Romeo & Julio: Η ευρηματική, gay διαφήμιση της Uber για το ντέρμπι Σεβίλλης - Μπέτις

Romeo & Julio: Η ευρηματική, gay διαφήμιση της Uber για το ντέρμπι Σεβίλλης - Μπέτις Facebook Twitter
0

Μία ευαίσθητη και ευρηματική διαφήμιση της Uber έκλεψε τις εντυπώσεις, ενόψει του ντέρμπι της Ανδαλουσίας, ανάμεσα στις ομάδες της Σεβίλλης και της Μπέτις. 

Στο διαφημιστικό μήνυμα, διάρκειας περίπου τεσσάρων λεπτών, οι θεατές γνωρίζουν τον Romeo και τον Julio, δύο νέους άνδρες που αποφασίζουν να παντρευτούν, αλλά συναντούν την αντίσταση των οικογενειών τους.

Οι συγγενείς εξ αίματος, έχουν τις αντιρρήσεις και τις αμφιβολίες τους επειδή είναι οπαδοί αντίπαλων ομάδων. 

Συγκεκριμένα, ο πατέρας του Romeo είναι αφοσιωμένος οπαδός της Μπέτις ενώ του Julio πιστός μόνο στη Σεβίλλη και για αυτόν τον λόγο, προτάσσουν αρχικά τις αντιρρήσεις τους για τον γάμο. 

Ωστόσο, στο τέλος του σποτ, οι γονείς παραμερίζουν τις οπαδικές διαφορές τους, συμφιλιώνονται και μπαίνουν στα πίσω καθίσματα των Uber που έχουν καλέσει, για να πάνε στον γάμο.

Ο αγώνας μεταξύ των δύο ομάδων θα διεξαχθεί στις 13 Απριλίου. 

Δείτε το βίντεο:

 
TV & Media
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

«What Jennifer Did»: Πού βρίσκεται σήμερα η Τζένιφερ Παν- Το ντοκιμεντέρ στο Netflix και η νέα ζωή του πατέρα της

TV & Media / «What Jennifer Did»: Πού βρίσκεται σήμερα η Τζένιφερ Παν- Το ντοκιμαντέρ στο Netflix και η νέα ζωή του πατέρα της

Τον Νοέμβριο του 2010, μια παρέα  ανδρών μπήκε στο σπίτι των Παν στο Μάρκχαμ του Οντάριο. Σκότωσαν τη μητέρα της Τζένιφερ και πυροβόλησαν τον πατέρα της στο κεφάλι και στον ώμο
NEWSROOM
Οι New York Times και οι αξίες της παραδοσιακής δημοσιογραφίας στο επίκεντρο

TV & Media / New York Times - Gate: Εσωτερική έρευνα για τη διαρροή πληροφοριών από ρεπορτάζ για τον πόλεμο στη Γάζα

Η ιστορική εφημερίδα με τους δέκα εκατομμύρια συνδρομητές διεξάγει εσωτερική έρευνα σχετικά με το ρεπορτάζ που αποκάλυψε σεξουαλική βία της Χαμάς κατά των ομήρων στη Γάζα
NEWSROOM