Η Σαρλίζ Θερόν πιέζει για το θέμα αμοιβών και ίσων δικαιωμάτων στις γυναίκες του Χόλιγουντ

Η Σαρλίζ Θερόν πιέζει για το θέμα αμοιβών και ίσων δικαιωμάτων στις γυναίκες του Χόλιγουντ Facebook Twitter
9

Η Σαρλίζ Θερόν η οποία στην ταινία «Atomic Blonde» και υποδύεται μία κατάσκοπο δήλωσε ότι «οι γυναίκες μπορούν να κάνουν την ίδια δουλειά ή και καλύτερη από τους άνδρες».

Η Θερόν υπογράμμισε ότι πιέζει επίμονα και ενεργά για ίση αμοιβή και δικαιώματα για τις γυναίκες στο Χόλιγουντ.


«Η μητέρα μου με μεγάλωσε έτσι ώστε το φύλο μου να μην είναι περιορισμός . Είμαστε τόσο καλές όσο οι άνδρες!» τόνισε η Σαρλίζ Θερόν, η οποία πρόσφατα ήταν ομιλήτρια σε πάνελ του Comic - Con, της ετήσιας διοργάνωσης αφιερωμένης στα κόμικς και την pop culture στο Σαν Ντιέγκο των ΗΠΑ.

«Είμαι τυχερή επειδή μπορώ να επιλέξω τι θα κάνω, αλλά στη βιομηχανία, στην οποία κινούμαι υπάρχουν εκείνοι που δεν απολαμβάνουν αυτή την πολυτέλεια, που δεν μπορούν να επιλέγουν, επειδή έχουν οικογένειες να θρέψουν. Και οι παραγωγοί ξέρουν ότι θα υπάρχει πάντα ένα άλλο κορίτσι που περιμένει την ευκαιρία. Αυτό πρέπει να σταματήσει» πρόσθεσε.

Στην 20χρονη καριέρα της ως ηθοποιός έχει υποδυθεί διάφορους ρόλους, της συζύγου, της ερωμένης, της δολοφόνου. Σε μια περίοδο που το Χόλιγουντ αναρωτιέται ποιος θα είναι ο καλύτερος αντικαταστάτης για να φορέσει το σμόκιν του Ντάνιελ Κρεγκ στον Τζέιμς Μποντ, η κατάσκοπος της MI6 Lorraine Broughton που ενσαρκώνει η Θερόν στην ταινία Atomic Blonde μπορεί να είναι η απάντηση.

Ο συνάδελφός της Κρις Χέμσγουορθ δήλωσε στο περιοδικό W: «Η Σαρλίζ ενσωματώνει κάθε χαρακτηριστικό του αληθινού James Bond, δύναμη, ευγένεια, αξιοπρέπεια και ακεραιότητα».


Η Θερόν αντί να πάρει τη δουλειά του Μποντ, όπως δήλωσε σε συνέντευξή της στην ισπανική εφημερίδα «El Pais» θέλει να δούμε περισσότερες Lorraine σε δράση. «Δεν πρόκειται να σας πω ότι μπορώ να νικήσω έναν άνδρα σε μάχη, αλλά στον αγώνα υπάρχουν πολλές τεχνικές, από τη δύναμη ως τη στρατηγική».

Η Θερόν εισήλθε στη βιομηχανία του θεάματος τη δεκαετία του 1990 με τους δικούς της κανόνες. Μοντέλο στις αρχές της καριέρας της και κάτοχος Όσκαρ το 2004 για τον ρόλο της στο « Monster», πάντα αναφέρει ως πηγή έμπνευσης τη μητέρα της, Gerda Jacoba Aletta Maritz.

«Μεγάλωσα χωρίς εμπόδια όσον αφορά το φύλο μου, η θέση μου ως γυναίκα, δεν ήταν ποτέ περιορισμός. Θα της είμαι αιώνια ευγνώμων» είπε και εξέφρασε την ελπίδα να το μεταδώσει στα παιδιά της τον Τζάκσον πέντε ετών και την Όγκουστ δύο ετών. Προς το παρόν δεν υπάρχουν άνδρες στη ζωή τους, η οικογένεια αποτελείται από την ίδια και τα δύο υιοθετημένα παιδιά της.

