Τηλεθέαση: Οι Άγριες Μέλισσες σάρωσαν στην prime time - Τι συμβαίνει με το GNTM

Τηλεθέαση: Οι Άγριες Μέλισσες σάρωσαν στην prime time - Τι συμβαίνει με το GNTM Facebook Twitter
1

Την μάχη της τηλεθέασης στην prime time ζώνη έδωσαν για μία ακόμα Δευτέρα οι «Άγριες Μέλισσες» του ΑΝΤ1 και το ριάλιτι μόδας GNTM. 

Στο γενικό σύνολο οι Μέλισσες ήταν «σαρωτικές» με το ένα τρίτο των τηλεοράσεων να έχει συντονιστεί στη σειρά (32,1%) αφήνοντας πολύ πίσω τους το GNTM του Star που συγκέντρωσε μόλις 21,6%. Η σειρά του Αντρέα Γεωργίου «8 Λέξεις» ακολούθησε κατά πόδας το ριάλιτι, με τον ΣΚΑΪ να διεκδικεί το 19,4% του γενικού συνόλου. 

Στο δυναμικό κοινό, οι Άγριες Μέλισσες είχαν και πάλι τον κύριο λόγο, με 31,3% και το GNTM έμεινε και εδώ δεύτερο με 30,8%. 

Η τηλεθέαση αναλυτικά
ΓΕΝΙΚΟ

ΑΓΡΙΕΣ ΜΕΛΙΣΣΕΣ 32,1%

GREECE'S NEXT TOP MODEL 21,6%
8 ΛΕΞΕΙΣ 19,4%
ΠΕΤΑ ΤΗ ΦΡΙΤΕΖΑ 16,4%
ΑΝ ΗΜΟΥΝ ΠΛΟΥΣΙΟΣ 11,7%
ΕΡΩΤΑΣ ΜΕΤΑ 9,9%
ΣΠΙΤΙ ΕΙΝΑΙ... 9%

ΔΥΝΑΜΙΚΟ

ΑΓΡΙΕΣ ΜΕΛΙΣΣΕΣ 31,3%
GREECE'S NEXT TOP MODEL 30,8%
ΠΕΤΑ ΤΗ ΦΡΙΤΕΖΑ 18,5%
8 ΛΕΞΕΙΣ 11,9%
ΑΝ ΗΜΟΥΝ ΠΛΟΥΣΙΟΣ 11,1%
ΣΠΙΤΙ ΕΙΝΑΙ... 9,9%
ΕΡΩΤΑΣ ΜΕΤΑ 9,6%

TV & Media
1

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Οι New York Times και οι αξίες της παραδοσιακής δημοσιογραφίας στο επίκεντρο

TV & Media / New York Times - Gate: Εσωτερική έρευνα για τη διαρροή πληροφοριών από ρεπορτάζ για τον πόλεμο στη Γάζα

Η ιστορική εφημερίδα με τους δέκα εκατομμύρια συνδρομητές διεξάγει εσωτερική έρευνα σχετικά με το ρεπορτάζ που αποκάλυψε σεξουαλική βία της Χαμάς κατά των ομήρων στη Γάζα
NEWSROOM

σχόλια

1 σχόλια