Click away: Τι ισχύει σε περίπτωση που ο καταναλωτής θέλει να επιστρέψει το προϊόν

Click away: Τι ισχύει σε περίπτωση που ο καταναλωτής θέλει να επιστρέψει το προϊόν Facebook Twitter
EUROKINISSI
0

Τα δικαιώματα, για την περίπτωση που ένας καταναλωτής θέλει να επιστρέψει ένα προϊόν που αγόρασε με τη μέθοδο του click away, διευκρινίζει το υπουργείο Ανάπτυξης και Επενδύσεων.

Οι καταναλωτές έχουν το δικαίωμα επιστροφής εντός 14 ημερών από την παραλαβή του προϊόντος, επισημαίνει το υπουργείο, χωρίς άλλη επιβάρυνση πέρα από το άμεσο κόστος επιστροφής των αγαθών, εκτός αν ο προμηθευτής έχει συμφωνήσει να επιβαρυνθεί ο ίδιος, ή αν δεν έχει ενημερώσει σχετικά τον καταναλωτή.

Συγκεκριμένα, στο ερώτημα «Ποια δικαιώματα έχω σε περίπτωση που το προϊόν που αγόρασα με την μέθοδο παράδοσης εκτός καταστήματος, δεν μου ταιριάζει και θέλω να το επιστρέψω;», το υπουργείο δίνει την εξής απάντηση:

«Εφόσον διενεργήσατε αγορά μέσω οργανωμένου ηλεκτρονικού καταστήματος και η σύμβαση συνήφθη από απόσταση με αποκλειστική χρήση ενός ή περισσότερων μέσων επικοινωνίας από απόσταση, όπως το ηλεκτρονικό ταχυδρομείο, το τηλέφωνο, η τηλεομοιοτυπία ή το διαδίκτυο, μέχρι και τη στιγμή σύναψης της σύμβασης, τότε έχετε το δικαίωμα αναιτιολόγητης υπαναχώρησης εντός 14 ημερών από την παραλαβή του προϊόντος, ανεξαρτήτως του τρόπου παραλαβής του (με courier ή αυτοπροσώπως) και χωρίς άλλη επιβάρυνση, εκτός από το άμεσο κόστος επιστροφής των αγαθών, εκτός εάν ο προμηθευτής έχει συμφωνήσει να επιβαρυνθεί ο ίδιος με το εν λόγω κόστος ή εάν ο προμηθευτής έχει παραλείψει να ενημερώσει τον καταναλωτή ότι ο καταναλωτής οφείλει να επιβαρυνθεί με αυτό».

Με πληροφορίες από ΑΠΕ

Ελλάδα
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