Η Θερόν μίλησε και για τις άλλες γυναίκες από τις οποίες έμαθε πώς να λειτουργεί ως ηθοποιός και ως κινηματογραφικό αστέρι: κυρίως τη Σίγκουρνεϊ Γουίβερ και τη Λίντα Χάμιλτον. Τόνισε ότι εξακολουθεί να θυμάται την πρώτη φορά που είδε στην ταινία Alien την υπολοχαγό Ripley, έναν επαναστατικό χαρακτήρα όσον αφορά την αμφισβήτηση των κανόνων στο φύλο. Και πώς αυτό που φαινόταν σαν επανάσταση, εξαφανίστηκε.

Εξέφρασε την ελπίδα ότι αυτό δεν συμβαίνει με την ταινία « Atomic Blonde». Η επιτυχία άλλων ταινιών με πρωταγωνίστριες γυναίκες, από το έπος «Αγώνες Πείνας» μέχρι το «Wonder Woman» αφήνει περιθώρια ελπίδας, εκτίμησε. Ακριβώς όπως το Χόλιγουντ έχει και άλλα μεγάλα έργα με γυναίκες - όπως το Tomb Raider ( με την Alicia Vikander) και το Captain Marvel (με τη Brie Larson) η Θερόν σκοπεύει να εργαστεί προς αυτή την κατεύθυνση με τη δική της εταιρεία παραγωγής Denver & Delilah.

Δεν έχει καμία σχέση με επιχείρηση που έχει στόχο να τροφοδοτήσει τη ματαιοδοξία της, η εταιρεία της επικεντρώνεται στην παροχή ευκαιριών σε άλλες γυναίκες. «Πάντα λέω στους εκπροσώπους των στούντιο: "Κάντε περισσότερες ταινίες με γυναίκες πρωταγωνίστριες". Απαντούν: "Θα κάναμε αν οι άνθρωποι πήγαιναν να τις δουν". Γι' αυτό, δείτε αυτές τις ταινίες!» τόνισε η Σαρλίζ Θερόν.

Πολιτισμός
9

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Μάχη για τον «Δαβιδ» του Μιχαήλ Άγγελου: Η ελευθερία της έκφρασης ενάντια στην προστασία της αξιοπρέπειας

Πολιτισμός / Ο «Δαβίδ» του Μιχαήλ Άγγελου και η ελευθερία της έκφρασης κόντρα στην προστασία των καλλιτεχνικών θησαυρών

Στη Φλωρεντία, η Galleria dell'Accademia υπερασπίζεται τον Δαβίδ του Μιχαήλ Άγγελου, ένα αριστούργημα του 1504, από απαξιωτικές και μη εξουσιοδοτημένες εμπορικές χρήσεις
NEWSROOM
Πέθανε ο Ρίτσαρντ Σέρα, ο τελευταίος μεγάλος Αμερικανός καλλιτέχνης

Πολιτισμός / Πέθανε ο Ρίτσαρντ Σέρα, ο τελευταίος μεγάλος Αμερικανός καλλιτέχνης

Ο Ρίτσαρντ Σέρα ήταν ένας σύγχρονος μινιμαλιστής καλλιτέχνης γνωστός για τα μνημειώδη ατσάλινα γλυπτά του. Τα συχνά τρομακτικά σε κλίμακα έργα του προκαλούν ζάλη και αποπροσανατολισμό, με τις αρχιτεκτονικές τους καμπύλες να στροβιλίζονται, καθώς οι θεατές περπατούν στα περάσματά τους.
NEWSROOM

