολυμπιακοί αγώνες 2024: Μετά την αφή ξεκίνησε το ταξίδι της ολυμπιακής φλόγας από την Αρχαία Ολυμπία

Τι έγινε στην τελετή αφής των Ολυμπιακών Αγώνων 2024 - Η πρωθιέρεια Μαίρη Μηνά παρέδωσε τη φλόγα στον πρώτο λαμπαδηδρόμο -χρυσό Ολυμπιονίκη της κωπηλασίας- Στέφανο Ντούσκο
NEWSROOM

σχόλια

1 σχόλια
Εκτός των πολλών άλλων λόγων που ο γάμος αυτός δεν πήγε καλά, ένας από τους κυριότερους είναι πως αντί εκείνη να βρίσκεται υπό τη σκιά του, τελικά τον επισκίασε εκείνη σε μόνιμη βάση και μεγάλη κλίμακα. Κάτι που, κατά τραγική ειρωνεία, ακόμη συμβαίνει.
Ναι, και για να είμαστε και δίκαιοι, ο Κάρολος κάθισε κι υπέστη έναν γάμο που δεν ήθελε με καμμία παναγία, όντας σφοδρά ερωτεμένος με μια άλλη γυναίκα που εξακολουθεί να αγαπά και 47 χρόνια μετά (!), ακριβώς ώστε να καλυφθεί το βασιλικό πρωτόκολλο κατά το οποίο η σύζυγος θα ήταν το ευγενές συνακολούθημά του διαδόχου, αφού εκείνη δεν θα είχε θεσμικό ρόλο. Όταν αυτή η συνθήκη σπάει, η αγανάκτηση είναι διπλή.
Αυτό δεν μας αφορά, υπό την έννοια πως ο Κάρολος, για όσους γνωρίζουν λίγο καλύτερα ή το έχουν καταλάβει, ήταν πάντα, εκτός από διάδοχος, ο γιος της μαμάς του της Ελισάβετ Β΄ (μαμάκιας δηλαδή), μία σχέση καταστροφική για κάθε άντρα (και γυναίκα) που οι επιθυμίες του δεσπόζονται και καθορίζονται από εκείνη (την μητέρα τους), περνώντας από το παιδικό, ανήλικο-ηλικιακό στάδιο και στο ενήλικο. Πόσο δε στη συγκεκριμένη περίπτωση όπου η μητέρα είναι κυριολεκτικά μια υπερσυντηρητική ηγεμόνας. Είμαι κάτι περισσότερο από βέβαιος ότι θα ήθελε πάρα πολύ να μιλήσει και εναντίον της μητέρα του για ότι του φόρτωσε από μικρό παιδί (ανεξαρτήτως του βασιλικού πρωτόκολλου), αναφέρομαι κυρίως στην αμιγώς μητρική συμπεριφορά της, όμως δεν μπορεί να το πράξει για ευνόητους λόγους (όχι απόλυτα δικαιολογημένους) και τα έχει φορτώσει, άμεσα και έμμεσα, όλα στην αλησμόνητη Νταϊάνα η οποία και εκείνη είχε υποστεί τεράστια πίεση (από το παλάτι και την ίδια της την οικογένεια), προκειμένου να μην χαλάσει την εικόνα του «ευτυχισμένου» και «πετυχημένου» γάμου. Είναι, τουλάχιστον, ντροπή του και άνανδρο να αναφέρεται στην μητέρα των γιών του με υποτιμητικό τρόπο, η οποία δεν ζει πια. Εκτός από τον ίδιο που από νωρίς αναλήφθηκε και ένιωσε πόσο φρικτές ήταν οι προοπτικές του γάμου του, άλλο τόσο το ίδιο συνέβη και με την Νταϊάνα. Μόνο που εκείνη σεβάστηκε τον εαυτό της και προσπάθησε με κάθε τρόπο να απεγκλωβιστεί μη κρύβοντας την σχέση της με τον επίσης αδικοχαμένο Ντόντι Αλ Φαγέντ. Ο Κάρολος, σχεδόν από το πρώτη στάδιο του γάμου του (όπως έχει αποκαλυφθεί πολλά χρόνια πριν), είχε και έκρυβε επιμελώς την σχέση του με την Δούκισσα της Κορνουάλης Καμίλα (Ρόζμαρι Σαντ) με την οποία ήταν σφοδρά ερωτευμένος, κάτι που αντιλήφθηκε η Νταϊάνα (το παλάτι και όχι μόνο, το είχε τούμπανο και ο Κάρολος κρυφό καμάρι), γεγονός που επιβάρυνε ακόμη περισσότερο την αξιοπρέπεια της ως άνθρωπο και γυναίκα. Υ.Γ.: Αυτό που μου αρέσει πάρα πολύ είναι η συμπεριφορά του αντισυμβατικού πρίγκιπα Χάρι, ο οποίος, όπως φαίνεται δεν γουστάρει με τίποτα (από παιδάκι ακόμη), να ακολουθήσει πιστά το βασιλικό πρωτόκολλο (το ίδιο και η σύζυγος του, Μέγκαν Μαρκλ) και πράττουν (όσο μπορούν) ό,τι γουστάρουν Η μητέρα του (εάν υποθέσουμε ότι από κάπου τους παρακολουθεί), θα χαμογελάει λυτρωτικά.Υ.Γ.2: Νομίζω (και ελπίζω), πως ο επόμενος ή ο μεθεπόμενος διάδοχος να τολμήσει να αλλάξει πολλούς, συγκεκριμένους κανόνες του συντηρητικού, βασιλικού πρωτόκολλου, οι οποίοι καταπιέζουν, εγκλωβίζουν και ζημιώνουν σε μεγάλο βαθμό τον ψυχισμό των βασιλικών μελών. Ανεξαρτήτως της θεσμικής θέσεως τους, πρωτίστως είναι και εκείνοι άνθρωποι με αισθήματα και αδυναμίες.
