Πορεία στο κέντρο της Αθήνας για την δολοφονημένη φοιτήτρια Ελένη Τοπαλούδη

Πορεία στο κέντρο της Αθήνας για την δολοφονημένη φοιτήτρια Ελένη Τοπαλούδη Facebook Twitter
19

«Πορεία για την Ελένη», διοργανώνει η ανοιχτή συνέλευση για τη Γυναικοκτονία στην Ρόδο, η οποία καλεί την  Παρασκευή, 14 Δεκεμβρίου, σε συγκέντρωση και πορεία στο κέντρο της Αθήνας, για τη δολοφονία της φοιτήτριας στη Ρόδο.

Το κάλεσμα είναι για τις 18:00 το απόγευμα, στην πλατεία Καπνικαρέα στο Μοναστηράκι.

Την πορεία διοργανώνουν οι ομάδες Καμία Ανοχή, Sabbat - Burn the Rich not the Witch, Justice For Zak/Zackie, Κυριακάτικο Σχολείο Μεταναστών και τη Λέσχη Εργαζομένων και Νεολαίας Ελληνικού Αργυρούπολης.

To κάλεσμα αναφέρει:

«Στις 28 Νοεμβρίου η Ελένη βρέθηκε δολοφονημένη στη Ρόδο. Για εμάς ήταν σαφές από την πρώτη στιγμή ότι βρισκόμασταν μπροστά σε μία ακόμη γυναικοκτονία. Την Ελένη κακοποιήσαν, βασάνισαν και δολοφόνησαν δύο άντρες, ο Μανώλης Κούκουρας και ο Αλέξανδρος Λουτσάι, επειδή αρνήθηκε να κάνει σεξ μαζί τους. Για άλλη μια φορά πάνω σε μια γυναικοκτονία συναντήθηκαν ο κοινωνικός κανιβαλισμός και ο μιντιακός βόθρος, που έσπευσαν να βάλουν στο μικροσκόπιο τη ζωή της Ελένης, τις κοινωνικές της σχέσεις, το πόσο καλή φοιτήτρια και ήρεμη ήταν ή δεν ήταν. Για άλλη μια φορά οι γυναικοκτόνοι διαχωρίστηκαν σε ντόπιους και μετάναστες, σε Ροδίτη και Αλβανό, σε "καλό παιδί από πλούσια οικογένεια" που παρασύρθηκε από τον "βίαιο μετανάστη". Τα μισογυνικά και ρατσιστικά σχόλια στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, οι εκπομπές που πούλησαν και βεβήλωσαν το νεκρό της σώμα, η αγία ελληνική οικογένεια που για άλλη μια φορά σοκαρίστηκε. Τίποτα από αυτά δεν είναι καινούριο, τίποτα από αυτά δε μας είναι ξένο. Την ίδια ρητορική, το ίδιο μίσος ξέρασαν και στην περίπτωση της ομοφοβικής, τρανσφοβικής δολοφονίας του Ζακ Κωστόπουλου αλλά και κάθε φορά που το δολοφονημένο σώμα δεν χώραγε μέσα στην πατριαρχική, σεξιστική, ρατσιστική, εθνικά υπερήφανη κοινωνία.
Γιατί δεν έχουν όλες οι ζωές την ίδια αξία.
Βγαίνουμε στον δρόμο. Απαντάμε.
Η Πατριαρχία Γυναικοκτονεί.
Για κάθε Ελένη Έχουμε πόλεμο.
#Καμία_Λιγότερη #Καμία_Μόνη».

Ελλάδα
19

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Τέμπη: Πειθαρχική έρευνα κατά εισαγγελίας Λάρισας σχετικά με το «μπάζωμα»

Ελλάδα / Αρειος Πάγος: Πειθαρχική έρευνα για εισαγγελέα που απέρριψε τον έλεγχο δύο υφυπουργών στην υπόθεση των Τεμπών

Η εισαγγελέας που ελέγχεται ήταν υποχρεωμένη να στείλει αμελλητί στη Βουλή τη μήνυση των συγγενών κατά των υφυπουργών Χρήστου Τριαντόπουλου και Ζωής Ράπτη
NEWSROOM