σχόλια

2 σχόλια
Εγώ δεν έχω καταλάβει ακόμα τι εννοούν με το "wage gap".Εννοούμε π.χ. ότι η Σαρλίζ θα πάρει «μόνο» 2 μύρια $$$, ενώ ο άρρεν συνάδελφος της θα πάρει φερειπείν 10 μύρια $$$;Δηλαδή αν εγώ σας πω ότι είμαι ευχαριστημένος και με 1 μύριο $$$, θα μου τα δώσει κανείς; Θα είμαι φαλλοκράτης/σεξιστής/πατριάρχης;Εγώ αυτό που βλέπω είναι ότι σε επίπεδο βασικού μισθού (που αφορά την πλειοψηφία και όχι την ελίτ) υπάρχει το 500άρικο και για τα 2 φύλα... δεν νομίζω σε καμία χώρα του κόσμου να διαφέρει ο βασικός μισθός ανάλογα με το φύλο.Πείτε μου έναν καλό λόγο να κλάψω/προβληματιστώ/νοιαστώ για την Σαρλίζ και την κάθε Σαρλίζ, καθώς και πότε θα νοιαστεί κάποιος από την ελίτ για μένα.Αν τους νοιάζει τόσο πολύ η σοσιαλιστική ισότητα, τότε υπάρχει και η (σκληρή) λύση του κομμουνισμού που είπε και ο προλαλήσας. Αλλά έλα όμως που αυτό δεν θα τους αρέσει, ιδιαίτερα στις γυναίκες (hint: ψάξτε γιατί έπεσε ο υπαρκτός). Σε καμία γυναίκα δεν αρέσει να ζει με τα λίγα, τουλάχιστον αυτό λέει η εξελικτική θεωρία.
Ο βασικος αφενος δεν ισχυει για ολους τους κλαδους (ελευθεροι επαγγελματιες π.χ.) αφετερου διαδεδομενος είναι πανω κατω στην Ευρωπη, οι ΗΠΑ είναι πολυ πισω σε αυτο, γενικα οι ΗΠΑ εχουν μια οικονομικη φιλοσοφία διαφορετικη οσον αφορα το λεγόμενο κοινωνικο διχτυ.Οσον αφορα το wage cap είναι ενα στατιστικο που έχει διαστρεβλωθει στο τι μετραει και τι εξαγει ως αποτελεσμα. Στην στατιστικη το συμπερασμα δεν κληρονομει την απολυτότητα τον αριθμων που χρησιμοποιεί, αυτο είναι ενα μεγα σφαλμα που πιστευουν πολλοι που δεν είναι εξικιωμενοι με αυτην.Προσθετει όλους τους μισθους ανεξαρτήτου επαγγελματος και τους συγκρινει ανα φυλο. Το σωστο στατιστικο είναι να αθροισεις τις αμοιβες ανα κλαδο (και όχι όλους τους κλαδους μαζι), ανα φύλο, να βγάλεις μεσο όρο διαιρόντας τα δυο συνολα με τον αριθμο των εργαζόμενων ανδρων/γυναικων αλλα και των ωρων εργασίας κατα την διάρκεια του εργασιακου βίου( ενω όσο δουλευουν-δουλευουν το ιδιο 8ωρο αλλα δεν δουλευουν τα ίδια χρόνια, βγαίνουν στην συνταξη νωρητερα, μπαινουν στην εργασία αργοτερα, πολλες γυναίκες διακόπτουν τον εργασιακο βίο για να μεγαλώσουν παιδια, το γιατί είναι "αυτονόητο" ότι η γυναίκα θα σταματήσει την εργασία της οι φεμινιστριες θα με βρουν συμφωνο) και μετα θα συγκρίνεις τους μεσους όρους, θα βγάλεις και παλι διαφορα απλα όχι αυτη που περιφέρουν. Ξαφνικα το wage cap έγινε πολυπλοκο...ακομα και αυτη η πολυπλοκοτητα που περιγραφω είναι απλοικη σε σχεση με την πραγματικοτητα.Αν προσθεσεις μπακαλιστικα όλους του κλαδους μαζι δες πως μπορεί να αλλοιωθει το αποτελεσμα,Αντρες: 2 CEO μισθος εκαστος 100.000 1 ψυχολογος μισθωτος 500 συνολο: 200.500 Μ.Ο. αντρικης αμοιβης: 66.833Γυναίκες: 1 CEO μισθος 100.000 1 Ψυχολογος ελ.επαγγ. 12.000 1 Τηλεφωνητρια 500 συνολο: 112.500 Μ.