GNTM, Άγριες Μέλισσες ή Λόγω Τιμής;: Τι είδαν οι περισσότεροι - H μάχη της Δευτέρας για την τηλεθέαση

GNTM, Άγριες Μέλισσες ή Λόγω Τιμής;: Τι είδαν οι περισσότεροι - H μάχη της Δευτέρας για την τηλεθέαση Facebook Twitter
0

GNTM, Άγριες Μέλισσες και Λόγω Τιμής το ίδιο βράδυ - Ήταν ουσιαστικά η πρώτη Δευτέρα που σχεδόν όλα τα κανάλια διεκδίκησαν με τα πιο δυνατά τους χαρτιά την πρωτιά της τηλεθέασης.

Η χθεσινή prime time έβαλε απέναντι τρία από τα πιο φιλόδοξα και ήδη δημοφιλή προγράμματα της ελληνικής tv και οι τηλεθεατές είχαν να διαλέξουν ανάμεσα σε ριάλιτι ψυχαγωγία και μυθοπλασία.

Για τα δύο σίριαλ, Άγριες Μέλισσες του ΑΝΤ1 και Λόγω Τιμής του ΣΚΑΪ, ήταν η πρώτη μάχη, αλλά το Greece's Next Top Model, αναδείχτηκε ο νικητής της βραδιάς.

Ωστόσο, η σειρά εποχής του ΑΝΤ1 ήταν το μοναδικό πρόγραμμα που κόντραρε το ριάλιτι μόδας του Star όσο τα δύο προγράμματα προβάλλονταν παράλληλα. Σημειώνεται πως το GNTM άγγιξε σε τέταρτο τηλεθέαση 31,3%.

Η τηλεθέαση αναλυτικά


ΓΕΝΙΚΟ

ΑΓΡΙΕΣ ΜΕΛΙΣΣΕΣ 24,7%
GREECE'S NEXT TOP MODEL 20,9% (22,3% από 22:45 – 24:00)
ΛΟΓΩ ΤΙΜΗΣ – 20 ΧΡΟΝΙΑ ΜΕΤΑ 11,8%

ΔΥΝΑΜΙΚΟ

GREECE'S NEXT TOP MODEL 28,9% ( 30,1% από 22:45 – 24:00)
ΑΓΡΙΕΣ ΜΕΛΙΣΣΕΣ 21,8%
ΛΟΓΩ ΤΙΜΗΣ – 20 ΧΡΟΝΙΑ ΜΕΤΑ 11,1%

TV & Media
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

«What Jennifer Did»: Πού βρίσκεται σήμερα η Τζένιφερ Παν- Το ντοκιμεντέρ στο Netflix και η νέα ζωή του πατέρα της

TV & Media / «What Jennifer Did»: Πού βρίσκεται σήμερα η Τζένιφερ Παν- Το ντοκιμαντέρ στο Netflix και η νέα ζωή του πατέρα της

Τον Νοέμβριο του 2010, μια παρέα  ανδρών μπήκε στο σπίτι των Παν στο Μάρκχαμ του Οντάριο. Σκότωσαν τη μητέρα της Τζένιφερ και πυροβόλησαν τον πατέρα της στο κεφάλι και στον ώμο
NEWSROOM
Οι New York Times και οι αξίες της παραδοσιακής δημοσιογραφίας στο επίκεντρο

TV & Media / New York Times - Gate: Εσωτερική έρευνα για τη διαρροή πληροφοριών από ρεπορτάζ για τον πόλεμο στη Γάζα

Η ιστορική εφημερίδα με τους δέκα εκατομμύρια συνδρομητές διεξάγει εσωτερική έρευνα σχετικά με το ρεπορτάζ που αποκάλυψε σεξουαλική βία της Χαμάς κατά των ομήρων στη Γάζα
NEWSROOM