σχόλια

2 σχόλια
Γυναικοκτονία; Σοβαρά τώρα; Κι εγώ που νόμιζα ότι ήτανε άνθρωπος η κοπέλα. Η λέξη αυτή είναι προσβολή στην μνήμη της. Αυτοί που την χρησιμοποιούν κάνουν περισσότερο κακό παρά καλό. Λογική χρειάζεται, όχι σταυροφορίες. Έλεος...ΥΓ: Ποιός μας διαβεβαιώνει ότι η ταυτότητα του Κωστόπουλου (τουλάχιστον αυτή της σεξουαλικότητας του) δεν είχε γίνει αντιληπτή στους δύο δράστες; Ποιός μας διαβεβαιώνει ότι δεν υπήρχαν (και) ομοφοβικά κίνητρα στην δολοφονία του; Πως μπορεί να είναι κανείς σίγουρος αν δεν ήταν αυτοπροσώπως παρών ή αν δεν αποφανθεί πρώτα η δικαιοσύνη; Ποιοί είναι τελικά εκείνοι που δεν αφήνουν την δικαιοσύνη να κάνει την δουλειά της; Ποιοί κάνουν οι ίδιοι ακριβώς αυτά για τα οποία κατηγορούν άλλους;
Η "γυναικοκτονία" δεν είναι ακριβώς νέος ορισμός και notion και, όχι, δεν αφορά μόνο τις πιο "συστηματικοποιημένες" γυναικοκτονίες σε Μπαγκλαντέσια και Πακιστάνια.Από τον Παγκόσμιο Οργανισμό Υγείας:"Femicide is generally understood to involve intentional murder of women because they are women, *but broader definitions include ΑΝΥ killings of women or girls*.This information sheet focuses on the narrower definition commonly used in policies, laws and research: intentional murder of women.Femicide is usually perpetrated by men, but sometimes female family members may be involved. Femicide differs from male homicide in specific ways. For example, most cases of femicide are committed by partners or ex-partners, and involve ongoing abuse in the home, threats or intimidation, sexual violence or situations where women have less power or fewer resources than their partner".και παρεμπιπτόντως:(...) more than 35% of all murders of women globally are reported to be committed by an intimate partner. In comparison, the same study estimates that only about 5% of all murders of men are committed by an intimate partner (...) These numbers are conservative, given the high amount of missing data, which is particularly concerning in nonindustrialized countries.https://www.who.int/reproductivehealth/publications/violence/rhr12_38/en/υγ. Ειλικρινά δεν μπορώ να καταλάβω γιατί αυτή η λέξη, η οποία δεν χρησιμοποιείται και τόσο καταχρηστικά πια, είναι ικανή να εκτροχιάσει τους καλοπροέραιτους ή πώς γελοιοποιεί τον "σκοπό".Sorry αλλά δικαιολογίες.
Εμένα μου φαίνεται ότι η λέξη κάνει ακριβώς αυτό για το οποίο διαμαρτύρονται αρκετοί, φεμινιστές ή μη: αφαιρεί από την γυναίκα την ανθρώπινη υπόσταση της. Την κάνει κάτι διαφορετικό, κάτι κατώτερο. Την υποβιβάζει. Και επειδή μοιάζει να μπαίνει στον δημόσιο λόγο ως υπερβολή, ως παντιέρα σταυροφορίας και όχι ως αφορμή προβληματισμού και σκέψης, μπορεί να γίνει ενοχλητική. Και κατά συνέπεια να προκαλέσει περισσότερο κακό, παρά καλό.
