Η γαλλική εφημερίδα Le Figaro δημοσίευσε ένα άρθρο σχετικά με τον διαφημιστή- και Έλληνα της Διασποράς-, Πίτερ Οικονομίδη αναφερόμενη στην τελευταία διαφημιστική προσπάθεια που έγινε στον ευρωπαϊκό Τύπο ( σε επιλεγμένα έντυπα στη Γαλλία, τη Γερμανία, την Ολλανδία, το Βέλγιο και το Ηνωμένο Βασίλειο) με στόχο την αλλαγή της εικόνας της Ελλάδας και την προσέλκυση επενδυτών.

 

Για την ιστορία το σλόγκαν της διαφήμισης ήταν το «Give Greece a Chance», (Δώστε μια ευκαιρία στην Ελλάδα), μεταφρασμένο στις διάφορες γλώσσες ενώ στη συνέχεια εξηγούσε το πώς η Ελλάδα υιοθέτησε το «πιο αυστηρό πρόγραμμα λιτότητας της σύγχρονης εποχής». Η χρηματοδότηση της διαφήμισης έγινε από είκοσι μεγάλες ελληνικές εταιρείες, οι οποίες και ανέθεσαν την όλη πρωτοβουλία στον Πίτερ Οικονομίδη.

 

Όπως ανέφερε και ο ίδιος ο Πίτερ Οικονομίδης στην εφημερίδα, οι δυσκολίες που αντιμετωπίζει η Ελλάδα σήμερα μπορούν να παραλληλιστούν με τις δυσκολίες που είχε η Apple στα τέλη της δεκαετίας '90. Να σημειώσουμε εδώ ότι ο Οικονομίδης είχε συμμετάσχει στην ανανέωση της εικόνας της Apple το 1997, δημιουργώντας με τον Steve Jobs το σλόγκαν: «Think different» (Σκέψου διαφορετικά). «Δεν είχε κανένα καινούργιο προϊόν, οι υπολογιστές ήταν αργοί, η εταιρεία έχανε μερίδια αγοράς. Επικεντρωθήκαμε στο DNA της Apple δείχνοντας με τι θα έμοιαζε το μέλλον εάν βασίζετο στην καινοτομία».

 

Κάπως έτσι λοιπόν προέκυψε και ο τίτλος του δημοσιεύματος: «Ονειρεύεται την Ελλάδα του μέλλοντος ως την Apple της Μεσογείου».

 

Διαβάστε ( στα γαλλικά) ολόκληρο το δημοσίευμα εδώ.