Ο. γυναικίας αμοιβης: 37.500Αρα οι αντρες αμοιβονται κατα 66.833-37.500=29.333 περισσότερο, σωστά; Ο λογος όμως είναι η αριθμητικη ανισότητα των εργαζομενων ανα κλάδο όχι η ανα κλαδο μισθολογικη ανισότητα (προφανως χρησιμοποίησα αυθαίρετους αριθμους), εαν στο ανωθεν παραδειγμα την αριθμιτικη διαφορα των εργαζομενων την θεωρήσεις μισθολογικη θα δώσεις την λαθος λυση στο λάθος προβλημα. Αυτο είναι και το προβλημα του wage cap(τα καθαρα του μαθηματικα είναι σωστα) δεν δίνει τις πληροφορίες για να βασιστει μια αναλυση που θα δωσει καποια λύση. Δεν μας λεει αν η ανισότητα προκυπτει απο την ανισοτητα του αριθμου των εργαζομενων ανα κλαδο ή απο την μισθολογικη ανισότητα ανα κλαδο ή για να είμαστε ρεαλιστες σε ποιο συνδοιασμο αυτων, ακομα και στο παραδειγμα ο μισθωτος ψυχολογος δεν ανηκει στον ίδιο κλαδο με την ελ.επαγγ. ψυχολογο είναι λανθασμενη συγκριση, αυτα όλα είναι ποιοτικες παραμετροι που δεν μπορουν να αγνοηθουν, το wage cap τα αγνοει, είναι εαν μπακαλιστικο στατιστικο και τιποτα αλλο.Η πόλωση ερχεται απο την εσφαλμενη ρητορικη ότι οποιος διαφωνει με το wage cap διαφωνει ότι υπάρχει εμφυλη ανισότητα γενικα, μια πολωση που δημιουργήθηκε και συντηρήται απο τους σεξιστες και τους ακτιβιστες που κανεις τους δεν σκαμπάζει απο οικονομικα και στατιστικη. Το προβλημα που δημιουργει αυτη η πόλωση είναι όταν πας να πεις ότι η αληθεια δεν είναι ακριβως ετσι θα στην πεσουν τοσο οι σεξιστες όσο και οι ακτιβιστες συνηθως με συναισθηματικους επιθετικους προσδιορισμους και καπως ετσι οι συζητήσεις απο τεχνοκρατικες καταντανε καφενείο.Στο παραδειγμα μου οι μαθηματικες πραξεις είναι σωστες, το στατιστικο όμως είναι λανθασμενα μπακαλιστικο. Ποια είναι τα σωστα; CEO με CEO, ψυχιατρος με ψυχίατρο, ανιδικευτος με ανιδικευτη με όλους τους λεπτολογικους παραμετρους που διέπουν τον εκαστοτε κλαδο, ποιοι κλαδοι έχουν κατωτατους μισθους και ποιοι όχι κτλ.Το προβλημα με το wage cap δεν είναι ότι υπαρχει ή δεν υπαρχει εμφυλη ανισότητα, αλλα ότι δεν περιγραφει την πραγματικότητα σωστα και χρησιμοποιήται λαικιστικα υποθετοντας ότι η μονη παραμετρος που λειτουργει είναι ο σεξισμος. Προβλημα που τα δεδομενα δεν είναι σωστα δεν λύνεται σωστα.Τελος:Σε καμία γυναίκα δεν αρέσει να ζει με τα λίγα, τουλάχιστον αυτό λέει η εξελικτική θεωρία. Πηγή: www.lifo.grΗ οικονομικη θεωρία λεει ότι ο Ανθρωπος είναι ον απληστο, όταν ικανοποιει μια αναγκη δημιουργει αλλη.Τελος παντων στα χρόνια που ζουμε όπου το συναίσθημα έχει νικήσει τον δυσάρεστο λόγο, το μονο που ζητάω είναι οι άνθρωποι αντρες/γυναικες να είναι καχύποπτοι απεναντι σε όσους/ες τους μιλάνε συναισθηματικα ή απλοϊκα σε σοβαρα προβληματα των ζωών τους, όπως είναι η ανισότητα των φυλων, ιδίως όταν κατεχουν Ψηφο και Χρημα.
