Η Τζένιφερ Λόρενς εξηγεί τις δηλώσεις της για τον Τιμοτέ Σαλαμέ και προειδοποιεί: «Το πέος είναι επικίνδυνο»

Η Τζένιφερ Λόρενς εξηγεί τις δηλώσεις της για τον Τιμοτέ Σαλαμέ και προειδοποιεί: «Το πέος είναι επικίνδυνο» Facebook Twitter
8

Κάθε φορά που η Τζένιφερ Λόρενς δίνει συνέντευξη, οι δηλώσεις της συζητιούνται έντονα αφού αποδεδειγμένα πλέον δεν υπάρχει κάτι που ντρέπεται ή φοβάται να πει δημοσίως.

Η διάσημη ηθοποιός είχε δηλώσει πρόσφατα πως της αρέσει ο Τιμοτέ Σαλαμέ αλλά πως η νεαρή ηλικία του είναι προς το παρόν αποτρεπτική. «Τον Τιμοτέ... τον περιμένω να μεγαλώσει λίγο, καταλαβαίνεις. Τότε θα τον αλείψω σαν γουρουνάκι επί σφαγή και απλώς θα του επιτεθώ, εκεί όταν φτάσει γύρω στα 30», είχε πει χαρακτηριστικά στο ET. 

Οι δηλώσεις της, όπως ήταν φυσικό, συζητήθηκαν πολύ οπότε η ίδια αποφάσισε να ξεκαθαρίσει τη στάση της, καθώς θεωρεί πως την παρεξήγησαν. 

«Είμαι σκυλί που γαβγίζει και δε δαγκώνει. Πάντα μιλάω σαν να θέλω να τον φάω, αλλά η αλήθεια είναι πως κοιτάζοντας πίσω στο σεξουαλικό μου παρελθόν πάντα ήταν με συντρόφους. Μιλάω σαν να το θέλω, αλλά στην πραγματικότητα δεν το κάνω», είπε η Τζένιφερ Λόρενς. 

Επίσης είπε πως έχει μικροβιοφοβία. «Είμαι σχεδόν μικροβιοφοβική. Τα κατάφερα μέχρι εδώ χωρίς ΣΜΝ (Σεξουαλικώς Μεταδιδόμενα Νοσήματα). Το πέος είναι επικίνδυνο», σχολίασε, προσθέτοντας πως πάντα φροντίζει ο άλλος να έχει κάνει σχετικές εξετάσεις πριν κάνει κάτι μαζί του. Στο παρελθόν έχει δηλώσει πως δεν της αρέσουν καν οι χειραψίες, τις οποίες θεωρεί αγένεια. 

Τέλος, παραδέχθηκε πως έχει να κάνει σεξ εδώ και πολύ καιρό. «Δεν είμαι σε σχέση. Το ξεκαθαρίζω πως δεν έχω κάνει σεξ εδώ και πολύ καιρό. Θα ήθελα να έχω σχέση. Είναι δύσκολα εκεί έξω», είπε η Τζένιφερ Λόρενς. 

Πολιτισμός
8

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Πέθανε ο Ρίτσαρντ Σέρα, ο τελευταίος μεγάλος Αμερικανός καλλιτέχνης

Πολιτισμός / Πέθανε ο Ρίτσαρντ Σέρα, ο τελευταίος μεγάλος Αμερικανός καλλιτέχνης

Ο Ρίτσαρντ Σέρα ήταν ένας σύγχρονος μινιμαλιστής καλλιτέχνης γνωστός για τα μνημειώδη ατσάλινα γλυπτά του. Τα συχνά τρομακτικά σε κλίμακα έργα του προκαλούν ζάλη και αποπροσανατολισμό, με τις αρχιτεκτονικές τους καμπύλες να στροβιλίζονται, καθώς οι θεατές περπατούν στα περάσματά τους.
NEWSROOM