Η "δολοφονία" Κωστόπουλου από που κι ως που ήταν ομοφοβική και τρανσφοβική; Ήξερε κανείς την ταυτότητά του κατά τη διάρκεια του συμβάντος; Αυτή η ανάγκη ομαδοποίησης για τον πανηγυρισμό της εξέγερσης κάπου λίγο βγάζει μάτι...Αυτό το αριστερόστροφον του πράγματος καθίσταται ιλαροτραγωδία που εκμεταλλεύεται τεθνέωτες τε και ζώντες προκειμένου να προωθήσει τη δική του ατζέντα.
"Μήπως δεν είναι η "επαναστατικότητα" per se που σε ενοχλεί, αλλά το αριστερόστροφον του πράγματος σε μία συνενωτική αφήγηση για τα θύματα;""Αυτό το αριστερόστροφον του πράγματος καθίσταται ιλαροτραγωδία που εκμεταλλεύεται τεθνέωτες τε και ζώντες προκειμένου να προωθήσει τη δική του ατζέντα".Ούτε να απευθύνεσαι σε μένα, ούτε και να ασχολείσαι μ' αυτά που γράφω.
Το αυτό βλαχακι, το αυτό.Όλοι είμεθα ίσοι έναντι των κανόνων που έχουν συναποφασιστεί. Αλλιώς έχουμε αριστερόστροφα πράγματα...Όχι όταν παίζεις με την (λογο)κριτική επιτροπή υπέρ σου οι κανόνες να μην ισχύουν και σε λίγο πιο ουδέτερο έδαφος να κλαις για την εφαρμογή των.
Η αξιοπρέπεια φαίνεται:https://ampa.lifo.gr/koinotita/prosopiki-istoria-o-fovos-oti-eimai-afysiki-kai-kyrios-kakia/...Το ποιος θα ήθελε να το παίζει κος χωροφύλαξ και με τις ωοθήκες των άλλων, επίσης φαίνεται:https://ampa.lifo.gr/koinotita/prosopiki-istoria-den-eimai-i-mama-tis-diafimisis-kai-den-tha-gino-pote (*)Κατ' εσέ υποδεέστερη/ παραπλανημένη/ εγωίστρια -ως ηθικό και ουχί μόνον ον- είναι η γυναίκα (περιέργως όχι ο άνδρας) που δεν κάνει παιδιά, ενώ στις πλείστες όσες περιπτώσεις ανθρώπων, μανάδων, πατεράδων, διαταραγμένων και ανάξιων γονέων, σαδιστών, ναρκισσιστών, στυγνών εκμεταλλευτών και κακοποιητών κάθε είδους, τουμπεκί ψιλοκομμένο, που λέμε λαϊκιστί.…Φτάνει, βεβαίως-βεβαίως, τα τραυματισμένα τους παιδιά να πληρώνουν τις συντάξεις.https://ampa.lifo.gr/koinotita/prosopiki-istoria-me-gennises-alla-ego-eimai-orfani/https://ampa.lifo.gr/koinotita/prosopiki-istoria-ena-kathosprepei-spiti/(*) τέλος, ουδέποτε σου απευθύνθηκα.Εξανέστην με την αηθή σου επίθεση στην αξιόλογη και συγκροτημένη -και επί μακρόν δοκιμασμένη σχολιάστρια (με την οποία δεν συμφωνώ πάντοτε, αλλά αυτό δεν έχει καμία σημασία) και απευθύνθηκα στους λοιπούς αναγνώστες, σε ύφος περισσότερο "ρητορικό".Τέλος, τους (απο)χαιρετισμούς που μου έδωσες, κάποτε, θα στους επιστρέψω ορθογραφικώς και νοηματικώς ορθούς: Piss off
