O Κέβιν Σπέισι μόλις δήλωσε πως είναι ομοφυλόφιλος μετά από κατηγορίες ηθοποιού για σεξουαλική παρενόχληση

O Κέβιν Σπέισι μόλις δήλωσε πως είναι ομοφυλόφιλος μετά από κατηγορίες ηθοποιού για σεξουαλική παρενόχληση Facebook Twitter
12

Ο σταρ του «House of Cards» Κέβιν Σπέισι έκανε coming out και δήλωσε δημοσίως πως είναι ομοφυλόφιλος έπειτα από τις κατηγορίες ηθοποιού για σεξουαλική παρενόχληση 

Ο Σπέισι δημοσίευσε μια δήλωση στο Twitter μετά από την κατηγορία που δημοσιεύτηκε το BuzzFeed News. Ο ηθοποιός Άντονι Ραπ ο οποίος έχει πρωταγωνιστήσει στο «Star Trek: Discovery» ισχυρίστηκε ότι το 1986, όταν ήταν 14 ετών και ο Σπέισι 26, ο Σπέισι τον είχε προσκαλέσει σε ένα πάρτι στο διαμέρισμά του στο Μανχάταν. Ο Ραπ ο οποίος, όπως και ο Σπέισι συμμετείχαν σε μια παραγωγή του Broadway την εποχή εκείνη, πήγε στο πάρτι και είπε ότι ο Σπέισι τον βρήκε αργότερα να βλέπει τηλεόραση σε ένα υπνοδωμάτιο. Σύμφωνα με την καταγγελία, ο Σπείσι τον πήρε αγκαλιά και τον έβαλε στο κρεβάτι και έπειτα ξάπλωσε πάνω του. Ο Ραπ λέει πως είχε παγώσει και πως ο Σπέισι έμοιαζε να προσπαθεί να τον αποπλανήσει ενώ λίγο μετά κατάφερε να μπει στο μπάνιο και να του πει πως ήθελε να φύγει. Ο Ραπ ανέφερε πως όλα αυτά τα χρόνια ήταν σοκαρισμένος από το περιστατικό αν και τελικά έφυγε από το διαμέρισμα του Σπείσι αλώβητος και είχε μόνο μία ακόμη συνάντηση με τον Σπέισι από τότε.

O Κέβιν Σπέισι μόλις δήλωσε πως είναι ομοφυλόφιλος μετά από κατηγορίες ηθοποιού για σεξουαλική παρενόχληση Facebook Twitter
Ο Άντονι Ραπ

Ο Σπέισι και οι εκπρόσωποί του δεν ανταποκρίθηκαν σε πολλαπλά αιτήματα για σχολιασμό μετά την καταγγελία, αλλά λίγες ώρες αργότερα ο ηθοποιός δημοσίευσε μια μακρά δήλωση στο Twitter  λέγοντας ότι δεν θυμόταν τη συνάντηση που περιέγραψε ο Ραπ και είπε ότι ήταν τρομακτικό να ακούει τις κατηγορίες.

Ο Σπείσι συνέχισε αποκαλύπτοντας πως έχει αγαπήσει και είχε ερωτικές συναντήσεις με άνδρες καθ' όλη τη ζωή του και είπε «επιλέγω τώρα να ζήσω ως ομοφυλόφιλος». «Αυτή η ιστορία μου δίνει κουράγιο για να μιλήσω και για άλλα πράγματα σχετικά με την ζωή μου», τόνισε για τις κατηγορίες εναντίον του και συνέχισε με τις αποκαλύψεις.

«Σέβομαι και θαυμάζω τον Άντονι Ραπ ως ηθοποιό. αλλά ειλικρινά δεν θυμάμαι τη συνάντηση που ήταν πάνω από 30 χρόνια πριν» είπε ο ηθοποιός.

«Αλλά αν έκανα όσα περιγράφει, του ανήκει μια ειλικρινής συγνώμη για την ακατάλληλη και εξαιτίας της μέθης συμπεριφορά μου και λυπάμαι για τα συναισθήματα που περιγράφει πως είχε όλα αυτά τα χρόνια« προσθέτει ο Σπέισι.

«Γνωρίζω ότι λέγονται ιστορίες για μένα και ότι μερικές έχουν τροφοδοτηθεί από το γεγονός ότι προστατεύω την ιδιωτικότητά μου. Όπως γνωρίζουν οι πιο κοντινοί μου, στη ζωή μου είχα σχέσεις με άνδρες και γυναίκες. Έχω αγαπήσει και είχα ρομαντικές συναντήσεις με άνδρες καθ 'όλη τη ζωή μου και επιλέγω τώρα να ζήσω ως ομοφυλόφιλος. Θέλω να το αντιμετωπίσω ειλικρινά και ανοιχτά και αυτό αρχίζει με την εξέταση της δικής μου συμπεριφοράς» δηλώνει ο ηθοποιός.

Οι φήμες για τη σεξουαλικότητα του Σπέισι κυκλοφορούν εδώ και χρόνια στο Χόλιγουντ. Ο ηθοποιός φαινόταν να έχει αναφερθεί σε αυτές δημόσια κατά τη διάρκεια των βραβείων Tony τον Ιούνιο όπου συμμετείχε σε ένα κομμάτι της τελετής ντυμένος ως γυναίκα και τραγούδησε «I'm coming out».

Ο ισχυρισμός του Ραπ εναντίον του Σπείσι γίνεται εν μέσω του σκανδάλου με τπον Χάρβεϊ Γουάινστιν και τις αποκαλύψεις φια τις σεξουαλικές επιθέσεις που κλυδωνίζουν το Χόλιγουντ.

Πολιτισμός
12

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Μάχη για τον «Δαβιδ» του Μιχαήλ Άγγελου: Η ελευθερία της έκφρασης ενάντια στην προστασία της αξιοπρέπειας

Πολιτισμός / Ο «Δαβίδ» του Μιχαήλ Άγγελου και η ελευθερία της έκφρασης κόντρα στην προστασία των καλλιτεχνικών θησαυρών

Στη Φλωρεντία, η Galleria dell'Accademia υπερασπίζεται τον Δαβίδ του Μιχαήλ Άγγελου, ένα αριστούργημα του 1504, από απαξιωτικές και μη εξουσιοδοτημένες εμπορικές χρήσεις
NEWSROOM
Πέθανε ο Ρίτσαρντ Σέρα, ο τελευταίος μεγάλος Αμερικανός καλλιτέχνης

Πολιτισμός / Πέθανε ο Ρίτσαρντ Σέρα, ο τελευταίος μεγάλος Αμερικανός καλλιτέχνης

Ο Ρίτσαρντ Σέρα ήταν ένας σύγχρονος μινιμαλιστής καλλιτέχνης γνωστός για τα μνημειώδη ατσάλινα γλυπτά του. Τα συχνά τρομακτικά σε κλίμακα έργα του προκαλούν ζάλη και αποπροσανατολισμό, με τις αρχιτεκτονικές τους καμπύλες να στροβιλίζονται, καθώς οι θεατές περπατούν στα περάσματά τους.
NEWSROOM