Σχετικά με την εξελικτική θεωρία, η γυναίκα έχει μια έγνοια παραπάνω σχετικά με το μεγάλωμα των απογόνων. Γι' αυτό και ζητάει πόρους, για να έχει μια σχετική ασφάλεια.Είναι γνωστό ότι ο κομμουνισμός έφερε ανείπωτη φτώχεια όπου εφαρμόστηκε (επειδή στον homo sapiens υπερισχύει ο εγωισμός έναντι του αλτρουισμού) και οι γυναίκες εκπορνεύονταν έναντι πινακίου φακής. Συνεπώς βιολογικά/εξελικτικά έχουν κάθε λόγο να ΜΗΝ επιζητούν την απόλυτη εξίσωση (προς τα κάτω). ;)Ακόμα και στην σύγχρονη εποχή της χειραφέτησης, θα δεις ότι οι διατροφές πάνε σύννεφο... είναι γνωστό το bias των δικαστηρίων.
Αν θες ισότητα αμοιβης θα πρεπει να αντικαταστήσετε το καθεστως της καπιταλιστικης διαπραγματευσης με απολυτους κανονες σοσιαλιστικης μισθοδοσίας που θα διεπονται απολυτα απο προυπηρεσία κτλ. αυτο σημαίνει όμως αγαπητη ότι εσυ και μια αγνωστη ηθοποιος με τα ίδια χρόνια με σενα θα αμοιβεστε το ίδιο...και δεν θα είναι σε εκατομυρια. Εαν δεν θελετε προυπηρεσία επειδη είναι τεχνη και όχι λ.χ. λογιστικη, θα πρεπει να βρείτε έναν τροπο να αντικειμενοποιήσετε την αποδοτικοτητα της ηθοποιιας/απηχησης ωστε να λειτουργήσει ως κανονας εξαγωγης μισθοδοσίας. Κατι μου λέει ότι το ένα δεν θελετε να το κανετε, το δευτερο δεν μπορείτε. Θα με ενδιεφεραν πρακτικες προτάσεις του πως, είναι περίεργο που παντα το "πως" είναι πολυ τεχνοκρατικο για να ειπωθει. Δεν μπορεις να έχει ισοτητα αποτελεσματος και ατομικη διαπραγματευση αμοιβης ταυτοχρονα, ή θα έχεις ισοτητα αποτελεσματος και ελλειψη ατομικων διαπραγματευσεων ή ισοτητα στο δικαίωμα των ατομικων διαπραγματευσεων και ανισότητα αποτελεσματος.Υπάρχουν και τα υβριδικα μοντελα (καπιταλοσοσιαλιστικα) όπως ο κατωτατος μισθος όπου οριζει ισοτητα αποτελεσματος (μισθου) στο κατωτατο με αντικειμενικα κριτηρια ανεξαρτητου αριστειας η μη αλλα αφήνει το δικαιωμα της ατομικης διαπραγματευσης που δημιουργηγει μισθολογικη ανισότητα για παραπανω του κατωτατου σε περιπτώσεις αριστειας ή μη. Αλλα η Σαρλιζ δεν μιλάει γι αυτο διότι δεν διαμαρτυρετε για ανισότητα σε επιπεδο κατωτατου μισθου για ηθοποιους αλλα γιατί ως ελιτ οι ατομικες της διαπραγματευσεις δεν αποφερουν παραπανω εκατομυρια, όμως εχει τα εκατομυρια να προσλαβει ΤΟΥΣ οικονομολογους να φτιάξουν μια οικονομικη νομοθετικη προταση για αυτα....αλλα δεν....μονο συναισθηματικες κορόνες του θυματος. Θελετε οι ηθοποιοι σταθερη αμοιβη με αντικειμενικα κριτιρια για ολους χωρις την δυνατότηττα για ατομικες διαπραγματευσεις; είναι ο μονος τροπος ισοτητας του αποτελεσματος, θα πεσουν κατακόρυφα οι αμοιβες των ελιτ, θελετε ενα υβριδικο μοντελο; τοτε η Σαρλιζ δεν είναι θυμα αλλα θα προστατευτουν οι ηθοποιοι (αντρες/γυναίκες) που δεν ανηκουν στην ελιτ, θελετε μονο καπιταλιστικες ατομικες διαπραγματευσεις; τοτε και παλι η Σαρλιζ δεν είναι θυμα, αλλα οι μη-ελιτ παρα είναι θυματα.Μου θυμίζει τους high class οικονομολογους που προσπαθουν να κάνουν συναισθηματικη συνδεση με εμας τους λογιστες της σειρας, ναι φαινομενικα μπορεί να έχουμε καποια κοινα αρνητικα στη δουλεια μας αλλα επι της ουσίας δεν έχουμε καμια μα καμια σχεση.