Τον πατερναλισμό και το υφάκι όχι σε εμένα. Δεν κερδίζεις τον σεβασμό μου με αυτόν τον τρόπο.Ή δεν θα μου απευθύνεις τον λόγο καθόλου ή έσω έτοιμος για διάλογο. Διάλογο. Όχι βρισίδι με άλλοθι.[Εξανέστης για έναν διάλογο που είχα εγώ με κάποιον τρίτο και σφηνώθηκες ως ..... αλλά δεν απευθυνόσουν σε εμένα αλλά στο ευρύ κοινό. Ποιου τη νοημοσύνη υποτιμάς; Τη δική μου, τη δική σου ή του κοινού;Από πότε η θεμελιακή διαφωνία είναι αήθης επίθεση; Από πότε εχρήσθης διαιτητής στις διαφωνίες; Από πότε θεωρείς ότι οι άλλοι σε έχουν ανάγκη ως διαιτητή; Πόσο υποβιβάζει την Ίριδα να θεωρείς ότι αδυνατεί να επιχειρηματολογήσει μόνη;Το 'κατ'εμέ' δεν μπορείς να το κατανοήσεις διότι είσαι κακόπιστος. Και δεν σου επιτρέπω να κάνεις guesstimations στο όνομά μου. Το να μου στέλνεις άσχετα links από έναν ιστότοπο το αφεντικό του οποίου μου έκανε ευθέως bullying, μέχρι που μου απαγόρεψε να μιλάω, δείχνει πολλά.Μπορείς πάντα να ζητήσεις ένα συγγνώμη για την τότε εκ μέρους παράβαση του όρου που εσύ έχεις θέσει και να συνεχίσουμε να αγνοούμε ευγενικά ο ένας τον άλλον διακριτικά.Άλλως μπορείς να μου κατεβάσεις όλα τα άρθρα της Αμπα και να εξακολουθήσεις να το παίζεις Κινέζος.]Σου εύχομαι να ζεις πάντα στα κλειστά γκέτο που ονειρεύεσαι. Σε κοινωνίες της μίας άποψης. Της μίας αισθητικής. Της μίας λογικής. Που οι διαφωνίες θα είναι ρητορικές και θα εξανλτούνται στο αν θα βάψουμε τα μαλλιά μας φουξ ή μπλε ηλεκτρίκ.Απλά στην έννοια του ιδεολογικά αντίπαλου εσύ πηδάς το 'ιδεολογικά'.Καλά Χριστούγεννα βλαχάκι.
"Που οι διαφωνίες θα εξανλτούνται στο αν θα βάψουμε τα μαλλιά μας φουξ ή μπλε ηλεκτρίκ"...Δεν ξέρω αν είμαι τρέ μπανάλ, αλλά το τριχωτό της κεφαλής μου -εδώ και κάτι δεκαετίες (εκ της γεννήσεως, δηλαδή)- είναι εις το μελανούν, στο φυσικό του, με ολίγες λευκές, πλέον, ένεκα τα βάρητα και ίσως η ηλικία. Σ' αυτούς δε, που κόβουν μαλλιά, πηγαίνω -κατά μέσο όρο- μία με μιάμισι φορά το χρόνο. Η κομμωτική ή η μπαρμερική, ό,τι προτιμάς, ενδεχομένως, ενδιαφέρει εσέ περισσότερο από εμέ.Ξέρεις, είναι ωραίο να θες να "υπερασπιστείς" το κάποια άτομα, επειδή θεωρείς και διαισθάνεσαι ότι είναι αξιόλογοι, ακόμη και διαδικτυακά. Δεν έχει να κάνει με το γεγονός ότι οι ίδιοι δεν μπορούν να μιλήσου για τον εαυτό τους, φυσικά και μπορούν. Θα, έλεγα, επίσης, να μην αυταπάται ότι σέβεσαι αυτήν που στην μούρη έφτυσες, εν μέσω τεράστιας περικοκλάδας.Κι εγώ σου εύχομαι να αισθανθείς, κάποτε, το urge και την σολινταριτέ να το κάνεις αυτό ακόμη κι αν δεν είναι πολύ "βολικό".Το να λες σε μία γυναίκα και να επιμένεις ότι αν δεν κάνει παιδια είναι ηθικά κατώτερος άνθρωπος συνιστά bullying, επίσης. Αν τέτοια έλεγες στο site πάρα πολύ καλά σου έκαναν. Άσε που όταν κάποιος διαφωνεί κατά 99% με το εκάστοτε "μαγαζί" ίσως καλύτερα είναι να πηγαίνει σ' ένα "μαγαζί" περισσότερο της αρεσκείας του, απ' το να την σπάει στην πλειονοτητα των "θαμώνων" με τη bitter and grumpy, επίθετική και αρνητική διάθεση.
