Πρόστιμα για τα παλιά οχήματα diesel που κινούνται σε Αθήνα & Θεσσαλονίκη- Τα μέτρα που εξετάζονται

Πρόστιμα για τα παλιά οχήματα diesel που κινούνται σε Αθήνα & Θεσσαλονίκη- Τα μέτρα που εξετάζονται Facebook Twitter
Αυστηρά πρόστιμα και μέτρα για τα παλιά οχήματα με diesel που κινούνται σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη (Eurokinissi/Αρχείο)
0

Πρόστιμα, αφαίρεση πινακίδων αλλά και ακύρωση της ασφάλειας είναι μερικά από τα τα μέτρα που εξετάζει η κυβέρνηση για τα παλιά και ρυπογόνα αυτοκίνητα που κινούνται με diesel σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη.

Χιλιάδες παλαιά ρυπογόνα πετρελαιοκίνητα μοντέλα, που δεν πληρούν την οδηγία ρύπων Euro5 εισέρχονται και κινούνται κανονικά όχι μόνο στα όρια του νομού της Αττικής και της Θεσσαλονίκης, αλλά και στο κέντρο των πόλεων με αποτέλεσμα να επιβαρύνουν ιδιαίτερα το ήδη βαρύ αστικό περιβάλλον.

Ένα μέτρο που εξετάζεται είναι η διασταύρωση στοιχείων των ιδιοκτητών παλαιών και ρυπογόνων πετρελαιοκίνητων αυτοκινήτων ώστε να διαπιστώσει ποιοι έχουν μόνιμη κατοικία στην Αθήνα και έχουν δηλώσει τα παλαιά diesel οχήματά τους στο εξοχικό τους ή δεν έχουν καν εξοχικό αλλά έχουν καταθέσει μια υπεύθυνη δήλωση ότι διαμένουν στην επαρχία.

Σε ό,τι αφορά στην ασφάλεια εάν διαπιστωθεί ότι κάποιο πετρελαιοκίνητο αυτοκίνητο που πληροί τις οδηγίες ρύπων Euro4 ή και παλαιότερες κινηθεί παράνομα εντός Αττικής ή Θεσσαλονίκης και εμπλακεί σε τροχαίο η ασφαλιστική του εταιρεία δεν θα αποζημιώνει τις ζημιές που έχει προκαλέσει ή τους έχουν προκαλέσει άλλοι γιατί πολύ απλά απαγορεύεται η κυκλοφορία του.

Σε μία τέτοια περίπτωση το πρόστιμο είναι 100 ευρώ, όπως ορίζει ο ΚΟΚ. Ωστόσο, αυτό που εξετάζεται παράλληλα με τις άλλες δράσεις είναι η αύξηση του προστίμου και η αφαίρεση των πινακίδων κυκλοφορίας, που ενδέχεται να φτάσει έως και 2 μήνες.

Το ορίζει ο Μεγάλος Δακτύλιος

Σύμφωνα με τις διατάξεις του Μεγάλου Δακτυλίου απαγορεύεται η κυκλοφορία των φορτηγών με μέγιστο επιτρεπόμενο βάρος άνω των 2,2 τόνων και των λεωφορείων, πρώτης άδειας κυκλοφορίας στην Ελλάδα πριν την 01-01-1996 (από 01.01.2019 έως 31.12.2019) και πριν την 01-01-1997 (από 01.01.2020 έως 31.12.2020), εντός της ζώνης του μεγάλου δακτυλίου.

Τα όρια του μεγάλου δακτυλίου, καθορίζονται από τις παρακάτω οδούς και λεωφόρους:

Παραλιακή λεωφόρος – Αλίμου – Βουλιαγμένης – Ελ. Βενιζέλου – Περιμετρική Υμηττού – Κατεχάκη – Μεσογείων – Αγ. Παρασκευής – Χαλανδρίου – Παπανικολή – (Κ. Παλαιολόγου) – Καποδιστρίου – Κύμης – Κασταμονής – Χαλανδρίου – Αναγεννήσεως – Εθνική Οδός Αθηνών-Λαμίας – Αθηνών – Θηβών – Γρ. Λαμπράκη έως Κερατσίνι.

Στην εν λόγω απαγόρευση δεν περιλαμβάνονται η Νέα Εθνική Οδός Αθηνών−Λαμίας, η Λ. Κηφισού και η Λ. Αθηνών.

Εξαίρεση αποτελεί το τμήμα της από τη διασταύρωσή της με τη Λ. Κηφισού έως την οδό Αχιλλέως.

Με πληροφορίες του newsauto

Ελλάδα
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Γιάννης Καλλιάνος: «Το καλό παιδί τελείωσε, δεν σκαμπάζω από τις γλυκανάλατες ανακοινώσεις του Αττικόν»

Ελλάδα / Γιάννης Καλλιάνος: «Το καλό παιδί τελείωσε, δεν σκαμπάζω από τις γλυκανάλατες ανακοινώσεις του Αττικόν»

«Δεν φταις εσύ», ανέφερε ο μετεωρολόγος για τον Άδωνι Γεωργιάδη και αποκαλύπτει όλο το παρασκήνιο για την καθυστερημένη εισαγωγή του πατέρα του στη ΜΕΘ
NEWSROOM
Γιώργος Λυγγερίδης: Τι απαντά ο Δήμος Πειραιά για την απασχόληση 4 «ηγετών» της οπαδικής εγκληματικής οργάνωσης

Ελλάδα / Γιώργος Λυγγερίδης: Τι απαντά ο Δήμος Πειραιά για την απασχόληση 4 «ηγετών» της οπαδικής εγκληματικής οργάνωσης

«Καμία δημόσια ή δημοτική αρχή δεν μπορεί να γνωρίζει πως συμπεριφέρεται μετά την αποχώρηση από την εργασία ή υπηρεσία του οποιοσδήποτε εργαζόμενος»
NEWSROOM