Ααα υπάρχει και αλλο μοντελο και παλι υβριδικο: οι ηθοποιοι ανα καστ να αμοιβονται όλοι το ίδιο ανεξαρτήτου ρολου στο εργο, πρωταγωνιστες και δευτεροι ρόλοι το ίδιο, προφανως προς τα κατω θα πανε οι αμοιβες, λεω ότι είναι υβριδικο διότι τηρει την απολυτη μισθοδοτικη ισότητα ΜΟΝΟ εντος του εκαστοτε καστινγκ και όχι σε όλο τον κλαδο, το οποιο έχει ενα προβλημα: ο μισθος θα ορίζεται απο την παραγωγο εταιρία και όχι απο καποια συλλογικη διαπραγματευση, για τον απλο λόγο ότι οι ηθοποιοι προσλαμβάνονται και υπογραφουν ατομικα χωρις να γνωρίζουν ποιο θα είναι ολοκληρο το καστ.Παντα με εντυπωσίαζε το γεγονος ότι όταν μια συναισθηματικη κορονα που κανει επικληση σε μια φλου ρομαντικη κατασταση γίνεται τόσο περίεργη όταν την θετεις επι του ταπητος, καθε επιλογη θα λυσει ένα προβλημα και θα δημιουργήσει αλλα...επιλογες....επιλογες....επιλογες...τι επιλεγουμε; τι συνεπειες έχουν οι επιλογες μας; στο ζύγι επιλογη/συνεπειες τι κανουμε; ο λακωνικος ρομαντισμος είναι πρακτικα αχρηστος, μονο οι επιλογες... Σαρλιζ μου ποια επιλογη θα κανεις και ποιες θυσιες (οικονομικες) θα δεχτεις να υπομεινεις; και ο σκύλος χορτάτος και η πιτα ολάκαιρη ουτε ο θεος δεν το έχει καταφέρει.Ισοτητα αποτελεσματος και ισοτητα ανελευθεριας ατομικων επιλογων ή ανισοτητα αποτελεσματος αλλα ισοτητα ελευθερίας ατομικων επιλογων ή καποιο υβρίδιο αυτων;Οι ζαμπλουτοι δουλευουν συναισθηματικα ψιλο γαζι το 99% των μικρο-μεσο-αστων για προβληματα που μονο φαινομενικα έχουν να κανουν με τους δευτερους....το ξερω ότι φλερταρα στο τελος με γραφικο ΚΚΕ αλλα είναι και η αληθεια. Τωρα που τελειώσα με την Σαρλιζ ας ασχοληθουμε με την άλλη ζαμπλουτη ελιτ οπορτουν....εεε...συγνώμη ενδυναμωτρια των γυναικων την Καρντασιαν και μην ξεχνατε απο την ηδη ανιση αμοιβη σας δωστε τους το κατι τι τους, γιατί για εσας δουλευουν (η σας δουλευουν, αυτο παιζεται).Η ζαμπλουτη ελιτ των εκατομυρίων είναι οι super-προστατιδες της "Μαριας" της τηλεφωνήτριας που ήθελε να γίνει Φυσικος.Α ρε Μαρακι που έχεις μπλέξει, απο την μια να σε κρατάνε πισω για το "καλο" σου απο την αλλη να σε εκμεταλευονται για το "καλο" σου, να δουμε ποτε θα σ'αφήσουν ησυχη να φτιάξεις την δικη σου την ατελη μικρη ζωή.
Ιση αμοιβη (ισοτητα αποτελεσματος), πως; αν διαβάσεις το σχολιό μου είναι 100% εντος του θεματος απλα παω στο παρακάτω βημα της απλης κενης συναισθηματικης διαμαρτυρίας μιας ζαμπλουτης περσονας. Χρησιμοποιω (απλοικα) τα υπαρκτα οικονομικα συστηματα ως αρχη για προβληματισμο του ΠΩΣ, ποια πιθανη λυση εχει τι θετικα και τι αρνητικα, ποιους οφελει και ποιους οχι, εξετάζω και τις φιλοσοφικες/πολιτικες πιθανες προσεγγίσεις, ακρατος σοσιαλισμος, ακρατος καπιταλισμος και τα υβριδικα ενδιάμεσα.Προσωπικα ως εφικτη και πιο πραγματιστικα δικαιη λύση επιλεγω το υβριδικο μοντελο του κατωτατου μισθου χωρις ανωτατο πλαφον, δεν είναι η ιδανικη αλλα παράγει την μικροτερη αδικια με τις μικροτερες θυσίες αλλων αξιων περαν της Ισοτητας,υπαρχουν και άλλες αξιες περαν της Ισοτητας που μπορει να συγκρουστουν με αυτην, η λυση θα είναι η χρυση τομη όχι η ιδεατα δικαιη, ετσι λειτουργει ο μη συναισθηματικος κοσμος που καλουμαστε να συνυπάρξουμε.