Θα πομφολογοφιλολογήσω τώρα, μιας και με βάζεις σε ελαφριά συζήτηση, αλλά ίσως πρέπει να τα πω επειδή στη συνείδηση του κοινού ο Κάρολος είναι ο αιώνια κακός της ιστορίας κι αυτό είναι άδικο για οποιονδήποτε, πόσο μάλλον κάποιον που εκ της θέσεώς του έχει μικρά περιθώρια να υπερασπιστεί τον εαυτό του δημόσια όπως θα ήθελε.Πλην της μαμακίασης που τον διακατέχει, να μην μπορεί να πατήσει πόδι στην μάνα του (η οποία όμως δεν είναι κι η οποιαδήποτε νοικοκυρούλα), δεν διακρίνω άλλο μεγάλο ντεφώ. Υποψιάζομαι ότι αυτό που κυρίως τον καίει στην συνείδηση του κοινού είναι η μη φωτογενής κοψιά του και -ακριβώς- η μαμακίαση. Αρκούν αυτά για να τον λιθοβολούμε;Βλέπω ότι η αγιοποίηση της Diana καλώς κρατεί, αλλά ο αντικειμενικός παρατηρητής αναγνωρίζει ορισμένα δεδομένα:1.όσο απατήθηκε από τον σύζυγό της, με την πρώην του (και παντοτινή, όπως αποδεικνύεται) το ίδιο απάτησε κι η Diana με τον James Hewitt, όσο ακόμη ο γάμος τελούσε εν ισχύ. Το έχει παραδεχτεί η ίδια η Diana από μόνη της σε διάσημη τηλεοπτική συνέντευξη. Φήμες μάλιστα ίπταντο ότι ο πρίγκιπας Harry ήταν τέκνο Hewitt. Δεν θα στήσω λαϊκό δικαστήριο ποιός είχε περισσότερο δίκιο/άδικο στο κέρατο, αυτό όμως που είναι πασίγνωστο αφαιρεί το "ηθικό" πλεονέκτημα της μιας μεριάς έναντι της άλλης. Κερατώσαν κι οι δυο. Τέλος.2.ο γάμος ήταν καταδικασμένος εξ αρχής, όχι μόνον επειδή δεν υπήρχε ερωτική αμοιβαιότητα (που δεν υπήρχε), αλλά κι επειδή πρόκειται για δύο παντελώς διαφορετικές προσωπικότητες με τελείως άλλα ενδιαφέροντα και ασχολίες. Ο Κάρολος είναι αρκετά πιο καλλιεργημένος, ασχολείται με την τέχνη και την αρχιτεκτονική, ενθαρρύνει μάλιστα τους αντίστοιχους νέους με το φιλανθρωπικό του ίδρυμα The Prince's Trust το οποίο έχει πίσω του αξιόλογο έργο. Ακούει κλασσική μουσική, επισκέπτεται το Άγιο Όρος για να διαβάσει σπάνια χειρόγραφα με καθοδήγηση ειδικών, του αρέσει το περιβάλλον της Σκωτίας κι η μη κοσμική ζωή.Η Diana ήταν πολύ χαρακτηριστική κοπέλα της κοινωνικής της τάξης, αυτό που χαρακτηρίζεται Sloane Street. Στα καθ'ημάς ήταν ένα παιδάκι BΠ, Bορείων Προαστίων, με τα μαθήματα ιππασίας και τα ακριβά επώυμα μοκασίνια των 900 ευρώ σήμερις, αλλά που τρελαίνεται να τρώει αμερικάνικα χάμπουργκερ και ν'ακούει Ντουράν Ντουράν. Βιβλίο δεν πολυανοίγει, αυτά είναι για τους αριστερούς κουλτουριάρηδες ή τους σπασίκλες. (Κι ο Κάρολος, αν το καλοσκεφτούμε, επειδή είναι σπασίκλας τιμωρείται από το κοινό). Τη Σκωτία την σιχαίνεται, τη βρίσκει καταθλιπτική, εκείνη θέλει διακοπές στον ήλιο και κοσμική ζωή. Οι παπαράτσι την λάτρευαν επειδή τους βοηθούσε στο έργο τους μέχρι ενός σημείου.