ΔΕΔΔΗΕ: Πολίτες που έμειναν χωρίς ρεύμα καταγγέλλουν «υπέρογκες χρεώσεις» για κλήσεις στο πενταψήφιο νούμερο

Yπέρογκες χρεώσεις για κλήσεις στο πενταψήφιο νούμερο της ΔΕΔΔΗΕ Facebook Twitter
eurokinissi
0

Σφοδρές αντιδράσεις από πολίτες και δημάρχους έχουν προκαλέσει οι χρεώσεις που καταγράφηκαν στους λογαριασμούς τηλεφωνίας πολλών καταναλωτών λόγω κλήσεων στο 5ψηφιο αριθμό του ΔΕΔΔΗΕ κατά την πρόσφατη κακοκαιρία.

Σύμφωνα με ρεπορτάζ του Open, πολίτες οι οποίοι έμειναν για πολλές ώρες αποκλεισμένοι εξαιτίας της κακοκαιρίας «Μήδεια» και καλούσαν τον ΔΕΔΔΗΕ για να ενημερωθούν πότε θα επανέλθει η ηλεκτροδότηση στην περιοχή τους, χρεώθηκαν κανονικά τις κλήσεις στο 5ψηφιο αριθμό. Μάλιστα, η αναμονή στο τηλεφωνικό κέντρο του ΔΕΔΔΗΕ ήταν τεράστια με αποτέλεσμα οι τηλεφωνικές χρεώσεις να αντιστοιχούν, σε ορισμένες περιπτώσεις, σε υπέρογκα ποσά. 

«Μας είχαν σε αναμονή και δεν απαντούσαν στα τηλέφωνα. Παρόλα αυτά οι χρεώσεις προχωρούσαν κανονικά και δεν θεωρώ ότι ανταποκρίνονταν και στην κανονική τιμολόγηση» κατήγγειλε πολίτης στο Open. Σύμφωνα με το ρεπορτάζ, υπήρξε και περίπτωση καταναλωτή, που έμεινε χωρίς ρεύμα για 30 ώρες και από τον λογαριασμό της κινητής του τηλεφωνίας φαίνεται ότι πραγματοποίησε κλήσεις στο 11500, τη γραμμή πληροφοριών του ΔΕΔΔΗΕ. Χρεώθηκε 25 ευρώ τα οποία με τον ΦΠΑ έφτασαν τα 32 ευρώ.

Δήμαρχος Βριλησσίων: «Ετοιμάζουμε αγωγή και για τις χρεώσεις»

Απο την πλευρά του, ο δήμαρχος Βριλησσίων, Ξένος Μανιατογιάννης, προανήγγειλε ότι θα υπάρξει αγωγή για την ταλαιπωρία των πολιτών αλλά και για τις υπέρογκες χρεώσεις του ΔΕΔΔΗΕ. «Διεκδικούμε με την αγωγή την οποία ετοιμάζουμε, υλική και ηθική αποζημίωση και του δήμου και των δημοτών για την ταλαιπωρία που υπέστησαν. Ένα κομμάτι της προσπάθειας μας θα είναι να μην υπάρχουν και αυτές οι άδικες χρεώσεις», ανέφερε χαρακτηριστικά ο δήμαρχος.

Εντολή να μην χρεωθούν οι πολίτες

Το υπουργείο Περιβάλλοντος και Ενέργειας έχει δώσει, σύμφωνα με πληροφορίες, εντολή στον ΔΕΔΔΗΕ να μην χρεωθούν οι πολίτες το κόστος των τηλεφωνημάτων στο 11500. «Βρισκόμαστε σε συνεννοήσεις με τους παρόχους σταθερής και κινητής τηλεφωνίας ώστε να αναλάβει πλήρως ο ΔΕΔΔΗΕ το κόστος των τηλεφωνημάτων των πολιτών στο 11500 τις ημέρες της κακοκαιρίας», αναφέρουν πηγές του ΔΕΔΔΗΕ.

Σχετικές ανακοινώσεις αναμένεται να γίνουν τις επόμενες μέρες.

Ελλάδα
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