Τωρα: για να επαναορίσεις τις αμοιβες ωστε να μην υπάρχει σεξισμος θα πρεπει να υπολογίσεις και τι αλλο η αλλαγη που θα επιλεξεις θα επιφέρει.Η επικληση του wage cap, η αδικια είναι αδικη, και τα αγανακτησμενα "τι θα γίνει επιτελους" όχι μονο με αφηνουν παθολογικα αδιάφορο όταν δεν συνοδευονται απο τον κοπο να αναλυσουμε το ΠΩΣ αλλα με βαζουν σε μια αμυνα γιατι αυτο ακριβως είναι και ενα βασικο εργαλειου οπορτουνιστων/δημαγωγων(προκληση συναισθηματικης φορτισης για ιδιοτελη σκοπους), οι γυναίκες απο την στιγμη που αποκτησανε Ψηφο και Χρημα (απεχουμε απο την ισοτητα αυτων) αποκτησανε και λαμογια/οπορτουνιστες/δημαγωγους κτλ και βλεπω μια ακτιβιστικη και δημοσιογραφικη απαθεια σε σχεση με το τελευταίο προβλημα, αντιθετως οποιος/α πει το οτιδηποτε συναισθηματικα υπερ των γυναικων είναι αυτοματως και "δυναμη του καλου", συμπαθαμε αλλα είμαι καχυποπτος ανθρωπος. Τι ακριβως μας είπε η Σαρλιζ; ότι ο σεξισμος είναι αδικος...σπουδαία δηλωση, και μαλιστα προσθεσε ένα τονο νεες πληροφορίες και λυσεις....Η ανισοτητα ΔΕΝ λυνεται με φλου ρητορικες αλλα με τεχνοκρατικα βαρετες και συναισθηματικα απεχθεις προτάσεις και κυρίως με δυσάρεστες για όλους επιλογες, ας πουμε τι είσαι διατεθιμενη/ος να θυσιασεις για να ζήσεις την ισοτητα του αποτελέσματος; γιατί κατι θα θυσιάσεις, αυτα είναι σοβαροι παράμετροι που η συναισθηματικη επικληση δεν ασχοληται. Και δεν μιλάω για φλου ευπεπτες θεωρίες, αλλα με κουκια. Το κουμουνιστικο μοντελο εγγυαται ιση αμοιβη για ολους, οριστε μια λυση, εαν ομως περασεις σε κουμουνιστικο οικονομικο μοντελο τι αλλο θα δεχτεις ως συνεπειες; εισαι διατεθιμενη να δεχτεις τις συνεπειες; συμφωνουν ολοι;Πολλες φορες οι ζαμπλουτοι διασημοι μου θυμίζουν τους Συριζαίους, περνουν ενα σοβαρο πρόβλημα, αγανακτουν συναισθηματικα διχως λυσεις,παρασερνουν τον κοσμο σε αλογη συναισθηματικη φορτιση,αλλα εαν εμαθα κατι είναι ότι συναισθηματικη αγανακτηση χωρίς αποπειρες πραγματιστικων δυσαρεστων λύσεων είναι απο επικινδυνο λογο ανοησιας εως υποπτο λογο συμφεροντων.Προς το παρον είμαι ο μονος που εφερε πραγματιστικες επιλογες στο τραπεζι, οχι η καθε αγανακτησμενη Σαρλιζ και χωρις να εχω τους οικονομικους πορους της.Κατανοεις ότι η "γκρινια" μου περισσοτερους κοινωνικους μπελαδες μου φερνει από ότι εαν επελεγα την απλη συναισθηματικη αγανακτηση ή εστω "κατανοηση". Γινομαι δυσαρεστος αλλα το πως ποτε δεν είναι ευχαριστο.Ναι με τους social media έχω θεμα γιατί περνουν ενα υπαρκτο σοβαρο και εξωφρενικα πολυπλοκο προβλημα και για να δημιουργήσουν fan bases και αποκτηση κοινωνικης αποδοχης χρησιμοποιουν συναισθηματικη φορτιση/πολωση που εμποδίζει τους δυσαρεστους τεχνοκρατικους διαλογους που θα κανουν μια προοδο. Αυτα δεν είναι και τα εργαλία βιοπορισμου τους; fan bases και κοινωνικη αναγνωρισιμοτητα.