Η κουλτούρα των Sneaker βρίσκεται εμπορικά στο απόγειό της και αυτή τη στιγμή είναι η ναυαρχίδα της street μόδας. Αυτό έχει ωστόσο οδηγήσει σε υπερβολές και εξωφρενικές τιμές, σε ακρότητες για την απόκτηση ενός συλλεκτικού ζευγαριού και σε τεράστιο buzz για κάθε νέα κυκλοφορία.

 

Ο νέος θρύλος γύρω από τα sneakers, γεννήθηκε στη Νέα Υόρκη όπου άνοιξε ίσως το πιο μυστηριώδες κατάστημα το κόσμου. Για αυτό το μαγαζί, δεν υπάρχει καμία αναφορά στα social media, δεν υπάρχει επίσημη σελίδα σε Facebook και Istagram και η ιστοσελίδα του δεν δείχνει απολύτως τίποτα εκτός από ένα ημερολόγιο το οποίο σου δίνει τη δυνατότητα να κλείσεις ραντεβού. Το μόνο που ξέρουμε για αυτό το μαγαζί είναι όσα περιγράφει ο συντάκτης του GQ. Eκτός από όσα αναφέρει, έχει και την πρώτη φωτογραφία του καταστήματος, η οποία όμως είναι τραβηγμένη εξωτερικά καθώς οι κανόνες είναι αυστηροί και δεν επιτρέπεται να φωτογραφήσεις το εσωτερικό.

 

Κι αυτό είναι μόλις ένα από τα παράδοξα των κανόνων του World of Niché, του πιο μυστικοπαθούς καταστήματος στον κόσμο, καθώς υπάρχουν πολλοί ακόμη. Για παράδειγμα, σύμφωνα με την πολιτική του μαγαζιού, επιτρέπεται να παρίσταται στο χώρο μόνο ένας πελάτης κάθε φορά. Ένας άλλος κανόνας απαγορεύει τα παπούτσια- όταν μπεις μέσα σου ζητούν να βγάλεις τα παπούτσια με τα οποία έχεις πάει εκεί και να φορέσεις ένα ζευγάρι δερμάτινες παντόφλες. Μετά κάθεσαι. Στη συνέχεια ο μοναδικός υπάλληλος του καταστήματος, που στην προκειμένη περίπτωση ήταν ντυμένος με ένα navy κοστούμι, πατά ένα κουμπί που κλείνει τη βιτρίνα του μαγαζιού, αποκλείοντας κάθε επαφή με τον εξωτερικό κόσμο. 

 

Τότε, η γιγάντια μπάλα από χαλκό που κρέμεται από το ταβάνι, ανοίγει και αποκαλύπτει τρία μοντέλα παπουτσιών, σε τρία χρώματα το καθένα. Μόλις ζητήσεις να δοκιμάσεις κάποιο παπούτσι, ο υπάλληλος αμέσως πηγαίνει στην αποθήκη και γυρίζει φέρνοντας το ίδιο ακριβώς παπούτσι, το οποίο και επανατοποθετεί στην "πιατέλα". 

 

Την συγκεκριμένη μέρα, στο World of Niché, το κάθε ζευγάρι sneakers υπήρχε σε μόνο 50 κομμάτια και οι τιμές ήταν 300, 400 και 450 δολάρια, με το παπούτσι τύπου μπότα ορειβασίας να είναι το πιο ακριβό από όλα. Βέβαια, σύμφωνα με τον συντάκτη του GQ, ακριβώς επειδή ο αριθμός είναι τόσο περιορισμένος, δεν μπορείς να είσαι σίγουρος πως όταν (ξανα)πας, σε μια-δυο εβδομάδες, θα βρεις το ίδιο μοντέλο, ούτε καν πως θα βρεις πάλι sneakers. Το εμπόρευμα θα αλλάζει χωρίς καμία προειδοποίηση. 

 

Ο ίδιος τελικά δεν αγόρασε sneakers, καθώς τα 300 δολάρια της τιμής λειτούργησαν αποτρεπτικά για κάτι που, όπως λέει, "κράτησε στα χέρια του μόλις λίγα λεπτά", αν και ομολογεί πως ένιωσε άσχημα που απογοήτευσε τον πολύ περιποιητικό υπάλληλο του καταστήματος, φεύγοντας με άδεια χέρια.

 

Κατατάσσει δε στα αρνητικά του concept το γεγονός πως μπορεί να κλείσεις ραντεβού, να πας ως εκεί και να μην βρεις τελικά τίποτα που να σου αρέσει, δεδομένου πως όλα γίνονται με απόλυτη μυστικότητα. Αν ωστόσο, είσαι από εκείνους που βαριούνται τις ουρές στα καταστήματα και ψάχνουν την τελευταία λέξη της μόδας στα sneakers, τότε το World of Niché είναι ακριβώς αυτό που ψάχνεις. 

 

Ακολουθήστε το LiFO.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

 

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στο LiFO.gr