Γιατί η Αρίθα Φράνκλιν επέμενε να πληρώνεται πάντα σε μετρητά

Γιατί η Αρίθα Φράνκλιν επέμενε να πληρώνεται πάντα σε μετρητά Facebook Twitter
2

Η Αρίθα Φράνκλιν επέμενε σε όλη τη διάρκεια της καριέρας της να πληρώνεται σε μετρητά για τις εμφανίσεις της, μια συνήθεια που της έμεινε από τα πρώτα βήματα στην καριέρα της. 

Σύμφωνα με το περιοδικό Money, αυτή η απαίτηση της Φράνκλιν προέρχεται από τις πρώτες εμφανίσεις της την δεκαετία του 1960, όταν φοβόταν πως οι διοργανωτές των συναυλιών δε θα τηρούσαν τη δέσμευση τους για την αμοιβή της. 

Όπως αποκάλυψε ο φίλος της Αρίθα Φράνκλιν, Τάβις Σμάιλι, σε ένα άρθρο που δημοσιεύτηκε στο περιοδικό New Yorker, η απαίτηση της για μετρητά «προερχόταν από τα όσα είχε δει τα πρώτα χρόνια παρουσίας την στην μουσική βιομηχανία, όταν οι μαύροι τραγουδιστές ήταν κακοπληρωμένοι και πολλές φορές γίνονταν θύματα απάτης όσον αφορά τα εισοδήματα τους.

Είναι η εποχή στην οποία έζησε και στην οποία είδε καλλιτέχνες όπως ο Ρέι Τσαρλς και ο Μπι Μπι Κινγκ γίνονταν αντικείμενο εκμετάλλευσης από τους διοργανωτές των συναυλιών» τονίζει ο Σμάιλι. 

Σύμφωνα με τον ρεπόρτερ του New Yorker, Nτέιβιντ Ρέμνικ, ο οποίος είχε βρεθεί στο καμαρίνι της Φράνκλιν σε συναυλίες, πολλές φορές μπορούσες να δεις «στοίβες από μετρητά δίπλα στη βούρτσα για τα μαλλιά της και τον καθρέφτη της»

Ο Ρέμνικ αργότερα ανακάλυψε πως ο κανόνας της Φράνκλιν για να τραγουδήσει σε μια συναυλία ήταν «να πληρωθεί επιτόπου ή να μην τραγουδήσει». 

Με πληροφορίες από Μoney

Πολιτισμός
2

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Αναζητώντας την προφορική και μουσική παράδοση της Κέας

Μουσική / Αναζητώντας την προφορική και μουσική παράδοση της Κέας

Στο πλαίσιο της πρωτοβουλίας «Cycladic Identity», ιστορίες και παραμύθια του νησιού, οι μελωδιές Τζιωτών μουσικών, η προφορική παράδοση και η μυθολογία συγκεντρώθηκαν σε μια σειρά podcast που θα μπορεί κάθε επισκέπτης της Κέας να ακούσει ενώ περιηγείται σε πλατείες, μονοπάτια, παραλίες, στα δρομάκια της Ιουλίδας.
ΧΡΗΣΤΟΣ ΠΑΡΙΔΗΣ
The Cenci Family: Το ελληνικό θέατρο ταξιδεύει στη Νέα Υόρκη 

Πολιτισμός / The Cenci Family: Το ελληνικό θέατρο ταξιδεύει στη Νέα Υόρκη 

Μετά τη μεγάλη επιτυχία και το τριπλό sold out του πρότζεκτ «The Artaud Diptych» την περασμένη άνοιξη στο THE TANK THEATER της Νέας Υόρκης, η διεθνής Ελληνίδα σκηνοθέτις Ιόλη Ανδρεάδη επιστρέφει με νέα παράσταση τον προσεχή Μάιο στο φημισμένο θέατρο του Μανχάταν, σκηνοθετώντας για πέμπτη συνεχή σεζόν στη σημαντικότερη θεατρική πόλη του κόσμου.
NEWSROOM
«Αγαπούσε τα Λουλούδια Περισσότερο»

Πολιτισμός / «Αγαπούσε τα Λουλούδια Περισσότερο»: Η νέα μεγάλου μήκους ταινία του Γιάννη Βεσλεμέ κάνει πρεμιέρα στη Νέα Υόρκη

Στο Διεθνές Φεστιβάλ Κινηματογράφου της Tribeca, και συγκεκριμένα στο τμήμα “Escape from Tribeca” που φιλοξενεί τις πιο ιδιαίτερες και αταξινόμητες δουλειές δημιουργών απ’ όλο τον κόσμο, θα κάνει την παγκόσμια πρεμιέρα της η δεύτερη μεγάλου μήκους ταινία του Γιάννη Βεσλεμέ.
NEWSROOM
Γιορτή Βιβλίου 2024

Πολιτισμός / Η γιορτή Βιβλίου επιστρέφει στο Μουσείο Μπενάκη

Το bazaar βιβλίου θα πραγματοποιηθεί από την Παρασκευή 26 Απριλίου μέχρι και την Κυριακή 28 Απριλίου 2024 στο ισόγειο του κτιρίου Πειραιώς 138, μαζί με παρουσιάσεις βιβλίων και δωρεάν ξεναγήσεις στις εκθέσεις. Δείτε αναλυτικά το πρόγραμμα.
NEWSROOM

σχόλια

2 σχόλια
Μαγκιά της και μπράβο της!Ο οποιοσδήποτε επαγγελματίας, καλλιτέχνης ή όχι, που προσφέρει υπηρεσίες και δεν εμπορεύεται διάφορα προϊόντα, πληρωτέα άμεσα μετά την παράδοση τους στον πελάτη, εύκολα μπορεί να πέσει θύμα του οποιουδήποτε μπατακτσή πελάτη, επαγγελματία ή μη που καθυστερεί την πληρωμή, δεν εξοφλεί ολόκληρο το ποσό ή δεν πληρώνει καθόλου με πρόφαση διάφορες δικαιολογίες.Οι επαγγελματίες που ανήκουμε στην κατηγορία προσφοράς υπηρεσιών το έχουμε βιώσει ουκ ολικές φορές με μικρά ή μεγάλα χρηματικά ποσά.