Bullying συνήθως υφίσταται αυτός που τον βρίζουν. Όχι αυτός που αμύνεται.Κατά τα λοιπά κρατάω ότι όσο αδυνατείς να τηρήσεις κανόνες που εσυ έχεις θέσει άλλο τόσο αδυνατείς να είσαι ειλικρινής.Δημοφιλία < ειλικρίνεια.
Κοίτα, επειδή εσύ τα έχεις αχταρμά στο κεφάλι σου δεν είναι υποχρεωτικό να τα έχουν όλοι.Εμένα μου αρέσει η επί της πολιτικής κουβέντα. Δεν βρίζω, δεν προσπαθώ να μειώσω τον συνομιλητή μου. Κάποιες φορές που έχω ξεφύγει έχω ζητήσει συγγνώμη.Στην Αμπα με πλάκωσαν στα βρισίδια, ειρωνείες, βίασαν κάθε λέξη που έλεγα για να βγάλουν τέρατα, με την στήριξη σου βέβαια (βλ. ένα αρθράκι θερινό δια την χονδροφοβία).Μπορεί να καταστω εμπαθής. Αήθης όχι. Σέβομαι και τους κανόνες και τους συνομιλητές μου. Όχι απαραίτητα τις θέσεις τους.Δεν γουστάρω τις κουβέντες ξεμαλλιασματα. Κάτι το οποίο αποπειράτο να κάνει η Ίριδα. Που σε κάθε περίπτωση σχεδόν κρατούσε ένα επίπεδο. Εσύ αδυνατείς να το κρατήσεις.Εμμενω: ζητά συγγνώμη και περνάμε στο προηγούμενο status, αν όχι έσω έτοιμος για συζήτηση άνευ τσαμπουκά. Σαφες;Σε αυτό το thread δεν εχω κάνει έναν χαρακτηρισμό για εσένα. Ακόμα και στα σχόλια που κόπηκαν.Αντίθετα με τα δικά σου που περνάνε αεράτα. Δεν ζητώ συμφωνία. Ζητώ πολιτισμένη κουβέντα. Μπορεις;
Και για να είμαστε ευκρινείς.Εικάζω ότι και εσύ έχει δεχθεί bullying στη ζωή σου. Είτε για τις θέσεις σου είτε διότι είσαι αυτός που είσαι σαν άνθρωπος. Το γεγονός ότι ο ιστότοπος της Αμπα αναπαράγει από την ανάστροφη τα κακοποιητικά πρότυπα τα οποία υποτίθεται ότι θέλει να καταργήσει δεν σημαίνει ότι καλά κάνει.Το αυτό και εσύ. Το αίτημα δεν πρέπει να είναι εκδίκηση αλλά δικαιοσύνη. Αν σε ενδιαφέρει το δεύτερο έλα να κάνουμε κουβέντα. Αν σε ενδιαφέρει το πρώτο ας αρχίσουμε να βριζόμαστε έτσι, όπως βρίζαν εμένα στην Αμπά, σχεδόν πάντα και με το δικό σου πατρονάρισμα:https://ampa.lifo.gr/gunaikes/feminismos-odigos-gia-archarioys/#comment-11848https://ampa.lifo.gr/gunaikes/chrisimos-odigos-enantia-sti-chontrofovia/ (όπου ο χρήστης αλλούτερο δίνει ρεσιτάλ βωμολοχίας αλλά βρίζει τους "κακούς" οπότε δεν πειράζει)https://ampa.lifo.gr/apantiseis/agapiti-a-mpa-ftaine-oi-ormones-moy-poy-eimai-toso-eysygkiniti/#comment-20929 (ειρωνική απάντηση της ιδίας της Αμπα πριν αποφασίσει να με κόψει τελείως)Ξέρεις αυτό που περιγράφεις εσύ ως grumpy διάθεση είναι το πέσιμο από τα σύννεφα βλέποντας τον τρόπο με τον οποίο κατασκευάζονται μύθοι που βοηθάνε στην αποδόμηση της κοινωνίας. Δεν είναι κριτική, δεν είναι σχόλιο, δεν είναι καν πολεμική. Είναι ένα πακέτο από χοντροκομμένα ψέματα που προέλευση έχουν τον came-back-with-a-vengeance μαρξισμό.