Ο Μπεν Άφλεκ απαντά στα χλευαστικά σχόλια του New Yorker για τα κιλά και το τατουάζ του

Ο Μπεν Άφλεκ απαντά στα χλευαστικά σχόλια του New Yorker για τα κιλά και το τατουάζ του Facebook Twitter
2

Ο Μπεν Άφλεκ απάντησε μέσω Twitter σε επικριτικό άρθρο του New Yorker με τίτλο «Η Μεγάλη Θλίψη του Μπεν Άφλεκ» που σχολίαζε, μεταξύ άλλων, το σωματικό βάρος του και τα τατουάζ του.

Μετά από τη δημοσίευση του άρθρου ο Μπεν Άφλεκ έσπασε τους τρεις μήνες σιωπής του στο Twitter, διαβεβαιώνοντας τους θαυμαστές του πως είναι «μια χαρά».

H αρθρογράφος του New Yorker, Ναόμι Φράι, επιχείρησε να αναλύσει την «αλλαγή τροχιάς» στην καριέρα του Άφλεκ, κατά τα δύο χρόνια μετά τον χωρισμό του με την Τζένιφερ Γκάρνερ.

Η Φράι αναφέρθηκε εκτενώς στις φήμες για απιστία με μία γκουβερνάντα - γεγονός που έχουν αρνηθεί τόσο ο Άφλεκ όσο και η Γκάρνερ - αλλά και στο meme του «θλιμμένου Άφλεκ» για την κριτική της ταινίας Batman v Superman του 2016.

Σε μια φωτογραφία από τα γυρίσματα της νέας του ταινίας, ο Άφλεκ στέκεται μόνος, κοιτάζοντας τον ορίζοντα.

«Η κοιλιά του προεξέχει με έναν τρόπο που σε κάποιες πιο φωτισμένες χώρες, όπως η Γαλλία, θα θεωρείτο ανδροπρεπής, όπως το κορμί του εύρωστου Ζεράρ Ντεπαρτιέ στη νεότητα του, αλλά στην "φασιστικά αθλητική" Αμερική θα παρέπεμπε περισσότερο στον Όμερ Σίμπσον».

Εκτός από τα κιλά του Άφλεκ η Φράι σχολιάζει και το τατουάζ στην πλάτη του, χαρακτηρίζοντάς το «φανταχτερό, ανεξαρτήτως του αν είναι αληθινό ή ψεύτικο».

«Είμαι καλά. Το χοντρό μου δέρμα είναι ενισχυμένο από τα φανταχτερά τατουάζ», έγραφε ο Άφλεκ, απαντώντας στο άρθρο.

Ο καλύτερος φίλος του Άφλεκ, Ματ Ντέιμον, επίσης στήριξε τον ηθοποιό σε πρόσφατη συνέντευξή του, όταν ερωτήθηκε για το επίμαχο τατουάζ.

«Δεν είναι δουλειά ενός φίλου να πει στον φίλο του τι θα κάνει στην πλάτη του. Τον υποστηρίζω σε κάθε του καλλιτεχνική έκφραση», δήλωσε χαρακτηριστικά ο Ντέιμον με τον οποίον γνωρίζονται από παιδιά.

Πολιτισμός
2

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Το βιβλίο της Ανί Ερνό «Η εμμονή» είναι μια μικρή εποποιία της ζήλειας

Πολιτισμός / Το βιβλίο της Ανί Ερνό «Η εμμονή» είναι μια μικρή εποποιία της ζήλειας

Κατά τη διάρκεια της περασμένης χρονιάς κυκλοφόρησαν από το Μεταίχμιο δύο βιβλία της πολυδιαβασμένης στην Ελλάδα και στη Γαλλία Ανί Ερνό (Anni Ernaux, Νόμπελ Λογοτεχνίας 2022), σε μετάφραση Ρίτας Κολαΐτη
NEWSROOM

σχόλια

1 σχόλια
"Φασιστικα αθλητική" η Αμερική, που μαστιζεται από την παχυσαρκία και λόγω διατροφής, φαστ φουντ και συντηρητικων είναι η γενέτειρα της σύγχρονης παχυσαρκίας;; Αφήνω κατά μέρος το πώς ένα άρθρο που προσβάλλει ολόκληρη εθνική πολιτιστική κουλτούρα, επιτίθεται ευθέως, μικροπρεπως και κατινιστικα, ως φυλλάδα, σ'εναν άνθρωπο για την προσωπική ζωή και τις προτιμήσεις του, δημοσιεύεται στον "πολύ" New Yorker ". Απαράδεκτο.
Συμφωνώ απόλυτα με το σχόλιό σου και στα δύο σκέλη. Όσο για το πρώτο σκέλος, μάλλον η αρθρογράφος έπρεπε να πει "φασιστικά αθλητικό" το Χόλιγουντ ή τον αμερικανικό χώρο του θεάματος και όχι την Αμερική συλλήβδην. Έτσι θα έβγαινε νόημα.