ΟΑΣΑ: Προβλήματα στα αυτόματα εκδοτήρια εισιτηρίων λόγω ζέστης

ΟΑΣΑ: Προβλήματα στα αυτόματα εκδοτήρια εισιτηρίων λόγω ζέστης Facebook Twitter
EUROKINISSI
4

Προβλήματα παρουσιάζουν κάποια Αυτόματα Μηχανήματα Έκδοσης Καρτών του ΟΑΣΑ που, εξαιτίας των υψηλών θερμοκρασιών, δεν εκδίδουν νέα εισιτήρια.

Η μεγάλη ζέστη προκάλεσε βλάβες σε μηχανήματα, την περασμένη εβδομάδα, με αποτέλεσμα να σταματήσουν εν μέρει να λειτουργούν, αφήνοντας αρκετούς επιβάτες χωρίς εισιτήρια. Όπως μεταδίδει η εφημερίδα «Καθημερινή», το πρόβλημα παρουσιαζόταν στην έκδοση νέων εισιτηρίων, αφού τα μηχανήματα «κολλούσαν» κατά τη διαδικασία έκδοσης χάρτινων ηλεκτρονικών εισιτηρίων.

Αντίθετα, η ανανέωση των παλιών καρτών γινόταν κανονικά, καθώς απαιτείται διαφορετική διαδικασία. Σύμφωνα με την εφημερίδα, το πρόβλημα ενδέχεται να οφείλεται στην ποιότητα του χαρτιού, και συγκεκριμένα στην πλαστικοποιημένη επίστρωση που καλύπτει το χαρτί συγκεκριμένης φιλανδικής εταιρείας. 

Τα πρώτα περιστατικά καταγράφηκαν σε μηχανήματα που βρίσκονται σε υπέργειους σταθμούς της γραμμής 1 του μετρό (ΗΣΑΠ). Καθώς όμως οι ημέρες περνούσαν, προβλήματα παρουσιάστηκαν και σε μηχανήματα που βρίσκονταν σε υπόγειους σταθμούς των γραμμών 2 και 3, σύμφωνα με την εφημερίδα.

Κύκλοι της ΣΤΑΣΥ εκτιμούν ότι το χαρτί που χρησιμοποιούν οι Φινλανδοί είναι πιθανό να μην είναι αρκετά ανθεκτικό απέναντι στο θερμό, ελληνικό καλοκαίρι. Η υπόθεση θα διερευνηθεί περαιτέρω, τόσο από τον ανάδοχο του έργου όσο και από ανεξάρτητο πραγματογνώμονα που θα ορίσει ο ΟΑΣΑ. Προς το παρόν τα προβλήματα αντιμετωπίζονται κατά περίπτωση, καθώς στην πλειονότητα των συμβάντων ο ανάδοχος αναλαμβάνει την αντικατάσταση του ρολού του χαρτιού.

Μόλις διαπιστώθηκαν τα πρώτα προβλήματα, η ΣΤΑΣΥ έσπευσε να ανοίξει μία πύλη εισόδου – εξόδου σε κάθε σταθμό, για να διευκολυνθεί το επιβατικό κοινό. Σύμφωνα με πληροφορίες από πηγές εργαζομένων που επικαλείται η εφημερίδα, ο ΟΑΣΑ ζήτησε τη συνδρομή της ΣΤΑΣΥ προκειμένου να μην χαθούν έσοδα. Συγκεκριμένα, ο ΟΑΣΑ ζήτησε από τους σταθμάρχες της εταιρείας να προμηθεύσουν τους επιβάτες με απρόσωπες κάρτες που θα μπορούν να φορτίσουν ακόμη και στα μηχανήματα που δεν εκδίδουν νέα εισιτήρια.

Ελλάδα
4

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

σχόλια

3 σχόλια
Συγνωμη ρε παιδια, βασικη παραμετρος στο νεο συστημα δεν θα επρεπε να ειναι οι προδιαγραφες ελαχιστης/μεγιστης θερμοκρασιας λειτουργιας; Στην Ελλαδα ειμαστε τα 40αρια δεν ειναι ασυνηθιστα για το καλοκαιρι, ειναι δυνατον να μην εχει γινει προβλεψη στο σχεδιασμο και στην υλοποιηση του εργου; Τοσο στο ποδι η δουλεια;
χαχα πραγματικά ικανοί είναι :). Δεν θα μου έκανε καμιά έκπληξη να ακούγαμε κάτι τέτοιο.Και να απεργήσει πάλι το ένα τρίτο λέει και να κλείσει τελείως όλο το μετρό και τα δύο τρίτα να πληρώνονται κανονικά. Ζωάραααα...και έχει και μια ζέστη αυτές τις μέρες, που να τρεχεις