Αλλά την αλήθεια την συνοψίζει η φίλη σου εδώ:https://ampa.lifo.gr/apantiseis/agapiti-a-mpa-giati-eno-yparchei-o-oros-misogynismos-den-yparchei-kai-misandrismos/#comment-22306"Ηρθε να μας αλλάξει;"Ποτέ! Διότι εμείς έχουμε το αλάθητο! Εμείς που βρίζουμε και τραμπουκίζουμε αυτόν με τον οποίο έχουμε αντίθετη άποψη έχουμε το αλάθητο.Κι αν τολμήσει να μιλήσει θα τον κατηγορήσουμε ότι κάνει και bullying διότι όποιος έχει αντίθετη άποψη με εμάς για τον φεμινισμό και τα δικαιώματα ΛΟΑΤΚΙ μόνο να τον απαξιώσουμε μπορούμε. Ποτέ να απαντήσουμε.Όποιος δεν είναι δικός μας είναι φασίστας. Γνωστή τακτική. Φτηνιάρικη όσο δεν πάει.Εσένα δε προσωπικά σε αδικεί, διότι όσο και να διαφωνώ μαζί σου (που διαφωνώ 100%) μπορείς να αρθρώσεις μια λεξη που να ξεφεύγει από 5 τσιτάτα που είδες κάπου.
...Βεβαίως, διότι το "σφηνόφ**τσ@" και το ενδιαφέρoν μόνο για τα "ντιμπέιτ περί βαφής μαλλιού" ή τα "γκέτο" ή ο "αχταρμάς" στο κεφάλι, δεν είναι χαρακτηρισμοί προσβλητικοί και ad hominen σε βαθμό γελοιότητας, είναι αγαπήτσες: μισό να συγκινηθώ ολίγον τι. Σου έκοψαν σχόλια εδώ; ...ε, όλο και κάποιο λόγο θα είχαν. Μεγάλη τιμή μου, επίσης, που θεωρείς ότι μπορώ να αρθρώσω λόγο "πέραν των τσιτάτων": Κι εγώ, λοιπόν πιστεύω ότι δεν είσαι και βλαξ ρε παιδί μου, ακριβώς λόγω αυτού θα έπρεπε να αντιλαμβάνεσαι ότι προσβλητικός δεν γίνεται, κάποιος, μόνον με τους ευθείς χαρακτηρισμούς, αλλά και μέσα απ' τις περικοκλάδες. Σε ενόχλησαν τα επίθετικός, γκρινιάρης και αρνητικός; Κακώς: Υπήρχαν περιπτώσεις που είχες να μοιραστείς κάτι με θετική χροιά; Συναίσθημα/ σκέψη, οτιδήποτε; Δεν το νομίζω.Βάσει όλων των παρακάτω, εδώ:https://m.lifo.gr/articles/woman_articles/199447/kathe-simeio-toy-gynaikeioy-kormioy-einai-onomatismeno-apo-enan-antra-mipos-na-to-allaksoyme?comment=2057034#2057034αλλά και των επανειλημμένων τοποθετήσεων επ' αυτών των θεμάτων -πάρα πολύ απλά- δεν πείθομαι ότι θες να κάνεις διάλογο ως "ολυμπιακός" σε "μαγαζί" του παναθηναϊκού ή τούμπαλιν, να στο πω χονδροκομμένα. Τι "συζήτηση" θα κάνεις με ανθρώπους και ιδέες με τις οποίες διαφωνείς 100%; Προβοκατόρικο stirring things up μου φαίνεται και θα έπρεπε να ξέρεις πάρα πολύ καλά ότι η κατά τόπους αγανάκτηση και μήνις δεν προέρχετο από δική μου "καθοδήγηση" αλλά -ξεκάθαρα- από δικά σου γραφόμενα. Και επειδή το κουράσαμε ας το μαζεύουμε σιγά, σιγά.Have a good day, sir.
Οι τελίτσες στο 'πετάγεσαι σαν' ήταν δικές μου και όχι της λογοκρισίας. Δεν έβαλα καμία λέξη εκεί συνειδητά. Τώρα αν η λέξη "αχταρμάς" είναι τόσο προσβλητική, απολογούμαι.Have a good day indeed.
...Τι να σου πω, εγώ πάλι, μετά το "σφηνώνεσαι ως" δεν συνηθίζω να το συμπληρώνω με το "άγιος βασίλης στην καμινάδα".Είπα "ή τούμπαλιν", καλύπτει και τη δική σου περίπτωση. Παναθηναϊκός πρώην, καθαρά επίκτητο χαρακτηριστικό της παιδικής ηλικίας which i've outgrown.