Ισοτητα ποτε δεν υπήρξε εντος καμιας κοινωνικης ομαδας, νομιζεις ότι οι αντρες είμαστε ισοι μεταξύ μας είτε στις ευκαιρίες είτε στο αποτελεσμα; ποτε δεν υπήρξαμε ισοι μεταξυ μας, ουτε στις δοξες της πατριαρχίας, αλλα τωρα γινεται μια προσπαθεια βασισμενη στο συναισθημα οι έχοντες ψηφο και χρημα γυναίκες να πιστεψουν και να απαιτήσουν ξεκαθαρα συναισθηματικα τα νομοτελιακα αδυνατα, την ισοτητα του αποτελεσματος ή την ισοτητα της ευκαιρίας και μαλιστα συναισθηματικα εδω και τώρα (ρεαλιστικα ανοητο). Δεν είναι τυχαίο που διαλέγω εαν υβριδικο μοντελο που είναι μεταξυ των δυο και θα γίνω ακομα πιο δυσαρεστος...οι εν ζωή γυναίκες δεν θα ζήσουν τις τρομερα υποσχόμενες ζωές, μπορει να τις δουν στο lifestyle αλλα όχι στην καθημερινότητα τους και οι σοβαρες φεμινιστριες όχι μονο το γνωρίζουν αυτο αλλα πολυ ορθος το λαμβανουν υποψιν τους.Οπως είδες τουλαχιστον μπαινω στον κοπο να παω ενα βημα παραπέρα απο το να συγκινηθω με την αδικια, πραγμα που δεν το βλέπω απο τους γοερους ακτιβιστικα αγανακτησμενους των social media.Βαλε στην εξισωση και τις αποπειρες της χειραγωγησης της Ψηφου των γυναικων και την χρηση του συναισθηματος ως "οπιο" του λαου (σε πληρη αντιστοιχία και των αντρων) που για εναν περίεργο λογο κανενας συναισθηματικα αυτοκλητος ακτιβιστης δεν θιγει ως προβλημα...περίεργο δεν είναι;Οπως είπα, ο σεξισμος είναι ένα πολυ σοβαρο και εξωφρενικα πολυπλοκο προβλημα για να δεχτω ακριτα τον καθε βιοποριζόμενο απο την κοινωνικη αποδοχη των social media ως χρησιμο ακτιβιστη. Ειναι πολλα τα λεφτα και οι δημαγωγικες ευκαιριες για να δεχτω ακριτα ευπεπτους συναισθηματισμους. Η ισως είμαι της κλασσικης Ισοτητας, που για καθε αγανακτηση μετραγε δεκα φορες εαν τα κουκια βγαίνουν.
Εγω ξερω οτι ενα προβλημα θα υπαρχει ειτε εσυ κ εγω το δεχθουμε ως σοβαρο ειτε οχι. Δε λυνεις προβληματα με το να αρνεισαι την υπαρξη τους ή το μεγεθος της επιρροης τους. Αν εσενα δε σε αγγιζει ή δε σε συγκινει ενα θεμα μην ασχοληθεις περαιτερω και ασε τα ατομα τα οποια επηρεαζει να εκφρασουν με οποιον τροπο θελουν τα προβληματα τους και να προσπαθησουν για τη λυση τους. Κατσε και κανε εναν αχταρμα απο τα προβληματα της ζωης σου και του κοσμακη ολου και κατηγορα την ελιτ του Χολυγουντ για ολο το καπιταλιστικο συστημα, την απληστια και την κατανομη των κοινωνικων στρωματων. Εμενα αυτη η συγχυση των θεματων δεν μου φαινεται λογικη και η μονη μου τοποθετηση ηταν ως προς αυτο. Δε θα σχολιασω περαιτερω καλε μου Ποκοπικο. Λακωνιζειν ετσι φιλοσοφειν.
Λακωνιζειν ετσι φιλοσοφειν. Πηγή: www.lifo.grΕνδιαφερουσα αποψη, βεβαια την εποχη που της αποδιδεται, το φλυαρειν των Αθηνων και των Παραλίων της Μικρας Ασιας προσφεραν κατα την ιδια εποχη τους περισσότερους και καλυτερους Φιλοσόφους και Στοχαστες που επιρρέασαν τον Δυτικο κόσμο χιλιάδες χρόνια μετα, οι Λακεδαιμόνιοι μονο στρατιωτικη υπεροχη και μια ταινία διασκευασμενη πολλες φορες...όπως είπα ενδιαφερουσα αποψη.