Πες μου, πώς στο καλό οποιοδήποτε ζεύγος με τόσες βαθιές διαφορές και ερωτική αδιαφορία θα επεβίωνε; Αυτοί απλώς αποδομήθηκαν μπρος στα μάτις μας, κι όχι πίσω από κλειστές πόρτες.3.οι φιλανθρωπίες της Diana που την καθιέρωσαν και καθαγίασαν στη συνείδηση του κοινού ναι μεν είναι αξιέπαινες (κανένας δεν έπιανε το χέρι ασθενούς με AIDS τότε), ωστόσο ξεκίνησαν ως αντίδραση στο ρόλο που της ανέθεσε το παλάτι. Οι φιλανθρωπίες των βασιλέων/διαδόχων/παρατρεχάμενων έχουν κάποιες προδιαγραφές, η Diana τις έσπαγε αυτές τις προσδιαγραφές για να "τους την σπάσει" (επίσης καταγεγραμμένη μαρτυρία δική της από τους βιογράφους της), με αποτέλεσμα να κλιμακώσει σε λαϊκότερες και εντυπωσιακότερες κινήσεις που της έφερναν μοιραία και περισσότερη προβολή! Τι εντυπωσιάζει περισσότερο, το παιδάκι με την κοιλιά τούμπανο απο την αβιταμίνωση δίπλα στη χαμογελαστή πριγκίπησσα ή ο ξυλάγγουρος δίπλα στον αναπαλαιωμένο ιστορικό πύργο της κοινότητας στα άνω Highlands;Όπως ανέφερα παραπάνω ο Κάρολος έχει κάνει εξίσου πολλές φιλανθρωπίες, σημαντικότατες, όσοι ξέρουν καταλαβαίνουν, ωστόσο σε σύγκριση με της Diana δεν είναι "λαϊκές". H Diana νωρίς κατάλαβε ότι παρότι δεν είναι λαϊκή κοπέλα (αριστοκράτισσα είναι 100%), όπως ήταν ας πούμε η Fergie που προσωπικά μου βγάζει ένα ειλικρινέστερο προφίλ, θα μπορούσε να ποντάρει σε ένα πλαστό διχασμό, τύπου "οι αριστοκράτες κι εμείς οι λαϊκοί". Θυμίζει ελαφρώς το μνημόνιο-αντιμνημόνιο, επειδή το ίδιο πλαστό δίλημμα είναι, στο τέλος πάλι η κοινωνική τάξη αταλάντευτη είναι και τα μέσα παραγωγής δεν τα κατέχει κανένα προλεταριάτο.Τάϊσε ωστόσο τον λαό αυτό το όμορφο παραμύθι για τους δικούς της λόγους, ως αντίδραση στα όσα τραβούσε. Δεν αμφισβητώ ότι με το πέρας των ετών και βλέποντας τα χάλια του κόσμου με τον οποίον ερχόταν σε επαφή ότι η καρδιά της ήταν εκεί, κι ότι ένιωθε κι έκανε καλό. Δεν την θεωρώ υποκρίτρια. Όμως είναι γεγονός ότι μανιπουλάρισε πάρα πολύ καλά τα μέσα. Στην αγγλική Vogue με την οποία είχα κάτι επαφές, ακόμη ορκίζονται στο ονομά της, είχε θάρρος να την αποκαλούν με το μικρό ονόμα όλα τα συνεργεία που έβαφαν/χτένιζαν/έντυναν εκεί μέσα (επίσης καταγεγραμμένα όλα αυτά). Ήταν οι κολλητοί της. Λογικό είναι ότι η δημόσια εικόνα που έβγαζε ήταν προς δικό της όφελος κι όχι του Καρόλου. Όποιος ελέγχει τα μέσα ελέγχει το σύστημα. Με βάση όλα τα παραπάνω δηλώνω απενοχοποιημένα #teamΚάρολος (τα φληναφήματα που λέγαμε...) και κατανοώ επακριβώς πώς αυτός ο άνθρωπος είναι αγανακτισμένος με την κρίση του κόσμου. Πιστεύω θα δικαιωθεί αφού περάσουν καμμιά 100χρόνια, όταν πια τα παιδιά της Diana (που το πρωτόκολλο μπορεί να μην το σέβονται, τους γονείς τους όμως τους σέβονται όντως και καλά κάνουν) δεν θα ζουν πια κι η ιστορική αλήθεια θα μπορεί να δράσει με λιγότερα κωλύματα.