Ρίχνει τους τόνους ο ΟΑΣΑ- «Δεν επιδιώκουμε καμία σύλληψη»

Ρίχνει τους τόνους ο ΟΑΣΑ- «Δεν επιδιώκουμε καμία σύλληψη» Facebook Twitter
2

«Δεν επιδιώκουμε καμία σύλληψη αλλά θέτουμε ένα ζήτημα για προβληματισμό» ήταν η απάντηση της διοίκησης του ΟΑΣΑ μετά τη σφοδρή επίθεση Σπίρτζη στον πρόεδρο του ΟΑΣΑ Γρηγόρη Δημητριάδη, ο οποίος και ζήτησε σήμερα στη Βουλή τη μετατροπή του αδικήματος της λαθρεπιβίβασης από πταίσμα σε πλημμέλημα.

«Προτείνουμε αλλαγή φιλοσοφίας του ελέγχου από κατασταλτικό σε αποτρεπτικό» αναφέρει μεταξύ άλλων σε ανακοίνωσή της, η διοίκηση και συμπληρώνει: «Στο πλαίσιο της ευαισθητοποίησης όλων για το πρόβλημα της εισιτηριοδιαφυγής που συρρικνώνει τις δημόσιες αστικές συγκοινωνίες, προτείναμε και την επαναφορά του άρθρου 391 ΠΚ, όπως ίσχυε μέχρι το 1994 όταν και καταργήθηκε με το νόμο 2207/1994. Τίποτα περισσότερο».

«Το έτος 2011, η διάταξη επανήλθε με το νόμο 3920/2011 αλλά ως πταίσμα. Το πταίσμα τιμωρείται με κράτηση ή πρόστιμο. Πρόστιμο ήδη υπάρχει - διοικητικό. Η διάταξη λοιπόν, δεν απέτρεψε την εισιτηριοδιαφυγή, αλλά το αντίθετο, τη διόγκωσε, με τις απώλειες σήμερα να ξεπερνούν τα 40 εκ Ευρώ. Για αυτό το λόγο, το ΔΣ του Οργανισμού πρότεινε την επαναφορά του άρθρου 391 ΠΚ όπως ίσχυε μέχρι το 1994 με πρόβλεψη προστίμου ή ποινή φυλάκισης μέχρι τρεις μήνες που, έτσι και αλλιώς, είναι εντός του ορίου αναστολής, και θα μπορούσε να ισχύσει και τώρα ή και λιγότερο. Διαφορετικά το 391 ΠΚ ως πταίσμα δεν έχει καν ουσιαστικό λόγο ύπαρξης. Σήμερα μάλιστα, τονίσαμε στη σχετική συζήτηση ότι με την πρόταση αυτή θέτουμε ένα υπαρκτό ζήτημα για προβληματισμό, αλλά ξεκαθαρίσαμε ότι σε κάθε περίπτωση δεν επιδιώκουμε καμία σύλληψη, ενώ δεν εκφράσαμε κάποια διαφωνία που δεν συμπεριλήφθηκε στο νομοσχέδιο» αναφέρεται στην ανακοίνωση.

«Ασφαλώς, βέβαια - συνεχίζει η διοίκηση του ΟΑΣΑ - το σημαντικό της υπόθεσης είναι το κοινωνικό σύνολο να συνειδητοποιήσει, ότι τα δημόσια μέσα μεταφοράς στην πόλη μας αξίζουν σεβασμό για να μπορούν να υπάρχουν, να είναι δημόσια, να έχουν προσιτές τιμές και να βελτιώνονται προς όφελος του περιβάλλοντος και όλων των ανθρώπων της πόλης».

Τέλος, σε ό,τι αφορά το υπό νομοθέτηση Σχέδιο Δράσης για την αναδιοργάνωση του Ομίλου, σημειώνεται στην ανακοίνωση πως «έχει στόχο την ανάπτυξη των συγκοινωνιών Αθηνών με την αλλαγή νοοτροπίας του επιβατικού κοινού και τη μετατροπή των δημόσιων μέσων μεταφοράς ως πρώτη επιλογή μετακίνησης στην πόλη. Προβλέπει πλήθος δράσεων για την αναβάθμιση των υπηρεσιών που προσφέρουν οι συγκοινωνίες Αθηνών στο επιβατικό κοινό, βελτιώνοντας παράλληλα την οικονομική θέση του Ομίλου, καθώς και το περιβαλλοντικό του αποτύπωμα. Το πλάνο στηρίζεται σε τρεις άξονες: αύξηση των εσόδων, εξορθολογισμό των δαπανών και στροφή στην εξυπηρέτηση των ανθρώπων της πόλης».

2

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

σχόλια

1 σχόλια
Δεν καταλαβαίνω γιατί δεν ξαναβάζουμε εισπράκτορες στα λεωφορεία; Και απώλειες εσόδων δεν θα έχουν και δουλειά θα δώσουν σε μερικές χιλιάδες άνεργους και ψωμάκι στις οικογένειες τους. Καλύτερα είναι να διώκουν κόσμο νομικά κόσμο δηλαδή;
Ο λόγος κατά την γνώμη μου, είναι ότι στα πλαίσια της παγκοσμιοποίησης, οι μηχανισμοί εργασίας που προκύπτουν προετοιμάζουν το έδαφος της αυτοματοποίησης, που ήδη έχει ενταχθεί. Ο άνθρωπος καταβάλετε να κάνει εργασίες ακριβώς όπως ένα μηχάνημα, μονότονα και με την δικαιολογία της παραγωγικότητας. Ενάντια στην φύση του, ενάντια στην δημιουργικότητα του.